SPOILER: City-CSKAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:20 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Rhijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
Wie miste daar zo gigantisch op de doellijn?
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
Jij bent echt een kleuter.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
wat een kneus.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
HAHAHAHAHAH VERMEER #1
keeperregel 1: je moet hem hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Keeperregel #1: "Als je komt moet je 'm hebben"
RTquote:
Exact, onbegrijpelijkquote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat moet Krul wel niet doen om de 1ste keeper te wordenVliegen?
Kijk jij serieus naar Newcastle? Zoja respect.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Siggi eerst man.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
japser als eerste daarna frons de hoer
Aan de slappe stok van Guus sabbelenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan speelt de Free voor het eerst een goede wedstrijdquote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Overdwars in de goal leggen, kan geen bal langs
Waarom niet de ondertitel va deze DVD vermelden?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef Trebo het volgende:
Wanneer komt de DVD "Ajax in Europa: hoe Ajax tien minuten beter was tegen Barcelona" uit?
Helemaal akkoord!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vlak na de DVD 'Hoe Feyenoord Tegen Ajax Drie Keer Op Voorsprong Kwam En Toch Verloor'quote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef Trebo het volgende:
Wanneer komt de DVD "Ajax in Europa: hoe Ajax tien minuten beter was tegen Barcelona" uit?
Iddquote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb jij even gelukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Illegal screenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger was Verhoeven ook nog een optiequote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef Tchock het volgende:
Cil moet gewoon gewisseld worden natuurlijk. Dan kan Boer tegen Barça keepen.
madquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vlak na de DVD 'Hoe Feyenoord Tegen Ajax Drie Keer Op Voorsprong Kwam En Toch Verloor'
Jij snapt het.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Idd
1. langer
2. betere duikvermogen
3. betere penaltykiller
4. speelt bij betere club in een veel betere competitie krijgt dus betere ervaring
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ +
krul > cilessen
mad?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef Mariaatje het volgende:
Kut toch op met dat record van Raul voor Messi!
Alsof Feyenoord mij een fuck kan schelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vlak na de DVD 'Hoe Feyenoord Tegen Ajax Drie Keer Op Voorsprong Kwam En Toch Verloor'
madquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef Mariaatje het volgende:
Kut toch op met dat record van Raul voor Messi!
Wat heeft de honkbalbond hier mee te maken?quote:
Het is wel grappig dat Inso dan helemaal los gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Trebo het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord mij een fuck kan schelen.
Ja, die strafschop vergeten we even voor het gemak.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef JanJanJan het volgende:
Scheids is echt op de hand van Ajax
Had al twee keer rood moeten geven
Dit, en dan erbij is dit zijn eerste blunder die ik me kan herinneren, terwijl andere keepers zoals Stekelenburg en Vermeer wel vaker in de fout gingen, dat gejank is dan ook niet echt terechtquote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef TAV74 het volgende:
Cillissen zat er naast, maar keept tot dan echt prima. Blunder, maar zijn verdedigers gaan ook niet vrijuit.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef JanJanJan het volgende:
Scheids is echt op de hand van Ajax
Had al twee keer rood moeten geven
Jep.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat Inso dan helemaal los gaat.
Grappig, gogme is een joods woordquote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ajax weet het toch altijd zo voor elkaar te krijgen dat de cruciale momenten in het voordeel van de tegenstander vallen. Sjek noemt het gebrek een gogme.
Goed opgelet Mexi.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft de honkbalbond hier mee te maken?
En iedereen maar Lucky Ajax roepen. En ook dat ze het weggeven als het er toe doet. 1+1=3.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ajax weet het toch altijd zo voor elkaar te krijgen dat de cruciale momenten in het voordeel van de tegenstander vallen. Sjek noemt het gebrek een gogme.
wanneerquote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat Inso dan helemaal los gaat.
Cillissen is gewoon een prima keeper.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en dan erbij is dit zijn eerste blunder die ik me kan herinneren, terwijl andere keepers zoals Stekelenburg en Vermeer wel vaker in de fout gingen, dat gejank is dan ook niet echt terecht
Waarom kijkt de helft van de posters hier per seconde wijzer?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft de honkbalbond hier mee te maken?
Ik heb geen strafschop gezienquote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, die strafschop vergeten we even voor het gemak.
picsquote:
Vermeer had bij die vrije trap gewoon weer die bal erin gekekenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en dan erbij is dit zijn eerste blunder die ik me kan herinneren, terwijl andere keepers zoals Stekelenburg en Vermeer wel vaker in de fout gingen, dat gejank is dan ook niet echt terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wow, dit wordt een belangrijk onderdeel van wijzijnsimba.nl
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Je typt te snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij ook,en gaat alleen maar beter worden.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cillissen is gewoon een prima keeper.
met J Albaquote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens er is een voetbalwedstrijd bezig
Sar vindt dit leukquote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef Trebo het volgende:
1-0 achter en ze beginnen gelijk met onverstaanbare carnavalsliedjes in vak410. Allemaal gekkies in hun blootje
kom jij nou gastmodden hier?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
wel meerdere denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg je van zo'n onsportieve kuttegenstander.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Wat is dat publiek agressief vandaag. Lijkt de kuip wel
Dan kan je nog scheidsrechter worden in Nederlandquote:
Hoe Haaquote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zingen die Ajacieden de hele tijd, dat zinnetje dat eindigt met "HEY! HEY!"?
1-0 achter 1-0 achter hey heyquote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zingen die Ajacieden de hele tijd, dat zinnetje dat eindigt met "HEY! HEY!"?
Ajaxjoden Superjoden HEY HEYquote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gevoelige snaar geraakt Inso?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
En Tchock die is een jood, tchock die is een jood, tchock die is voor ajax.
Alberto Suarez.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal Suarez zijn pistooltjes move doen als hij een golaso maakt?
GAY GAY HEY HEYquote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gefrustreerd? Jaloers?quote:
Welke zender?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
Mortaxx is voor DE HAAGquote:Op woensdag 5 november 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk een clubvoorkeur?
en zo ja
welke
sinds pec eens wat wint in de eredivisie niet meer hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
En Tchock die is een jood, tchock die is een jood, tchock die is voor ajax.
FC Den Haagquote:Op woensdag 5 november 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk een clubvoorkeur?
en zo ja
welke
mad?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De liedjes bij PSV zijn niet zo moeilijk, is voornamelijk jalalala
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
FC Den HaagDEN HAAG EN LEGIA BROEDERS VOOR HET LEVENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Voordat PEC promoveerde was ik meer Twente-fan, eigenlijk. Die hadden toen het leukste team in de Eredivisie.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
sinds pec eens wat wint in de eredivisie niet meer hoor
Was paar jaar terug wel vies goedquote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Rabieluh het volgende:
Dani Alves is ook een maximale mafsjaak, smerige poeptelg.
Hoe kan iets weggaan wat er niet was?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Trebo het volgende:
0-1 achter, sfeer weg. Zo typisch Ajax.. wat ist ook een kut club he, gadver de gadver.
Bij Twente lekker internationaal auf Deutsch.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De liedjes bij PSV zijn niet zo moeilijk, is voornamelijk jalalala
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voordat PEC promoveerde was ik meer Twente-fan, eigenlijk. Die hadden toen het leukste team in de Eredivisie.
De vorige ADO mod is weggewerkt, GGMM accepteert alleen collega's die voor Ajax zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geschikte kerel die Mortaxx. Mortaxx moet naar VBL komen als mod.
net zo vreemdquote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voordat PEC promoveerde was ik meer Twente-fan, eigenlijk. Die hadden toen het leukste team in de Eredivisie.
Liever een duitser dan een braboquote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij Twente lekker internationaal auf Deutsch.
Ook mooi.
Dat zeker wel, toen viel me ook niet zo op hoe vervelend hij was.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was paar jaar terug wel vies goed
ebola >quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun mensen niet graag erge ziektes maar bij deze wedstrijd kom ik daarop terug.
Dus toch Stijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vorige ADO mod is weggewerkt, GGMM accepteert alleen collega's die voor Ajax zijn.
Waarom gun je Messi Ebola?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun mensen niet graag erge ziektes maar bij deze wedstrijd kom ik daarop terug.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pino112 was eerst voor Ajax, toen voor Twente en nu voor PEC. Dat is pas triest.
Echt niemand neemt die jongen dan ook serieus op voetbalgebied.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pino112 was eerst voor Ajax, toen voor Twente en nu voor PEC. Dat is pas triest.
Bij Pec zijn ze zowat allemaal al voor andere clubs geweest.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
het zit diepquote:
afwazig was ook voor ajax, gta107 ook volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Pec zijn ze zowat allemaal al voor andere clubs geweest.
Je moet toch iets hebben om je aan vast te klampen als je eigen club op maandag en vrijdag kutwedstrijden in Almere, Veendam of IJmuiden speelt. En dan voor de "topwedstrijden" klop krijgen van RKC en Sparta.quote:
Het is wachten totdat hij voor Groningen wordtquote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo diep zal hij toch niet zinken?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wachten totdat hij voor Groningen wordt
Dit doet me denken aan dikkerdjes die trots zijn op hun maatje meer.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was EERST voor Feyenoord.
EN IK BEN NU NOG VOOR FEYENOORD
En voor Legiaquote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
FEYENOORD BEN JE NIET VOOR EVEN
DAT BEN JE VOOR HEEL JE LEVEN
Er zit toch ook een dak op?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe kun je hier in godsnaam geel voor geven? Dan moeten we er een dak op doen en in de zaal gaan spelen. Hier mag je nooit geel voor geven.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo diep zal hij toch niet zinken?
Alleen Monopoly is volgens mij altijd al fan geweest .quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
afwazig was ook voor ajax, gta107 ook volgens mij.
Nee, zelf gemaakt? Goede Engelsquote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kende jij deze al?
[ afbeelding ]
Dat neem je terug.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo diep zal hij toch niet zinken?
Als je voor een dubbeltje geboren bent zul je inderdaad nooit een kwartje wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
FEYENOORD BEN JE NIET VOOR EVEN
DAT BEN JE VOOR HEEL JE LEVEN
Racist.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Mixed feelings..
Ajax 2 penalties onthouden
El ghazi is een smerige kut speler die (weer) rood had moeten hebben
Scheids is een josti
Dat zijn juist de leukste jaren.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch iets hebben om je aan vast te klampen als je eigen club op maandag en vrijdag kutwedstrijden in Almere, Veendam of IJmuiden speelt. En dan voor de "topwedstrijden" klop krijgen van RKC en Sparta.
Whehehequote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je voor een dubbeltje geboren bent zul je inderdaad nooit een kwartje worden
Iedereen is stiekem diep van binnen een beetje voor Groningen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wachten totdat hij voor Groningen wordt
Klopt.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
afwazig was ook voor ajax, gta107 ook volgens mij.
Ik ging toen nog redelijk veel naar wedstrijden, dus al die kutteams wel langs zien komen. Godverdomme, wat was dat slecht.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zijn juist de leukste jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |