quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:45 schreef Jelia het volgende:
Hahaha heerlijk die kort door de bocht reactieslach me stuk.
Dus de tattoos maken de tokkie, niet de spieren. I get it.
Nou dan ben ik zelf ook een tokkie blijkbaar. Thank you. Damn proud of it!![]()
quote:
Vergeet het gemillimeterde haar/kale kop niet!quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar ik zit wel vaak in de sportschool
Als ik ook nog tattoo's had dan was ik volgens Godshand een tokkie of een bouwvakker
Hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:15 schreef Jelia het volgende:
[..]
Autocorrect is een bitch.
Nou vertel, wat wel?
Nee. Het is de combi van alle eisen bij elkaar die t een soort van profielschets van de gemiddelde politieganger makenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:45 schreef Jelia het volgende:
Hahaha heerlijk die kort door de bocht reactieslach me stuk.
Dus de tattoos maken de tokkie, niet de spieren. I get it.
Het is toch fijner om iets de schuld te kunnen geven voor het vrijgezel zijn?quote:Nou dan ben ik zelf ook een tokkie blijkbaar. Thank you. Damn proud of it!![]()
Dat gelul over 90% van de vrouwen wil dit dat blabla is ook bullshit. Mannen vallen toch ook niet alleen maar op curvy of alleen maar op slank? Smaken verschillen. Werk aan je zelfbeeld en kom uit die slachtofferrol, vriend!
De schuld kunnen geven voor vrijgezel zijn? Want dat is een no go?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Het is de combi van alle eisen bij elkaar die t een soort van profielschets van de gemiddelde politieganger maken
[..]
Het is toch fijner om iets de schuld te kunnen geven voor het vrijgezel zijn?
Voor velen in deze heteronormatieve stelletjes-georienteerde maatschappij wel ja. Voor mijzelf niet echt, maar je krijgt voortdurend de vraag "Waarom ben jij nog single?" of "Hoe komt t nou dat jij nog niemand hebt"?.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:24 schreef Jelia het volgende:
[..]
De schuld kunnen geven voor vrijgezel zijn? Want dat is een no go?
True. Heb echt eenbschijthekel aan die vraag. Alsof je alleen gelukkig kan zijn. Met een relatie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor velen in deze heteronormatieve stelletjes-georienteerde maatschappij wel ja. Voor mijzelf niet echt, maar je krijgt voortdurend de vraag "Waarom ben jij nog single?" of "Hoe komt t nou dat jij nog niemand hebt"?.
Welnee joh, zijn echt meer dan genoeg vrienden van me die het heerlijk vinden om vrijgezel te zijn. Nog tijd zat om je te binden toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:43 schreef Jelia het volgende:
[..]
True. Heb echt eenbschijthekel aan die vraag. Alsof je alleen gelukkig kan zijn. Met een relatie.
Mja ik ook. T is dat ik geen tattoos heb, niet breed ben en ook geen kort haar heb en dat jij borsten hebt ... anders zou ik zeggen: Verkering?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:43 schreef Jelia het volgende:
[..]
True. Heb echt eenbschijthekel aan die vraag. Alsof je alleen gelukkig kan zijn. Met een relatie.
This time I will see it trough the fingersquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ik ook. T is dat ik geen tattoos heb, niet breed ben en ook geen kort haar heb en dat jij borsten hebt ... anders zou ik zeggen: Verkering?
Make it the cat wisequote:Op vrijdag 28 november 2014 17:10 schreef Jelia het volgende:
[..]
This time I will see it trough the fingers
''voorkomen'' en ''houding'' komen eng over om als leidraad te nemen; ze zijn gemakkelijk te vervalsenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:21 schreef Woestenijhumor het volgende:
Het gaat mij vooral over "voorkomen" en "houding" in plaats van "uiterlijk" en "innerlijk".
Gefeliciteerd! Je mag jezelf de ideale man noemenquote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik sta er zelf versteld van maar ik scoor megagoed op deze punten !
Hier en daar wat afstrepen en dat was hetquote:Op zondag 14 december 2014 18:55 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Jij lijkt me een leuk persoon in de omgang.![]()
Ik heb je lijst trouwens niet doorgenomen natuurlijk. Heb je ook zo een lijst aan wat je zelf te bieden hebt?
Het hangt af van de leeftijd, doel, levensvisie en ervaringen van de vrouw welke mate van zekerheid zij wenst en kan accepteren van hem.quote:Op zondag 14 december 2014 19:09 schreef Deckard het volgende:
Vrouwen houden van saaie mannen, maak ik op uit die lijst.
Van jongs af aan wist ik al dat een aantal wensen onredelijk zijn in NL, daarom was ik ook nooit op zoek naar mannen; kansloos. Ik heb wel geprobeerd om te accepteren dat iemand bijv. alcohol heeft gedronken en dat nog af en toe/regelmatig doet. Maar het gaat echt heel moeilijk.quote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ja leuk is dat, maar no offense maar met zo een lijst klink je behoorlijk uptight ook al voldoe ik aan die lijst op een paar punten na zoals; Je wilt een discussie hebben met een persoon, maar diegene moet jou ook gelijk geven?Of vrienden en familie hebben die niet aan drugs doen (valt alcohol ook onder en niet gokken? Sorry hoor maar vooral deze laatste eis is onredelijk zeker in nederland. Dan hebben die mannen ook zoiets van wat heb jij dan te bieden? Anyway je klinkt iig met zo'n lijst niet echt makkelijk qua omgang. Misschien dat het daaraan ligt? Het voelt iig verstikkend aan.
Dank. Wanneer kun je?quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je mag jezelf de ideale man noemen
Dat klinkt dan wel logischquote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef Yiwei het volgende:
Van jongs af aan wist ik al dat een aantal wensen onredelijk zijn in NL, daarom was ik ook nooit op zoek naar mannen; kansloos. Ik heb wel geprobeerd om te accepteren dat iemand bijv. alcohol heeft gedronken en dat nog af en toe/regelmatig doet. Maar het gaat echt heel moeilijk.
De eerste paar keren dat ik ooit heb gehoord dat ik verstikkend/opdringerig was, heb ik nooit begrepen waar het over ging. Nu kan ik me wel voorstellen dat de tegenpartij verstikkend kan ervaren, maar ik vind niet dat ik zeer onredelijk ben. Bijv. ik heb nooit drugs gebruikt, mij stoppen in een omgeving waarbij drugs wordt gebruikt, daar word ik gewoon niet goed van. Voor mij is dat ook letterlijk en figuurlijk verstikkend, het gaat twee kanten op.
Zodra ik de beker of medaille zie, kan ik de prijs pas uitreikenquote:
Voor gelovigen is het normaal om niet te roken, geen alcohol te drinken en geen drugs te gebruiken. Ik weet dat roken en alcohol ook onder drugs vallen, maar apart benoemen is toch duidelijker. En het heeft een ander effect, want roken en alcohol drinken is maatschappelijk geaccepteerd.quote:Op zondag 14 december 2014 23:50 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel logisch, dat ik iig de gedachtengang er achter snap. In wat voor omgeving ben je trouwens dan opgegroeid dat je bijv. (bijna) een aversie hebt voor drugs en daar valt alcohol tevens ook onder. Je ontkomt er bijna niet aan om het zo te zeggen, dan moet je bijna naar 'de arabische wereld' gaan om in gebied te komen, waar ze bijna tot geen alcohol drinken.
Je klinkt bijna als een 'streng' gelovige uit de biblebeltquote:Op woensdag 17 december 2014 17:30 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Zodra ik de beker of medaille zie, kan ik de prijs pas uitreikenIk dacht dat ik ooit de beker had gezien. Maar anderen komen ook naar voren als de ideale man op basis van de gemakkelijk toetsbare wensen. De prijs zal je dan moeten delen
[..]
Voor gelovigen is het normaal om niet te roken, geen alcohol te drinken en geen drugs te gebruiken. Ik weet dat roken en alcohol ook onder drugs vallen, maar apart benoemen is toch duidelijker. En het heeft een ander effect, want roken en alcohol drinken is maatschappelijk geaccepteerd.
Als mensen fundamenteel anders zijn, dan kan je denken aan cultuurshock of psychische problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |