Ja, ik ken dat, en dezelfde vraag terugstellen "ik of jouw moeder?" is dan natuurlijk ongehoord.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef Terrorizer het volgende:
Mijn vrouw heeft mij dit ooit gevraagd. Zij of mijn moeder.
Ik weigerde antwoord te geven op 'domme' vragen. En we hadden 3 dagen ruzie.
Kutvraag.
bet is niet t meest logisch om zelf overboord te springen, het meest logisch is om je kind van drie overboord te gooien, omdat hij nog niet zelf kan overleven.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:14 schreef Leandra het volgende:
Mijn vader.
Die is 72 en m'n zoon is 3.... het is mijn taak hem ten koste van alles te beschermen.
Overigens flikkert m'n vader vanzelf wel overboord, want als we geen eten hebben krijgt hij snel genoeg een hypo.
Nou heb ik ook nog een zoon van 22, en ik vermoed dat dan de keuze hetzelfde zou zijn.
Als ik met m'n beide zoons in dat bootje zou zitten dan zou het immers het meest logische zijn dat ik zou vertrekken zodat zij beiden kunnen overleven.
Nee, ik zou er geen moeite mee hebben deze post aan mijn vader te laten lezen, sterker nog, ik denk dat hij prima weet wat de keuze in die situatie zou zijn.
Mijn kind van 3 kan zowel in mijn bijzijn als in het bijzijn van zijn 22-jarige broer overleven, de kans dat hij in bijzijn van z'n opa met diabetes overleeft is al vrij klein.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bet is niet t meest logisch om zelf overboord te springen, het meest logisch is om je kind van drie overboord te gooien, omdat hij nog niet zelf kan overleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |