SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
cause all the cool kids, they seem to fit in.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
I wish that I could be like the cool Kiids.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Cause all the cool Kiids, they seem to fit in.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Are you Kiidding me? You will never be like meNAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhhhhh Sjon heeft ook http://www.metrolyrics.com/ gevonden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
kon hem uit mijn hoofdquote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
bohhhhhh Sjon heeft ook http://www.metrolyrics.com/ gevonden.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
O. Ik ken alleen stoere nummers uit mijn hoofd zoals Forgot about Dre.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe die eens dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O. Ik ken alleen stoere nummers uit mijn hoofd zoals Forgot about Dre.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had je gisteren maar in het skype gesprek moeten zitten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
As i walk in the shadow, in the valley of death.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
3 minuten voor mijn contracten expired. Zijn jullie ook zo benieuwd of we de nulhypothese kunnen verwerpen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was neurien toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had je gisteren maar in het skype gesprek moeten zitten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja sit te stauteren op mijn stoulquote:Op donderdag 6 november 2014 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 minuten voor mijn contracten expired. Zijn jullie ook zo benieuwd of we de nulhypothese kunnen verwerpen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:
DS2 spitte die beats alsof het zonnebloempitjes waren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
enenenenene?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind jou meer een Anita...quote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.
Suarez en Pots zijn voortaan Sjonnie en Anita
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De Fut Bonnie en ClydeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet waar ik op doeldequote:Op donderdag 6 november 2014 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tribal Dance, Maximum Overdrive, No One, Twilight Zone allesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1-3 gewonnen, nu mijn welverdiende pack openen.
Is Ibrahimovic nou echt zo slecht dit jaar? speelde tegen een team met Ribery-Ibrahimovic-Lucas en daar achter nog Di Maria. Hij gaf constant steekballen maar Ibra was gewoon te traag om er wat mee te doen![]()
Ibra is niet zo goed als die was, nog steeds wel een prima spits maar prijs/ kwaliteit van Messi is vele malen beter.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef Henrys het volgende:
Is Ibrahimovic nou echt zo slecht dit jaar? speelde tegen een team met Ribery-Ibrahimovic-Lucas en daar achter nog Di Maria. Hij gaf constant steekballen maar Ibra was gewoon te traag om er wat mee te doen![]()
Ahh Anita tooeee nouquote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Doe maar zo. Hou ik de uitkomst lekker voor mezelf. En Suarez natuurlijk.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen zijn slecht, Ibra is altijd een baas.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef Henrys het volgende:
Is Ibrahimovic nou echt zo slecht dit jaar? speelde tegen een team met Ribery-Ibrahimovic-Lucas en daar achter nog Di Maria. Hij gaf constant steekballen maar Ibra was gewoon te traag om er wat mee te doenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je speelt niet met Ibra .. Ibra speelt met jou.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
DM dan pikkebaasquote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Doe maar zo. Hou ik de uitkomst lekker voor mezelf. En Suarez natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat betekent dat je er per dag toch minstens 8k mee kan verdienenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. 2 uit 50. Vleesch noch visch.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Huh is Anita de pikkebaas? En wat ben jij dan Sjonnie. Een vent zonder lulquote:? Of moderne sjonnie en anita: Gay couple
Elke dag![]()
Die 2 werden verkocht voor 200 per stuk. Dat dan weer welquote:Op donderdag 6 november 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat betekent dat je er per dag toch minstens 8k mee kan verdienen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind het trouwens vreemd hoe weinig ik Walcott online zie. Is toch zo'n beetje de grootste pacer in het spel. H/L WR ook nog
Any 11 is trouwens nog 2 uur open voor de mensen die nog snel 7.5k en een premium pack willen winnen![]()
Vind je ja? Ik vind hetquote:quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
heb jij aandelen any 11 cup ?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:00 schreef Henrys het volgende:
Vind het trouwens vreemd hoe weinig ik Walcott online zie. Is toch zo'n beetje de grootste pacer in het spel. H/L WR ook nog
Any 11 is trouwens nog 2 uur open voor de mensen die nog snel 7.5k en een premium pack willen winnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doet mij hier aan denken als ze door die velden lopenquote:
![]()
Ja, ik vind hetquote:Op donderdag 6 november 2014 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind je ja? Ik vind het
[..]Live is helemaal orgasmisch.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vind het maar zozo met die toeter.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik vind het
[..]
Live is helemaal orgasmisch.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat vind je hiervan? Je bent toch een beetje deephousegeil?quote:
PSN: DePresident_![]()
Pfff begrijp er geen fuck meer van... Laatste keer ging het echt onwijs goed. Benzema had in 6 wedstrijden 16 keer gescoord. Nu met precies hetzelfde team lukt helemaal niets meer. Benzema staat 4 wedstrijden droog en Dos Santos heeft maar 2x gescoord in 4 wedstrijden. Ik schiet nog geen 30% van mijn kansen op doel en de tegenstander heeft maar 1 halve kans nodig voor 7 doelpunten.
Grootste frustratie is niet meer kunnen wisselen van ventje. Ik zit de rechterstick en lb te spammen maar het duurt vaak 2-3 seconden voordat ik de goede ben.![]()
elo. Je hebt betere tegenstanders waardoor je team niet meer zo goed lijkt. Moet zeggen nu ik niet langer puur op pace speel ik het echt veel beter doequote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff begrijp er geen fuck meer van... Laatste keer ging het echt onwijs goed. Benzema had in 6 wedstrijden 16 keer gescoord. Nu met precies hetzelfde team lukt helemaal niets meer. Benzema staat 4 wedstrijden droog en Dos Santos heeft maar 2x gescoord in 4 wedstrijden. Ik schiet nog geen 30% van mijn kansen op doel en de tegenstander heeft maar 1 halve kans nodig voor 7 doelpunten.
Grootste frustratie is niet meer kunnen wisselen van ventje. Ik zit de rechterstick en lb te spammen maar het duurt vaak 2-3 seconden voordat ik de goede ben.![]()
hi ha ho JBGSquote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Grootste frustratie is niet meer kunnen wisselen van ventje. Ik zit de rechterstick en lb te spammen maar het duurt vaak 2-3 seconden voordat ik de goede ben.
#FreeTrapz![]()
Felix Jaehn.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan? Je bent toch een beetje deephousegeil?Die heb ik laatst gesproken.
Love zijn muziek ja.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
je hebt niet eens een nulhypothese opgesteld, laat staan een alternatieve hypothesequote:Op donderdag 6 november 2014 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 minuten voor mijn contracten expired. Zijn jullie ook zo benieuwd of we de nulhypothese kunnen verwerpen?en welke toets ga je uitvoeren? Ga je statistische software gebruiken? Zo ja, welke? Wat is je confidence level? Vragen vragen...
![]()
SPSSquote:Op donderdag 6 november 2014 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt niet eens een nulhypothese opgesteld, laat staan een alternatieve hypotheseen welke toets ga je uitvoeren? Ga je statistische software gebruiken? Zo ja, welke? Wat is je confidence level? Vragen vragen...
![]()
![]()
#ikwilgraagintelligentoverkomenpostquote:Op donderdag 6 november 2014 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt niet eens een nulhypothese opgesteld, laat staan een alternatieve hypotheseen welke toets ga je uitvoeren? Ga je statistische software gebruiken? Zo ja, welke? Wat is je confidence level? Vragen vragen...
#FreeTrapz![]()
Cool.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Felix Jaehn.Die heb ik laatst gesproken.
Love zijn muziek ja.![]()
Dit is ook fijne muziek. Sam Feldt
aaah snap je niet wat er staat?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#ikwilgraagintelligentoverkomenpostgeeft niet hoor Sjon
![]()
![]()
Serieus. Ken jij mij?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:11 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Cool.![]()
Dit is ook fijne muziek. Sam FeldtDie heb ik op diezelfde avond gesproken.
Gisteren zijn year mix geluisterd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
R-square was te laag. Alles voor niksquote:Op donderdag 6 november 2014 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Noway?!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus. Ken jij mij?Die heb ik op diezelfde avond gesproken.
hoef er mijn geld niet mee te verdienen dus helemaal niet erg als ik er geen drol van snapquote:Op donderdag 6 november 2014 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aaah snap je niet wat er staat?geeft niet hoor Sjon
#FreeTrapz![]()
Ja echt.quote:Wij stonden met Jaehn te praten en toen kwam ineens superenthousiast die Sam aangelopen, hij stelde zich voor als groot fan en toen gaf hij ons ook een handje. Uitgebreid met 'm staan lullen en als we eens gratis kaartjes wilden hebben mochten we hem altijd een PM sturen op Facebook.
Koning.
Heb je je weleens verdiept in de Duitse deephouse scene? Dat is echt de shit jongen.
Echt belachelijk chill.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lijken me ook allemaal stuk voor stuk ontzettend chille gasten, die deephousemusici.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja echt.Wij stonden met Jaehn te praten en toen kwam ineens superenthousiast die Sam aangelopen, hij stelde zich voor als groot fan en toen gaf hij ons ook een handje. Uitgebreid met 'm staan lullen en als we eens gratis kaartjes wilden hebben mochten we hem altijd een PM sturen op Facebook.
Koning.
Heb je je weleens verdiept in de Duitse deephouse scene? Dat is echt de shit jongen.
Echt belachelijk chill.
Kom eigenlijk net een beetje kijken in die scene, zou dan ook graag binnenkort is zo'n feestje willen pakken. Al ga ik de 22ste wel naar Armin van Buuren in het Sportpaleis, ook iets om naar uit te kijken.
je bent meer van de kozijnologie toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoef er mijn geld niet mee te verdienen dus helemaal niet erg als ik er geen drol van snap![]()
Boh Rijst is er weer voor zijn driedagelijksesjonbashpost.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
je bent meer van de kozijnologie toch?![]()
wat loop je dan te cool te doenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoef er mijn geld niet mee te verdienen dus helemaal niet erg als ik er geen drol van snaplaat mij gewoon pronken met mijn kennis, dan heb ik tenminste nog het idee dat het nuttig is.
![]()
heerlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 17:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Boh Rijst is er weer voor zijn driedagelijksesjonbashpost.![]()
Zeker relaxed. Hangt eigenlijk altijd wel een toffe sfeer ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Lijken me ook allemaal stuk voor stuk ontzettend chille gasten, die deephousemusici.
Kom eigenlijk net een beetje kijken in die scene, zou dan ook graag binnenkort is zo'n feestje willen pakken. Al ga ik de 22ste wel naar Armin van Buuren in het Sportpaleis, ook iets om naar uit te kijken.Armin heb ik ook meerdere keren live gezien. Heel ander genre, maar ook tof.
Toefjes kan hierover meepraten. Ben ook weleens bij ASOT geweest, absurde ervaring. Hij was dit jaar trouwens ook bij Electronic Family. Nog een hipsterinstagram van 'm gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een mooi zomertje.
klopt en de hoekrijgikchinezenaandeanderekantvaneenstroompjewaterologie.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
je bent meer van de kozijnologie toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoorde dat je een gay bouwvakker was, klopt dat ?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt en de hoekrijgikchinezenaandeanderekantvaneenstroompjewaterologie.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeker relaxed. Hangt eigenlijk altijd wel een toffe sfeer ja.Armin heb ik ook meerdere keren live gezien. Heel ander genre, maar ook tof.
Toefjes kan hierover meepraten. Ben ook weleens bij ASOT geweest, absurde ervaring. Hij was dit jaar trouwens ook bij Electronic Family. Nog een hipsterinstagram van 'm gemaakt.
Naaais.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een mooi zomertje.
![]()
Het concert was in de Ziggodome al binnen luttele minuten uitverkocht en aangezien m'n maat en ik beide moesten werken konden we dus geen kaarten fixen. Moeten nu dus uitwijken naar België, maar dat lijkt me ook wel een toffe ervaring. Mooie vrouwen ook.
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je een gay bouwvakker was, klopt dat ?Klopt. Heb ook nog getwijfeld om te gaan, maar Armin Only trekt vaak echt alleen van die dagjesmensen aan, no offense.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Naaais.![]()
Het concert was in de Ziggodome al binnen luttele minuten uitverkocht en aangezien m'n maat en ik beide moesten werken konden we dus geen kaarten fixen. Moeten nu dus uitwijken naar België, maar dat lijkt me ook wel een toffe ervaring. Mooie vrouwen ook.En zeker in Ziggo Dome. Ooit geweest bij Avicii, was echt aids. Avicii draaide prima, maar dat publiek.
![]()
Een goed feestje wordt het trouwens sowieso wel, daar kan je bij hem inmiddels wel vanuit gaan.
dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je een gay bouwvakker was, klopt dat ?![]()
Dit is trouwens echt belachelijk lekker. Nog even benadrukken.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan? Je bent toch een beetje deephousegeil?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ben ook bij Avicii geweest.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klopt. Heb ook nog getwijfeld om te gaan, maar Armin Only trekt vaak echt alleen van die dagjesmensen aan, no offense.En zeker in Ziggo Dome. Ooit geweest bij Avicii, was echt aids. Avicii draaide prima, maar dat publiek.
![]()
Een goed feestje wordt het trouwens sowieso wel, daar kan je bij hem inmiddels wel vanuit gaan.
Je kwam daar gewoon complete gezinnen tegen met vaders en moeders van 50 jaar of ouder. Stonden we dan.
Set was erg goed, ja.PSN: DePresident_![]()
Ik vind dit lekkerder, mag dat?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt belachelijk lekker. Nog even benadrukken.
![]()
Dat deed Omni gisteravond ookquote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt belachelijk lekker. Nog even benadrukken.![]()
![]()
en wat zou dat verklaren dan?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vind dit lekkerder, mag dat?
Elke dag![]()
Neenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Timmy en Kami gaan jullie toevallig naar We are Electric ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, chill nummer.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vind dit lekkerder, mag dat?
Sowieso mag iedereen zijn smaak hebben.Ik ben gezegend met een belachelijk brede muzieksmaak, dus ik viend hillemal mooi. Van Nederhop tot Deephouse en van Bigroom tot Trance en van alternatieve Amerikaanse hiphop tot Nederlandse schlager. Oké die laatst niet.
Ben niet int land dan dus wordt moeilijkquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wedden dat je geen metal fan bent?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, chill nummer.
Sowieso mag iedereen zijn smaak hebben.Ik ben gezegend met een belachelijk brede muzieksmaak, dus ik viend hillemal mooi.
![]()
Ik ben omringd door vrienden die daar helemaal wild van zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wedden dat je geen metal fan bent?Heb er zelf niets mee inderdaad. Hoor het dus wel vaak genoeg.
Ga je naar toe?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben niet int land dan dus wordt moeilijk![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wedden dat je geen metal fan bent?
Elke dag![]()
Nee hij is een mens hi ha ho.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wedden dat je geen metal fan bent?
Jesse, deze dan:
??![]()
boh wat een bazenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben omringd door vrienden die daar helemaal wild van zijn.Heb er zelf niets mee inderdaad. Hoor het dus wel vaak genoeg.
goeie vrienden
![]()
![]()
Gisteren nog geluisterd.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hij is een mens hi ha ho.
Jesse, deze dan:
??![]()
Tenerifequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sowieso die Kygo of Schulz-mixjes tijdens voospartijtjes. Wat een bazentroep.
Oh en John Legend voor het eckte werk.
Hij is geen metal fanquote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waarom zit Patrick daar opgesloten?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohh ik heb Kygo live meegemaakt op Amsterdam Live On Stage waar GOLDFISH ook wasquote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hij is een mens hi ha ho.
, deze dan:
??![]()
![]()
Jij luisterde toch alleen Alter Bridge?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wedden dat je geen metal fan bent?![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)rsonen-via-http.html
jezus
Uhuquote:
Elke dag![]()
dat is wel mijn favoriete band maar ik luister ook naar andere bands hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 17:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij luisterde toch alleen Alter Bridge?![]()
![]()
SOAD?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wel mijn favoriete band maar ik luister ook naar andere bands hoor![]()
![]()
Oh, dat komt mij goed van pas bij clubsquote:Op donderdag 6 november 2014 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)rsonen-via-http.html
jezus![]()
Nouquote:Op donderdag 6 november 2014 17:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh, dat komt mij goed van pas bij clubs![]()
![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:41 schreef The_Yakuza het volgende:
WTF, IF J. Rodriguez in mn 11 toernooi pack!!
nice pull
#FreeTrapz![]()
de rijken worden rijker...quote:Op donderdag 6 november 2014 17:41 schreef The_Yakuza het volgende:
WTF, IF J. Rodriguez in mn 11 toernooi pack!!![]()
Al verkochtquote:Op donderdag 6 november 2014 17:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
nice pull
Zoveel mazzel nog nooit gehad sinds ik fifa speel (vanaf 10)
IF Tevez en IF Rodriguez
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Hoeveel?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Al verkocht
IF Tevez en IF Rodriguez![]()
Hoe lang loopt die cup nog?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
heb nog nooit 1 van de grote 4 gepulled. ondanks dat ik vorig jaar een 1M pack opening gedaan hebquote:Op donderdag 6 november 2014 17:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Al verkocht
IF Tevez en IF Rodriguez
#FreeTrapz![]()
thanks, nog ff een keertje winnen danquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarom zou ik opeens betere tegenstanders hebben? Ik was halverwege een seizoen en speelde ook cup wedstrijden.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
elo. Je hebt betere tegenstanders waardoor je team niet meer zo goed lijkt. Moet zeggen nu ik niet langer puur op pace speel ik het echt veel beter doe
Nu Cuadrado in de spits en de tegenstander gaat weg net na rust bij een stand van 5-0...![]()
![]()
AB dus, band van Tremonti, Rammstein, Avenged Sevenfold, Linkin Park en nog een zooitje rockbands zoals ACDC, Genesis enzoquote:![]()
Andere verklaring heb ik niet tenzij je de EAids kant op wil. Heb vaak ook dat een team eerst heerlijk speelt en daarna echt waardeloos. Dan maak ik een nieuw team en begint het weer opnieuw. Heb eindelijk een team dat wel consistent presteertquote:Op donderdag 6 november 2014 17:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom zou ik opeens betere tegenstanders hebben? Ik was halverwege een seizoen en speelde ook cup wedstrijden.
Nu Cuadrado in de spits en de tegenstander gaat weg net na rust bij een stand van 5-0...![]()
bohh #smaakquote:Op donderdag 6 november 2014 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AB dus, band van Tremonti, Rammstein, Avenged Sevenfold, Linkin Park en nog een zooitje rockbands zoals ACDC, Genesis enzo![]()
Het is gewoon heel duidelijk wanneer je mag winnen en wanneer niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Andere verklaring heb ik niet tenzij je de EAids kant op wil. Heb vaak ook dat een team eerst heerlijk speelt en daarna echt waardeloos. Dan maak ik een nieuw team en begint het weer opnieuw. Heb eindelijk een team dat wel consistent presteert
Net weer een potje in die cup gespeeld. Sta 1-0 voor tegen 10 man. heb 12 schoten voor en 3 tegen.
Toch wordt het 1-1. 85ste minuut wil ik een bal vanaf de keeper naar mijn linksback spelen, die komt bij mijn LM en legt hem verkeerd terug op de RM die een voorzet geeft en walcott het kopduel wint van Cahill.![]()
Hoe is Ibra dit jaar? Heb nu Robben in de spits (442) en hij heeft 7 goals in 2 wedstrijden online
Wel 2 wedstrijden op rij geblesseerd
Ibra komt dan naast Robben. Keuze is eigenlijk tussen Tevez, Aguero (en Toure) of IbraFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Mezelf gejinxed. Ik stond in de halve finale toen ik mijn PS4 uitzette en nu moet ik opnieuw beginnen. Te weinig tijdquote:Op donderdag 6 november 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
thanks, nog ff een keertje winnen dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook naar Dream Theater?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wel mijn favoriete band maar ik luister ook naar andere bands hoor![]()
![]()
Is toch zo.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:03 schreef wieisboos het volgende:
Johan Derksen: Barcelona heeft op 80% gespeeldwas te verwachten
![]()
ELO ofzoquote:Op donderdag 6 november 2014 17:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom zou ik opeens betere tegenstanders hebben? Ik was halverwege een seizoen en speelde ook cup wedstrijden.
Nu Cuadrado in de spits en de tegenstander gaat weg net na rust bij een stand van 5-0...
Maar het is vooral EAids. Ik geloof nooit zo in dingen als handicap en een spel dat even niet wil dat je wint, maar dit jaar gebeurt er zoveel vage shit ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerder op 50% (van hun kunnen), maar niet bewust. Konden gewoon niet beter die dag. Het was in ieder geval niet zo dat ze rustig aan deden ofzo.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerder op 50%, maar niet bewust. Konden gewoon niet beter die dag. Het was in ieder geval niet zo dat ze rustig aan deden ofzo.![]()
Ik luister het de laatste tijd veel. Van die bands die jij noemde luister ik niet zoveel, alleen AB. En bedoel je met die band van Tremonti Creed?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nooit van gehoord
ben wel vergeten Halestorm te vermelden trouwens![]()
Maar dat was wel het punt van Derksen. Een Barca dat fantastisch speelt is gewoon onverslaanbaar voor Ajax. Ik denk nu dat ze alleen tevreden kunnen zijn met het spel van gisteren, maar ja..je hebt er toch geen fuck aan en je ligt 2 wedstrijden voor het einde van de poule al uit het toernooi.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja snap ik. Ik wilde gaan trollen maar bedacht mequote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dat was wel het punt van Derksen.![]()
![]()
Dan moet je gewoon doorzetten.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja snap ik. Ik wilde gaan trollen maar bedacht me![]()
nee hij heeft zelf een album opgenomen, die bedoelde ikquote:Op donderdag 6 november 2014 18:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik luister het de laatste tijd veel. Van die bands die jij noemde luister ik niet zoveel, alleen AB. En bedoel je met die band van Tremonti Creed?![]()
![]()
Dat nieuwe album van Slash (met de zanger van Alter Bridge) is ook wel goed, die heb ik laatst nog geluisterd.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hij heeft zelf een album opgenomen, die bedoelde ik![]()
hoe heet die? Myles is sowieso een baas jaquote:Op donderdag 6 november 2014 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat nieuwe album van Slash (met de zanger van Alter Bridge) is ook wel goed, die heb ik laatst nog geluisterd.![]()
![]()
Kygo.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bohh ik heb Kygo live meegemaakt op Amsterdam Live On Stage waar GOLDFISH ook was
Credit where credit is due. Ze kunnen het gewoon niet uit hun strot krijgen dat Ajax prima speelde gister tegen een van de beste clubs van de wereldquote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dat was wel het punt van Derksen. Een Barca dat fantastisch speelt is gewoon onverslaanbaar voor Ajax. Ik denk nu dat ze alleen tevreden kunnen zijn met het spel van gisteren, maar ja..je hebt er toch geen fuck aan en je ligt 2 wedstrijden voor het einde van de poule al uit het toernooi.![]()
Net op tijd gisteren met IF Benzema zie ik. Is alweer 30k duurder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
metal hipsterquote:Op donderdag 6 november 2014 18:19 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben een echte misfit, naar metal luisteren waar zelfs de meeste metalheads een hekel aan hebbenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Falcao is echt een afrader trouwens. Net alsof hij 50 pace en 50 ball control heeft die man. Echt hopeloos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
World on Fire volgens mij.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe heet die? Myles is sowieso een baas ja![]()
bohh, Menno Koch mag eindelijk zijn debuut maken als het even meezitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan wel een paar nummers aanraden.. As I Amquote:Op donderdag 6 november 2014 18:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ben wel de enige naast DS2 die wel eens Dream Theater luistert
#DS1![]()
![]()
Wat ik wil zeggen dat het gewoon een aids spel is.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Andere verklaring heb ik niet tenzij je de EAids kant op wil. Heb vaak ook dat een team eerst heerlijk speelt en daarna echt waardeloos. Dan maak ik een nieuw team en begint het weer opnieuw. Heb eindelijk een team dat wel consistent presteert
De keepers zijn helemaal een schande, als ze de AI van fifa 98 was het beter geweest.![]()
Idd, dat is het geheim van een goede trollquote:Op donderdag 6 november 2014 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon doorzetten.![]()
Geen Sierd meer bij de Copa vanaf volgend jaarquote:VEEL SPAANS VOETBAL OP FOX SPORTS
FOX Sports heeft tot en met 2018 de exclusieve uitzendrechten verworven van de Spaanse bekerfinale, de Spaanse Supercup en de vriendschappelijke thuiswedstrijden van het Spaanse nationale elftal. Het eerste Spaanse voetbal is al te zien op 18 november als Spanje wereldkampioen Duitsland ontvangt.
Copa del Rey
De Spaanse beker staat ook wel bekend als de ‘Copa del Rey’. Sinds 2005 stromen de sterkste clubs, die uitkomen in de Champions League of Europa League, pas in de achtste finale in. De Spaanse bekerfinales bestaan hierdoor over het algemeen uit aansprekende affiches. Huidig bekerhouder is Real Madrid dat afgelopen seizoen in de finale FC Barcelona versloeg. De eerste Spaanse bekerfinale op FOX Sports is te zien op 30 mei 2015.
Supercopa
De Spaanse Supercup, of Supercopa, geldt als de officiële start van het Spaanse voetbalseizoen. De strijd om deze beker wordt uitgevochten tussen de landskampioen (Primera Division) en bekerwinnaar (Copa del Rey). De Supercopa bestaat uit een heen- en een terugwedstrijd. De Supercopa is momenteel in handen van landskampioen Atletico Madrid dat over twee wedstrijden de baas was over stadsgenoot Real Madrid. De Supercopa is vanaf augustus 2015 te zien op FOX Sports.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind Costa echt heerlijk spelen alleen het afmaken gaat echt vaak fout met hem. De laatste tijd wat beter maar of de keeper pakt het of hij schiet naast. Met Tevez ging het een stuk beter.
Fijne aan Costa is vooral dat als hij balverlies lijdt dat deze bal zelden tot een counter kan leiden omdat hij altijd wel de verdediger uit balans brengt![]()
Te weinig Doumbia en Musa.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Even impulsaankoop gedaan met Cuadrado, er moest iets gebeuren want niemand kon meer op doel schieten....
Hoe kan ik dit team nog meer eaids maken.![]()
Gewoon bij alle 1 op 1 3x op schieten drukken zodat die zo'n laag zacht rollertje onder de keeper geeft.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef Henrys het volgende:
Vind Costa echt heerlijk spelen alleen het afmaken gaat echt vaak fout met hem. De laatste tijd wat beter maar of de keeper pakt het of hij schiet naast. Met Tevez ging het een stuk beter.
Fijne aan Costa is vooral dat als hij balverlies lijdt dat deze bal zelden tot een counter kan leiden omdat hij altijd wel de verdediger uit balans brengt![]()
Ronaldo spitta als je geld hebtquote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef The_Yakuza het volgende:
Kan ook Bale in de spits zetten? Of is dat niks![]()
Budget is 650k ongeveerquote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ronaldo spitta als je geld hebtAls ik Robben verkoop kan ik Crespo ook weer halen, maar met kutspelers er om heen.
Probeerde het met Walcott maar meeste vleugelspelers hebben te weinig strength om de bal vast te houden en in de spits hebben ze niet de ruimte die ze op de vleugels wel hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:41 schreef The_Yakuza het volgende:
RF op ST maakt overigens echt geen zak uit![]()
Slaat echt helemaal nergens op. De autist in mij heeft een beetje problemen met de lagere chemistry maar volgens mij maakt het echt geen fuck uit wie je waar neerzet.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:41 schreef The_Yakuza het volgende:
RF op ST maakt overigens echt geen zak uit![]()
Mijn autisme speelt altijd op met dat soort dingenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef The_Yakuza het volgende:
Kan ook Bale in de spits zetten? Of is dat niks
Heb nu ook 1 speler op 7 chem and i crie everytim![]()
Als dat echt zo zou zijn dan zou gelijk iedereen dat doen. Je weet dat als iets misbruikt kan worden binnen FUT iedereen het gelijk doet. Merk het toch wel als ik toch tegen een laag chemistry team speelquote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Slaat echt helemaal nergens op. De autist in mij heeft een beetje problemen met de lagere chemistry maar volgens mij maakt het echt geen fuck uit wie je waar neerzet.![]()
Ik ga nog wel een keer iets maken met José Enrique op CBlijkt me beter dan alle gewone CB-Spanjaarden behalve Ramos (misschien zelfs wel beter dan Ramos..)
![]()
Ik kom in D1 teams tegen met 88 chem die fucking goed zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn dan zou gelijk iedereen dat doen. Je weet dat als iets misbruikt kan worden binnen FUT iedereen het gelijk doet. Merk het toch wel als ik toch tegen een laag chemistry team speelFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Waarom is echt alles zoveel duurder op de ps4? meer coin sellers/buyers? Op de Xbox kan je tenminste nog wat met je match coins![]()
Het is natuurlijk een speler die goed is en niet "een team"quote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik kom in D1 teams tegen met 88 chem die fucking goed zijn.![]()
Ik overdrijf een beetje natuurlijk. Heb vandaag 6-8 potjes gespeeld en bij zeker de helft stond er een RM/LM in de spits. Muller, Aubameyang, Schurrle...quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn dan zou gelijk iedereen dat doen. Je weet dat als iets misbruikt kan worden binnen FUT iedereen het gelijk doet. Merk het toch wel als ik toch tegen een laag chemistry team speel
Modric deed het bij mij prima op 7 chem (in mijn vorige team) en op David Luiz met 6 chem heb ik ook niets aan te merken. Alle doelpunten die ik tegen krijg zijn toch puur eaids, daar kan geen verdediger ook maar iets aan doen.![]()
Was dat nog 5* lavezzi? Of was dat 11?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:48 schreef DutchSL het volgende:
In FUT 12 had ik Lavezzi en Navas als wide CAM, speelden ook gewoon geweldig.![]()
Exact mijn punt dusquote:Op donderdag 6 november 2014 18:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een speler die goed is en niet "een team"
Hij had 5* skills ja, zoals de halve Serie A destijdsquote:Op donderdag 6 november 2014 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was dat nog 5* lavezzi? Of was dat 11?![]()
![]()
Dat waren nog eens tijden. Zijn IF was in het begin ook belachelijk goedkoopquote:Op donderdag 6 november 2014 18:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij had 5* skills ja, zoals de halve Serie A destijds![]()
Het wordt tijd dat Fox alles heeft en Sierd er ook naartoe gaat. Sport1 toen ze alles haddenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Geen Sierd meer bij de Copa vanaf volgend jaar
[..]![]()
![]()
Dit jaquote:Op donderdag 6 november 2014 18:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Fox alles heeft en Sierd er ook naartoe gaat. Sport1 toen ze alles hadden
En toen ze nog meerdere (alle) Engelse wedstrijden uit mochten zenden![]()
![]()
En nu niet op het laagste skill level :pquote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
boooh eerste geworden op Spa in mijn pauper Virgin![]()
hij staat op hard ja, vieze haterquote:Op donderdag 6 november 2014 19:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En nu niet op het laagste skill level :p![]()
![]()
Memphis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pff
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
missa alleen voor de keepaquote:
En nu 1-0 achtaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik zou gegokt hebben op winst voor Panaquote:Op donderdag 6 november 2014 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
missa alleen voor de keepa
En nu 1-0 achta![]()
Gelijkspelletje was mijn verwachting vooraf. Moet nog makkelijk kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik zou gegokt hebben op winst voor PanaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nasri of David Silva op lm? (aguero en Toure zijn terug)Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik zou liever voor Nasri gaanquote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef The_Yakuza het volgende:
Nasri of David Silva op lm? (aguero en Toure zijn terug)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Navas fuck chemquote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef The_Yakuza het volgende:
Nasri of David Silva op lm? (aguero en Toure zijn terug)![]()
Nee, moet echt 1 van die 2 zijn.
Heb nu:
Aguero - Robben
?? - ?? - Xabi - Blaszyowowowow
Alaba - Boateng - Sokratis - Piszceck
NeeurFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Toure en Lahm moet ik nog kopen als coins binnen zijnFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ratatata memphisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zou ik niet naar Feyenoord kijken straksquote:Op donderdag 6 november 2014 19:32 schreef Kiid het volgende:
Psv![]()
Altijd leuk om te zien als een Nederlandse club het goed doet in Europa![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:32 schreef Kiid het volgende:
Psv![]()
Altijd leuk om te zien als een Nederlandse club het goed doet in Europa![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan zou ik niet naar Feyenoord kijken straks![]()
![]()
Bohh leuke meevaller als je een Aguero koopt, niet wetende dat je er ook nog eentje in je club hebtmeevaller van 370k
![]()
![]()
Als je Robben en Xabi dan omwisselt met Aguero en Toure zet kun je een willekeurige Bundes LM nemen met Navas op rechts.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Nee, moet echt 1 van die 2 zijn.
Heb nu:
Aguero - Robben
?? - ?? - Xabi - Blaszyowowowow
Alaba - Boateng - Sokratis - Piszceck
Neeur
En anders zijn er sowieso betere RM's dan Kuba in de Bundesliga, zoals Farfan (als de skills je blijkbaar niet uitmaken).![]()
Wtfquote:Op donderdag 6 november 2014 19:40 schreef rolls-reus het volgende:
Bohh leuke meevaller als je een Aguero koopt, niet wetende dat je er ook nog eentje in je club hebtmeevaller van 370k
hoe kun je een Aguero in je club vergeten?
![]()
pff..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoet 21 positioningAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede suggesties! Echter is Blaszdinges nog redelijk phy en verdedigend voor een rm en Robben kan op deze manier wel lekker op doel knallenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je Robben en Xabi dan omwisselt met Aguero en Toure zet kun je een willekeurige Bundes LM nemen met Navas op rechts.
En anders zijn er sowieso betere RM's dan Kuba in de Bundesliga, zoals Farfan (als de skills je blijkbaar niet uitmaken).
Misschien wissel ik het wel om zoals je voorstelt met Navas en Reus
Had een paar dagen niks meer aan mn team veranderd en had Aguero er toen uitgeflikkerd omdat sturridge het beter deedquote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtfhoe kun je een Aguero in je club vergeten?
maar Aguero krijgt een herkansing
![]()
![]()
Welke chemstyle heb je aan Aguero gegeven? Mijn Aguero begon namelijk pas echt goed te spelen toen ik hem een hunter kaartje gaf, immidels ook al ruim de 100 goals gepasseerdquote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Had een paar dagen niks meer aan mn team veranderd en had Aguero er toen uitgeflikkerd omdat sturridge het beter deedmaar Aguero krijgt een herkansing
![]()
Hij heeft nog basicquote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Welke chemstyle heb je aan Aguero gegeven? Mijn Aguero begon namelijk pas echt goed te spelen toen ik hem een hunter kaartje gaf, immidels ook al ruim de 100 goals gepasseerdzal straks eens kijken
![]()
Te weinig Pellequote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]lekker rennen op het middenveld
![]()
Lijkt wel op mijn team nu..alleen een andere spitsquote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]lekker rennen op het middenveld
En Bonucci is zijn plek kwijt aan Barzagli hier.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat doen jullie eigenlijk met al die bronzen contracten?
Heb er nu zo'n 1600
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Het heeft ook zeven overeenkomsten qua spelers met mijn teamquote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt wel op mijn team nu..alleen een andere spits
En Bonucci is zijn plek kwijt aan Barzagli hier.![]()
Stur kopen om AgueroGOD te vervangen, hoe durf je het in een zin te zettenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Had een paar dagen niks meer aan mn team veranderd en had Aguero er toen uitgeflikkerd omdat sturridge het beter deedmaar Aguero krijgt een herkansing
![]()
Immers speelt dus ik heb al weinig zin om te kijken. Pleuris Ruttenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan zou ik niet naar Feyenoord kijken straks![]()
![]()
Ik ga bonucci ook vervangen, bijna alle tegendoelpunten komen door zijn houterigheidquote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt wel op mijn team nu..alleen een andere spits
En Bonucci is zijn plek kwijt aan Barzagli hier.Barzagli doet het wel goed bij jou?
![]()
Mensen hier die met meerdere Duitse Bundesliga keepers hebben gespeeld? Wie was de beste na Neuer?Ja, wel degelijk. Al die Juve gasten zijn alleen wel vrij houterig. Chiellini en Barzagli zijn nog wel snel, maar agility blijft jammer soms. Caceres is veel slechter eigenlijk, maar met zijn agility kan dat wel aardig zijn. Ga hem nog eens proberen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik ga bonucci ook vervangen, bijna alle tegendoelpunten komen door zijn houterigheidBarzagli doet het wel goed bij jou?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leno (die leek mij de beste) en Fahrmann (omdat chem) staan in mijn teams, maar merk weinig verschil met keepers in het algemeen. Ik kan niet zeggen dat Leno of IF Szezpool nu merkbaar beter zijn dan De Sanctis of Fahrmann in mijn andere teams.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Mensen hier die met meerdere Duitse Bundesliga keepers hebben gespeeld? Wie was de beste na Neuer?
[..]
Ja, wel degelijk. Al die Juve gasten zijn alleen wel vrij houterig. Chiellini en Barzagli zijn nog wel snel, maar agility blijft jammer soms. Caceres is veel slechter eigenlijk, maar met zijn agility kan dat wel aardig zijn. Ga hem nog eens proberen.![]()
Caceres kan ik ook nog doen ja, zal hem zo eens kopen. Heb jij vargas nog in de spits? Want dan kan je ook iets heel anders doen dan serie Aquote:Op donderdag 6 november 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Mensen hier die met meerdere Duitse Bundesliga keepers hebben gespeeld? Wie was de beste na Neuer?
[..]
Ja, wel degelijk. Al die Juve gasten zijn alleen wel vrij houterig. Chiellini en Barzagli zijn nog wel snel, maar agility blijft jammer soms. Caceres is veel slechter eigenlijk, maar met zijn agility kan dat wel aardig zijn. Ga hem nog eens proberen.![]()
Nee, is ook zo. Heb eigenlijk ook weinig aan een mogelijk antwoord. Keepers zijn vooral erg vaag. Lloris was echt tragisch bij mij bijvoorbeeld en bij anderen wel weer goed. En Courtois was zo episch slecht hier, terwijl gasten als Handanovic, Sirigu en Ruffier wel gewoon weer prima zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Leno (die leek mij de beste) en Fahrmann (omdat chem), maar merk weinig verschil met keepers in het algemeen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan maar niet begrijpen dat een goede keeper als Lloris met 85 overall over een langere serie wedstrijden het constant slecht doet.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, is ook zo. Heb eigenlijk ook weinig aan een mogelijk antwoord. Keepers zijn vooral erg vaag. Lloris was echt tragisch bij mij bijvoorbeeld en bij anderen wel weer goed. En Courtois was zo episch slecht hier, terwijl gasten als Handanovic, Sirigu en Ruffier wel gewoon weer prima zijn.
Lloris staat ook in mijn team en maakt ook wel eens een blunder maar doet het veel beter dan Adrian die er eerst stond![]()
Oja Ruffier heb ik ook gehad in mijn full Frankrijk team, maar dat hele team was aids inclusief Ruffier.![]()
Ben verder erg tevreden over het team hoor. Vidal is ook echt bizar goed dit jaarquote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Caceres kan ik ook nog doen ja, zal hem zo eens kopen. Heb jij vargas nog in de spits? Want dan kan je ook iets heel anders doen dan serie A
Heb Vargas nog ja. Eindbaas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ook niet en daarom heeft hij echt heel veel wedstrijden de tijd gehad, maar het was echt bagger. Lloris is ook wel bijna altijd bagger als ik hem tegenkom trouwens. 2 jaar geleden was het mijn favo keeper, vorig jaar vond ik hem ook al niet goed en dit jaar ook weer bagger.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen dat een goede keeper als Lloris met 85 overall over een langere serie wedstrijden het constant slecht doet.
Lloris staat ook in mijn team en maakt ook wel eens een blunder maar doet het veel beter dan Adrian die er eerst stondAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luuk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, met beetje fysiek ernaast wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:21 schreef rolls-reus het volgende:
Fernandinho als cdm in 41212(2), kan dat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou hij niet eens op een andere positie moeten gaan spelen? Middenveld? Zijn meer backs die die weg hebben gewandeldquote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
Willems heeft echt een +10 passing attribuut gekregen dit seizoen. Of +40
Geniaal die Jetro![]()
Nu nog niet in ieder geval. PSV heeft genoeg opties op het middenveld.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zou hij niet eens op een andere positie moeten gaan spelen? Middenveld? Zijn meer backs die die weg hebben gewandeld
Jetro LM in 3-5-2 ofzo moet ook lukken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zooooo, nog 140k over en mn team is 'klaar'. Misschien nog IF Pisvlek kopenFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik denk dat hij een perfect aanvallende back is.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zou hij niet eens op een andere positie moeten gaan spelen? Middenveld? Zijn meer backs die die weg hebben gewandeld![]()
Ben over het algemeen niet heel tevreden over de bpl verdedigers en chiellini + bonucci. Nog niet ket miranda gespeeld maar Silva is tot nu toe de enige cb waar ik echt tevreden over ben dus wil wil hem ik mn team inbouwenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, met beetje fysiek ernaast wel.
Paulinho ofzo kan er wel naast![]()
Dit is ook echt de eerste FIFA waarbij de LW-->LF en RW-->RF kaarten meer dan 150c waard zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haal David Luiz. Dat vind ik de beste CB waar ik mee heb gespeeld tot nu toequote:Op donderdag 6 november 2014 20:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ben over het algemeen niet heel tevreden over de bpl verdedigers en chiellini + bonucci. Nog niet ket miranda gespeeld maar Silva is tot nu toe de enige cb waar ik echt tevreden over ben dus wil wil hem ik mn team inbouwen
[ afbeelding ]
Paulinho ofzo kan er wel naast
Filipe Luis LB is ook heel goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Topquote:Op donderdag 6 november 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haal David Luiz. Dat vind ik de beste CB waar ik mee heb gespeeld tot nu toestukken goedkoper en ik kan filipe luis lb doen + elke bpl cm, maar wie dan?
![]()
![]()
Cabella doet het bij mij heel goed op die plek, maar daar was ik nooit uitgekomen als het niet toevallig een Fransman was.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Topstukken goedkoper en ik kan filipe luis lb doen + elke bpl cm, maar wie dan?
Paulinho lijkt me wel interessant eigenlijk op die plek, maar dan wordt het wel erg Braziliaans. Ramsey,
Ramsey, Dembele, Fer, Yaya ofzo kan ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekkah
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef rolls-reus het volgende:
Paulinho it isgoed schot, goede pace en en redelijk sterk
Di Maria lijkt me ook wel prima ja, maar dan heb je wel weinig kracht op het middenveld uiteindelijk.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Paulinho is jammer dat hij high/med heeft, daarom heb ik hem niet in mijn Reus team gezet met een Spurs driehoekje (heb nu een Galatasaray driehoekje met Melo, Kaya, Eboue).![]()
Maar voor LCM is h/m best prima. Maar daardoor valt hij wel af voor veel opties als CDM en CCM ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:38 schreef DutchSL het volgende:
Paulinho is jammer dat hij high/med heeft, daarom heb ik hem niet in mijn Reus team gezet met een Spurs driehoekje (heb nu een Galatasaray driehoekje met Melo, Kaya, Eboue).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat precies is daar vervelend aan dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:38 schreef DutchSL het volgende:
Paulinho is jammer dat hij high/med heeft, daarom heb ik hem niet in mijn Reus team gezet met een Spurs driehoekje (heb nu een Galatasaray driehoekje met Melo, Kaya, Eboue).![]()
![]()
"Maher speelt als een prinsje vanavond"
SIerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou ja ligt aan systeem en samenstelling. Ik had ook Gundogan al (ook h/m) en gaf de voorkeur aan wat meer defensieve zekerheid.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wat precies is daar vervelend aan dan?
Melo is wel een baas (in die 2 wedstrijden die hij gespeeld heeft tenminste).![]()
PSquote:Op donderdag 6 november 2014 20:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Tips voor 140k?
Reus, speel je PS of one?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schwein en Benatia zou ik zeggen..quote:Op donderdag 6 november 2014 20:43 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Tips voor 140k?
Reus, speel je PS of one?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zodra ik een Feyenoord kit zie in het keuzescherm weet ik niet hoe snel ik de wedstrijd moet starten. Heb nog geen enkele punt verloren tegen iemand met een Feyenoord kit!!quote:Op donderdag 6 november 2014 20:43 schreef Kiid het volgende:
Boohhhhh tegen iemand met een Ajax logo. Straks ff uploaden naar xhamster.com![]()
Benatia is kudtquote:Op donderdag 6 november 2014 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schwein en Benatia zou ik zeggen..![]()
Ik vond hem wel prima toen ik hem had. Maar moet zeggen dat ze elkaar weinig ontlopen qua key stats als ik het zo bekijk ja.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Shaqiri op rechts en Gundogan CM. Of KPB CM met een Schalke CB, maar Sokratis vind ik erg goed.quote:![]()
Ik ga dit maken maar de coins zijn op
Misschien ook maar eerst Sokratis proberen. Maar dan moet wel Weidenfehler op doel. Is die een beetje goed dit jaar? Vond hem vorig jaar echt dramatisch.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jose Enrique CB, chem boeit je toch niet gezien de spitsenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga dit maken maar de coins zijn op
[ afbeelding ]
Misschien ook maar eerst Sokratis proberen. Maar dan moet wel Weidenfehler op doel. Is die een beetje goed dit jaar? Vond hem vorig jaar echt dramatisch.![]()
![]()
Red Bull Salzburg produceert ook wel wekelijks een speler met een hattrick hè..iedere keer als ik kijk heeft Alan of Soriano er wel 3 inliggen voor mijn gevoel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
LF als spits kan in ieder geval makkelijk dit jaar ja. Andere jaren nooit geprobeerd als chem austist (en was ook niet nodig). Nu zijn wingers op hun eigen plek allemaal kut, dus dan maar zoquote:Op donderdag 6 november 2014 20:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jose Enrique CB, chem boeit je toch niet gezien de spitsen
Zou niet weten waarom ik Jose Enrique als CB zou willen hebben alleen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: