vroeger toen ik nog in de waan Was dat het om een naïef onschuldig meisje ging waren de Topics beterquote:Op donderdag 6 november 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan bijvoorbeeld mapima en haar aidstopics, inderdaad.
thanks<3quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef MAHL het volgende:
WB MeloewschkaWe hebben je (en ze) gemist.
Wat ben ik nu dan? :$quote:Op donderdag 6 november 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vroeger toen ik nog in de waan Was dat het om een naïef onschuldig meisje ging waren de Topics beter
Ben jij het echt meloewaaaaquote:Op donderdag 6 november 2014 18:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
thanks<3
[..]
Wat ben ik nu dan? :$
Volgens mij zijn ze beiden niet zo naïef en onschuldig.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vroeger toen ik nog in de waan Was dat het om een naïef onschuldig meisje ging waren de Topics beter
Camsletjequote:Op donderdag 6 november 2014 18:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
thanks<3
[..]
Wat ben ik nu dan? :$
Moest lachen godverdommequote:Op donderdag 6 november 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als Vera een piemel had mocht ze me keihard nemen in één van mijn vele gaten.
thanksquote:Op donderdag 6 november 2014 18:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wow bijna tegelijkleuk dat je terug bent!!!
Zeg, die vinkjes zijn blauw, waarom reageer je niet?!quote:Op donderdag 6 november 2014 18:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Moest lachen godverdomme![]()
Love you en je zelfspot![]()
goede eigenschap
WELKE VINKJES WAT IS DIT IK HEB NOG NIET OP MN TELEFOON GEKEKEN ER ZITTEN MENSEN IN MIJN TELEFOONquote:Op donderdag 6 november 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg, die vinkjes zijn blauw, waarom reageer je niet?!
je liegt swa ik heb niksquote:Op donderdag 6 november 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg, die vinkjes zijn blauw, waarom reageer je niet?!
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:29 schreef vera166 het volgende:
[..]
WELKE VINKJES WAT IS DIT IK HEB NOG NIET OP MN TELEFOON GEKEKEN ER ZITTEN MENSEN IN MIJN TELEFOON
Altijd jij met je wajong, haha. Heb je er zelf één?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:46 schreef Koempel020 het volgende:
Kansloos dit, gewoon stoppen met je opleiding, een wajong aanvragen en het feit accepteren dat je nooit iets gaat presteren in deze samenleving!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |