ik ookquote:Op donderdag 6 november 2014 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben heel benieuwd of ik nog bovenaan kom te staan! Krijgerrtje?.
En ik dacht de dans te ontspringen, maar helaas, ik begin nu toch echt vocht vast te houden..
Ik doe m'n best!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben heel benieuwd of ik nog bovenaan kom te staan! Krijgerrtje?.
En ik dacht de dans te ontspringen, maar helaas, ik begin nu toch echt vocht vast te houden..
Ik ga zelf voor de 12e, is dat lang genoeg?quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:15 schreef LadyTagliatelle het volgende:
DaD wil je nog even in de lijst blijvenik wil nog niet zakken
Ik ben nu ziekenhuistijd aan het inhalen ( juist omdat het de vorige keer zo snel ging, ik ben onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:01 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Van niks in vier u bevallen .. Waar kan ik tekenen
Ik herken die gedachte helemaal! Maar echt, het kan nog vanzelf.quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:34 schreef krijgerrtje het volgende:
Die pijn tussen je schouders is wel even iets om op te letten toch?![]()
Hier is weer niks gebeurd vannacht..![]()
Ik ga de kans op een spontane bevalling steeds somberder in zien, en hoewel ik in eerste instantie niet echt slechte ideeën van een inleiding had, wil ik die nu eigenlijk het liefst vermijden! Mocht de baby volgende week nou nog niet geboren zijn, en de VK me nog niet kan strippen dan ga ik wel vragen om een verwijzing naar de gyn denk ik.. Mentaal is het nu ook echt bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |