Je weet hoe het werkt op FOK!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:33 schreef Webschip het volgende:
Ik vind het ronduit vervelend om meteen als extreem-rechts te worden weggezet.
Die zijn allemaal extreem rechts?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is het niet vooral omdat extreemrechts probeert Zwarte Piet te kapen? Met vrienden als de PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf etc heb je geen vijanden meer nodig...
In zijn bekrompen leefwereld wel. Die beperkte zich een tijdje geleden tot POL waar hij mod was. Geen land mee te bezeilen. Nu is NWS daar enigszins bij gekomen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zijn allemaal extreem rechts?
Moet volgens jou de 'extreemrechtse' krant Telegraaf verboden worden?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is het niet vooral omdat extreemrechts probeert Zwarte Piet te kapen? Met vrienden als de PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf etc heb je geen vijanden meer nodig...
Allemaal is wat overdreven maar voor een aanzienlijk deel wel. Of zeer conservatief.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets verbieden. Geen partij, krant of Piet van wat voor kleur dan ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Moet volgens jou de 'extreemrechtse' krant Telegraaf verboden worden?
Paar jaar terug waren er regenboogpieten in het Sinterklaasjournaal. Kwam omdat ze onder de regenboog door waren gevaren. Vond een bepaalde groep boze mensen doodeng.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
Is het trouwens al eerder voorgekomen dat er stroopwafelpieten e.d. zijn i.p.v. Zwarte Pieten?
Sommige groeperingen proberen al ruim 25 jaar pieten met een andere kleur in te voeren. Een enkele instantie gaat daar in mee. Dat is ook niets nieuws.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
Is het trouwens al eerder voorgekomen dat er stroopwafelpieten e.d. zijn i.p.v. Zwarte Pieten?
Eh ja. PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf mag je gerust extreem-rechts noemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meteen? Wie doet dat.?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit vervelend om meteen als extreem-rechts te worden weggezet. Het leek mij duidelijk genoeg wat de strekking van m'n quote is.
Dat is toch heel niet geloofwaardig!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Paar jaar terug waren er regenboogpieten in het Sinterklaasjournaal. Kwam omdat ze onder de regenboog door waren gevaren. Vond een bepaalde groep boze mensen doodeng.
Maar dat er ook in bepaalde gemeentes nu geen zwarte pieten meer rondlopen, dat is wel iets nieuws geloof ik?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige groeperingen proberen al ruim 25 jaar pieten met een andere kleur in te voeren. Een enkele instantie gaat daar in mee. Dat is ook niets nieuws.
Kinderen in die leeftijd kan je alle wijsmakenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch heel niet geloofwaardig!
Zal dat dan gebeuren? Lijkt me stug.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar dat er ook in bepaalde gemeentes nu geen zwarte pieten meer rondlopen, dat is wel iets nieuws geloof ik?
Ja, en Mao Zedong, Stalin, Che Guevara en Tanja Nijmijer zijn helden, toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eh ja. PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf mag je gerust extreem-rechts noemen.
Jazeker.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, en Mao Zedong, Stalin, Che Guevara en Tanja Nijmijer zijn helden, toch?
PVV extreem-rechts.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eh ja. PVV, NVU, Civitas Christiana, GS, Telegraaf mag je gerust extreem-rechts noemen.
Een eeuwenoude vent die met zijn paard of daken wandelt en binnen een paar uur miljoenen schoenen vult met cadeaus, is immers wel geloofwaardig.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kinderen in die leeftijd kan je alle wijsmaken.
Een deel van de ouders is vooral graag boos en verontwaardigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |