Ja en duizend anderen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon echt precies Family Guy: The Quest For Stuff nagemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar er is wel heel duidelijk voor het design van Family Guy gekozen natuurlijk. Ziet er heel anders uit dan bijvoorbeeld Simpsons Tapped Out en andere vergelijkbare spellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja en duizend anderen.
Maar was een toffe aflevering, de beste van dit seizoen wat mij betreft samen met die van Lorde.
quote:
Let me explain the darkness of human soul...quote:
ipv de Super Devil uit Family Guyquote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef Remqo het volgende:
Ik vond hem weer leuk, weer verwijzingen naar gluten-vrij en Randy's zangcarriere
Satan die Stan alles uitlegt.
Canadian Devil
quote:The boys struggle with reality on an all-new episode of “South Park” premiering Wednesday, November 12 at 10:00 P.M. ET/PT on Comedy Central.
What’s real is anyone’s guess. Butters is convinced that he’s living in a virtual reality. When he suddenly goes rogue and wreaks havoc at home and all over South Park, everyone struggles to figure out what’s real.
quote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef Zolder het volgende:
COC wil onzijdig toilet
De belangenorganisatie voor lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen en transgenders, het COC, vindt dat er onzijdige toiletten moeten komen op scholen.
De organisatie stelt dat het toiletbezoek op school voor transgenders, mannen of vrouwen die zich niet thuisvoelen in het geslacht waarin ze geboren zijn, soms een groot probleem is.
Niet welkom
Zo weet Sophie Schers van Transgender Netwerk Nederland (TNN) dat jongens die zich eigenlijk een meisje voelen, vaak niet welkom zijn in de vrouwentoiletten. Dat kan voor ongemakkelijke situaties zorgen.
De jonge transgender Laurens (18) vertelt zijn verhaal: "Als transgender moet je op school elke dag kiezen of je naar het jongens- of het meisjestoilet gaat. Veel transgenders zijn daar zo bang voor, dat ze het de hele dag ophouden en pas thuis naar het toilet durven te gaan. Het zou veel fijner zijn als toiletten er voor iedereen zijn."
Hele artikel: http://www.telegraaf.nl/b(...)zijdig_toilet__.html
Idd, had iets meer ingezeten. Had echt een klassieke South Park kunnen worden. Met misschien nog een cameo van de Underpants Gnomes. Satan was wel weer erg tofquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:45 schreef Yi-Long het volgende:
De 'Freemium' episode bekeken, en die was wel OK, maar na alle lovende recensies had ik wel meer verwacht, dus het viel een beetje tegen. Er zaten wel wat goede stukjes in, maar ik vond het op het eindelijk allemaal iets te 'makkelijk' en snel afgeraffeld, met dat Satan vs Canadian Satan.
De stukjes met Randy waren uiteraard wel weer tof.
Er zijn er 3 met Lorde ofzoquote:Op donderdag 13 november 2014 14:06 schreef Robbert. het volgende:
Geweldig seizoen, die met Lorde is tot nu toe toch wel mijn favoriet.Vanavond de nieuwste kijken.
eentje met Buttersquote:Op donderdag 13 november 2014 14:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Vaagheid alom![]()
![]()
![]()
Wat een geweldig seizoen tot nu toe, nog geen misser gehad.
En dat eindeWie kan er een mooie screenshot voor in de OP maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en eentje zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even een spoilertje voor degenen die nog moeten kijken
[ Bericht 13% gewijzigd door DeTolk op 13-11-2014 19:23:36 ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
eentje met ButtersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en eentje zonderDank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even een spoilertje voor degenen die nog moeten kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar jaar geleden had je deze jongens al van new kids/comedy central nederland.
Heb net de aflevering bekeken en in tegenstelling tot 6 vond ik 7 weer geniaal!
Nu Simpsorama kijken!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:27 schreef beetotheizzo het volgende:
Is er ook al een Simpsons/Futurama crossover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar jaar geleden had je deze jongens al van new kids/comedy central nederland.
Heb net de aflevering bekeken en in tegenstelling tot 6 vond ik 7 weer geniaal!
Nu Simpsorama kijken!Futurama is allang gecancelled toch?
Yep er is een crossover! En of Futurama gecancelled is weet ik niet, eerlijk gezegd zat ik al te wachten op een samenwerking van Futurama met of Family Guy of Simpsons na de Family Guy/Simpsons crossover.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is er ook al een Simpsons/Futurama crossover?Futurama is allang gecancelled toch?
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
eentje met ButtersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en eentje zonderSoms vind ik het maar moeilijk te beseffen dat we inderdaad kijken naar jonge kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even een spoilertje voor degenen die nog moeten kijken
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Helemaal oneens. Dit seizoen is oké en de vorige was 'goed'quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef MouzurX het volgende:
Geniale aflevering.
Dit seizoen is echt 100 keer beter dan de vorige.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helemaal oneens. Dit seizoen is oké en de vorige was 'goed'
Ik snapte er ook niks van hoorquote:Op zondag 16 november 2014 16:31 schreef Roland010 het volgende:
Toen de eerste paar afleveringen van seizoen 17 vol zaten met pis en poep-grappen was ik South Park eigenlijk stiekem een beetje op gaan geven, maar seizoen 18 is tot nu toe toch erg goed zeg.
Wat een mindfuck-aflevering, die laatste idd. Ben ik de enige die het op gegeven moment gewoon niet meer kan volgen?![]()
Gelukkigquote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik snapte er ook niks van hoorIk ga hem vanavond op Comedy Central kijken, met NL subs, én met het idee in m'n achterhoofd dat Stan dus de OR-headset op heeft. Misschien dat het helpt
Hoe laat? Half tien toch?quote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik snapte er ook niks van hoorIk ga hem vanavond op Comedy Central kijken, met NL subs, én met het idee in m'n achterhoofd dat Stan dus de OR-headset op heeft. Misschien dat het helpt
quote:Op zondag 16 november 2014 18:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Is er niet een geschreven recap beschikbaar online? Van een of andere diehard nerd die hele afleveringen analyseert?
Niet perse. Ze brengen je idd vaak graag een beetje in verwarring in eerste instantie, maar maken daarna juist vaak een enorm scherp punt, verpakt in een soms bizarre vorm.quote:Op maandag 17 november 2014 00:52 schreef epicbeardman het volgende:
Het is denk ik juist de bedoeling van Matt & Trey dat je er niks meer van snapt en volgens mij moet je dat ook niet willen![]()
Deze ging idd niet echt ergens over. Maar die vorige aflevering, met die freemium-games was wel weer erg goed. Die werkwijze en verdienmodellen van dergelijke bedrijven brachten ze perfect in beeld, het klopte bijna gewoon. :pquote:Gewoon weer een aflevering die eigenlijk nergens overgaat, maar toch grappig is.
quote:There are illegal goings-on in the basement of City Wok and Randy develops a new skill set on an all-new “South Park” premiering Wednesday, November 19 at 22:00 ET/PT (4:00 NL) on Comedy Central.
Kenny excels at playing the game, Magic: The Gathering. He has the boys’ full attention until a new, hard-core activity gets in the way. When Wendy tries to get Stan to pay attention to what she’s doing, she realizes that what he does with his guy friends always comes first.
Naja het gaat over VR en de effecten die dat kan hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 00:52 schreef epicbeardman het volgende:
Het is denk ik juist de bedoeling van Matt & Trey dat je er niks meer van snapt en volgens mij moet je dat ook niet willen![]()
Gewoon weer een aflevering die eigenlijk nergens overgaat, maar toch grappig is.
Hier nog een.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef tjoptjop het volgende:
Toen die Steve zichzelf belde had ik het even niet meer
Geweldige aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |