abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2014 @ 13:08:13 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_146365011
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:55 schreef GhpH het volgende:

[..]

Een jongetje heeft de leuter van een ander jongetje in de mond, nu wordt ik misselijk. Maar als het een wijf was dan was het ok :') Lekker middeleeuws
:') fucking onnatuurlijk. Logisch dat het misselijkmakend is.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_146365024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Who cares :') homo's zijn in de fucking minderheid. Minderheden passen zich maar aan.
Heb je nou nog niks opgestoken van die Zwarte Pieten discussie?
  donderdag 6 november 2014 @ 13:08:51 #78
64831 2NutZ
pi_146365028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:06 schreef GhpH het volgende:

[..]

Als zoiets over Marokkanen gezegd wordt dan ligt het verhaal direct anders en ben ik een racist....
Die zijn ook niet in de minderheid knul. En die zijn ook niet zo zwak als homos
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 6 november 2014 @ 13:09:11 #79
64831 2NutZ
pi_146365035
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:08 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Heb je nou nog niks opgestoken van die Zwarte Pieten discussie?
Nee, ik leer niet.
pi_146365058
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:') fucking onnatuurlijk. Logisch dat het misselijkmakend is.
Je eerste statement is slechts een aanname.

Ten eerste is het wel natuurlijk,
Ten tweede, al zou het onnatuurlijk zijn, wat is er mis met onnatuurlijke dingen? Plastic is onnatuurlijk, heb jij ineens een grote haat aan plastic? :')

Het hele verhaal over (on)natuurlijkheid is compleet irrelevant...
pi_146365065
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die zijn ook niet in de minderheid knul. En die zijn ook niet zo zwak als homos
5% (minder zelfs) is een minderheid snul.
pi_146365077
TS is gay maar zit in de ontkenningsfase.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_146365081
Of wacht, ze hebben wel een meerderheid in criminaliteit.... (de Marokkanen he)
pi_146365155
Rot toch op dat het normaal is en niet zo aanstellen. Als ik gay's wil zien, zoek ik het wel op internet dan hoef ik het niet te zien op de nationale tv.
  donderdag 6 november 2014 @ 13:13:26 #85
64831 2NutZ
pi_146365156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:10 schreef GhpH het volgende:

[..]

5% (minder zelfs) is een minderheid snul.
5% van wat?
Je kan je medevriendjes verdedigen wat je wil maar jij blijft een vies flikkertje.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:09 schreef GhpH het volgende:

[..]

Je eerste statement is slechts een aanname.

Ten eerste is het wel natuurlijk,
Ten tweede, al zou het onnatuurlijk zijn, wat is er mis met onnatuurlijke dingen? Plastic is onnatuurlijk, heb jij ineens een grote haat aan plastic? :')

Het hele verhaal over (on)natuurlijkheid is compleet irrelevant...
Plastic is wel natuurlijk. Gemaakt van olie.
De mens is gemaakt voor overleving van het ras dmv voortplanting..
homos zijn dus gewoon genetisch kapot en onnatuurlijk.
  donderdag 6 november 2014 @ 13:14:22 #86
64831 2NutZ
pi_146365195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:13 schreef Eyip het volgende:
Rot toch op dat het normaal is en niet zo aanstellen. Als ik gay's wil zien, zoek ik het wel op internet dan hoef ik het niet te zien op de nationale tv.
Dit. En dat is ook wat er schort aan de gemiddelde gayflikker.. Die MOET laten zien dat ie gay is door gekke kleren, triest en opvallend gedrag.
Hou het gewoon lekker in je slaapkamer smeerlap en gedraag je normaal.
pi_146365260
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

5% van wat?
Je kan je medevriendjes verdedigen wat je wil maar jij blijft een vies flikkertje.

[..]

Plastic is wel natuurlijk. Gemaakt van olie.
De mens is gemaakt voor overleving van het ras dmv voortplanting..
homos zijn dus gewoon genetisch kapot en onnatuurlijk.
De homo is ook gewoon een mens, ze doen alleen niet voortplanten. Een onvruchtbaar hetero koppel is volgens jou dus ook zwak en minderwaardig.
pi_146365290
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit. En dat is ook wat er schort aan de gemiddelde gayflikker.. Die MOET laten zien dat ie gay is door gekke kleren, triest en opvallend gedrag.
Dit inderdaad.

Ik loop ook niet als een gorilla om te laten zien dat ik hetero ben en klop nog eens op mijn borst als er een lekker wijfje voorbij komt.

Gays hebben vaak wat aandacht te kort gekregen, zijn misbruikt of hebben niet de competentie om met het vrouwelijke geslacht om te gaan.

Dan maar gay zijn, iedereen mag het weten, je ernaar kleden en gedragen en lekker in een string op de boot staan in Amsterdam en zwaaien naar anderen onder het mom van vrijheid.

Fuck toch off
pi_146365293
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zeggen dat alle gays flaboyant zijn is net zo'n vergelijking maken als een moslim die altijd bommen onder zijn tulband heeft :') Ik loop er iig niet mee te koop.
  donderdag 6 november 2014 @ 13:19:16 #90
64831 2NutZ
pi_146365354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef GhpH het volgende:

[..]

Zeggen dat alle gays flaboyant zijn is net zo'n vergelijking maken als een moslim die altijd bommen onder zijn tulband heeft :') Ik loop er iig niet mee te koop.
Dat is te zien in dit topic bijv. :') _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:16 schreef GhpH het volgende:

[..]

De homo is ook gewoon een mens, ze doen alleen niet voortplanten. Een onvruchtbaar hetero koppel is volgens jou dus ook zwak en minderwaardig.
Nee, want die kunnen aan vruchtbaarheidstherapie doen en nog wel kinderen krijgen.
2 flikkers zullen dat nooit kunnen samen.
pi_146365395
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef GhpH het volgende:

[..]

ik zie ook weinig verschil tussen een gay en moslim. Vaak moeten ze laten zien dat ze het zijn, lopen ermee te dwepen en de hele wereld moet buigen.

Behalve de emotionele en intelligente mens die het wel begrepen heeft en die zijn er helaas bar weinig.
pi_146365405
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat is te zien in dit topic bijv. :') _O-

[..]

Nee, want die kunnen aan vruchtbaarheidstherapie doen en nog wel kinderen krijgen.
2 flikkers zullen dat nooit kunnen samen.
Vruchtbaarheidstherapie is niet natuurlijk. Je zoekt telkens dingen waarbij je je tegenspreekt. Daarbij, waarom zou je minderwaardig zijn als je geen kinderen wil?

En in de verre toekomst is het misschien mogelijk een stamcel tot eicel om te vormen.
pi_146365437
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 20:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:

Vrouw x Man = Geil
Vrouw x Vrouw = Geil
Man x Man = Kut Mongolen, ranzig.

Eens
pi_146365489
Daarbij, 2Nutz... neuk jij altijd met het doel om kinderen te krijgen? Indien niet ben je onnatuurlijk bezig.
  donderdag 6 november 2014 @ 13:23:24 #95
64831 2NutZ
pi_146365507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:20 schreef GhpH het volgende:

[..]

Vruchtbaarheidstherapie is niet natuurlijk. Je zoekt telkens dingen waarbij je je tegenspreekt. Daarbij, waarom zou je minderwaardig zijn als je geen kinderen wil?

En in de verre toekomst is het misschien mogelijk een stamcel tot eicel om te vormen.
Ik zal voor jou een dan maar een voorbeeld op dreumes niveau maken;
Hoe natuurlijk is het om als je leert met figuurtjes om te gaan als kleuter 2 staafjes in elkaar te duwen? juist :) het ronde staafje gaat in het gaatje... niet in het andere staafje.
En nee ook niet in je kont.
  donderdag 6 november 2014 @ 13:23:54 #96
64831 2NutZ
pi_146365521
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:22 schreef GhpH het volgende:
Daarbij, 2Nutz... neuk jij altijd met het doel om kinderen te krijgen? Indien niet ben je onnatuurlijk bezig.
Ja.
Dus drogreden dit. Je blijft een onnatuurlijk gedrocht als je als man op penissen valt :)
pi_146365576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik zal voor jou een dan maar een voorbeeld op dreumes niveau maken;
Hoe natuurlijk is het om als je leert met figuurtjes om te gaan als kleuter 2 staafjes in elkaar te duwen? juist :) het ronde staafje gaat in het gaatje... niet in het andere staafje.
En nee ook niet in je kont.
Waar dit voorbeeld op slaat mag Joost weten.

Laat jij jou wijf je pijpen? Hypocriet.
Neuk jij niet om kinderen te krijgen? Hypocriet.

etc...

Je kan wel als onnatuurlijk bestempelen... maar wat heeft het voor zin?? Daarbij is er hedendaags wel meer gekoppeld aan een relatie dan alleen staafje in rondje. Als jij zo simplistisch en liefdeloos leeft ga je gang.
pi_146365602
quote:

[..]

Ja.
Dan ben jij in dat geval ook een minderheid.
  Moderator donderdag 6 november 2014 @ 13:26:30 #99
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_146365617
quote:

[..]

Ja.
Dus drogreden dit. Je blijft een onnatuurlijk gedrocht als je als man op penissen valt :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 6 november 2014 @ 13:26:52 #100
64831 2NutZ
pi_146365630
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:25 schreef GhpH het volgende:

[..]

Waar dit voorbeeld op slaat mag Joost weten.

Laat jij jou wijf je pijpen? Hypocriet.
Neuk jij niet om kinderen te krijgen? Hypocriet.

etc...

Je kan wel als onnatuurlijk bestempelen... maar wat heeft het voor zin?? Daarbij is er hedendaags wel meer gekoppeld aan een relatie dan alleen staafje in rondje. Als jij zo simplistisch en liefdeloos leeft ga je gang.
Als je dat al niet begrijpt heeft discussieren dan met jou wel zin? gebruik ik ook nog kleutervoorbeelden.. dat snap je al niet.

Het heeft geen zin, maar ik bestempel je wel onnatuurlijk. Accepteer dat het zo is ipv allerlei onzin er bij te halen om je laatste woord en gelijk te krijgen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')