Komt vast nog wel.quote:
Oke, linksboven is wel heul mooiquote:
Oostblokquote:Op donderdag 6 november 2014 14:13 schreef Weissman het volgende:
Waar zit deze gym?
https://www.facebook.com/video.php?v=721012001279922
*google google google*quote:Op donderdag 6 november 2014 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
this picture makes me so hard
the look in her eye, you just KNOW they banged
Elliot Hulse is known to be THE most hung guy in the fitness industry, possibly one of the biggest in the world. his cock has been described as "like an evian bottle", with gargantual thickness that would rival shane diesel and shorty mac. im estimating his size to be at least 8.5" bone pressed, with OVER 7" of girth. he would have absolutely destroyed Ariana's pussy.
they would have spent hours and hours on foreplay, getting herself wet enough just so she can take it. i can just imagine her begging for it, with Elliot barely able to force it past the knob, and Ariana moaning and squirming, demanding him to force it in deeper. she would have orgasm'd within seconds of taking the entire length, being filled and stretched right up to her cervix.. the orgasm would have been powerful, with her vaginal muscles clamping down on liams throbbing monstrosity, her whole body quivering in euphoria..
i bet she still masturbates to the memory of it
Zoek ook eens Kay Greene en grapefruitquote:
But. How?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef Klokov het volgende:
Hey Sander, te lang in de zon gelegen vriend?
[ afbeelding ]
Zitten allemaal ballonetjes onder zijn huid welke opgeblazen worden. Hier blaast die een grote op in plaats van 8 kleinere ballonen.quote:
Niet jij natuurlijk, voordat je me opspoort en een bezoekje komt brengen.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:27 schreef Questular het volgende:
Sorry maar welke Sander bedoel je nu? Voordat ik mezelf aangevallen ga voelen...
*google*quote:Op donderdag 6 november 2014 14:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Zoek ook eens Kay Greene en grapefruit
Nee maar ff serieus. Injections?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zitten allemaal ballonetjes onder zijn huid welke opgeblazen worden. Hier blaast die een grote op in plaats van 8 kleinere ballonen.
Die kwam ik net ook tegen bij t grapefruit-googlenquote:Op donderdag 6 november 2014 14:26 schreef Klokov het volgende:
Hey Sander, te lang in de zon gelegen vriend?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:22 schreef Klokov het volgende:
Ja, jij wil wel een picca zijn van Elliot zijn dollo
kk mietje, daarom ben je geen masterrace. Als je nou een vagina had, had je die evian fles zo in je genomen. Misschien moet je maar een geslachtsverandering overwegen.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik een evian fles overleef hoor!
Vanmorgen had ik ook wel zo'n bloat ja, maar weinig zon hier vriend.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet jij natuurlijk, voordat je me opspoort en een bezoekje komt brengen.
Ik weet het eerlijk gezegd niet helemaal. Je hebt wel synthol wat je kan injecteren maar dat is hier niet het geval. Vaak spreken mensen over een HGH gut en volgens mij is dat ook wat hier aan de hand is maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus. Injections?
IrCute lust dus wel een dikke Evian fles.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
kk mietje, daarom ben je geen masterrace. Als je nou een vagina had, had je die evian fles zo in je genomen. Misschien moet je maar een geslachtsverandering overwegen.
Neequote:Op donderdag 6 november 2014 14:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
IrCute lust dus wel een dikke Evian fles.
O ja, want vagina's hoeven niet ingeknipt te worden bij babies en scheuren ook nooit uit, kk wijfquote:Op donderdag 6 november 2014 14:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
kk mietje, daarom ben je geen masterrace. Als je nou een vagina had, had je die evian fles zo in je genomen. Misschien moet je maar een geslachtsverandering overwegen.
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
NeeDoe mij maar gemiddeld, ik heb een grote piemel fobie.
Gewoon, net zoals een spa flesje, iets breder. je hoeft niet zo agressief te doen hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, want vagina's hoeven niet ingeknipt te worden bij babies en scheuren ook nooit uit, kk wijf![]()
Babyhoofdje vs evian fles
Je weet hoe die evian flessen er uit zien in de states?
Wij allebeiquote:
Foto van ... 2 jaar terug. Voordat ik uberhaubt begon met fitness.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:40 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
goede schoudergains, wouldbang/10 nohomo
En je hebt een volle DM box van de posters hierquote:Op donderdag 6 november 2014 14:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik ben niet zo populair.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En je hebt een volle DM box van de posters hier
Normaliter wel. Niet na kk mietje genoemd te wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 14:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Gewoon, net zoals een spa flesje, iets breder. je hoeft niet zo agressief te doen hoorDacht dat homo's aardig waren.
quote:[..]
Wij allebei![]()
Al genoeg "gebanged" afgelopen week zekerquote:Op donderdag 6 november 2014 14:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Extra aangezet met photoshopquote:Op donderdag 6 november 2014 14:41 schreef no1uknow het volgende:
Je bent shredded en ribbed zie ik
[ afbeelding ]
Oja. Daar heb ik ook wel een mooi verhaal over.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, want vagina's hoeven niet ingeknipt te worden bij babies en scheuren ook nooit uit, kk wijf![]()
Fucking ziekquote:Op donderdag 6 november 2014 14:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet helemaal. Je hebt wel synthol wat je kan injecteren maar dat is hier niet het geval. Vaak spreken mensen over een HGH gut en volgens mij is dat ook wat hier aan de hand is maar pin me er niet op vast.
Zie ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oja. Daar heb ik ook wel een mooi verhaal over.
Kwade DM idd dat het discriminatie is!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je man is een Poolquote:Op donderdag 6 november 2014 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Om niet nader te noemen redenen zit ik op een site met Poolse jongensnamen en hun betekenis. Zitten een aantal verrassingen tussen.
Cezar: harig
Juliusz: jongeling met licht gezichtshaar
Ksawery: schoon nieuw huis
Naam voor m'n favoriete piemel:
Boleslav: enorme glorie
Die van jou ligt onder het gemiddelde?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kwade DM idd dat het discriminatie is!
Sex Acadamy komt in de buurtquote:Op donderdag 6 november 2014 14:50 schreef Eleiko het volgende:
Is So You Think You Can Fuck al op televisie?
Fout. Trouwen is voor homo's.quote:
Vertel.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fout. Trouwen is voor homo's.
Zit een beetje te lezen over meestgebruikte drugs bij athletes en hun side-effects, de shit die mensen in hun lijf spuiten is echt niet normaal.
Ja, je ziet z'n ribben. Ribbed, ripped.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:52 schreef no1uknow het volgende:
Niemand die m'n 'ribbed' grapje ziet en/of snapt
Jezusquote:Op donderdag 6 november 2014 14:40 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
goede schoudergains, wouldbang/10 nohomo
Zeg. Je mag t houden hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fout. Trouwen is voor homo's.
Gezienquote:Op donderdag 6 november 2014 14:52 schreef no1uknow het volgende:
Nee, Angel.quote:
Je hebt niet eens geluisterd.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eindelijk kwaliteit in dit topic. Dank broeder.
Zit nu een case study te lezen over synthol gone wrong. 5 jaar na inspuiting presenteert patiënt zich met pijnlijke bovenarm en gedeformeerde biceps. Het beeld wat op de MRI te zien is, zeg maar z'n spier, wordt beschreven als "swiss cheese"quote:
Hoe ist met JB??????? Groetjes aan haarquote:Op donderdag 6 november 2014 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jwel lkre Dirty muziek)) mmhz
http://www.jmedicalcasereports.com/content/6/1/248 ?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit nu een case study te lezen over synthol gone wrong. 5 jaar na inspuiting presenteert patiënt zich met pijnlijke bovenarm en gedeformeerde biceps. Het beeld wat op de MRI te zien is, zeg maar z'n spier, wordt beschreven als "swiss cheese".
Jep.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.jmedicalcasereports.com/content/6/1/248 ?
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://www.jmedicalcasereports.com/content/6/1/248 ?
quote:There are not many case reports in the literature that document complications from the use of synthol in body- builders. However, there are several reports of complica- tions in patients after injections of paraffin, sesame- and walnut oil [1,4-7]. They all share common histological findings with an inflammatory foreign body reaction, fi- brosis and extensive vacuolation [6]. The latter is also known for producing a ‘Swiss cheese’ appearance [5,6], while individual cysts are named according to the injected material, for example, oleoma or paraffinoma [6,7].
Such enhancement oils do not increase muscular strength or performance and are used solely for cosmetic purposes [1]. In the presented case, our patient was under social pressure to use synthol to improve his ap- pearance. However, two years after the injections, the in- creasing fibrosis and concomitant disfigurement of the muscular appearance caused embarrassment due to his negative body image. Other potential side effects that have been reported include oil embolism, myocardial in- farction, cerebral stroke, ulcers and infections [3,6].
inb4 op je gezicht spuitenquote:Op donderdag 6 november 2014 15:09 schreef Champy het volgende:
[..]
Lekker olie in je gezicht spuiten
[ afbeelding ]
Lkrquote:Op donderdag 6 november 2014 14:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe ist met JB??????? Groetjes aan haar
Haha hij ging oorspronkelijk over Liam Neesonquote:
BlackBerry OS10 Masterracequote:Op donderdag 6 november 2014 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we ook nog ff onze lengte van Androids vs Iphone svergelijken?
Gewoon Golfje hoor vriend.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:35 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had hem wel eens gedag gezegd, hij reed dikke a8, daarvoor cls amg
Was dat niet op tv vanmorgen? Met een telefonische interview van Ingrid op de voiceover?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:35 schreef Dimachaerus het volgende:
eigenaar van mn gym is gisteravond neergeknald
fucking ziek
matties met holleeder was ie
komt wel dichtbij zo
Ik kijk geen tv, maar zal vast wel op tv zijn verschenen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Was dat niet op tv vanmorgen? Met een telefonische interview van Ingrid op de voiceover?
Goed idee van 'm. Je wilt natuurlijk geen kogelgaten en bloedvlekken in je A8 hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja waarin hij is neergeknald
Ik wist het, ik wist het...quote:Op donderdag 6 november 2014 16:35 schreef Dimachaerus het volgende:
fucking ziek
komt wel dichtbij zo
SPT / [Centraal] MMA topic #281 Hunt for Championship Goldquote:Op donderdag 6 november 2014 16:35 schreef Dimachaerus het volgende:
fucking ziek
komt wel dichtbij zo
de hele niet zuid-Holland crew inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2014 14:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
te eng om te reageren. Srsquote:Op donderdag 6 november 2014 14:52 schreef no1uknow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |