Buikje is lekkerderquote:Op donderdag 6 november 2014 11:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dit ja,
Alleen krijg ik hier geen sixpack abs van#struggles
Dat zegt mijn inner lesbianquote:Op donderdag 6 november 2014 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
een man met een buikje is als een vrouw met een buikje
Sorry, ben hier zelf niet meer zo vaakquote:Op donderdag 6 november 2014 10:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat.Paar weken geleden zat ik hier ook.:o
Ja, jij was er toen de hele tijd niet. :p (begin je een leven te krijgen?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Sorry, ben hier zelf niet meer zo vaak
Dat en had niet zo'n zin in FOK! enzo. Gaat nu wel weer beterquote:Op donderdag 6 november 2014 11:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, jij was er toen de hele tijd niet. :p (begin je een leven te krijgen?)
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat en had niet zo'n zin in FOK! enzo. Gaat nu wel weer beter
Herkenbaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat en had niet zo'n zin in FOK! enzo. Gaat nu wel weer beter
Mexquote:
quote:
hoe is de leef hier?quote:
Ik heb jou ook gemist hoorquote:
Gister jouw naam nog gebruikt om de stats te testen, vallen behoorlijke gatenquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gemist hoor
[..]
Gister jouw naam nog gebruikt om de stats te testen, vallen behoorlijke gaten
Goed goedquote:
rustigquote:
quote:
Wow...ik herkende je helemaal nietquote:
Kan ook goed zijnquote:
UI wordt later vandaag weer normaal want Ajax verloor.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wow...ik herkende je helemaal nietMexi.
ja is het ook welquote:
Ik hoorde het.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
UI wordt later vandaag weer normaal want Ajax verloor.
Wist je dat DrNick niet weet wie die jongeman in je UI isquote:Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
UI wordt later vandaag weer normaal want Ajax verloor.
Dat dan weer wel?quote:
Dat weet ik zelfs...tenminste, ik denk het en dan twijfel ik tussen 2 namen.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wist je dat DrNick niet weet wie die jongeman in je UI is
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja is het ook wel
hopelijk kan ik morgen goed nieuws brengen![]()
![]()
Ken jij m wel dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee dat van Ajax, gek genoeg hebben ze het niet over jouw UI bij het ontbijtnieuws.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dan weer wel?Of het laatste stukje
hebben die toevallig dezelfde achternaam?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs...tenminste, ik denk het en dan twijfel ik tussen 2 namen.
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben die toevallig dezelfde achternaam?
ik zou het ook niet wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
eyyyyyyyyyyyyyy Eversquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die is het, met de kampioensfoto met Jan-Joost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jan-Joostquote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die is het, met de kampioensfoto met Jan-Joost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |