vroeger toen ik nog in de waan Was dat het om een naïef onschuldig meisje ging waren de Topics beterquote:Op donderdag 6 november 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan bijvoorbeeld mapima en haar aidstopics, inderdaad.
thanks<3quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef MAHL het volgende:
WB MeloewschkaWe hebben je (en ze) gemist.
Wat ben ik nu dan? :$quote:Op donderdag 6 november 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vroeger toen ik nog in de waan Was dat het om een naïef onschuldig meisje ging waren de Topics beter
Ben jij het echt meloewaaaaquote:Op donderdag 6 november 2014 18:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
thanks<3
[..]
Wat ben ik nu dan? :$
Volgens mij zijn ze beiden niet zo naïef en onschuldig.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vroeger toen ik nog in de waan Was dat het om een naïef onschuldig meisje ging waren de Topics beter
Camsletjequote:Op donderdag 6 november 2014 18:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
thanks<3
[..]
Wat ben ik nu dan? :$
Moest lachen godverdommequote:Op donderdag 6 november 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als Vera een piemel had mocht ze me keihard nemen in één van mijn vele gaten.
thanksquote:Op donderdag 6 november 2014 18:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wow bijna tegelijkleuk dat je terug bent!!!
Zeg, die vinkjes zijn blauw, waarom reageer je niet?!quote:Op donderdag 6 november 2014 18:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Moest lachen godverdomme![]()
Love you en je zelfspot![]()
goede eigenschap
WELKE VINKJES WAT IS DIT IK HEB NOG NIET OP MN TELEFOON GEKEKEN ER ZITTEN MENSEN IN MIJN TELEFOONquote:Op donderdag 6 november 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg, die vinkjes zijn blauw, waarom reageer je niet?!
je liegt swa ik heb niksquote:Op donderdag 6 november 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg, die vinkjes zijn blauw, waarom reageer je niet?!
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:29 schreef vera166 het volgende:
[..]
WELKE VINKJES WAT IS DIT IK HEB NOG NIET OP MN TELEFOON GEKEKEN ER ZITTEN MENSEN IN MIJN TELEFOON
Altijd jij met je wajong, haha. Heb je er zelf één?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:46 schreef Koempel020 het volgende:
Kansloos dit, gewoon stoppen met je opleiding, een wajong aanvragen en het feit accepteren dat je nooit iets gaat presteren in deze samenleving!
Nee, maar ik zie wel dat veel mensen met mbo opleidingen aan de wajong zitten.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd jij met je wajong, haha. Heb je er zelf één?
blufquote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo meteen KLB topic "fokster reageert niet"
ik nietquote:Op donderdag 6 november 2014 18:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
elke man is potentiële sugardaddy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |