SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
cause all the cool kids, they seem to fit in.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
I wish that I could be like the cool Kiids.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Cause all the cool Kiids, they seem to fit in.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Are you Kiidding me? You will never be like meNAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhhhhh Sjon heeft ook http://www.metrolyrics.com/ gevonden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
kon hem uit mijn hoofdquote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
bohhhhhh Sjon heeft ook http://www.metrolyrics.com/ gevonden.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
O. Ik ken alleen stoere nummers uit mijn hoofd zoals Forgot about Dre.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe die eens dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O. Ik ken alleen stoere nummers uit mijn hoofd zoals Forgot about Dre.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had je gisteren maar in het skype gesprek moeten zitten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
As i walk in the shadow, in the valley of death.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
3 minuten voor mijn contracten expired. Zijn jullie ook zo benieuwd of we de nulhypothese kunnen verwerpen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was neurien toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had je gisteren maar in het skype gesprek moeten zitten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja sit te stauteren op mijn stoulquote:Op donderdag 6 november 2014 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 minuten voor mijn contracten expired. Zijn jullie ook zo benieuwd of we de nulhypothese kunnen verwerpen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:
DS2 spitte die beats alsof het zonnebloempitjes waren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
enenenenene?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind jou meer een Anita...quote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.
Suarez en Pots zijn voortaan Sjonnie en Anita
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De Fut Bonnie en ClydeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet waar ik op doeldequote:Op donderdag 6 november 2014 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tribal Dance, Maximum Overdrive, No One, Twilight Zone allesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1-3 gewonnen, nu mijn welverdiende pack openen.
Is Ibrahimovic nou echt zo slecht dit jaar? speelde tegen een team met Ribery-Ibrahimovic-Lucas en daar achter nog Di Maria. Hij gaf constant steekballen maar Ibra was gewoon te traag om er wat mee te doen![]()
Ibra is niet zo goed als die was, nog steeds wel een prima spits maar prijs/ kwaliteit van Messi is vele malen beter.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef Henrys het volgende:
Is Ibrahimovic nou echt zo slecht dit jaar? speelde tegen een team met Ribery-Ibrahimovic-Lucas en daar achter nog Di Maria. Hij gaf constant steekballen maar Ibra was gewoon te traag om er wat mee te doen![]()
Ahh Anita tooeee nouquote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Doe maar zo. Hou ik de uitkomst lekker voor mezelf. En Suarez natuurlijk.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen zijn slecht, Ibra is altijd een baas.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef Henrys het volgende:
Is Ibrahimovic nou echt zo slecht dit jaar? speelde tegen een team met Ribery-Ibrahimovic-Lucas en daar achter nog Di Maria. Hij gaf constant steekballen maar Ibra was gewoon te traag om er wat mee te doenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je speelt niet met Ibra .. Ibra speelt met jou.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
DM dan pikkebaasquote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Doe maar zo. Hou ik de uitkomst lekker voor mezelf. En Suarez natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat betekent dat je er per dag toch minstens 8k mee kan verdienenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. 2 uit 50. Vleesch noch visch.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Huh is Anita de pikkebaas? En wat ben jij dan Sjonnie. Een vent zonder lulquote:? Of moderne sjonnie en anita: Gay couple
Elke dag![]()
Die 2 werden verkocht voor 200 per stuk. Dat dan weer welquote:Op donderdag 6 november 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat betekent dat je er per dag toch minstens 8k mee kan verdienen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind het trouwens vreemd hoe weinig ik Walcott online zie. Is toch zo'n beetje de grootste pacer in het spel. H/L WR ook nog
Any 11 is trouwens nog 2 uur open voor de mensen die nog snel 7.5k en een premium pack willen winnen![]()
Vind je ja? Ik vind hetquote:quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
heb jij aandelen any 11 cup ?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:00 schreef Henrys het volgende:
Vind het trouwens vreemd hoe weinig ik Walcott online zie. Is toch zo'n beetje de grootste pacer in het spel. H/L WR ook nog
Any 11 is trouwens nog 2 uur open voor de mensen die nog snel 7.5k en een premium pack willen winnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doet mij hier aan denken als ze door die velden lopenquote:
![]()
Ja, ik vind hetquote:Op donderdag 6 november 2014 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind je ja? Ik vind het
[..]Live is helemaal orgasmisch.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vind het maar zozo met die toeter.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik vind het
[..]
Live is helemaal orgasmisch.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat vind je hiervan? Je bent toch een beetje deephousegeil?quote:
PSN: DePresident_![]()
Pfff begrijp er geen fuck meer van... Laatste keer ging het echt onwijs goed. Benzema had in 6 wedstrijden 16 keer gescoord. Nu met precies hetzelfde team lukt helemaal niets meer. Benzema staat 4 wedstrijden droog en Dos Santos heeft maar 2x gescoord in 4 wedstrijden. Ik schiet nog geen 30% van mijn kansen op doel en de tegenstander heeft maar 1 halve kans nodig voor 7 doelpunten.
Grootste frustratie is niet meer kunnen wisselen van ventje. Ik zit de rechterstick en lb te spammen maar het duurt vaak 2-3 seconden voordat ik de goede ben.![]()
elo. Je hebt betere tegenstanders waardoor je team niet meer zo goed lijkt. Moet zeggen nu ik niet langer puur op pace speel ik het echt veel beter doequote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff begrijp er geen fuck meer van... Laatste keer ging het echt onwijs goed. Benzema had in 6 wedstrijden 16 keer gescoord. Nu met precies hetzelfde team lukt helemaal niets meer. Benzema staat 4 wedstrijden droog en Dos Santos heeft maar 2x gescoord in 4 wedstrijden. Ik schiet nog geen 30% van mijn kansen op doel en de tegenstander heeft maar 1 halve kans nodig voor 7 doelpunten.
Grootste frustratie is niet meer kunnen wisselen van ventje. Ik zit de rechterstick en lb te spammen maar het duurt vaak 2-3 seconden voordat ik de goede ben.![]()
hi ha ho JBGSquote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Grootste frustratie is niet meer kunnen wisselen van ventje. Ik zit de rechterstick en lb te spammen maar het duurt vaak 2-3 seconden voordat ik de goede ben.
#FreeTrapz![]()
Felix Jaehn.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan? Je bent toch een beetje deephousegeil?Die heb ik laatst gesproken.
Love zijn muziek ja.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
je hebt niet eens een nulhypothese opgesteld, laat staan een alternatieve hypothesequote:Op donderdag 6 november 2014 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 minuten voor mijn contracten expired. Zijn jullie ook zo benieuwd of we de nulhypothese kunnen verwerpen?en welke toets ga je uitvoeren? Ga je statistische software gebruiken? Zo ja, welke? Wat is je confidence level? Vragen vragen...
![]()
SPSSquote:Op donderdag 6 november 2014 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt niet eens een nulhypothese opgesteld, laat staan een alternatieve hypotheseen welke toets ga je uitvoeren? Ga je statistische software gebruiken? Zo ja, welke? Wat is je confidence level? Vragen vragen...
![]()
![]()
#ikwilgraagintelligentoverkomenpostquote:Op donderdag 6 november 2014 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt niet eens een nulhypothese opgesteld, laat staan een alternatieve hypotheseen welke toets ga je uitvoeren? Ga je statistische software gebruiken? Zo ja, welke? Wat is je confidence level? Vragen vragen...
#FreeTrapz![]()
Cool.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Felix Jaehn.Die heb ik laatst gesproken.
Love zijn muziek ja.![]()
Dit is ook fijne muziek. Sam Feldt
aaah snap je niet wat er staat?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#ikwilgraagintelligentoverkomenpostgeeft niet hoor Sjon
![]()
![]()
Serieus. Ken jij mij?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:11 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Cool.![]()
Dit is ook fijne muziek. Sam FeldtDie heb ik op diezelfde avond gesproken.
Gisteren zijn year mix geluisterd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
R-square was te laag. Alles voor niksquote:Op donderdag 6 november 2014 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Noway?!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serieus. Ken jij mij?Die heb ik op diezelfde avond gesproken.
hoef er mijn geld niet mee te verdienen dus helemaal niet erg als ik er geen drol van snapquote:Op donderdag 6 november 2014 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aaah snap je niet wat er staat?geeft niet hoor Sjon
#FreeTrapz![]()
Ja echt.quote:Wij stonden met Jaehn te praten en toen kwam ineens superenthousiast die Sam aangelopen, hij stelde zich voor als groot fan en toen gaf hij ons ook een handje. Uitgebreid met 'm staan lullen en als we eens gratis kaartjes wilden hebben mochten we hem altijd een PM sturen op Facebook.
Koning.
Heb je je weleens verdiept in de Duitse deephouse scene? Dat is echt de shit jongen.
Echt belachelijk chill.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lijken me ook allemaal stuk voor stuk ontzettend chille gasten, die deephousemusici.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja echt.Wij stonden met Jaehn te praten en toen kwam ineens superenthousiast die Sam aangelopen, hij stelde zich voor als groot fan en toen gaf hij ons ook een handje. Uitgebreid met 'm staan lullen en als we eens gratis kaartjes wilden hebben mochten we hem altijd een PM sturen op Facebook.
Koning.
Heb je je weleens verdiept in de Duitse deephouse scene? Dat is echt de shit jongen.
Echt belachelijk chill.
Kom eigenlijk net een beetje kijken in die scene, zou dan ook graag binnenkort is zo'n feestje willen pakken. Al ga ik de 22ste wel naar Armin van Buuren in het Sportpaleis, ook iets om naar uit te kijken.
je bent meer van de kozijnologie toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoef er mijn geld niet mee te verdienen dus helemaal niet erg als ik er geen drol van snap![]()
Boh Rijst is er weer voor zijn driedagelijksesjonbashpost.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
je bent meer van de kozijnologie toch?![]()
wat loop je dan te cool te doenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoef er mijn geld niet mee te verdienen dus helemaal niet erg als ik er geen drol van snaplaat mij gewoon pronken met mijn kennis, dan heb ik tenminste nog het idee dat het nuttig is.
![]()
heerlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 17:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Boh Rijst is er weer voor zijn driedagelijksesjonbashpost.![]()
Zeker relaxed. Hangt eigenlijk altijd wel een toffe sfeer ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Lijken me ook allemaal stuk voor stuk ontzettend chille gasten, die deephousemusici.
Kom eigenlijk net een beetje kijken in die scene, zou dan ook graag binnenkort is zo'n feestje willen pakken. Al ga ik de 22ste wel naar Armin van Buuren in het Sportpaleis, ook iets om naar uit te kijken.Armin heb ik ook meerdere keren live gezien. Heel ander genre, maar ook tof.
Toefjes kan hierover meepraten. Ben ook weleens bij ASOT geweest, absurde ervaring. Hij was dit jaar trouwens ook bij Electronic Family. Nog een hipsterinstagram van 'm gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een mooi zomertje.
klopt en de hoekrijgikchinezenaandeanderekantvaneenstroompjewaterologie.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
je bent meer van de kozijnologie toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoorde dat je een gay bouwvakker was, klopt dat ?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt en de hoekrijgikchinezenaandeanderekantvaneenstroompjewaterologie.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeker relaxed. Hangt eigenlijk altijd wel een toffe sfeer ja.Armin heb ik ook meerdere keren live gezien. Heel ander genre, maar ook tof.
Toefjes kan hierover meepraten. Ben ook weleens bij ASOT geweest, absurde ervaring. Hij was dit jaar trouwens ook bij Electronic Family. Nog een hipsterinstagram van 'm gemaakt.
Naaais.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een mooi zomertje.
![]()
Het concert was in de Ziggodome al binnen luttele minuten uitverkocht en aangezien m'n maat en ik beide moesten werken konden we dus geen kaarten fixen. Moeten nu dus uitwijken naar België, maar dat lijkt me ook wel een toffe ervaring. Mooie vrouwen ook.
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je een gay bouwvakker was, klopt dat ?Klopt. Heb ook nog getwijfeld om te gaan, maar Armin Only trekt vaak echt alleen van die dagjesmensen aan, no offense.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Naaais.![]()
Het concert was in de Ziggodome al binnen luttele minuten uitverkocht en aangezien m'n maat en ik beide moesten werken konden we dus geen kaarten fixen. Moeten nu dus uitwijken naar België, maar dat lijkt me ook wel een toffe ervaring. Mooie vrouwen ook.En zeker in Ziggo Dome. Ooit geweest bij Avicii, was echt aids. Avicii draaide prima, maar dat publiek.
![]()
Een goed feestje wordt het trouwens sowieso wel, daar kan je bij hem inmiddels wel vanuit gaan.
dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je een gay bouwvakker was, klopt dat ?![]()
Dit is trouwens echt belachelijk lekker. Nog even benadrukken.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan? Je bent toch een beetje deephousegeil?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ben ook bij Avicii geweest.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klopt. Heb ook nog getwijfeld om te gaan, maar Armin Only trekt vaak echt alleen van die dagjesmensen aan, no offense.En zeker in Ziggo Dome. Ooit geweest bij Avicii, was echt aids. Avicii draaide prima, maar dat publiek.
![]()
Een goed feestje wordt het trouwens sowieso wel, daar kan je bij hem inmiddels wel vanuit gaan.
Je kwam daar gewoon complete gezinnen tegen met vaders en moeders van 50 jaar of ouder. Stonden we dan.
Set was erg goed, ja.PSN: DePresident_![]()
Ik vind dit lekkerder, mag dat?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt belachelijk lekker. Nog even benadrukken.
![]()
Dat deed Omni gisteravond ookquote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is trouwens echt belachelijk lekker. Nog even benadrukken.![]()
![]()
en wat zou dat verklaren dan?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vind dit lekkerder, mag dat?
Elke dag![]()
Neenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Timmy en Kami gaan jullie toevallig naar We are Electric ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, chill nummer.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vind dit lekkerder, mag dat?
Sowieso mag iedereen zijn smaak hebben.Ik ben gezegend met een belachelijk brede muzieksmaak, dus ik viend hillemal mooi. Van Nederhop tot Deephouse en van Bigroom tot Trance en van alternatieve Amerikaanse hiphop tot Nederlandse schlager. Oké die laatst niet.
Ben niet int land dan dus wordt moeilijkquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wedden dat je geen metal fan bent?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, chill nummer.
Sowieso mag iedereen zijn smaak hebben.Ik ben gezegend met een belachelijk brede muzieksmaak, dus ik viend hillemal mooi.
![]()
Ik ben omringd door vrienden die daar helemaal wild van zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wedden dat je geen metal fan bent?Heb er zelf niets mee inderdaad. Hoor het dus wel vaak genoeg.
Ga je naar toe?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben niet int land dan dus wordt moeilijk![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wedden dat je geen metal fan bent?
Elke dag![]()
Nee hij is een mens hi ha ho.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wedden dat je geen metal fan bent?
Jesse, deze dan:
??![]()
boh wat een bazenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben omringd door vrienden die daar helemaal wild van zijn.Heb er zelf niets mee inderdaad. Hoor het dus wel vaak genoeg.
goeie vrienden
![]()
![]()
Gisteren nog geluisterd.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hij is een mens hi ha ho.
Jesse, deze dan:
??![]()
Tenerifequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sowieso die Kygo of Schulz-mixjes tijdens voospartijtjes. Wat een bazentroep.
Oh en John Legend voor het eckte werk.
Hij is geen metal fanquote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waarom zit Patrick daar opgesloten?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohh ik heb Kygo live meegemaakt op Amsterdam Live On Stage waar GOLDFISH ook wasquote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hij is een mens hi ha ho.
, deze dan:
??![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: