Vergeten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:29 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik had alleen niet verwacht dat dat manneke hun zou bestelen? Kwam voor mij heel onverwacht, of ik was hem gewoon vergeten...Vertrouw hem niet.
Ja, maar niet te lang. Dan zitten ze daar weer een heel seizoenquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind een stad ook wel wat hebben inderdaad. Constant gevaar, beter nemen ze hierna gewoon het ziekenhuis over
Ja, ik dacht dat dat manneke het niet overleefd had of zo. Ik bedoel, hij liep kreupel.quote:
ze gaan natuurlijk niet een hele verhaallijn opzetten met ontsnapping om er vervolgens niets meer mee te doen...quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:30 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat manneke het niet overleefd had of zo. Ik bedoel, hij liep kreupel.
Had niet verwacht dat hij paar afleveringen later zo zou terugkomen. Verder vind ik de afleveringen nu niet zo interessant, eigenlijk
Ik had eigenlijk al verwacht dat hij mee zou gaan met Darryl en uit die bosjes zou duiken zoals het einde van een van de afleveringen was. (3de?).quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:30 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat manneke het niet overleefd had of zo. Ik bedoel, hij liep kreupel.
Had niet verwacht dat hij paar afleveringen later zo zou terugkomen. Verder vind ik de afleveringen nu niet zo interessant, eigenlijk
True. Het wordt moeilijk om zoiets interessant en spannend te houden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, maar niet te lang. Dan zitten ze daar weer een heel seizoen
Die gast is een van de bekendste acteurs die erin zit. Die blijft wel wat langer erin.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:30 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik denk dat die terug gaan en tezamen het ziekenhuis gaan aanvallen, uiteraard redt Maggie haar kleine zusje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:59 schreef HPLC het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat dat groepje met Glenn gaat doen.
Mij is het nooit opgevallen dat Daryl homo zou zijn, is die discussie hier geweest of elders? Nooit iets over gehoord in elk geval, haha.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Er was toch een discussie over Darryls geaardheid?
Carol zei in de aflevering dat zij het bovenste bed zou nemen, omdat het roze bed meer bij Darryl paste. Leuke subtiele hint.
Geweldige aflevering, mooi dat ze Atlanta ingegaan zijn
De oude schrijver of regisseur of wie dan ook wou Darryl gay maken ja. Dit heeft de nieuwe toen teruggedraaid. ,)quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Carol zei in de aflevering dat zij het bovenste bed zou nemen, omdat het roze bed meer bij Darryl paste. Leuke subtiele hint.
Geweldige aflevering, mooi dat ze Atlanta ingegaan zijn
Ik zit al de hele tijd te wachten dat hij Carol eens stevig neemtquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, toch nog hoop dus. Zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
De oude schrijver of regisseur of wie dan ook wou Darryl gay maken ja. Dit heeft de nieuwe toen teruggedraaid. ,)
Me tooquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te wachten dat hij Carol eens stevig neemt
Ik ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:26 schreef TheWeeknd het volgende:
maar zo'n gevoel had ik ook met beth en daryl..hmm
Maar juist bij een gebrek aan andere potentiële partners is de kans groter dat iemand heeft: "Boeiuh, ff stoom afblazen!"quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:30 schreef Dagonet het volgende:
Het is juist mooi dat er niets seksueels is tussen Darryl en Carol. Het hoeft niet elke keer dat je een man en vrouw hebt dat er dan ook iets romantisch tussen hen bloeit.
Zoals vorige aflevering met Rositaquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Maar juist bij een gebrek aan andere potentiële partners is de kans groter dat iemand heeft: "Boeiuh, ff stoom afblazen!"
Ik neem aan dat het hier was, dit is de enige plek waar ik over The Walking Dead lees.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mij is het nooit opgevallen dat Daryl homo zou zijn, is die discussie hier geweest of elders? Nooit iets over gehoord in elk geval, haha.
De schrijver van de comic books heeft dit erover gezegd:quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
De oude schrijver of regisseur of wie dan ook wou Darryl gay maken ja. Dit heeft de nieuwe toen teruggedraaid. ,)
Als hij Carol neemt is hij sowieso hommo. Manwijf.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goed punt idd...quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:38 schreef Re het volgende:
[..]
ze gaan natuurlijk niet een hele verhaallijn opzetten met ontsnapping om er vervolgens niets meer mee te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |