SPOILER: Bayern-RomaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Frank even blijquote:
Come on cuh, ik ben al een tijdje fan. Jouw post is bs.... Bs... Bs...quote:Op woensdag 5 november 2014 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je een Chris Smoove fan? Hahaaaa.
?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef KingRoland het volgende:
vlag weg
lampen weg
smiley's weg
banner weg
mexicano weg
davy weg
alles weg
Bedankt voor je inbreng.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef bianconeri het volgende:
Krijgt Ajax ook eens een kansje en dan krijgen ajacieden het nog voor elkaar te denken dat ze iets verdienen....
Vergeten alweer bv de 1 op 1 van Suarez net. En dat ze mazzel hebben dat Barca ongelofelijk slordig speelt.
En als je dan als tegenzet liedjes TEGEN joden zing ben je antisemitischquote:
En toch wordt het 1-1 denk ik...quote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef bianconeri het volgende:
Krijgt Ajax ook eens een kansje en dan krijgen ajacieden het nog voor elkaar te denken dat ze iets verdienen....
Vergeten alweer bv de 1 op 1 van Suarez net. En dat ze mazzel hebben dat Barca ongelofelijk slordig speelt.
citruspersquote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef KingRoland het volgende:
vlag weg
lampen weg
smiley's weg
banner weg
mexicano weg
davy weg
alles weg
Deze moet je ff uitleggenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef KingRoland het volgende:
vlag weg
lampen weg
smiley's weg
banner weg
mexicano weg
davy weg
alles weg
MAD?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef baaart het volgende:
Die jood van de NOS valt bijna flauw na die kopbal. Wat een triest commentaar.
Broekje uit als Ajax speelt is opgenomen in de statuten.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef baaart het volgende:
kussens wegquote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef KingRoland het volgende:
vlag weg
lampen weg
smiley's weg
banner weg
mexicano weg
davy weg
alles weg
Zit diep.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef baaart het volgende:
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik een heel groot plaatje van Simba op de site doen?
heb mannenballenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij een keer iets over Barcelona zegt gaan er mensen janken en als hij het niet doet dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef baaart het volgende:
Wel logisch. Feyenoord speelt al zo lang geen CL, daar weten ze niet hoe het is als een NOS commentator voor ze isquote:
#FreeMexicanoquote:Op woensdag 5 november 2014 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klote zeg![]()
Maar Mexicano weg? Wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |