Dat klopt.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Iedereen is stiekem diep van binnen een beetje voor Groningen.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
we zullen nooit vergeten
Wat heb jij precies tegen homo's?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef JenHermes het volgende:
Die Anderson heeft toch ook bij Barca gespeeldMet z,n hommo hondje
![]()
![]()
Waarom wordt Messi eigenlijk uitgefloten? Die man verdiend eerder een staande ovatie![]()
Messi uitfluiten slaat nergens op. Die man moet je altijd applaus geven.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef JenHermes het volgende:
Die Anderson heeft toch ook bij Barca gespeeldMet z,n hommo hondje
![]()
![]()
Waarom wordt Messi eigenlijk uitgefloten? Die man verdiend eerder een staande ovatie![]()
Ah, die laatst kwam vertellen dat PEC verder was op voetbal gebied dan Feyenoord.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan heb je nog Intelectuel die eerst voor Feyenoord was en nu voor Pec.
zal dit nooit begrijpenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch iets hebben om je aan vast te klampen als je eigen club op maandag en vrijdag kutwedstrijden in Almere, Veendam of IJmuiden speelt. En dan voor de "topwedstrijden" klop krijgen van RKC en Sparta.
Uiteraard altijd eerst PEC-fan geweest maar het is leuk ook een Eredivisieteam te hebben.
Een van de teams die ik wel eens gebruikt heb op FIFA. GGMM_de_echte was hier getuige van.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Vooral Cavaliers.
swsquote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=228858
Roland en ik zijn het eens
Niks maar als je met je hondje in een buideltas op een foto gaat staan, dan ben je volgens mij een hommoquote:
quote:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 05-11-2014 om 21:32:48Ondertussen in München: "Ik wil ook voetballen!" #bayrom http://t.co/uYI5JZfkoC reageer retweet
Ja, nou en? Het is toch een hartstikke leuke jongen om te zien.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Niks maar als je met je hondje in een buideltas op een foto gaat staan, dan ben je volgens mij een hommo
Ja, true true. Kon mezelf ook niet echt Twente-fan noemen hoor, sowieso nooit in het stadion geweest. Maar dat was toen wel mijn favoriete Eredivisieclub. FC Zwolle uiteraard altijd bovenaan. Blauwe sjaals op mijn kamer toen ik klein was en zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
zal dit nooit begrijpen
Net als juichen voor je ''tweede'' club in het buitenland waar je nooit komt of waar je anders dan eens op vakantie gaan geen band mee hebt
Elke hiphop artiest is tegenwoordig wannabe. Johannes weet hier alles van, een groot hiphop liefhebber.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik haat Pitbull, de wannabe rapper/zanger.
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef Zorro het volgende:
Als je een kopdoelpunt tegenkrijgt van Messi dan verdien je het ook. Die is nog kleiner dan Dries Mertens
Ik woonde echt 200 meter vanaf het Diekmanquote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, true true. Kon mezelf ook niet echt Twente-fan noemen hoor, sowieso nooit in het stadion geweest. Maar dat was toen wel mijn favoriete Eredivisieclub. FC Zwolle uiteraard altijd bovenaan. Blauwe sjaals op mijn kamer toen ik klein was en zo.
Je woont in den haag toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, true true. Kon mezelf ook niet echt Twente-fan noemen hoor, sowieso nooit in het stadion geweest. Maar dat was toen wel mijn favoriete Eredivisieclub. FC Zwolle uiteraard altijd bovenaan. Blauwe sjaals op mijn kamer toen ik klein was en zo.
Pitbull.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik haat Pitbull, de wannabe rapper/zanger.
niemand die het weet?!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat was dat liedje van die galaxy note reclame?
die ging zo:
ooOOOooOOOO
Het is 0-1...quote:
Johannes zijn favoriete nummerquote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Elke hiphop artiest is tegenwoordig wannabe. Johannes weet hier alles van, een groot hiphop liefhebber.
Ik vond sommige lyrics op Ready to Die wel erg gewelddadig, kreeg er een beetje buikpijn van. Bijna elke track gaat over Tec 9's, Berretta's en Shotguns. In 1 track stop hij zelfs een blaffer in iemand zijn mond en trekt de trekker 10 keer over ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Elke hiphop artiest is tegenwoordig wannabe. Johannes weet hier alles van, een groot hiphop liefhebber.
Lekker hitjequote:
Negermuziek.quote:
Ik zeg altijd: hiphop is top.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verschrikkelijkquote:
Vrij mediocre.quote:
Dat is de VBL racist, niet aandacht aan geven.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haha en je username is superniger
Heb je Black on both sides al in de download staan cuh?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond sommige lyrics op Ready to Die wel erg gewelddadig, kreeg er een beetje buikpijn van. Bijna elke track gaat over Tec 9's, Berretta's en Shotguns. In 1 track stop hij zelfs een blaffer in iemand zijn mond en trekt de trekker 10 keer over ofzo.
Klopt.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haha en je username is superniger
Geef eens een paar voorbeelden dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is de VBL racist, niet aandacht aan geven.
Niets mis met een beetje racisme. Die kleine teringapen moet je kort houdenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
houdenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje racisme. Die kleine teringapen moet je kort
Pijp me.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nog steeds vind niemand dit leuk.
Nee, waarom moet ik dit doen?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je Black on both sides al in de download staan cuh?
ik heb moeite met plaatjes uploadenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij faalt zó verschrikkelijk vaak.
Ik zie Iggy liever dan dit Barcelona en het Real van gisteren...quote:
geweldig engelsquote:Op woensdag 5 november 2014 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deze is ook geniaal xD
[ afbeelding ]
Zambiaantjes vooral.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje racisme. Die kleine teringapen moet je kort houden
jij hebt moeite met levenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb moeite met plaatjes uploaden
Dat is Gramulanion al.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je zo'n bal toch met gewoon uit het doel loopt? Koppen, op je borst, wat dan ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:42 schreef badschaap het volgende:
Maar was V rhijn soms bang ofzo voor de bal?
Met FIFA had ik hem geredquote:Op woensdag 5 november 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je zo'n bal toch met gewoon uit het doel loopt? Koppen, op je borst, wat dan ook.
ja, maar die idioot valt naar achterenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je zo'n bal toch met gewoon uit het doel loopt? Koppen, op je borst, wat dan ook.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deze is ook geniaal xD
[ afbeelding ]
SPOILER: Shakhtar-BATEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Maribor-ChelseaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefrustreerd?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
of voor Feyenoordquote:Op woensdag 5 november 2014 21:52 schreef badschaap het volgende:
Kan v Rhijn gewoon niet voor almere ofzo gaan spelen?
welke vrienden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sporting-SchalkeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
TYFUSSPOILER: Sporting-SchalkeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
banaanvraagquote:Op woensdag 5 november 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet ik daar een ban voor aanvragen
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:53 schreef badschaap het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Negeer ik ze, krijg je dit.
Wie heeft mijn laatste ban aangevraagd?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet ik daar een ban voor aanvragen
nee slechtquote:Op woensdag 5 november 2014 21:55 schreef Mariaatje het volgende:
Wat nou misverstand van boilesen die albino is gewoon nonchalant in passing
neem even een Vocaroo op danquote:Op woensdag 5 november 2014 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
Even centraal jongens, de wedstrijd is weer begonnen
Ik zag hier iets over voorbij komen op fb, had geen zin om te kijken. Kunnen mensen nu zien wanneer berichten gelezen zijn?quote:
omdat je 'laatst gezien' uitgezet kan worden dus dan dat maar uitzettenquote:
een betere vraag is waarom je nu al weer vrij rondlooptquote:Op woensdag 5 november 2014 21:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wie heeft mijn laatste ban aangevraagd?
SPOILER: Bilbao-PortoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon ontkennen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je het gelezen hebt
echt heel kut
Gvd. Gvd.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je het gelezen hebt
echt heel kut
Schijtirritant inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je het gelezen hebt
echt heel kut
Ze moeten hem meer aanspelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef eenjongen... het volgende:
Hij is echt niet bang voor hem dat heeft hij al gezegd
doet ie mee?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Suarez is al een paar wedstrijden op rij onzichtbaar
wordt het ook blauw als het bericht alleen op het toegangsscherm is gelezen?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je het gelezen hebt
echt heel kut
al maanden eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag me echt af wie dat verzonnen heeft en wie vervolgens zei "ja dat is inderdaad een goed idee laten we dat toevoegen en het dan niet mogelijk maken uit te zetten".quote:
Al maanden niks bijzonders laten zien nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Siggy van Barcaquote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
ExitA...quote:Op woensdag 5 november 2014 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
Dat moet de tweede gele kaart voor J. Alba zijn.
Ik moet niksquote:
Je hebt het getypt.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ExitA...
nee dit ga ik niet typen
Wel een goede voetballer met de motoriek van Ronaldo.quote:
SPOILER: Shakhtar-BATEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel een goede voetballer met de motoriek van Ronaldo.
Taalkundig doet hij me denken aan Zlatan.²
doeiquote:
BANSHEEEBOOYYYquote:Op woensdag 5 november 2014 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel een goede voetballer met de motoriek van Ronaldo.
Taalkundig doet hij me denken aan Zlatan.²
Er zijn ook mensen die roepen dat Feyenoord de beste club van Nederland is.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er waren mensen die riepen dat de aanval van Barca beter is dan Real of Bayern
Die zijn al overgebracht naar een gesticht.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die roepen dat Feyenoord de beste club van Nederland is.
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje gevraagd een pangafiletje voor me te paneren.²
Het is nu afgelopen met Siggy, zelfs de Boer is niet zó gek.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:04 schreef S0nic het volgende:
Maar de volgende wedstrijd gaat siggy zichzelf echt belonen, echt waar.
lkkr voor jequote:Op woensdag 5 november 2014 22:05 schreef Rabieluh het volgende:
M'n beeld stoort soms, meer mensen last van?
Nee, ik kijk niet naar jouw tv.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:05 schreef Rabieluh het volgende:
moet jij naar syrie om jezelf op te blazen? :squote:Op woensdag 5 november 2014 22:05 schreef badschaap het volgende:
Maarja de scheids heeft al een historie van partijdig zijn
Had je niet moeten updaten.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:05 schreef Rabieluh het volgende:
dit is wat je krijgt als fifa je met een staafmixer in de kont neuktquote:Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Suarez komt echt tekort voor het niveau Barcelona
Jij sympathiseert met IS, niet ikquote:Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moet jij naar syrie om jezelf op te blazen? :s
Hakke en zagequote:Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jij sympathiseert met IS, niet ik
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slecht nieuws voor de Simba fans, het duurt nog even voordat wijzijnsimba.nl online is.
Heb net wel even met Mike de webhost gechat.
Blijf pressie zetten Johannes, en houdt ons op de hoogte.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slecht nieuws voor de Simba fans, het duurt nog even voordat wijzijnsimba.nl online is.
Heb net wel even met Mike de webhost gechat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |