1: waarom? van wie?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
1 Ik heb mijn abo cadeau gekregen.
2 Mijn verhaal ging over het debiele populistische hijgerige taalgebruik van Geenstijl, ik vind het helemaal niet mooi verwoord.
Ik ben niet contactgestoord sorryquote:Op donderdag 6 november 2014 12:43 schreef Middlebeastt het volgende:
[..]
Zeikstraal verwijder je het toch. Autist.
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Haten op iemand die betaalt voor Fok
Dat hij nou geld heeft en jij een sloeber bent...
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
1 Ik heb mijn abo cadeau gekregen.
Denk dat dat binnenkort wel komt aangezien de functie "laatst gezien..." ook al uitgeschakeld kan worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soms geen zin in of ze sturen je wat op een ongelegen moment.
Je bent wel zo nieuwsgierig om te kijken hopelijk kan de functie uit.
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:33 schreef Karig_Hutje het volgende:
Zet je telefoon in vliegtuigstand, lees het berichtje en sluit diegene weer af. Zet je telefoon weer normaal en diegene ziet niet dat het gelezen is. Omslachtig maar het werkt voorlopig wel.
Dit inderdaad. Alleen maar beter juist!quote:Op donderdag 6 november 2014 16:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een schijnheilige mensen hier allemaal.Hoe fijn is het als ik even laat weten dat ik iets later ben en kan zien dat de persoon in kwestie het gelezen heeft
Verrek, handig, dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef Rmadrista het volgende:
[..]
Bij de bericht die je stuurt van rechts naar links vegen.
Klopt alleen geen fuck van, aangezien mensen die het bericht niet gezien hebben er wel op gereageerd hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:18 schreef Rmadrista het volgende:
Er is zelfs een functie waarbij je in een groepsgesprek kan zien wie je bericht gelezen heeft
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:28 schreef Remzz het volgende:
Katrien Duck heeft de blauwe vinkjes ook ontdekt (@KatrienDuckNL): https://twitter.com/KatrienDuckNL?s=09
Twitter van fictieve figurenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]Die Katrien Duck is geweldig
![]()
https://twitter.com/KatrienDuckNL?s=09
-------------------
Whatsapp is niet de eerste app waarbij je kan zien wanneer je bericht is ''gelezen'' Miljoenen mensen zijn jullie al voorgegaan met dit fenomeen. Die mensen heb ik niet horen zeiken.
Het komt van 2 kanten; mensen moeten maar leren dat het sociaal gewenst is dat je op vrienden reageert, maar ook dat het niet altijd gelegen uitkomt om te reageren.
Ik persoonlijk ben heel erg voor deze vinkjes , want als iemand de tijd kan hebben om je bericht te lezen dan heeft die persoon ook wel de tijd om even antwoord te gevenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Het komt van 2 kanten; mensen moeten maar leren dat het sociaal gewenst is dat je op vrienden reageert, maar ook dat het niet altijd gelegen uitkomt om te reageren.
niets moetquote:Op donderdag 6 november 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
Alsof je direct moet antwoordenstelletje betaphaggots
waarom ?quote:
Van mijn lijst ook (circa 18)quote:Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom ?
Jij vind het heel normaal dat mensen je negeren ?
bijna 99% van mijn lijst geeft binnen 1 a 2 min antwoord of zeggen even dat ze bezig zijn , is niets vreemd aan
maar goed mijn mensen zijn vaak ook de 40 al ruim voorbij en kunnen dus gewoon normaal reageren
ja die highclass heb je er ook bij maar goed komt zelden voor dat ik lang moet wachten op antwoordquote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Van mijn lijst ook (circa 18)
Je leest wel maar je antwoord niet, mkay. Zogenaamd highclass.
Ik vind het heel normaal dat mensen niet altijd a la minuut terug reageren, omdat ze gewoon even geen zin hebben om te reageren. Doe ik ook weleens niet. Gelukkig heb ik geen zeikerds in mijn whatsapp-lijst.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom ?
Jij vind het heel normaal dat mensen je negeren ?
bijna 99% van mijn lijst geeft binnen 1 a 2 min antwoord of zeggen even dat ze bezig zijn , is niets vreemd aan
maar goed mijn mensen zijn vaak ook de 40 al ruim voorbij en kunnen dus gewoon normaal reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |