Waarom heeft je kind nog geen zwemdiploma eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef selen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij andere normen en waarden hebt, en dat respecteer ik ook. Maar het punt is, is dat wij dit niet willen (als ouders ) op grond(en) van religieuze kuisheid. Ik ga hier niet heel diep op in, maar dat heeft ook te maken met de badmeester, dat het lichaam gezien wordt, etc. etc.
Het gaat hier vooral om het ontnemen van vrijheden van de minderheden onder het mom democratie. Ik vind dat ik (en mijn dochter) precies dezelfde rechten hebben als ieder andere Nederlander. Ik eis een recht wat onder de godsdienstvrijheid valt, maar die vlieger gaat niet op..
Ja is zeker ook koeltoerquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:47 schreef Leandra het volgende:
En ik vind het werkelijk ranzig dat je een 7-jarig kind zo seksualiseert.
Andere school zonder zwemles zoeken, zwemschool met prive les zoeken, vrouwelijke lerares vragen, slotje!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef selen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij andere normen en waarden hebt, en dat respecteer ik ook. Maar het punt is, is dat wij dit niet willen (als ouders ) op grond(en) van religieuze kuisheid. Ik ga hier niet heel diep op in, maar dat heeft ook te maken met de badmeester, dat het lichaam gezien wordt, etc. etc.
Het gaat hier vooral om het ontnemen van vrijheden van de minderheden onder het mom democratie. Ik vind dat ik (en mijn dochter) precies dezelfde rechten hebben als ieder andere Nederlander. Ik eis een recht wat onder de godsdienstvrijheid valt, maar die vlieger gaat niet op..
Gymles is bij mijn weten overal gemengd. Misschien een handjevol scholen met sterk religieuze achtergrond daargelaten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een vraagje van iemand die al heel lang niet meer op een basisschool is geweest. Is gemengd gym tegenwoordig de standaard? In mijn basisschooltijd was dat namelijk absoluut niet het geval.
Aparte bussen voor vrouwen en mannenquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:00 schreef Gulara het volgende:
Maar gezien je eerdere topics heb ik eerder het gevoel dat je gewoon graag overal tegenaan schopt. (Je bent Turks las ik ergens, maar wilt gescheiden openbaar vervoer.
Dan verhuis je naar een land waar dit wel wettelijk geregeld is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef selen het volgende:
[..]
Levert wel meer werkgelegenheid op... 2 keer zoveel buschauffeurs. Maar ja, dan moeten er nog wel veel meer vrouwen gevonden die dat willen doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:04 schreef FANN het volgende:
Aparte bussen voor vrouwen en mannen![]()
En wat te doen als je samen met je vent of zoon op stap bent? Aparte bussen nemen?
Lekker handig zeg
wow..... een badmeester ziet een kinderlijfje van 7 in een badpakje of bikini of zwembroek... wat is daar mis mee. Trek je kind dan zo'n speciaal pak aan wat het gehele lijf bedekt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef selen het volgende:
[..]
Ik ga hier niet heel diep op in, maar dat heeft ook te maken met de badmeester, dat het lichaam gezien wordt, etc. etc.
Assen, maar wat mignonne ook al zei, bij ons werd op de middelbare school ook nog apart gegymd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef FANN het volgende:
Jeetje war heb jij op school gezeten dan?![]()
Zelfs bij die Christelijke zooi waar ik zat waren meisjes en jongens samen op gymles
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zaak-Benno_L.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:19 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
wow..... een badmeester ziet een kinderlijfje van 7 in een badpakje of bikini of zwembroek... wat is daar mis mee. Trek je kind dan zo'n speciaal pak aan wat het gehele lijf bedekt.
Daarnaast vind ik het vrij ranzig dat je blijkbaar bang bent dat een badmeester er een stijfje van krijgt omdat hij jouw dochter in zwemkleding ziet. Dat je daar aan denkt klopt al niet. Daarbij als een badmeester seksuelegevoelens krijgt van kindjes in een zwembad, dan maakt het ten eerste niks uit of het zwembad vol zit met alleen jongens, meisjes, of beide... Daarnaast is het dan een probleem voor de badmeester en het zwembad + school.
Ah ja, één zaak. Dat maakt meteen alle badmeesters pedo's. Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:25 schreef selen het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zaak-Benno_L.
Jeetje, nee dan waren ze bij ons toch nog moderner dan ik dachtquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Assen, maar wat mignonne ook al zei, bij ons werd op de middelbare school ook nog apart gegymd.
Ja, want heel nederland zit vol met benno's...quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:25 schreef selen het volgende:
[..]
Ik zat ook op een christelijke basisschool, evenals mijn zussen en ouders. zij hebben ook altijd met jongens en meisjes gym gehad. Behalve het omkleden, dat ging in 2 ruimtes, later werden dat aparte hokjes.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje, nee dan waren ze bij ons toch nog moderner dan ik dacht
Ja, zo zijn ze, mannen........ allemaalquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:25 schreef selen het volgende:
[..]
Wat in het geval van Mignonne veel uitzonderlijker is, want die is stukken jonger dan wij...quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Assen, maar wat mignonne ook al zei, bij ons werd op de middelbare school ook nog apart gegymd.
Nee meteen alle mannen, dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah ja, één zaak. Dat maakt meteen alle badmeesters pedo's. Tuurlijk.
Omkleden uiteraard apartquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:35 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ik zat ook op een christelijke basisschool, evenals mijn zussen en ouders. zij hebben ook altijd met jongens en meisjes gym gehad. Behalve het omkleden, dat ging in 2 ruimtes, later werden dat aparte hokjes.
Mijn ouders zijn overigens 66 momenteel, dus dat is ook al best lang geleden.
Daar zou ik dan wel weer een discussiepunt van maken als dat zou gebeuren jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Omkleden uiteraard apartmaar dat is denk ik nu nog wel zo, vind ik ook wel normaal
eigenlijk, zou eerder vreemd zijn als dat óók gemengd zou gebeuren
Laten we dan ook meteen zeggen dat alle vrouwen ook pedo zijn, want er zijn enkele gevallen bekend.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:38 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nee meteen alle mannen, dan hebben we dat ook weer gehad![]()
Alle mensen zijn dus eigenlijk gewoon pedo. Dus dat maakt het weer normaalquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laten we dan ook meteen zeggen dat alle vrouwen ook pedo zijn, want er zijn enkele gevallen bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |