Jij anders ookquote:Op donderdag 6 november 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
. Schattig meisje ben jij.
Ik? Gemeen? Nee toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee. Ze was heel gemeen tegen mij.
[..]
.....
Hoi hollander
Oepsquote:
Succesquote:Op donderdag 6 november 2014 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh huh, niks hoor. Veel te doen, weinig tijd en motivatie voor bepaalde dingen.
Je liet je nieuwe gekochte broek niet eens goed zienquote:
Cheesecakequote:Op vrijdag 7 november 2014 08:16 schreef Landysh het volgende:
Ik ga vandaag niet slapen en cheesecake maken instead.
Gecmis olsun Stimo.
Ha-ha @ montelly. Ga werken dan.
Heb je geen slaap?quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:24 schreef Landysh het volgende:
In de vroege ochtend na het opstaan en aankleden in een koude kamer weer terug in je warme bed kruipen. Dat feeling.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:24 schreef Landysh het volgende:
In de vroege ochtend na het opstaan en aankleden in een koude kamer weer terug in je warme bed kruipen. Dat feeling.
Mag ik 'm inkoppen? Pleaaaaaase?quote:
SPOILER: inkopper - alleen lezen als je 'ja' zegtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!
quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag ik 'm inkoppen? Pleaaaaaase?Met deze humor ga je nooit chicks scoren. Vraag advies aan Che.SPOILER: inkopper - alleen lezen als je 'ja' zegtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap!
Ik scoor helemaal geen chicksquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met deze humor ga je nooit chicks scoren. Vraag advies aan Che.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |