Ik weet niet hoe lang jij bent, eigenlijk.quote:
True.quote:
Want?quote:
Nee.quote:
Kans dat er nee word gezegd .... minimaal.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat toch altijd met mensen publiekelijk ten huwelijk vragen. Vind ik zo manipulerend.
Het komt vaak voorbij, hé. Ik snap het ook niet zo goed, je zet iemand echt enorm voor het blok.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat toch altijd met mensen publiekelijk ten huwelijk vragen. Vind ik zo manipulerend.
Nu dan ?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent, eigenlijk.
[..]
True.
[..]
Want?
[..]
Nee.
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt vaak voorbij, hé. Ik snap het ook niet zo goed, je zet iemand echt enorm voor het blok.
Gewoon zo reageren:quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Wel leuker voor de omstanders als hij/zij geen ja zegt.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
They float, they all float.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zo reageren:
[ afbeelding ]
Ik heb het verder naar mijn zin gehad met je hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Je zal toch maar een date hebben en bij diegene thuis eindigen waar honderden laven je aanstaren.
Heeft dit toevallig iets van doen met het filmpje waarbij een vent keihard wegrent na het aanzoek, of zoietsquote:
quote:
Ik zou dat echt niet willen. Maakt het minder speciaal.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Dat was een reclame.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft dit toevallig iets van doen met het filmpje waarbij een vent keihard wegrent na het aanzoek, of zoiets?
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel leuker voor de omstanders als hij/zij geen ja zegt.
Nopequote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Stiekem wil je er wel over praten...
Oh god no..quote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar in dit gifje ook leuker dan hoe ze normaal is. Maar ja, voor je het weet heeft ze een zeiknummer over je geschreven.
Oh, Feer heeft weer eisen hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet willen. Maakt het minder speciaal.
1.63quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent, eigenlijk.
Ik maak het ze alleen maar makkelijker hoor.quote:
Nee, zag een voorfilmpje voor "over m'n lijk" waar iemand ten huwelijk gevraagd wordt.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft dit toevallig iets van doen met het filmpje waarbij een vent keihard wegrent na het aanzoek, of zoiets?
Ik ook, hoor, knuffelbeertje.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb het verder naar mijn zin gehad met je hoor.
Ohquote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was een reclame.
Je wil ook niet in het stadion van FC Groningen ten huwelijk gevraagd worden
Ah ja, te klein idd.quote:
Verzin sowieso iets origineels. In principe doe je dat maar 1x in je leven. Ok, ik dan wellicht niet, maar ach.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was een reclame.
Je wil ook niet in het stadion van FC Groningen ten huwelijk gevraagd worden
Oh, okéquote:Op donderdag 6 november 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zag een voorfilmpje voor "over m'n lijk" waar iemand ten huwelijk gevraagd wordt.
[..]
Ik ook, hoor, knuffelbeertje.
Jij wil je weer helemaal speciaal voelen enzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak het ze alleen maar makkelijker hoor.
Je mag een stukje van mij hebben, dan ben ik 1.80quote:
Waar slaat dit nou weer op.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil je weer helemaal speciaal voelen enzo.
Jij bent er natuurlijk ook zo 1 die op haar bruiloft gaat janken als haar bruidsmeisjes een mooie jurk aan hebben, want dat kan weleens minder aandacht voor jou zijn dan.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil je weer helemaal speciaal voelen enzo.
Jij bent er natuurlijk ook zo 1 die op haar bruiloft gaat janken als haar bruidsmeisjes een mooie jurk aan hebben, want dat kan weleens minder aandacht voor jou zijn dan.
Ik stuur wel een appjequote:Op donderdag 6 november 2014 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Verzin sowieso iets origineels. In principe doe je dat maar 1x in je leven. Ok, ik dan wellicht niet, maar ach.
Sja, can't help it. Ik vind mezelf al dramatisch klein, daarom draag ik hakken van minimaal 10 cm.quote:
Al was het maar 10cm denk ik soms weleens aan.. Maarja, helaas..quote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Je mag een stukje van mij hebben, dan ben ik 1.80
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op.
Alsof er andere vrouwen op mijn bruiloft komen.___!!!
Ik heb dat serieus een keer gezien op tv.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Of nog beter, gewoon nietquote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef rival het volgende:
Iemand ten huwelijk vragen doe je imho op een lokatie die voor beide of de relatie een betekenis heeft. Een lokatie waar je je beide sowieso al goed bij voelt... iets waar je mooie herinneringen hebt ofzo...
