ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben heel benieuwd of ik nog bovenaan kom te staan! Krijgerrtje?.
En ik dacht de dans te ontspringen, maar helaas, ik begin nu toch echt vocht vast te houden..
Ik doe m'n best!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben heel benieuwd of ik nog bovenaan kom te staan! Krijgerrtje?.
En ik dacht de dans te ontspringen, maar helaas, ik begin nu toch echt vocht vast te houden..
Ik ga zelf voor de 12e, is dat lang genoeg?quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
DaD wil je nog even in de lijst blijvenik wil nog niet zakken
Ik ben nu ziekenhuistijd aan het inhalen ( juist omdat het de vorige keer zo snel ging, ik ben onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:01 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Van niks in vier u bevallen .. Waar kan ik tekenen
Ik herken die gedachte helemaal! Maar echt, het kan nog vanzelf.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:34 schreef krijgerrtje het volgende:
Die pijn tussen je schouders is wel even iets om op te letten toch?![]()
Hier is weer niks gebeurd vannacht..![]()
Ik ga de kans op een spontane bevalling steeds somberder in zien, en hoewel ik in eerste instantie niet echt slechte ideeën van een inleiding had, wil ik die nu eigenlijk het liefst vermijden! Mocht de baby volgende week nou nog niet geboren zijn, en de VK me nog niet kan strippen dan ga ik wel vragen om een verwijzing naar de gyn denk ik.. Mentaal is het nu ook echt bagger
misschienquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga zelf voor de 12e, is dat lang genoeg?.
Krijgerrtje.. Ik merk nu al dat ik mijn zen aan het kwijt raken ben. Ik hoop voor je dat het snel spontaan begint. Wees nog wel even lief voor jezelf, hoor!
Afgelopen nacht voor het eerst in best een poos ook weer wakker. Was het volle maan?
Of je het altijd merkt durf ik niet te zeggen, met mijn ervaring zeg ik van wel maar goed, ik heb maar 1x spontaan gebroken vliezen gehad. Ik voelde en hoorde echt iets knappen, een waterballon die je doorprikt. En toen was het wel duidelijk dat de.vliezen gebroken waren, wat een waterballetquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Voel je echt dat je vliezen breken? Ik ben soms bang dat ze onder de douche breken en ik het niet merk. Of merk je het altijd ?
Ik wist het niet (zeker)..quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Voel je echt dat je vliezen breken? Ik ben soms bang dat ze onder de douche breken en ik het niet merk. Of merk je het altijd ?
haha oke! Ik ben echt benieuwd naar hoe dat voeltquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Of je het altijd merkt durf ik niet te zeggen, met mijn ervaring zeg ik van wel maar goed, ik heb maar 1x spontaan gebroken vliezen gehad. Ik voelde en hoorde echt iets knappen, een waterballon die je doorprikt. En toen was het wel duidelijk dat de.vliezen gebroken waren, wat een waterballet
dat wel jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:38 schreef Crumpette het volgende:
Lt, ga er vanuit dat als je de douche uitzet en je niet ophoudt met lekken, je dat ook wel snel genoeg merkt toch?
geen zekerheid dusquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Jullie verhalen geven me wel weer een beetje hoopen inderdaad, rationeel weet ik dat ook heel goed dat het elk moment nog kan, maar emotioneel..
![]()
LT, strippen doen ze hier vanaf 41 weken, dan heb je de meeste kans dat het iets doet. Heb daar al een afspraak voor staan volgende week, maar dan moet je bmm helemaal verweekt zijn en al wat ontsluiting hebben dacht ik! Omdat ik nog niet echt voorweeen heb gehad heb ik dus ook geen flauw idee of dat dan al kan
ja dat kan ook nog. Dat had ik laatst, dat ik dacht dat ik dat had. Maar bleek waterige afscheiding te zijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:38 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik wist het niet (zeker)..
Maar ik had een hoge vliesscheur (ofzoiets) waardoor ik niet leegliep, maar alleen af en toe een drupje verloor.
Maar komt echt wel goed!
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:04 schreef Skittles het volgende:
Bij mij werden mijn vliezen door de vk gebroken, wat een waterval![]()
En een paar uur later in de lift op weg naar de afdeling kwam er weer een stortvloed. Helaas had ik toen wel een onderbroek, joggingbroek en m'n tijgerpantoffels aan. Ongemakkelijke natte broek en pantoffels is niet fijnGelukkig was het 's nachts dus geen andere mensen tegengekomen
Dat hij het doet geloof ik nu wel. (angelsounds ftw) maar ik moet nu nog even overtuigd worden dat de baby goed is. Dat het geen roze met paars gevlekte olifant is zeg maarquote:Op donderdag 6 november 2014 18:00 schreef Cholula het volgende:
Rady ik vind het zo ontzettend gaaf om te lezen dat je ondanks alle extra controles en het gedoe daaromheen toch altijd zo positief blijft! Heb je de arts nog gebeld? Ow antwoordapparaat. Geen nieuws is goed nieuws dan maar.
Jeej voor Vlindur! Begin je er al meer vertrouwen in te krijgen?
Vervelend dat je misschien een blaasontsteking hebt Risu! En verkouden worden met dit weer is niet heel vreemd natuurlijk.
Ik snap je gevoelens goed IMA. Ik heb bij de eerste controle gevraagd of ik meteen een echo mocht, dat was geen probleem. Heb je de vk al gebeld?
Ik heb vandaag met 21+5 de 20wekenecho gehad. Het zag er allemaal goed uit, hoofdje loopt iets voor (echoscopiste: ' Dat komt misschien van de vader?' Mijn man) en Frits is nog steeds en jongen!
Oh, wat fijn zeg! Lekker je zen opzoeken dit weekend, zodat die bloeddruk niet weer stijgtquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:16 schreef Heliotrope het volgende:
Vruchtwaterverhalen
Weer terug van vk, bloeddruk was weer iets gedaald, en geen eiwit in urine, dus geen zorg! Wel over 4 dagen weer terugkomen, maar prima, dan wordt het ook maar in de gaten gehouden. Toch wel opgelucht
leuk om bij te houden ja! Ik heb zelf een blanco boek waarin ik alles plak en schrijf, maar dat is achteraf iets te vrijblijvend, moet ik steeds een aantal weken/maanden inhalen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef Minarosa het volgende:
Gelukkig Rady! En fijn dat je opa weer thuis is.
Spannend zeg als je bevalling (theoretisch gezien) elk moment kan beginnen... ik kan me er nog niets bij voorstellen.
Heeft iemand van jullie zo'n negenmaandenboek bijgehouden? Ik zoek een leuk boek voor de voorpret en om m'n eerste positieve test en echo's in te plakken. Niet te tuttig en ook niet te kinderachtig/zweverig/categorie 'ons wonder'. Eigenlijk ben ik niet zo'n dagboekenbijhouder maar af en toe iets schrijven over hoe het gaat is volgens mij superleuk voor haar (
iedereen die het weet denkt dat het een meisje wordt en nu denk ik dat ook... maar heb geen voorkeur, jongen lijkt me ook super) later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |