abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146505812
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:47 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Iedereen weet dat God bestaat. Zij die beweren dat dat anders is zoeken gewoon maar ruzie.
Tuurlijk, maar Jezus is niet de messias.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  maandag 10 november 2014 @ 18:26:09 #152
434349 likdoorn
om te likken
pi_146506086
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:17 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar Jezus is niet de messias.
Jezus is de Waarheid, de Weg en het Leven en niemand komt tot de Vader dan door hem.

Wat is jou visie precies van messias?
Als iedereen leeft om de noden van anderen in te vullen dan leeft niemand nog voor zichzelf.
  maandag 10 november 2014 @ 18:27:18 #153
434349 likdoorn
om te likken
pi_146506130
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Dat heb ik 25 jaar geleden al gedaan hoor.
Gevallen van geloof ja?
Als iedereen leeft om de noden van anderen in te vullen dan leeft niemand nog voor zichzelf.
pi_146506190
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:27 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Gevallen van geloof ja?
Nee afgestapt
pi_146506329
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:26 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Jezus is de Waarheid, de Weg en het Leven en niemand komt tot de Vader dan door hem.

Wat is jou visie precies van messias?
One of the most common questions we receive at Aish.com is: "Why don't Jews believe in Jesus?" Let's understand why ― not in order to disparage other religions, but rather to clarify the Jewish position.
Jews do not accept Jesus as the messiah because:
* Jesus did not fulfill the messianic prophecies.
*Jesus did not embody the personal qualifications of the Messiah.
*Biblical verses "referring" to Jesus are mistranslations.
*Jewish belief is based on national revelation.

http://www.aish.com/jw/s/48892792.html

En ook
http://www.evilbible.com/jesus_false.htm
  maandag 10 november 2014 @ 18:35:57 #156
434349 likdoorn
om te likken
pi_146506441
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:33 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

One of the most common questions we receive at Aish.com is: "Why don't Jews believe in Jesus?" Let's understand why ― not in order to disparage other religions, but rather to clarify the Jewish position.
Jews do not accept Jesus as the messiah because:
* Jesus did not fulfill the messianic prophecies.
*Jesus did not embody the personal qualifications of the Messiah.
*Biblical verses "referring" to Jesus are mistranslations.
*Jewish belief is based on national revelation.

http://www.aish.com/jw/s/48892792.html
Als Jezus de messiaanse profetiëen niet vervulde, wie dan wel?
pi_146506497
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:35 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Niemand? Misschien komt de messias nog. Misschien is hij er al, maar hebben we hem in een gekkenhuis gestopt omdat hij wartaal uitslaat.

Nog steeds geen argument gezien voor creationisme, overigens.
  † In Memoriam † maandag 10 november 2014 @ 18:42:52 #158
230491 Zith
pls tip
pi_146506688
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:47 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Iedereen weet dat God bestaat. Zij die beweren dat dat anders is zoeken gewoon maar ruzie.
Ja klopt, dat weet ik ook maar ik zoek liever ruzie met iemand online. Dat de prijs ervoor eeuwig in de hel branden is neem ik voor lief.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 10 november 2014 @ 18:44:21 #159
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146506765
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:35 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Ik.
  maandag 10 november 2014 @ 18:47:42 #160
434349 likdoorn
om te likken
pi_146506907
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Niemand? Misschien komt de messias nog. Misschien is hij er al, maar hebben we hem in een gekkenhuis gestopt omdat hij wartaal uitslaat.

Nog steeds geen argument gezien voor creationisme, overigens.
Het wanhopig samenstellen van zogenaamde bewijzen die een evolutietheorie moeten kracht geven is voor mij al genoeg om in een door Jezus geschapen wereld te geloven.

En ik denk niet dat de profetiëen het hebben over het in een gekkenhuis geplaatst worden omwille van wartaal uitspreken.
  maandag 10 november 2014 @ 18:52:12 #161
434349 likdoorn
om te likken
pi_146507098
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:28 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Nee afgestapt
Uit ons midden tegen ons gekeerd lijkt er beter op.
pi_146507143
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Het wanhopig samenstellen van zogenaamde bewijzen die een evolutietheorie moeten kracht geven is voor mij al genoeg om in een door Jezus geschapen wereld te geloven.
Je kunt best van mening zijn dat de bewijzen voor evolutie niet overtuigend zijn, be my guest. Maar dat zegt toch helemaal niets over de godshypothese? Het is echt niet zo dat als evolutie niet klopt daarmee de godshypothese automatisch waar is. Daar zullen dan wel onafhankelijk argumenten voor moeten worden aangedragen.

quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef likdoorn het volgende:

En ik denk niet dat de profetiëen het hebben over het in een gekkenhuis geplaatst worden omwille van wartaal uitspreken.
Al staat de Bijbel vol met correcte uitslagen van loterijen, dan nog is daarmee niets gezegd over een eventuele god en zijn rol in het ontstaan van leven.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_146507175
He, even tussendoor: zijn er hier nog serieuze users die niet in evolutie geloven, of is dit inmiddels een trolltopic geworden waarin pseudochristenen het christendom belachelijk proberen te maken?
pi_146507212
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Jigzoz het volgende:
He, even tussendoor: zijn er hier nog serieuze users die niet in evolutie geloven, of is dit inmiddels een trolltopic geworden waarin pseudochristenen het christendom belachelijk proberen te maken?
Hoe wou jij het verschil zien? In de praktijk zijn die twee categorieën onmogelijk uit elkaar te houden.
pi_146507277
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:55 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hoe wou jij het verschil zien? In de praktijk zijn die twee categorieën onmogelijk uit elkaar te houden.
Zeer zeker wel. Het grote probleem is dat die trollusers de serieuze christenen wegjagen.
pi_146507334
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zeer zeker wel. Het grote probleem is dat die trollusers de serieuze christenen wegjagen.
Aangenomen dat het geen serieuze christenen zijn. :P
pi_146507414
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

Aangenomen dat het geen serieuze christenen zijn. :P
Dat figuur hierboven is een troll die christenen belachelijk probeert te maken. 'Die ene andere' is een troll, of simpelweg gestoord.
pi_146507485
Ik vind het jammer dat Schrijfveer verdwenen lijkt en dat wijt ik echt aan dat getroll van die twee figuren.
pi_146509681
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:01 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vind het jammer dat Schrijfveer verdwenen lijkt en dat wijt ik echt aan dat getroll van die twee figuren.
Misschien zijn het wel geen trollen, maar hele zweverige types.
Wel naief als je dit als Christen zegt, als je net zo zweverig bent.
pi_146509987
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Uit ons midden tegen ons gekeerd lijkt er beter op.
Nou nou...
pi_146510077
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik kan mijn vrijzinnig katholieke petje nog wel even voor je opzetten hoor, wat wil je weten?
pi_146516719
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 20:10 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Ik kan mijn vrijzinnig katholieke petje nog wel even voor je opzetten hoor, wat wil je weten?
Welke bewijs heb je voor god, jezus, maria, de heilig geest en wat geloven die nog meer?
pi_146520641
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Welke bewijs heb je voor god, jezus, maria, de heilig geest en wat geloven die nog meer?
Geen: geloven doe je door middel van overlevering en traditie, en er op vertrouwen dat je ouders geen onzin verkopen. Rooms-katholicisme is in de eerste plaats de parochie en alle gebruiken die er omheenhangen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146521052
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:17 schreef likdoorn het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat er Christenen zijn die niet geloven dat mens en dier geschapen is door Hij die die Christenen Christen gemaakt heeft? Ik vind je argument ongeldig. Weet je eigenlijk wel iets af van Christenen?
Als ik me goed herinner heeft de Paus onlangs nog beweerd, dat schepping en evolutie elkaar niet uitsluiten. Of zoiets.
En je weet dat de katholieke kerk het ware geloof vertegenwoordigt? Heeft de vorige Paus zelf gezegd!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_146523744
Evolutie theorie gaat zo: in principe veranderd elke eigenschap elke kant op, en dan houdt natuurlijke selectie het in het gareel.

Het hoofd veranderd richting teen, je rechtervoet veranderd richting een koffiepot, je linkervoet veranderd richting oor, enz. In de theorie gaan de veranderingen in principe ALLE kanten op, en alleen natuurlijke selectie zou deze totale degradatie tegenhouden.

Er worden gewoon representaties van compleet functionele volwassen organismes GEKOZEN in de DNA wereld. Dat is logisch want dat verklaart ook meteen de ontwikkeling van een organisme naar volwassenheid. Er is een representatie van het volwassen organisme in de DNA wereld.

Evolutietheorie was altijd al onzin, en je kan goed zien op dit forum hoe het komt dat evolutietheorie nog wordt geaccepteerd door de meerderheid van de wetenschap. Ze begrijpen helemaal niks van keuzes maken, niks van subjectiviteit ook, het stereotype van de wetenschapper die alleen oorzaak en gevolg begrijpt klopt gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')