Of gewoon spontaan van de bank af stappen en op je knie vallen
Wat is deze? Geen bruidsmeisjes om te versieren?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Ik weet ook niet of ik mijn moeder in een sexy jurk wil zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus een keer gezien op tv.
Bruid ging helemaal flippen omdat haar moeder een te sexy jurk aan wilde.
Ik heb geen vriendinnen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is deze? Geen bruidsmeisjes om te versieren?
Dat vind ik fijn om te horen, honingdropje.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zag een voorfilmpje voor "over m'n lijk" waar iemand ten huwelijk gevraagd wordt.
[..]
Ik ook, hoor, knuffelbeertje.
Het zou wel leuk zijn wanneer m'n lief me vraagt of ik niet wil trouwenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen persoonlijke voorkeur
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus een keer gezien op tv.
Bruid ging helemaal flippen omdat haar moeder een te sexy jurk aan wilde.
En je wel gewoon een ring geeftquote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn wanneer m'n lief me vraagt of ik niet wil trouwen.
Meerdere keren, maar dat bedoelde ik niet. Ik had het over een aanzoek.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens in Frankrijk gedaan.
I knowquote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Meerdere keren, maar dat bedoelde ik niet. Ik had het over een aanzoek.
Serieus niet?quote:
Wow, racist!!!11quote:
Misschien een paar van FOK!, maar daar houdt het ook wel op eigenlijk. Maar geen vrouwen waar ik close mee ben, nee. Wel gehad in het verleden, maar loopt altijd stuk.quote:
Jongensmeisjequote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een paar van FOK!, maar daar houdt het ook wel op eigenlijk. Maar geen vrouwen waar ik close mee ben, nee. Wel gehad in het verleden, maar loopt altijd stuk.
Genoeg vrienden wel.quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een paar van FOK!, maar daar houdt het ook wel op eigenlijk. Maar geen vrouwen waar ik close mee ben, nee. Wel gehad in het verleden, maar loopt altijd stuk.
Labels.quote:
Als we nergens een label op zouden plakken ,zou een vuilnisman solliciteren voor directeur van Philips.quote:
Oké man.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Als we nergens een label op zouden plakken ,zou een vuilnisman solliciteren voor directeur van Philips.
ikquote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef K44S het volgende:
Wie doet hier trouwens aan no shave november?
Ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef K44S het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn wanneer m'n lief me vraagt of ik niet wil trouwen.
Vrienden hebben?quote:
quote:
Nope.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef K44S het volgende:
Ach, foksters als bruidsmeisje is toch ook prima?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, wat?quote:
Mits singlequote:Op donderdag 6 november 2014 12:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, foksters als bruidsmeisje is toch ook prima?
Ik heb gisteren mijn baard gepost.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef K44S het volgende:
Ik weet nog niet eens of ik ga trouwen, dus ik ga daar niet nu ook niet over nadenken.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, foksters als bruidsmeisje is toch ook prima?
quote:
Linkje ?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn baard gepost.
En hetero/biquote:
quote:
Zo'n gevoel had ik er ook bij, ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
[..]De helft van mannelijk fok gebruikt "feminist" gewoon als een vrouw hen niet aanstaat volgens mij.
En dan heeft ze ook meestal borderlinequote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
[..]De helft van mannelijk fok gebruikt "feminist" gewoon als een vrouw hen niet aanstaat volgens mij.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Een echte beardmans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een beetje grijs..The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Juist er dit weekend afgehaaldquote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef K44S het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Godverdomme eng man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Lesbo, hoer.. zo kunnen we nog wel ff doorgaanquote:Op donderdag 6 november 2014 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan heeft ze ook meestal borderline
Beetje.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Een echte beardmans.
Wel een beetje grijs..
Klopt. Ik jaag alle vrouwen weg.quote:
Als een man met veel vrouwen naar bed gaat en ze steeds hoop geeft is hij toch een player ?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Lesbo, hoer.. zo kunnen we nog wel ff doorgaan
Je lijkt op Mr. Freeze. Maar dan met baard.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje.
[..]
Klopt. Ik jaag alle vrouwen weg.
wie geeft ze dan ook hoopquote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Als een man met veel vrouwen naar bed gaat en ze steeds hoop geeft is hij toch een player ?
labels
Vertel....quote:Op donderdag 6 november 2014 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit jaar doe ik niet mee
Vorig jaar leverde weinig succes..
Kinderlokkerquote:Op donderdag 6 november 2014 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit jaar doe ik niet mee
Vorig jaar leverde weinig succes..
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Je lijkt op Mr. Freeze. Maar dan met baard.
quote:
Dat doe ik het hele jaar door.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef K44S het volgende:
Wat? Ieder zijn ding, toch? Of geldt dat alleen voor de manier van wel ten huwelijk vragen?quote:
Wat?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op het origineel had ik blauwe ogen. Erg raar. Ik mis mijn bruine ogen.
Hep is dan Poison Ivy.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op het origineel had ik blauwe ogen. Erg raar. Ik mis mijn bruine ogen.
Volgens mij ook, inderdaad. Ik ben best wel een feminist, maar nog nooit zo genoemdquote:Op donderdag 6 november 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
Ik was vorig jaar zo klaar met het scheren en het kopen van scheermesjes... dat ik het maar liet staan.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik het hele jaar door.
ieder zijn ding lief Sammetje, maar mijn ding was eventjes eenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Ieder zijn ding, toch? Of geldt dat alleen voor de manier van wel ten huwelijk vragen?
Ik had vroeger bruine ogen, maar tegenwoordig niet meer.quote:
Nee, Hep is Bane.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep is dan Poison Ivy.
Jouw ogen zijn meer een soort donkergrijs, dacht ik.Niet echt bruin bruin.
Belangrijke dingen vergeet ik. Dit soort nutteloze dingen zal ik je over 10 jaar nog mee om je oren slaanquote:
Bane?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had vroeger bruine ogen, maar tegenwoordig niet meer.
Zit alleen nog klein beetje bruin in het midden.
[..]
Nee, Hep is Bane.
In normaal licht lijkt het meer grijs, ja, klopt.
Apart. Nu spreek je wel meer vrouwen aan met donker haar en lichte ogen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had vroeger bruine ogen, maar tegenwoordig niet meer.
Zit alleen nog klein beetje bruin in het midden.
Dat vind ik flauw. Net alsof wat ik leuk zou vinden minderwaardig is aan wat jij als wenselijk ziet, of zo.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
ieder zijn ding lief Sammetje, maar mijn ding was eventjes eenreactie geven
Kom je zaterdag stappen?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik het hele jaar door.
Zelfde film als Poison Ivy en Mr Freeze.quote:
In theorie.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Apart. Nu spreek je wel meer vrouwen aan met donker haar en lichte ogen.
Net zoals ik met me lange lichaam.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde film als Poison Ivy en Mr Freeze.
[..]
In theorie.
Ik scheer wanneer ik daar zin in heb, maar ook niet met een scheermesje, dan krijg ik een babyface en lijk ik 16.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar zo klaar met het scheren en het kopen van scheermesjes... dat ik het maar liet staan.
Af en toe naar een barbier om het te laten bij scheren is veel goedkoper.
Als ik er budget voor had gehad dan misschien.quote:
Ik wist niet dat je serieus was Sammetje, anders zou ik jouw mening met meer respect behandelen!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik flauw. Net alsof wat ik leuk zou vinden minderwaardig is aan wat jij als wenselijk ziet, of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn mama zei op een bepaalde moment: "Hmm, zo'n baardje staat je best"quote:Op donderdag 6 november 2014 12:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik scheer wanneer ik daar zin in heb, maar ook niet met een scheermesje, dan krijg ik een babyface en lijk ik 16.
[..]
Als ik er budget voor had gehad dan misschien.
Ik was aan het Baneposten.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde film als Poison Ivy en Mr Freeze.
[..]
In theorie.
Oh my. Het is uit.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je serieus was Sammetje, anders zou ik jouw mening met meer respect behandelen!Uhuh, as ifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Veel te orthodox, jij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ex ?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ex-bruine oog.
Lijkt zo een beetje groen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ex-bruine oog.
Groen/grijs achtig.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ex-bruine oog.
Je lijkt wel een albino die in vreemd licht kijkt, zo.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ex-bruine oog.
Stel je voor hoe ik me voelde.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar, dat steekt mij zelfs een beetje
Ik ehhh vind dat niet bruin.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ex-bruine oog.
Als dat is hoe jij je voelde, dan blijkbaar.quote:
Zoals je ziet is het niet meer bruin.quote:
Hangt een beetje van het licht af. Soms lijkt er wat groen in te zitten door het bruine dat er nog zit.quote:
Ik ben de enige die er blauw in ziet? :$quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je lijkt wel een albino die in vreemd licht kijkt, zo.
Daarom ook ex.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ehhh vind dat niet bruin.
Hoe krijg je dat dan voor mekaar ?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het niet meer bruin.
[..]
Hangt een beetje van het licht af. Soms lijkt er wat groen in te zitten door het bruine dat er nog zit.
[..]
Ik ben de enige die er blauw in ziet? :$
[..]
Whehehe.
[..]
Daarom ook ex.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat is hoe jij je voelde, dan blijkbaar.
Ik vind je nu wel een jankerd hoor, Rivquote:
Daar geloof ik helemaal niks vanquote:Op donderdag 6 november 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je nu wel een jankerd hoor, Riv.
Kaneel komt nooit in de zon.quote:De kleur van het oog kan in de loop der tijd veranderen. Veel blanke baby's hebben bij de geboorte blauwe ogen, die later kunnen veranderen in elke kleur. Na het derde levensjaar staat de oogkleur in principe vast. Maar oogkleurverandering komt heel frequent voor, namelijk door contact met zonlicht, net als de huid. Praktisch alle ogen die niet permanent bruin zijn worden bruiner door zonlicht. Zo kan iemand met groene ogen in de zomer veel bruine vlekken ontdekken. Bij blauwe ogen wordt het vaak een lichtbruine ring van bij de pupil (en wordt vaak als een gele ring gezien). In de winter keert de normale kleur terug.
Een echte FOK!ker.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel komt nooit in de zon.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen zijn gaaf. Merges van twee celebs.
Jlaw is 1 helft?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Eerste is JLaw en Scarlett en de andere JLaw met Emma Watson.quote:
Och ik dacht dat is een oude foto van toen je nog bruine ogen had.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het niet meer bruin.
[..]
Hangt een beetje van het licht af. Soms lijkt er wat groen in te zitten door het bruine dat er nog zit.
[..]
Ik ben de enige die er blauw in ziet? :$
[..]
Whehehe.
[..]
Daarom ook ex.
scarrlet vs hungergames girl?quote:
quote:
Zie ik er echt niet in.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jlaw en Emma vormen samen... Hayden Panettiere!
Ik zie vooral Scarlet.. Wie is de 2e? Ik zou bijna Jennifer Lawrence zeggen..quote:Op donderdag 6 november 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jlaw en Emma vormen samen... Hayden Panettiere!
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 november 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel grappig sinds ik me wat beter voel over mijn lichaam en uiterlijk, neem ik meer foto's van mezelf.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel grappig sinds ik me wat beter voel over mijn lichaam en uiterlijk, neem ik meer foto's van mezelf.
Emma Watson en Megan Fox.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik zie niet wie dit zijn
moet ik me nu schamen?
Selfie-time?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh.. Ja nee, Fox zonder haar eigen lippen valt niet echt opquote:
Oh. Tenzij je steeds moet uitleggen wie of wat Jlaw is. Ik had het niet geweten als Kaneel niet een eindje lager Jennnifer Lawrence had getyptquote:
Ik vind het juist interessant dat sommige lijken op een geheel nieuw persoon.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Ja nee, Fox zonder haar eigen lippen valt niet echt op
Het is wel echt heel knap gemaakt, ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het juist interessant dat sommige lijken op een geheel nieuw persoon.
Oh, voldoende hoor. Maar dat komt niet op de fotoquote:Op donderdag 6 november 2014 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkenbaar.En goed zo, je hebt niks om je voor te schamen.
Goed gezien.quote:
Jij als enige hierquote:Op donderdag 6 november 2014 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Tenzij je steeds moet uitleggen wie of wat Jlaw is. Ik had het niet geweten als Kaneel niet een eindje lager Jennnifer Lawrence had getypt.
Ik heb dat niet getypt.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Tenzij je steeds moet uitleggen wie of wat Jlaw is. Ik had het niet geweten als Kaneel niet een eindje lager Jennnifer Lawrence had getypt.
En Hilary Duff.quote:
Geen Lawrence.quote:
Geloof d'r helemaal niks van.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, voldoende hoor. Maar dat komt niet op de foto
Klopt.quote:
"Sjezus, ik zie nu pas wat een inkijk ik heb!"quote:
Rival!quote:
Misschien als ik ooit geen dikke vetlaag meer heb.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof d'r helemaal niks van.
Jep.quote:
mwehquote:Op donderdag 6 november 2014 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Sowieso Jessica Alba in (S1 van) Dark Angel.
[ afbeelding ]
Zooo met je eens!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Sowieso Jessica Alba in (S1 van) Dark Angel.
[ afbeelding ]
Dus niet Reesequote:Op donderdag 6 november 2014 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep.
En iemand die sowieso qua looks haar zus(je) had kunnen zijn.
Nope.quote:
Dat is wat ik voor me zie als ik haar naam hoorquote:Op donderdag 6 november 2014 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die foto duikt ook overal weer op.Terecht, overigens.
"Oh no, everyone can..."quote:
Wat vind jij lekker dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
Heb Jessica Alba nooit zo boeiend gevonden. Beetje leeg allemaal.
JLaw.quote:
quote:
Is een nep foto.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vooral met een piemel in haar mond ziet ze er goed uit.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Eens!
en blake lively
[ afbeelding ]
Beide ook te vinden in the fappening btw
Haar gezicht is zo apartquote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef artelligence het volgende:
[..]en val niet eens zo snel voor blond
Gewoon nakend is ook okay..quote:Op donderdag 6 november 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige acceptabele JLaw is blauwe JLaw.
[ afbeelding ]
JLaw is wel een beetje mijn streven qua lichaam.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige acceptabele JLaw is blauwe JLaw.
[ afbeelding ]
quote:
Je doel is gezet Feer. Ga ervoor!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
JLaw is wel een beetje mijn streven qua lichaam.Ook wel redelijk haalbaar, denk ik.
Gaat je vast lukken!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
JLaw is wel een beetje mijn streven qua lichaam.Ook wel redelijk haalbaar, denk ik.
Ben bezig.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je doel is gezet Feer. Ga ervoor!
Ze is niet superslank of iets.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.quote:
Wat heb je met yats en VA gedaan?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben bezig.![]()
Gisteren wel weer iets raars gedaan qua eten.Maar dat probeer ik te verdringen.
Hoeft ook niet. Ik vind het mooi.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is niet superslank of iets.
Verkeerde woordkeuze...quote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is niet superslank of iets.
Nee, toen ik daarna thuis was.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je met yats en VA gedaan?
Waarom?quote:
En wat heb je thuis gegeten?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, toen ik daarna thuis was.
Met yats en VA alleen een cola en een witte wijn gehad.
Dat maakt niet uitquote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben bezig.![]()
Gisteren wel weer iets raars gedaan qua eten.Maar dat probeer ik te verdringen.
Feer heeft het braaf bij een cola en een wijntje gehouden.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je met yats en VA gedaan?
Als ik zou mogen kiezen, hughjackman of die gozer van man of steelquote:Op donderdag 6 november 2014 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets wat achteraf best ranzig was.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat heb je thuis gegeten?
Vin Diesel of Jason Statham zou ook een goede keus zijn volgens veel dames..quote:Op donderdag 6 november 2014 13:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ik zou mogen kiezen, hughjackman of die gozer van man of steel
Het is ook wel zo. Ze is niet heel dun. Maar dat vind ik juist mooi aan haar.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje raar klinken..
Dan Jason Statham....quote:Op donderdag 6 november 2014 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vin Diesel of Jason Statham zou ook een goede keus zijn volgens veel dames..
Hondenvoer?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets wat achteraf best ranzig was.Nooit meer.
Heb met beiden eigenlijk niets.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vin Diesel of Jason Statham zou ook een goede keus zijn volgens veel dames..
quote:
True, dat maakt haar zo leukquote:Op donderdag 6 november 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook wel zo. Ze is niet heel dun. Maar dat vind ik juist mooi aan haar.Gewoon gezond en fit, maar niet slank naar het ideaal. Ik vind het eigenlijk een goed voorbeeld voor de gemiddelde vrouw.
Het heeft toch ook niks te maken met beroemd willen zijn?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:48 schreef yats het volgende:
Ik blijf wel lekker mezelf. Ik vind het prima op mijn buik na. Daar mogen de blokjes wel weer terugkeren. Ik zou niet beroemd willen zijn.
Ik heb het bij twee boterhammen gehouden toen ik thuis kwam. Al blijft die cake nog steeds staanquote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Nee. Maar ik hou erop dat je gekke ideeën kan hebben na het roken van bepaalde bladgroente.
Ik wou net zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Het heeft toch ook niks te maken met beroemd willen zijn?
Oh, het ging puur over uiterlijk? Ook dan vind ik het wel best zo eigenlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Het heeft toch ook niks te maken met beroemd willen zijn?
Ik vind het wel fijn om een voorbeeld voor je eigenlijk doelen te hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.
Dat ik respect heb voor hun lichaam is indd heel wat anders.
Ik moet ook nodig weer eens blowen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Nee. Maar ik hou erop dat je gekke ideeën kan hebben na het roken van bepaalde bladgroente.
Je moet?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig weer eens blowen.
Ja. Ander krijg ik ruzie met mijzelf.quote:
Dus we kunnen over 9 maanden een kleine twi verwachten?quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus we kunnen over 9 maanden een kleine twi verwachten?
Heb je iets om naar toe te streven. Ieder zijn dingquote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om een voorbeeld voor je eigenlijk doelen te hebben.
Ik weet niet of het dan gepast is om te zeggen: schattig.quote:
Waarom staat er eigenlijk ipv eigen in mijn post?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je iets om naar toe te streven. Ieder zijn ding
Qua cariëre (al is het op ander gebied) harvey specter.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Qua uiterlijk Danny Devito.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gatverdamme.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua uiterlijk Danny Devito.
Die is zelfs als chubby nog leuk.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:01 schreef aeque het volgende:
Chris Pratt moet wel haalbaar zijn voor me.
Je bent niet meer dik. Je mag deze grappen niet meer maken. Fuck off met je thinprivilege.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein, dik en kalend. Enige celeb die op me lijkt.
Kill it with fire!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog steeds?
Was vroeger wel fan van haar.
Is dat stoer ja?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef K44S het volgende:
Ik denk dat ik na 3 zaterdagen rust... as zaterdag flink naar de klote ga...
Is dat stoer? ja dat is stoer, mag ik dat zeggen ? ja dat mag ik zeggen
Nee joh, Saul rulesquote:Op donderdag 6 november 2014 13:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Qua cariëre (al is het op ander gebied) harvey specter.
Qua uiterlijk: Man of steel
Gewoon XTC en je voelt 24 uur liefde.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik he me laten vertellen dat ik geen wiet moet roken (want brandt je keel weg), maar hash. Eens proberen.
Ik ben gelijk begonnen met wiet. Alleen in het begin na een te diepe hijs kan het branden. Verder nooit last van.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik he me laten vertellen dat ik geen wiet moet roken (want brandt je keel weg), maar hash. Eens proberen.
Tuurlijk, vinden de dames op en top... een dronken 2 meter lange slungel waar niets anders uitkomt dan : Blablerhgblabluh...quote:
Been there, done that. Maar dat is wat mij betreft iets voor erg af en toe. Paar keer per jaar ofz.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon XTC en je voelt 24 uur liefde.
Wel van tevoren testen op speed en andere rommel
Geweldig juist.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In parks&rec vind ik hem redelijk afstotelijk.Maar dat komt ook door het karakter.
Ga je voor de lachkick?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat ik geen wiet moet roken (want brandt je keel weg), maar hash. Eens proberen.
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent niet meer dik. Je mag deze grappen niet meer maken. Fuck off met je thinprivilege.
De weinige ervaring die ik ermee heb is dat elke hijs als het hellevuur is voor mijn keel.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gelijk begonnen met wiet. Alleen in het begin na een te diepe hijs kan het branden. Verder nooit last van.
Ja hoor. Vind haar nog steeds schattig as shit.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog steeds?
Was vroeger wel fan van haar.
1 keer gedaan. Had evenveel effect als de wiet.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat ik geen wiet moet roken (want brandt je keel weg), maar hash. Eens proberen.
Ik heb nog steeds overgewicht volgens BMIquote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent niet meer dik. Je mag deze grappen niet meer maken. Fuck off met je thinprivilege.
Ik ben wel de chubby variant ja.quote:
Vaker pijpen. Raakt je keel wat gewendquote:Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De weinige ervaring die ik ermee heb is dat elke hijs als het hellevuur is voor mijn keel.
Dan rook je het sowieso niet goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De weinige ervaring die ik ermee heb is dat elke hijs als het hellevuur is voor mijn keel.
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vaker pijpen. Raakt je keel wat gewend
Nice try.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vaker pijpen. Raakt je keel wat gewend
Hm, heb je dat altijd gehad? Ik heb daar dus echt 0,0 ervaring mee qua brandend gevoel. Dat is ook niet echt normaal ook geloof ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt 0,5 of zo.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Vind haar nog steeds schattig as shit.
[..]
1 keer gedaan. Had evenveel effect als de wiet.
[..]
Ik heb nog steeds overgewicht volgens BMI
Nee idd. Alleen als het verkeerd gaat.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, heb je dat altijd gehad? Ik heb daar dus echt 0,0 ervaring mee qua brandend gevoel. Dat is ook niet echt normaal ook geloof ik.
Stel je niet aan johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |