Zonder Depay is PSV helemaal niks.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een schijtlollige TT van Tyron in deel 21.
KIJK DIE KOEMANquote:Op donderdag 6 november 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
HET IS NIET TE GELOVEN PSV IS LANDSKAMPIOEN GEWORDEN
Even de resultaten van PSV zonder Memphis bekijken.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Zonder Depay is PSV helemaal niks.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg dat PSV de wedstrijd gaat winnen.
90% van de gevallen heb ik het goed.
quote maar aan het einde van de wedstrijd
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-11-2014 om 20:56:17#panpsv 2-3. Uitstekend resultaat PSV. Aanvallend vandaag prima, defensief matig. Doelstelling 1 -overwinteren in Europa- binnen handbereik reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-11-2014 om 20:56:23Willems maakt wederom de meeste indruk. Twee assists en een voorassist van een linksback. Das bijzonder reageer retweet
Feyenoord gaat gelijk spelen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Wow en nu ook nog Feyenoord, wat een genot.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Juichen als je scoort tegen Panatinakos
Daar zou iemand een site voor moeten maken.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk dat je het zegt, die site is er toevalligquote:Op donderdag 6 november 2014 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zou iemand een site voor moeten maken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog mensen die mad zijn gespot?
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verliest tegen PEC, Heerenveen, Moskou en Panathinaikos gelijk nadat Memphis gewisseld werd.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even de resultaten van PSV zonder Memphis bekijken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog een keer naar Moskou?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Zou lekker zijn als je je in Portugal al kunt kwalificeren, kun je naar Rusland moet een B-ploeg.
Wat een toeval zeg.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je het zegt, die site is er toevallig
http://wijzijnsimba.nl/
[..]
Heeft Memphis al gereageerd?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
[..]
Waarom staat mijn reactie niet in het gastenboekquote:Op donderdag 6 november 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
Waarom staat mijn reactie niet in het gastenboek
Jaquote:
twitter:JBruma twitterde op donderdag 06-11-2014 om 20:59:23Yes!!! Important 3 away points!!💪💪💪💪 #EL reageer retweet
😄quote:Op donderdag 6 november 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:JBruma twitterde op donderdag 06-11-2014 om 20:59:23Yes!!! Important 3 away points!!💪💪💪💪 #EL reageer retweet
Ik ga mijn best doen, deel de site ook gerust met je vrienden in de TVSC. Zij houden van gastenboeken heb ik begrepen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar jij stelt het andere uiterste.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij bent niet van mening dat Memphis een meerwaarde voor PSV is?
Dat is allang gebeurdquote:Op donderdag 6 november 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, deel de site ook gerust met je vrienden in de TVSC. Zij houden van gastenboeken heb ik begrepen.
Ik weet je te vindenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
in Eindhoven was het niet veel.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Zo slecht is dat Estoril niet. Waren 2 keer gelijkwaardig aan Moskou
Baashond.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu gaan we 90 minuten fappen op Probleemwijken De Kuip.
wijzijnsimba.nl doet het niet meer bij mijquote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bouhlarouz is gehaald voor de bank. Dus dan blijft hij daar.
Kan weer een kampioenschap kosten als Memphis in de winterstop vertrekt.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef blup het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar jij stelt het andere uiterste.
Torino weggespeeld door een of ander Fins clubje. Explain?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef hafcfan het volgende:
Zo slecht is dat Estoril niet. Waren 2 keer gelijkwaardig aan Moskou
ook niet bij mij styloquote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
wijzijnsimba.nl doet het niet meer bij mij
Advanced Warfare is geen goed spel. Join mijn MW2 party.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga Advanced Warfare doen en kijk met een schuin oog naar Feyenoord
Torino.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Torino weggespeeld door een of ander Fins clubje. Explain?
Klopt, maar hun overdrijven wel heel erg.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
in Eindhoven was het niet veel.
40-45quote:Op donderdag 6 november 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, graag jullie voorspellingen.
Ik zeg: 2-1
3-1 Feyenoordquote:Op donderdag 6 november 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0quote:Op donderdag 6 november 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dat spel wat ofnie?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga Advanced Warfare doen en kijk met een schuin oog naar Feyenoord
Hun? Hullie bedoel je.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar hun overdrijven wel heel erg.
Onderschatting. Dachten het klusje te klaren met wat B spelers en zijn daarvoor afgestraft. Puntje was wel verdiend geweest, maar alsnog schandalig natuurlijk. Maken het zichzelf ook onnodig moeilijk nu.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Torino weggespeeld door een of ander Fins clubje. Explain?
Is ook gewoon een straat naar genoemd.quote:
Zo snel kunnen die PSV'ers niet in Rotterdam zijn. En volgens mij mag dat ook helemaal niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ben benieuwd of het ''beste centrum van Nederland'' Kramaric nu wel in toom kunnen houden.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-11-2014 om 21:01:17Zal ik m erin gooien? Ja, vooruit. Willems is, als hij fit blijft, bezig aan zijn laatste seizoen bij PSV. Kan niet anders. reageer retweet
Feyenoorders ruiken het kampioenschap.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ben benieuwd of ''het beste centrum van Nederland'' Kramaric nu wel in toom kunnen houden.
Zou ik onverstandig vinden, wordt het weer zo'n dropout.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-11-2014 om 21:01:17Zal ik m erin gooien? Ja, vooruit. Willems is, als hij fit blijft, bezig aan zijn laatste seizoen bij PSV. Kan niet anders. reageer retweet
Dat zou Wesley Sneijder nooit doen. Inleveren.quote:
Is misschien overbelast, het is nu ochtend in de VS en wijzijnsimba is daar viral gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
wijzijnsimba.nl doet het niet meer bij mij
Dacht eerder 40-45quote:Op donderdag 6 november 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
Caland dacht dus serieus dat Kazim er 20 ging maken
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Stijn Schaars bij FC Barcelona.
Welk level?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
Vast in Candy Crush, enorm frustrerend.
Russen komen op bezoek bij PSV>quote:Op donderdag 6 november 2014 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Zou lekker zijn als je je in Portugal al kunt kwalificeren, kun je naar Rusland moet een B-ploeg.
jaquote:Op donderdag 6 november 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat eigen jeugd van Feyenoord?
Ja. Ik heb een weddenschap met hem daarover.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
Caland dacht dus serieus dat Kazim er 20 ging maken
Wat doet hij als hij verliest? Een Ajax ui?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een weddenschap met hem daarover.
Is verplicht bij Europese wedstrijden in de kuipquote:Op donderdag 6 november 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een lege zitjes aan de rechterkant van het doel.
's Avonds moet er ook gewerkt worden in de haven.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een lege zitjes aan de rechterkant van het doel.
Niet genoeg kaarten verkocht dusquote:Op donderdag 6 november 2014 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is verplicht bij Europese wedstrijden in de kuip
Logisch, die zijn allemaal in de Kuipquote:Op donderdag 6 november 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Opvallend weinig Feyenoorders in dit topic.
Smoesjes van de supportersquote:Op donderdag 6 november 2014 21:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, zijn buffervakken omdat ze bang zijn voor rellen
Het stadion is half leeg manquote:Op donderdag 6 november 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Logisch, die zijn allemaal in de Kuip
DOE ER JE VOORDEEL MEE EN DOE WEDDENquote:Op donderdag 6 november 2014 21:15 schreef Heeinz het volgende:
Wtf manIk zat net te typen op m'n telefoon, zag ik een melding: Feyenoord 1-0. Paar seconden later pas die goal, heb gewoon op de tv
JIJ FL_FREAK BENT GENIAALquote:Op donderdag 6 november 2014 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DOE ER JE VOORDEEL MEE EN DOE WEDDEN
Ze spelen hem allebei met de binnenkant van de voet?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:17 schreef hafcfan het volgende:
Van Beek heeft qua pass wat weg van Pirlo
Tja ik vind De Vrij altijd kijken of hij uit een aflevering van Syndroom is weggelopenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds heeft Van Beek de uitstraling van een vakkenvuller bij de PLUS.
Is Kongolo zo'n maten naaier dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:18 schreef Nober het volgende:
Kongolo heeft wel wat weg van Chiellini.
hou je bekquote:Op donderdag 6 november 2014 21:19 schreef Minimunt het volgende:
Wat een verademing deze presentator in plaats van sierd
hoe kan deze magiequote:Op donderdag 6 november 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
Melding kwam al voordat de corner genomen was
Misschien worden die meldingen ingevoerd door iemand die in het stadion zit.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
Die app is goed hoor, ik zat bij PEC - HHC en de seconde nadat een bal in het doel vloog voelde ik m'n telefoon al trillenquote:
belchineesquote:Op donderdag 6 november 2014 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien worden die meldingen ingevoerd door iemand die in het stadion zit.
Welke app is het?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die app is goed hoor, ik zat bij PEC - HHC en de seconde nadat een bal in het doel vloog voelde ik m'n telefoon al trillen
Kwestie van vertraging in de uitzending... De stream van RTL is nog tragerquote:Op donderdag 6 november 2014 21:25 schreef Heeinz het volgende:
Na die uitwedstrijd kwamen ze pas in vorm, als je ook hun niveau in de eredivisie zietquote:Op donderdag 6 november 2014 21:25 schreef Nober het volgende:
Waarom konden ze dit uit niet en thuis wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar van dit soort avonden en dat coëfficient ziet er stukken positiever uitquote:Op donderdag 6 november 2014 21:27 schreef MouzurX het volgende:
Wordt dit eindelijk een avondje goed Nederlands voetbal?
en dat ze feyenoord zijn tot ze dood zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 21:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ze weten anders niet meer zeker waar ze vandaan komen
Het zal er alleen goed uit zien als feyenoord/psv/ajax allemaal een ronde of 1-2 doorkomen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een paar van dit soort avonden en dat coëfficient ziet er stukken positiever uit
til aai daai jonguh!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en dat ze feyenoord zijn tot ze dood zijn
Wat een leuk grapjequote:Op donderdag 6 november 2014 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
grapje uiteraard. kijken of mensen dan ineens in gingen zetten xD
Een bloemetjesgordijn?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:32 schreef Evertjan het volgende:
weet jij wat ik wel zou willen zijn....
Holmaatje van Mart Smeets?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:32 schreef Evertjan het volgende:
weet jij wat ik wel zou willen zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |