Het is The Walking Dead, daar is men niet in staat om actie en karakterontwikkeling samen te brengen, dus de kans is groot dat er (te) veel aandacht aan zal worden besteed terwijl er niets anders gebeurt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Met zo'n hint (roze dekbed) is het niet onwaarschijnlijk dat Darryl homo is. Hopelijk besteden ze daar in de toekomst geen hele aflevering aan.
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:18 schreef Berkery het volgende:
Ik ben ook in de comics begonnen. Wat is de tv-serie daarbij vergeleken braaf zeg.
De sfeer is veel grimmiger,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:18 schreef Berkery het volgende:
Ik ben ook in de comics begonnen. Wat is de tv-serie daarbij vergeleken braaf zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paul 'Jesus' Monroequote:Op dinsdag 18 november 2014 21:18 schreef Berkery het volgende:
Daarom ook dat Maggie met nerdje Glenn gaat en die Latina met Commando Abraham dat was voor de uitbraak nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Maar juist bij een gebrek aan andere potentiėle partners is de kans groter dat iemand heeft: "Boeiuh, ff stoom afblazen!"
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef NoXia het volgende:
Zoek de verschillen![]()
[ afbeelding ]
Hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoek de verschillen![]()
[ afbeelding ]
Hint:Een busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Bus klopt wel. Rechter foto is van verderaf genomen. Bus valt er op de linker foto net buiten.quote:
Zoek de verschillen![]()
[ afbeelding ]
Hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach verder ligt er in het echt ook geen spoorlijn op die plek.![]()
[ Bericht 69% gewijzigd door VMSDKR op 19-11-2014 23:07:17 ]
Haha precies mijn reactie, woord voor woord.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:16 schreef ems. het volgende:
Net weer begonnen bij s05e05, moest even stoppen om de achterlijkheid te verwerken. Hoe vaak gaan ze nog totaal onnodige crashes waarbij het de bestuurder handig lijkt om nog even extra hard op het gaspedaal te drukken in de serie gooien?![]()
De seizoenen gaan er langzaam op vooruit maar dit soort zaken maken het toch wel duidelijk een b-serie. Zonde, want het is helemaal nergens voor nodig.
edit: Aha, dus ze verklaren het wel. Helaas een totaal onlogische verklaring maar het is een vooruitgang ten opzichte van Lori.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:14 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziekenhuis waar Carol nu ligt, is dat het ziekenhuis waar Rick begonnen is?
Misschien wordt elke aflevering door iemand anders geregisseerd?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:24 schreef Discombobulate het volgende:
De kwaliteit verschilt idd heel erg per aflevering, hoe zou ik niet weten. The Grove was echt ziek goed bijvoorbeeld.
Ja, en ook geschreven, maar ze zouden neem ik aan wel met elkaar overleggen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Misschien wordt elke aflevering door iemand anders geregisseerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Ik zou d'r geven hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:14 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziekenhuis waar Carol nu ligt, is dat het ziekenhuis waar Rick begonnen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |