Maar in vergelijking met Button maakt hij het niet waar. Dat hij een rookie is speelt deels mee, maar ook aan het einde van het seizoen finisht Button constant voor hem. Magnussen heeft in ieder geval geen onuitwisbare indruk gemaakt, zoals Hamilton destijds.quote:Op zondag 23 november 2014 19:56 schreef Rossdale het volgende:
In zijn eerste race reed Magnussen direct naar het podium. Die jongen kan echt wel hard karren hoor
Vaak genoeg laten zien over veel pure snelheid te beschikken, heeft een aantal keer Q3 gehaald waar de auto op dat moment niet thuishoorde. Ricciardo was hetzelfde verhaal en Vergne heeft dit nooit laten zien in 3 jaar tijd. Verstappen krijgt ook weer een shootout tegen een ander Red Bull talent, de winnaar gaat naar RBR en de verliezer kan vertrekken.quote:Op zondag 23 november 2014 19:37 schreef Funzel het volgende:
Inderdaad zeg.. Magnussen is een rookie. Iedereen hemelt Kvyat wel op maar die heeft maar acht puntjes bij elkaar gereden in een heel jaar.
Button zit aan het eind van zijn carriere, Magnussen aan het begin. Button zal niet beter worden dan hij nu is en blijkbaar is hij te licht bevonden om als topcoureur het team te trekken. Daarom willen ze Alonso. Dan kun je beter Magnussen aanhouden en kijken hoe hij zich verder ontwikkeld. Groeit hij niet hard genoeg dan knikker je hem er uit voor Vandoorne en probeer je het opnieuw.quote:Op maandag 24 november 2014 00:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met Button maakt hij het niet waar. Dat hij een rookie is speelt deels mee, maar ook aan het einde van het seizoen finisht Button constant voor hem. Magnussen heeft in ieder geval geen onuitwisbare indruk gemaakt, zoals Hamilton destijds.
Ik heb Ron Dennis deze post gemaild. Zal vast niet lang duren voordat jij de teammanager bent daar.quote:Op maandag 24 november 2014 08:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Button zit aan het eind van zijn carriere, Magnussen aan het begin. Button zal niet beter worden dan hij nu is en blijkbaar is hij te licht bevonden om als topcoureur het team te trekken. Daarom willen ze Alonso. Dan kun je beter Magnussen aanhouden en kijken hoe hij zich verder ontwikkeld. Groeit hij niet hard genoeg dan knikker je hem er uit voor Vandoorne en probeer je het opnieuw.
Als je naar de toekomst kijkt, lijkt me dat toch zonder twijfel de slimste strategie.
kijk eens naar datum van zijn berichtquote:Op donderdag 11 december 2014 11:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
??
Da's toch al bevestigd.
Sainz ploeggenoot Verstappen in Formule 1
Alonso & Button dus! Sterke line-up volgend jaar voor Mclaren. Hoop wel dat Button niet ondersneeuwt bij Alonso, of andersom....twitter:McLarenF1 twitterde op donderdag 11-12-2014 om 11:29:12#McLarenDrivers2015 confirmed: Fernando Alonso & Jenson Button, the new era of McLaren-Honda: http://t.co/SKxQ2qOcgx http://t.co/dKUp9hfPvu reageer retweet
oh jaquote:Op donderdag 11 december 2014 11:12 schreef franklop het volgende:
[..]
kijk eens naar datum van zijn bericht
Verklaar je nader.... Wat vindt je er onbegrijpelijk aan?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:27 schreef Rossdale het volgende:
Onbegrijpelijk... Maargoed hoop voor ze dat ze de juiste keuze hebben gemaakt.
Magnussen is nog niet weg. Button moet zich nu bewijzen tegenover Alonso en als hij erg tegenvalt (zoals Kimi dit jaar) komt Magnussen in 2016 weer terug. En als Alonso dan verkast wordt de kans voor Vandoorne ook groter.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:27 schreef Rossdale het volgende:
Onbegrijpelijk... Maargoed hoop voor ze dat ze de juiste keuze hebben gemaakt.
Nee die heeft de kar lekker getrokken daarquote:Op maandag 24 november 2014 08:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Button zit aan het eind van zijn carriere, Magnussen aan het begin. Button zal niet beter worden dan hij nu is en blijkbaar is hij te licht bevonden om als topcoureur het team te trekken. Daarom willen ze Alonso. Dan kun je beter Magnussen aanhouden en kijken hoe hij zich verder ontwikkeld. Groeit hij niet hard genoeg dan knikker je hem er uit voor Vandoorne en probeer je het opnieuw.
Als je naar de toekomst kijkt, lijkt me dat toch zonder twijfel de slimste strategie.
Vorig jaar hebben ze anders Magnussen laten debuteren ten koste van Perez. Nu wil de Honda een absolute topper (Alonso) en als Magnussen nou Button ruim verslagen had was de keus ook niet moeilijk geweest. Magnussen bracht blijkbaar nog niet wat men had gehoopt, dus viel uiteindelijk de keus op de betrouwbaarheid van Button.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:16 schreef Funzel het volgende:
Nou leuk joh zo'n McLaren jeugdteam. En dan zet je je beide talenten er naast voor de komende jaren.
twitter:byronf1 twitterde op maandag 15-12-2014 om 16:26:22Esteban Gutierrez announced as Ferrari test & reserve driver by new Ferrari boss. #f1 reageer retweet
wie weet is dat zijn nieuwe functie welquote:
Houdt Bernie dan de miljoenen die ze volgend jaar zouden moeten krijgen?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
Op Manor hoef je niet te rekenen. De boedel gaat op dit moment onder de hamer
Plus dat Button erg populair is in Japan en de taal ook goed spreekt, hij heeft geen tolk nodig als ie in overleg gaat met de ontwerpers van de motor.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze anders Magnussen laten debuteren ten koste van Perez. Nu wil de Honda een absolute topper (Alonso) en als Magnussen nou Button ruim verslagen had was de keus ook niet moeilijk geweest. Magnussen bracht blijkbaar nog niet wat men had gehoopt, dus viel uiteindelijk de keus op de betrouwbaarheid van Button.
Waarom heeft hij dan een 2 jarig contract getekend?quote:Op donderdag 18 december 2014 05:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Plus dat Button erg populair is in Japan en de taal ook goed spreekt, hij heeft geen tolk nodig als ie in overleg gaat met de ontwerpers van de motor.
Het zou me niet verbazen als dat ook heeft meegespeeld, Alonso had ook de voorkeur voor Button overigens.
En het zou me ook niet verbazen als het nog slechts voor 1 jaar is, dan is die motor goed in orde, gaat Button naar de LMS en schuift Magnussen door naar een racestoel.
Als ie een reden ziet...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef Fer het volgende:
[..]
Houdt Bernie dan de miljoenen die ze volgend jaar zouden moeten krijgen?
Oh, ik dacht 1 jaar.. naja, gaat ie over 2 jaar pas naar de LMS.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dan een 2 jarig contract getekend?
Ik geloof niet dat dat een issue is. Honda zit al jaren in de IndyCar en levert aan verschillende teams. Dus als het daar geen issue is, waarom in de F1 wel? Ze zullen vast wel iemand (en waarschijnlijk meer) in dienst hebben die wel en Japans en Engels spreekt.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, ik dacht 1 jaar.. naja, gaat ie over 2 jaar pas naar de LMS.
Misschien dat dat te maken heeft met de commerciële verkoop van de motor aan andere teams in 2016.
Japanners spreken slecht Engels, schamen zich daar ook veelal voor, dan is het handig als een Engelsman hun taal spreekt.
Vraag eens bij diverse Japanse multinationals. Dit is heel slecht geregeld, doorgaans en de Jappen schamen zich er vaak voor, om dit toe te geven en doen dus maar wat.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:42 schreef sasquatsch het volgende:
Ze zullen vast wel iemand (en waarschijnlijk meer) in dienst hebben die wel en Japans en Engels spreekt.
Het zal best een probleem kunnen zijn voor sommige Japanse bedrijven, maar na al die jarenlange ervaring van Honda in de IndyCar en in het verleden in de F1 zie ik dit niet als de reden om Button te handhaven. Dit had imho niets met Honda van doen, maar met de keuze van de McLaren bestuurders voor de één of de ander.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef Fer het volgende:
[..]
Vraag eens bij diverse Japanse multinationals. Dit is heel slecht geregeld, doorgaans en de Jappen schamen zich er vaak voor, om dit toe te geven en doen dus maar wat.
Bij gebrek aan sponsers voor Magnussen of VanDoorne, zullen ze wel voor het prijzengeld hebben gekozen, wat de extra puntjes van Button op zullen leveren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het zal best een probleem kunnen zijn voor sommige Japanse bedrijven, maar na al die jarenlange ervaring van Honda in de IndyCar en in het verleden in de F1 zie ik dit niet als de reden om Button te handhaven. Dit had imho niets met Honda van doen, maar met de keuze van de McLaren bestuurders voor de één of de ander.
Zo'n onzin is dat, maar mensen blijven het verkondigenquote:Op donderdag 18 december 2014 05:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Plus dat Button erg populair is in Japan en de taal ook goed spreekt, hij heeft geen tolk nodig als ie in overleg gaat met de ontwerpers van de motor.
Het zou me niet verbazen als dat ook heeft meegespeeld,
En toch is Button ook een paar keer bij Honda op bezoek geweest, maanden geleden toen bekend werd dat Honda weer terug zou komen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zo'n onzin is dat, maar mensen blijven het verkondigen?
Honda zit al sinds het begin in de auto -en motorsport en heeft nog nooit een rijder nodig gehad die Japans sprak.
En Magnussen zou dat niet gedaan hebben?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En toch is Button ook een paar keer bij Honda op bezoek geweest, maanden geleden toen bekend werd dat Honda weer terug zou komen.
En dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En Magnussen zou dat niet gedaan hebben?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En dan?
Dan staat Kev constant met zijn handjes in de zakken, te luisteren naar een tolk.
Alsof Tarquinni en Monteiro in het WTCC ook maar 1 woord Japans spraken voordat Honda instapte.quote:Button kan op een veel informelere manier communiceren met de technici. Zijn Japans is ook noet vloeiend hoor, maar het wekt wel vertrouwen en dat is denk ik bij Honda zelf ook iets waar ze veel waarde aan hechten.
Als je als toerist in Japan geen woord Japans spreekt (hoe gebrekkig ook), dan kom je lang niet op zulke mooie plekken als je het al probeert de taal te spreken. Ze voelen zich vereert dat een Amerikaan (ik heb wel eens gelezen dat iedere blanke een Amerikaan is) hun taal wil spreken.
Dit lijkt me toch de meest logische verklaring, Dat Button een paar woordjes Japans spreekt is leuk meegenomen maar zeker niet doorslaggevend.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het zal best een probleem kunnen zijn voor sommige Japanse bedrijven, maar na al die jarenlange ervaring van Honda in de IndyCar en in het verleden in de F1 zie ik dit niet als de reden om Button te handhaven. Dit had imho niets met Honda van doen, maar met de keuze van de McLaren bestuurders voor de één of de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |