quote:
Dat was mijn tweede optie, maar Frank - Frankfurt vond ik te voor-de-hand-liggend klinken.quote:
(Ik ben zo wel ff etenquote:werd geboren in de Parijse voorstad Neuilly-sur-Seine, als zoon van de Egyptische consul
en de Poolse gravin Alexandra de Wysocka van Russische afkomst.
quote:"It's a Love Thing" is a 1981 single by the American music group.
Hoofdstad van een Canadese provincie. Alberta?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
Wat is Manitoba (topografisch gezien)?
whaha, sorry je verdient het punt. Maar nu is het ineens totaal niet goed...quote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Hoofdstad van een Canadese provincie. Alberta?
Haha ik twijfelde al. Weet niet precies waar de fout zit alleen. Is het gewoon een provincie?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
whaha, sorry je verdient het punt. Maar nu is het ineens totaal niet goed...
Stand AKQ #3102:quote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef enilnomrow het volgende:
[..]
Haha ik twijfelde al. Weet niet precies waar de fout zit alleen. Is het gewoon een provincie?
En dat is de goedequote:
Ötziquote:Op donderdag 6 november 2014 14:18 schreef Quyxz_ het volgende:
is de naam die is gegeven aan de ijsmummie van een man uit de Kopertijd. Twee Duitse amateurbergbeklimmers vonden hem op 19 september 1991 in de Italiaanse Alpen. Hij is de oudste menselijke mummie die in Europa is gevonden.
is?
quote:
Indeedquote:
quote:
Volgens Wiki:quote:Op donderdag 6 november 2014 14:30 schreef Mark het volgende:
Of Mighty Morphin Power Rangers om compleet te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |