Is dat zo? Hij lijkt me ook daarin zo fragiel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Normaal doet ie dat niet echt hoor, die DFs. Hij heeft duidelijk last van zijn rug
Ja, Coria vond ik alleen wel een held, vooral wegens zijn dropshots.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind ik wel een goede vergelijking. Kleine snelle mannetjes met fantastische groundstrokes en slechte services. Coria vroeg wel enkele honderden keren minder om de dokter.
Ja, dat was zo erg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:03 schreef Marcoss het volgende:
Coria had natuurlijk gewoon van Gaudio moeten winnen toen..
Hmm, ik vond Coria niet echt fantastische ground strokes hebben. Hij moest het vooral hebben zijn loopvermogen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind ik wel een goede vergelijking. Kleine snelle mannetjes met fantastische groundstrokes en slechte services. Coria vroeg wel enkele honderden keren minder om de dokter.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kunnen die je niet benishikoren?
Wat? We hebben het over Coria he? Niet Phau?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, ik vond Coria niet echt fantastische ground strokes hebben. Hij moest het vooral hebben zijn loopvermogen.
Deze wedstrijdquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij lijkt me ook daarin zo fragiel.
[..]
Ja, Coria vond ik alleen wel een held, vooral wegens zijn dropshots.
Ja. Coria had nauwelijks kracht in zijn slagen man (iig niet vergeleken met Kei), counterpuncher pur sang. Gaan we het weer eens oneens zijn?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat? We hebben het over Coria he? Niet Phau?
Ja. Zonder service met alleen loopvermogen ga je het Nadal heus niet moeilijk maken op gravel. Hij is geen superaggressieve speler, maar de combinatie van precisie, consistentie, spreiding en power is gewoon wereldklasse.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Coria had nauwelijks kracht in zijn slagen man (iig niet vergeleken met Kei), counterpuncher pur sang. Gaan we het weer eens oneens zijn?
Was wel geweldig ja. Ik denk dat ik Djokovic-Nadal US Open 2011 de beste wedstrijd ooit vond.quote:
Ja, het is vreselijk. Ik heb een paar mooie rally's gezien dit toernooi. Eigenlijk is het allemaal niks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:15 schreef Norrage het volgende:
Maar even terug naar deze wedstrijd: deze is wellicht nog triester dan Murray vs Kei..wat een niveau
Maar vriend, we hadden het over de vergelijking met Kei. Kei moet het hebben van zijn spijkerharde spel, Coria niet. Was ook zoals je zegt meer precisie en spreiding, dan dat het power was....quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja. Zonder service met alleen loopvermogen ga je het Nadal heus niet moeilijk maken op gravel. Hij is geen superaggressieve speler, maar de combinatie van precisie, consistentie, spreiding en power is gewoon wereldklasse.
Samen met die ja, en Federer - Safin denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was wel geweldig ja. Ik denk dat ik Djokovic-Nadal US Open 2011 de beste wedstrijd ooit vond.
het is wel zaadjestijd zeg. Dan maar een goeie rafa erbijquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:23 schreef Norrage het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd, ongelooflijk. Ik wil niet zeggen dat Federer er nou echt goed uitziet. Tegen normale spelers gaat hij er af. Maar ja, de enige "normale" speler is DjokoVooral Murray moet zich heel erg schamen. Hopelijk kan hij het tegen Milos wel. Dan kan het nog een leuke kraker worden tegen Fedje.
Nog niet. Als Nishikori in straight sets van Raonic wint, en Murray in straight sets van zowel Federer als Raonic hebben we een tie op 2-1, 4-2 in sets die dan om het verschil in games zal gaan, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
Federer een baas!
Kwalificatie voor de halve finale nu ook al zeker?
Dat zou dan de 11e keer zijn dat Federer de halve finale van de TMC/WTF haalt.
Op rij ofniet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
Federer een baas!
Dat zou dan de 11e keer zijn dat Federer de halve finale van de TMC/WTF haalt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kunnen die je niet benishikoren?
Als Raonic minstens één set wint van Murray is Federer door.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:25 schreef PippenScottie het volgende:
Federer een baas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |