SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
cause all the cool kids, they seem to fit in.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
I wish that I could be like the cool Kiids.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Cause all the cool Kiids, they seem to fit in.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Are you Kiidding me? You will never be like meNAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhhhhh Sjon heeft ook http://www.metrolyrics.com/ gevonden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
kon hem uit mijn hoofdquote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
bohhhhhh Sjon heeft ook http://www.metrolyrics.com/ gevonden.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
O. Ik ken alleen stoere nummers uit mijn hoofd zoals Forgot about Dre.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe die eens dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O. Ik ken alleen stoere nummers uit mijn hoofd zoals Forgot about Dre.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had je gisteren maar in het skype gesprek moeten zitten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
As i walk in the shadow, in the valley of death.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
3 minuten voor mijn contracten expired. Zijn jullie ook zo benieuwd of we de nulhypothese kunnen verwerpen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was neurien toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had je gisteren maar in het skype gesprek moeten zitten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja sit te stauteren op mijn stoulquote:Op donderdag 6 november 2014 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 minuten voor mijn contracten expired. Zijn jullie ook zo benieuwd of we de nulhypothese kunnen verwerpen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:
DS2 spitte die beats alsof het zonnebloempitjes waren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
enenenenene?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind jou meer een Anita...quote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.
Suarez en Pots zijn voortaan Sjonnie en Anita
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De Fut Bonnie en ClydeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet waar ik op doeldequote:Op donderdag 6 november 2014 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tribal Dance, Maximum Overdrive, No One, Twilight Zone allesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1-3 gewonnen, nu mijn welverdiende pack openen.
Is Ibrahimovic nou echt zo slecht dit jaar? speelde tegen een team met Ribery-Ibrahimovic-Lucas en daar achter nog Di Maria. Hij gaf constant steekballen maar Ibra was gewoon te traag om er wat mee te doen![]()
Ibra is niet zo goed als die was, nog steeds wel een prima spits maar prijs/ kwaliteit van Messi is vele malen beter.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef Henrys het volgende:
Is Ibrahimovic nou echt zo slecht dit jaar? speelde tegen een team met Ribery-Ibrahimovic-Lucas en daar achter nog Di Maria. Hij gaf constant steekballen maar Ibra was gewoon te traag om er wat mee te doen![]()
Ahh Anita tooeee nouquote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Doe maar zo. Hou ik de uitkomst lekker voor mezelf. En Suarez natuurlijk.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen zijn slecht, Ibra is altijd een baas.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef Henrys het volgende:
Is Ibrahimovic nou echt zo slecht dit jaar? speelde tegen een team met Ribery-Ibrahimovic-Lucas en daar achter nog Di Maria. Hij gaf constant steekballen maar Ibra was gewoon te traag om er wat mee te doenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je speelt niet met Ibra .. Ibra speelt met jou.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
DM dan pikkebaasquote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Doe maar zo. Hou ik de uitkomst lekker voor mezelf. En Suarez natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat betekent dat je er per dag toch minstens 8k mee kan verdienenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. 2 uit 50. Vleesch noch visch.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Huh is Anita de pikkebaas? En wat ben jij dan Sjonnie. Een vent zonder lulquote:? Of moderne sjonnie en anita: Gay couple
Elke dag![]()
Die 2 werden verkocht voor 200 per stuk. Dat dan weer welquote:Op donderdag 6 november 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat betekent dat je er per dag toch minstens 8k mee kan verdienen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind het trouwens vreemd hoe weinig ik Walcott online zie. Is toch zo'n beetje de grootste pacer in het spel. H/L WR ook nog
Any 11 is trouwens nog 2 uur open voor de mensen die nog snel 7.5k en een premium pack willen winnen![]()
Vind je ja? Ik vind hetquote:quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
heb jij aandelen any 11 cup ?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:00 schreef Henrys het volgende:
Vind het trouwens vreemd hoe weinig ik Walcott online zie. Is toch zo'n beetje de grootste pacer in het spel. H/L WR ook nog
Any 11 is trouwens nog 2 uur open voor de mensen die nog snel 7.5k en een premium pack willen winnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doet mij hier aan denken als ze door die velden lopenquote:
![]()
Ja, ik vind hetquote:Op donderdag 6 november 2014 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind je ja? Ik vind het
[..]Live is helemaal orgasmisch.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vind het maar zozo met die toeter.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik vind het
[..]
Live is helemaal orgasmisch.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat vind je hiervan? Je bent toch een beetje deephousegeil?quote:
PSN: DePresident_![]()
Pfff begrijp er geen fuck meer van... Laatste keer ging het echt onwijs goed. Benzema had in 6 wedstrijden 16 keer gescoord. Nu met precies hetzelfde team lukt helemaal niets meer. Benzema staat 4 wedstrijden droog en Dos Santos heeft maar 2x gescoord in 4 wedstrijden. Ik schiet nog geen 30% van mijn kansen op doel en de tegenstander heeft maar 1 halve kans nodig voor 7 doelpunten.
Grootste frustratie is niet meer kunnen wisselen van ventje. Ik zit de rechterstick en lb te spammen maar het duurt vaak 2-3 seconden voordat ik de goede ben.![]()
elo. Je hebt betere tegenstanders waardoor je team niet meer zo goed lijkt. Moet zeggen nu ik niet langer puur op pace speel ik het echt veel beter doequote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff begrijp er geen fuck meer van... Laatste keer ging het echt onwijs goed. Benzema had in 6 wedstrijden 16 keer gescoord. Nu met precies hetzelfde team lukt helemaal niets meer. Benzema staat 4 wedstrijden droog en Dos Santos heeft maar 2x gescoord in 4 wedstrijden. Ik schiet nog geen 30% van mijn kansen op doel en de tegenstander heeft maar 1 halve kans nodig voor 7 doelpunten.
Grootste frustratie is niet meer kunnen wisselen van ventje. Ik zit de rechterstick en lb te spammen maar het duurt vaak 2-3 seconden voordat ik de goede ben.![]()
hi ha ho JBGSquote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Grootste frustratie is niet meer kunnen wisselen van ventje. Ik zit de rechterstick en lb te spammen maar het duurt vaak 2-3 seconden voordat ik de goede ben.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Felix Jaehn.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan? Je bent toch een beetje deephousegeil?Die heb ik laatst gesproken.
Love zijn muziek ja.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |