abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:02:24 #101
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406604
quote:
Als je na de speedtrap kijkt is Kvyat maar nipt sneller dan Max. Ze staan wel 1-2 daar :P
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_146406630
Ik heb een paar foto's gemaakt van de tv toen ie tussen beide Mercs op P2 stond :@

Maar weer goed gedaan, P6 en een tiende achter je teamgenoot die en een jaar ervaring heeft in de F1 en meerdere jaren al in de autosport actief is. Heel puik weer _O_

En ja ik weet dat je geen idee hebt wat er getest wordt dus dat tijden geen kut zeggen. Dit was een hele goeie dag voor Max. Op de limiet, soms eroverheen, goeie feedback aan het team, meteen vragen of de voorvleugel nog ok is, na verandering doorgeven dat de afstelling nu veel beter is en de achterbanden een stuk beter te managen zijn zo. Echt heel goed.

Ik denk dat steeds meer teams zich achter de oren gaan krabben waarom ze in godsnaam Max hebben laten lopen :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:05:05 #103
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146406687
MV reed naar eigen zeggen met minder vermogen dan Kyvat ivm engine maps
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_146406825
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Toekito het volgende:
alleen al 2 tot 3 tienden op het rechte stuk. Dan zal de accelleratie uit de bochten ook minder geweest zijn vermoed ik.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:10:06 #105
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406837
quote:
Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.
pi_146406866
quote:
Ik las het net ja. Net alsof hij vind dat hij uitleg verschuldigd is over waarom hij 0,104 seconde langzamer was dan zn teamgenoot. :')

Nergens voor nodig. Wel tekenend dat ie het zelf aanhaalt overigens. Hij weet nu al dattie Kvyat kan hebben. 8-)

Ik hoop echt het allerbeste voor Max voor de komende jaren en dat hij samen met de mensen om hem heen op de juiste momenten de juiste keuzes weet te maken voor zijn carriere.

Ik kan nu al niet wachten op het moment dat hij zijn ouwe heer qua punten voorbij steekt en hem daarmee van de troon gaat stoten als meest succesvolle Nederlandse Formule 1 coureur ooit.

Hopelijk is Jos bij die race aanwezig en voor de camera samen met Max. Dat gaat mooie televisie worden op zeker. _O_
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:11:46 #107
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406874
Aan de sector tijden te zien zit Max er in het bochtige gedeelte goed bij.
pi_146406892
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef WEST het volgende:

[..]

Aan de speedtrap is dat niet af te lezen. Maar de speedtrap kan ook in een ander rondje gereden zijn dan waarmee hij de tijd heeft neergezet.
http://macofan.com/en/index.php?page=results&gp=935&s=7427&p=3

Als je de sectortijden ziet dan verliest hij wel in sector 1 en 3 wat puur vermogen sectoren zijn.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:13:23 #109
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146406920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:12 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

http://macofan.com/en/index.php?page=results&gp=935&s=7427&p=3

Als je de sectortijden ziet dan verliest hij wel in sector 1 en 3 wat puur vermogen sectoren zijn.
Dat zeg ik
pi_146406975
Nou, de auto van Vergne heeft het vanmiddag zeker iets te zwaar te verduren gehad.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 17:19:01 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146407048
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef WEST het volgende:

[..]

Die stond al voor zijn Mercedes-split actie :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146407332
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja, niet echt dus. Zuiniger uiteraard maar wel langzamer. Een stuk langzamer ook. Is ook niet zo gek, minder vermogen en de V8 was ook al jaren niet meer doorontwikkeld.

Maar net doen alsof de auto's niet veel langzamer zijn geworden is een beetje zielig.
Tijden zeggen iets anders.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146407453
Nouja de tijden zijn nog steeds prima in mijn ogen. Het is niet zo dat F1 auto's het snot voor de ogen gereden worden door bv GP2 auto's of F3 auto's ofzo.

En of dat dan 1 of 2 seconde sneller of langzamer dan vorig jaar is boeit me niet eens zo heel veel.

Wel vind ik het geluid erg jammer, maar daar moet als kanttekening bij dat ik het nieuwe geluid nog niet zelf naast het circuit gehoord heb; dus wellicht kan me dat live erbij ook gewoon best bekoren.

:)
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:48:20 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146407802
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:34 schreef Geralt het volgende:
Nouja de tijden zijn nog steeds prima in mijn ogen. Het is niet zo dat F1 auto's het snot voor de ogen gereden worden door bv GP2 auto's of F3 auto's ofzo.

En of dat dan 1 of 2 seconde sneller of langzamer dan vorig jaar is boeit me niet eens zo heel veel.

Wel vind ik het geluid erg jammer, maar daar moet als kanttekening bij dat ik het nieuwe geluid nog niet zelf naast het circuit gehoord heb; dus wellicht kan me dat live erbij ook gewoon best bekoren.

:)
Ben ook nog niet live geweest om die nieuwe motoren te horen maar wel begrepen dat het een dimensie minder is, zo ervaar ik dat toch ook op tv.
pi_146407862
Ik ook, maargoed, de V8 (en de V10 en V12 ook overigens) kwamen op tv nou ook bepaald niet tot hun recht.

Ik wacht dus met mijn definitieve oordeel over het geluid tot ik het in het echt heb gehoord :)

En dat gaat komend jaar toch waarschijnlijk weer Spa zijn sowieso. Misschien nog een andere GP, maar dat hangt een beetje van de financiën af :)
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:54:04 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146407952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Tijden zeggen iets anders.
Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_146408068
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Vrijwel elke race consequent 1,5 tot 2 seconden langzamer ten opzichte van 2013. Zoek het maar na.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de motoren langzamer zijn. De laatste kwalificaties laten wat anders zien, zoals in Austin toen de pole 0.3 seconde sneller was dan vorig jaar en nu in VT2 de snelste tijd al sneller is dan de pole in 2012 (2013 was nat).
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2014 @ 17:58:51 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146408080
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:50 schreef Geralt het volgende:
Ik ook, maargoed, de V8 (en de V10 en V12 ook overigens) kwamen op tv nou ook bepaald niet tot hun recht.

Ik wacht dus met mijn definitieve oordeel over het geluid tot ik het in het echt heb gehoord :)

En dat gaat komend jaar toch waarschijnlijk weer Spa zijn sowieso. Misschien nog een andere GP, maar dat hangt een beetje van de financiën af :)
Met mij en sinister? :)

Het geluid is echt brak op het circuit, merkte het vooral van mijn reisgenoten die vaker zijn gegaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146408105
Nou, wat ik het toffe vond van de F1 is het extreme. Sneller was er niet en harder was er niet.

Wat dat betreft is dit jaar simpelweg een achteruitgang. Sneller is er wel (de auto's van vorig jaar) en harder is er zeker.

Neemt niet weg dat ik er nog steeds erg graag naar kijk hoor
pi_146408251
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:59 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, wat ik het toffe vond van de F1 is het extreme. Sneller was er niet en harder was er niet.

Wat dat betreft is dit jaar simpelweg een achteruitgang. Sneller is er wel (de auto's van vorig jaar 2004) en harder is er zeker.

Neemt niet weg dat ik er nog steeds erg graag naar kijk hoor
Ze rijden in de VT's en kwalificaties nu al sneller dan vorig jaar. Alleen in de race blijven ze nog iets achter.
pi_146408292
Alonso Poof
Calm down, please!
pi_146408361
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:05 schreef Googolplexian het volgende:
Alonso Poof
?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146408373
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:07 schreef Beach het volgende:

[..]

?
Ferrari gaat in vlammen op.
Calm down, please!
pi_146408386
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ferrari gaat in vlammen op.
oh ja ik kijk niet :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146408398
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met mij en sinister? :)
Ik vind het prima. Ik behoef wel een chauffeur overigens, want op het circuit mag ik graag wat potten bier achterover tikken zegmaar :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')