Te regelen voor wat?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:45 schreef rival het volgende:
Wat is de snelste manier om een leuke Fokster te regelen?
Je piemel posten in KPDquote:Op donderdag 6 november 2014 20:45 schreef rival het volgende:
Wat is de snelste manier om een leuke Fokster te regelen?
Laat het advies maar over aan yats svpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik: 0 foto's van piemels gepost. 0 hossels.quote:
Ik ben in leer bij jou.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
En dan toch vandaag afgewezen worden. Ik denk dat ik maar eens bij jou in de leer ga.
Dat zijn wel duidelijke cijfers eigenlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik: 0 foto's van piemels gepost. 0 hossels.
Faxie: meerdere foto's van piemels gepost, meerdere hossels.
Do the math
Ikwil eigenlijk wel de conversie weten. Wat is de ratio in absolute cijfers?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn wel duidelijke cijfers eigenlijk
naaktpics posten van jezelf als man vind ik wel een grotequote:Op donderdag 6 november 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Do the math
Maar ik ben te verlegen daarvoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Do the math
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Do the math
Of persoonlijk werden gebracht.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat dat soort dingen privé verstuurd werden..
Nog beterquote:Op donderdag 6 november 2014 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of persoonlijk werden gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |