Dat onnatuurlijk argument wijst er op dat je dommer bent dan de gemiddelde 7 jarige. Zelfs zij weten dat homo en biseksualiteit alles behalve onnatuurlijk is.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]fucking onnatuurlijk. Logisch dat het misselijkmakend is.
Nee, je gebruikt foute vergelijkingen. Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dat al niet begrijpt heeft discussieren dan met jou wel zin? gebruik ik ook nog kleutervoorbeelden.. dat snap je al niet.
Het heeft geen zin, maar ik bestempel je wel onnatuurlijk. Accepteer dat het zo is ipv allerlei onzin er bij te halen om je laatste woord en gelijk te krijgen
Dat jij ze als foutief bestempeld betekent niet dat dat ook zo is.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee, je gebruikt foute vergelijkingen. Dat is iets heel anders.
7 jarigen weten nog niks manquote:Op donderdag 6 november 2014 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat onnatuurlijk argument wijst er op dat je dommer bent dan de gemiddelde 7 jarige. Zelfs zij weten dat homo en biseksualiteit alles behalve onnatuurlijk is.
Kijk deze kinderen:quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij ze als foutief bestempeld betekent niet dat dat ook zo is.
[..]
7 jarigen weten nog niks manwat een belachelijke manier om jezelf te verdedigen dit
![]()
Oh ! en filmpje op youtube! dat is vast echt en niet gemanipuleerd! en deze paar kinderen representeren ALLE 7 jarigen idd! en niet de meerderheid!! JE HEBT MIJ OVERTUIGD !!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kijk deze kinderen:
Zij hebben een betere grip op realiteit dan jij hebt. Dat is gewoon zielig man, heb echt medelijden met dat bakje boter in je hoofd.
Je vergelijkingen zijn gewoon foutief, daar is niets aan te bestempelen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij ze als foutief bestempeld betekent niet dat dat ook zo is.
Edit op jouw edit: boeiend als je dat doet maar hou het lekker voor jezelf... zie je, je maakt mijn punt nu duidelijk... je moet toch even laten weten dat je die troep wel of niet doet.. niemand geeft een fuck.
[..]
7 jarigen weten nog niks manwat een belachelijke manier om jezelf te verdedigen dit
![]()
Ehhh ja, je bent een homo.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je vergelijkingen zijn gewoon foutief, daar is niets aan te bestempelen.
En als ik me expressief uit als homo ben ik slecht, maar als ik zeg dat ik niet flamboyant ben, dan ben ik ook slecht?De enige die hier slecht is dat ben jij
Zeg dat maar tegen de meerderheidquote:Op donderdag 6 november 2014 13:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
En jij bent homofoob. Dat is ook onnatuurlijk.
Beter luister je naar deze prinsen en prinsesjes want zij weten het beter. Hier spreekt de onschuld zonder vooroordelen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ! en filmpje op youtube! dat is vast echt en niet gemanipuleerd! en deze paar kinderen representeren ALLE 7 jarigen idd! en niet de meerderheid!! JE HEBT MIJ OVERTUIGD !!
pls![]()
Homofilie niet. Gelukkig. Anders had ik mijn handen vol aan dat oplossen. Nu lukt het nog aardig.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
In Nederland durf ik te wedden dat homofobie zelfs een minderheid heeft nu.
Als je ooit een video hebt gezien, dan is het hele doel van de show dat mensen de reactie van eerlijke kinderen zien, wat vaak hilarisch is. Kinderen zijn het minst aangepast, van onze hele maatschappij. Kinderen nemen geen blad voor hun mond en zeggen wat ze voelen, ook al kunnen ze het niet onderbouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ! en filmpje op youtube! dat is vast echt en niet gemanipuleerd! en deze paar kinderen representeren ALLE 7 jarigen idd! en niet de meerderheid!! JE HEBT MIJ OVERTUIGD !!
pls![]()
Wees fucking blij. Als al die homo's hetero waren zou je nooit ontmaagd worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Homofilie niet. Gelukkig. Anders had ik mijn handen vol aan dat oplossen. Nu lukt het nog aardig.
Heel leuk en grappig, maar totale onzin natuurlijk. Ontmaagding was geen probleem hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wees fucking blij. Als al die homo's hetero waren zou je nooit ontmaagd worden.
Volgens mij was toen iedereen zo accepterend omdat er een gevoel was van: Nederland is samen terug.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:41 schreef vigilant7 het volgende:
de jaren 50![]()
geen poespas, geen tralala
Sorry, maar deze verdien je:quote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Homofilie niet. Gelukkig. Anders had ik mijn handen vol aan dat oplossen. Nu lukt het nog aardig.
Overheen gescrolled.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Sorry, maar deze verdien je: [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |