Je hebt er altijd anarchisten bijquote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef rutger05 het volgende:
Je kan zelf ook overboord springen als dat je vader en zoon zou redden.
Dat vind ik echt een belachelijk argument, net als vrouwen en kinderen eerst.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Vader. Zoon heeft nog een langer leven.
quote:
Dezelfde vraag schijnt in Israël gevraagd te zijn.quote:
Huh? Je vindt je eigen dochter toch niet in die zin "lekker"?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Deze casus alleen dan kiezen tussen de moeder of de dochter.
Zou toch kiezen voor diegene die het lekkerste is. Grote kans dus dat de moeder overboord vliegt.
Honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op donderdag 6 november 2014 20:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Huh? Je vindt je eigen dochter toch niet in die zin "lekker"?
Nee.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Zonen kan je opnieuw maken, je vader niet.
Wel es wekenlang in een zinkend bootje rondgedobberd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Maximale overlevingskans.....quote:Op donderdag 6 november 2014 21:06 schreef Twiitch het volgende:
Ik zou ze allebei overboord kiepen voor maximum survival kans.
Ditquote:Op donderdag 6 november 2014 19:59 schreef El_Matador het volgende:
Zonen kan je opnieuw maken, je vader niet.
Oh, je eigen familie?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Huh? Je vindt je eigen dochter toch niet in die zin "lekker"?
En o ja: ik zou mijn dochter niet overboord kunnen zetten. Mijn vrouw kan zwemmen, dus ook heel rationeel...
Bovendien zou het dan tussen mijn moeder en mijn dochter gaan... Nou, dat is echt een no brainer.
Dan veranderen we het in dat de maffia ze net beiden een betonnen schoen heeft gegeven.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:22 schreef maily het volgende:
De zoon want die kan het beste zwemmen
Wekenlang zinken? Rly?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:05 schreef El_Matador het volgende:
Wel es wekenlang in een zinkend bootje rondgedobberd?
Na 9 weken beginnen de zinkendheid én de nood het hoogst te worden, DS4. In de eerste 8 weken zonk het bootje nog niet.quote:
Er staat niet in de OP dat thuisbezorgd en je mobiele telefoon niet werken.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maximale overlevingskans.....
Je gooit net al je voedsel weg.
Tja de OP sluit ook niet uit dat er een BBQ en een vrieskist met vlees en een biertap met 20 fusten aan boord zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er staat niet in de OP dat thuisbezorgd en je mobiele telefoon niet werken.
Heel eerlijk gezegd vind ik dat niet eens zo raar...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:40 schreef hottentot het volgende:
Tja de OP sluit ook niet uit dat er een BBQ en een vrieskist met vlees en een biertap met 20 fusten aan boord zijn.
Dan ruilen we meteen van boot met de maffia.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dan veranderen we het in dat de maffia ze net beiden een betonnen schoen heeft gegeven.
Ik weet niet in hoeverre je op de hoogte bent van de huidige regelgeving in Nederland, maar zelfs iemand die beginnend dementerend, moeilijk ter been, en niet zelfstandig uit bed kan komen, mag niet meer in een verzorgingstehuis, en vanaf 2016 worden de regels nog strenger:quote:
Voor minder krijg je mij niet met 10 paarden die boot in.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tja de OP sluit ook niet uit dat er een BBQ en een vrieskist met vlees en een biertap met 20 fusten aan boord zijn.
20 fusten voor jezelf.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor minder krijg je mij niet met 10 paarden die boot in.
Maar aan de andere kant; mijn vader is vandaag exact een maand geleden van het bootje gestapt en zonen heb ik (geloof ik) nog niet.
Beetje BBQ, bier en bitches en bootje varen.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
20 fusten voor jezelf.
Zullen we samen gaanwie het eerst dronken over de railing waggelt heeft pech gehad.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beetje BBQ, bier en bitches en bootje varen.
Ik zeg doen.
Ja, ik ken dat, en dezelfde vraag terugstellen "ik of jouw moeder?" is dan natuurlijk ongehoord.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef Terrorizer het volgende:
Mijn vrouw heeft mij dit ooit gevraagd. Zij of mijn moeder.
Ik weigerde antwoord te geven op 'domme' vragen. En we hadden 3 dagen ruzie.
Kutvraag.
bet is niet t meest logisch om zelf overboord te springen, het meest logisch is om je kind van drie overboord te gooien, omdat hij nog niet zelf kan overleven.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:14 schreef Leandra het volgende:
Mijn vader.
Die is 72 en m'n zoon is 3.... het is mijn taak hem ten koste van alles te beschermen.
Overigens flikkert m'n vader vanzelf wel overboord, want als we geen eten hebben krijgt hij snel genoeg een hypo.
Nou heb ik ook nog een zoon van 22, en ik vermoed dat dan de keuze hetzelfde zou zijn.
Als ik met m'n beide zoons in dat bootje zou zitten dan zou het immers het meest logische zijn dat ik zou vertrekken zodat zij beiden kunnen overleven.
Nee, ik zou er geen moeite mee hebben deze post aan mijn vader te laten lezen, sterker nog, ik denk dat hij prima weet wat de keuze in die situatie zou zijn.
Mijn kind van 3 kan zowel in mijn bijzijn als in het bijzijn van zijn 22-jarige broer overleven, de kans dat hij in bijzijn van z'n opa met diabetes overleeft is al vrij klein.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bet is niet t meest logisch om zelf overboord te springen, het meest logisch is om je kind van drie overboord te gooien, omdat hij nog niet zelf kan overleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |