Als je na de speedtrap kijkt is Kvyat maar nipt sneller dan Max. Ze staan wel 1-2 daarquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
http://www.gpupdate.net/n(...)eds-meer-vertrouwen/
alleen al 2 tot 3 tienden op het rechte stuk. Dan zal de accelleratie uit de bochten ook minder geweest zijn vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
MV reed naar eigen zeggen met minder vermogen dan Kyvat ivm engine maps
Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
MV reed naar eigen zeggen met minder vermogen dan Kyvat ivm engine maps
Ik las het net ja. Net alsof hij vind dat hij uitleg verschuldigd is over waarom hij 0,104 seconde langzamer was dan zn teamgenoot.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
MV reed naar eigen zeggen met minder vermogen dan Kyvat ivm engine maps
http://macofan.com/en/index.php?page=results&gp=935&s=7427&p=3quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
http://macofan.com/en/index.php?page=results&gp=935&s=7427&p=3
Als je de sectortijden ziet dan verliest hij wel in sector 1 en 3 wat puur vermogen sectoren zijn.
Die stond al voor zijn Mercedes-split actiequote:Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.
Tijden zeggen iets anders.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt dus. Zuiniger uiteraard maar wel langzamer. Een stuk langzamer ook. Is ook niet zo gek, minder vermogen en de V8 was ook al jaren niet meer doorontwikkeld.
Maar net doen alsof de auto's niet veel langzamer zijn geworden is een beetje zielig.
Ben ook nog niet live geweest om die nieuwe motoren te horen maar wel begrepen dat het een dimensie minder is, zo ervaar ik dat toch ook op tv.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Geralt het volgende:
Nouja de tijden zijn nog steeds prima in mijn ogen. Het is niet zo dat F1 auto's het snot voor de ogen gereden worden door bv GP2 auto's of F3 auto's ofzo.
En of dat dan 1 of 2 seconde sneller of langzamer dan vorig jaar is boeit me niet eens zo heel veel.
Wel vind ik het geluid erg jammer, maar daar moet als kanttekening bij dat ik het nieuwe geluid nog niet zelf naast het circuit gehoord heb; dus wellicht kan me dat live erbij ook gewoon best bekoren.
Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.quote:
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de motoren langzamer zijn. De laatste kwalificaties laten wat anders zien, zoals in Austin toen de pole 0.3 seconde sneller was dan vorig jaar en nu in VT2 de snelste tijd al sneller is dan de pole in 2012 (2013 was nat).quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.
Met mij en sinister?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Geralt het volgende:
Ik ook, maargoed, de V8 (en de V10 en V12 ook overigens) kwamen op tv nou ook bepaald niet tot hun recht.
Ik wacht dus met mijn definitieve oordeel over het geluid tot ik het in het echt heb gehoord
En dat gaat komend jaar toch waarschijnlijk weer Spa zijn sowieso. Misschien nog een andere GP, maar dat hangt een beetje van de financiën af
Ze rijden in de VT's en kwalificaties nu al sneller dan vorig jaar. Alleen in de race blijven ze nog iets achter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:59 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, wat ik het toffe vond van de F1 is het extreme. Sneller was er niet en harder was er niet.
Wat dat betreft is dit jaar simpelweg een achteruitgang. Sneller is er wel (de auto's van vorig jaar 2004) en harder is er zeker.
Neemt niet weg dat ik er nog steeds erg graag naar kijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |