Dat onnatuurlijk argument wijst er op dat je dommer bent dan de gemiddelde 7 jarige. Zelfs zij weten dat homo en biseksualiteit alles behalve onnatuurlijk is.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]fucking onnatuurlijk. Logisch dat het misselijkmakend is.
Nee, je gebruikt foute vergelijkingen. Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dat al niet begrijpt heeft discussieren dan met jou wel zin? gebruik ik ook nog kleutervoorbeelden.. dat snap je al niet.
Het heeft geen zin, maar ik bestempel je wel onnatuurlijk. Accepteer dat het zo is ipv allerlei onzin er bij te halen om je laatste woord en gelijk te krijgen
Dat jij ze als foutief bestempeld betekent niet dat dat ook zo is.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee, je gebruikt foute vergelijkingen. Dat is iets heel anders.
7 jarigen weten nog niks manquote:Op donderdag 6 november 2014 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat onnatuurlijk argument wijst er op dat je dommer bent dan de gemiddelde 7 jarige. Zelfs zij weten dat homo en biseksualiteit alles behalve onnatuurlijk is.
Kijk deze kinderen:quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij ze als foutief bestempeld betekent niet dat dat ook zo is.
[..]
7 jarigen weten nog niks manwat een belachelijke manier om jezelf te verdedigen dit
![]()
Oh ! en filmpje op youtube! dat is vast echt en niet gemanipuleerd! en deze paar kinderen representeren ALLE 7 jarigen idd! en niet de meerderheid!! JE HEBT MIJ OVERTUIGD !!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kijk deze kinderen:
Zij hebben een betere grip op realiteit dan jij hebt. Dat is gewoon zielig man, heb echt medelijden met dat bakje boter in je hoofd.
Je vergelijkingen zijn gewoon foutief, daar is niets aan te bestempelen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij ze als foutief bestempeld betekent niet dat dat ook zo is.
Edit op jouw edit: boeiend als je dat doet maar hou het lekker voor jezelf... zie je, je maakt mijn punt nu duidelijk... je moet toch even laten weten dat je die troep wel of niet doet.. niemand geeft een fuck.
[..]
7 jarigen weten nog niks manwat een belachelijke manier om jezelf te verdedigen dit
![]()
Ehhh ja, je bent een homo.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je vergelijkingen zijn gewoon foutief, daar is niets aan te bestempelen.
En als ik me expressief uit als homo ben ik slecht, maar als ik zeg dat ik niet flamboyant ben, dan ben ik ook slecht?De enige die hier slecht is dat ben jij
Zeg dat maar tegen de meerderheidquote:Op donderdag 6 november 2014 13:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
En jij bent homofoob. Dat is ook onnatuurlijk.
Beter luister je naar deze prinsen en prinsesjes want zij weten het beter. Hier spreekt de onschuld zonder vooroordelen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ! en filmpje op youtube! dat is vast echt en niet gemanipuleerd! en deze paar kinderen representeren ALLE 7 jarigen idd! en niet de meerderheid!! JE HEBT MIJ OVERTUIGD !!
pls![]()
Homofilie niet. Gelukkig. Anders had ik mijn handen vol aan dat oplossen. Nu lukt het nog aardig.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
In Nederland durf ik te wedden dat homofobie zelfs een minderheid heeft nu.
Als je ooit een video hebt gezien, dan is het hele doel van de show dat mensen de reactie van eerlijke kinderen zien, wat vaak hilarisch is. Kinderen zijn het minst aangepast, van onze hele maatschappij. Kinderen nemen geen blad voor hun mond en zeggen wat ze voelen, ook al kunnen ze het niet onderbouwen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ! en filmpje op youtube! dat is vast echt en niet gemanipuleerd! en deze paar kinderen representeren ALLE 7 jarigen idd! en niet de meerderheid!! JE HEBT MIJ OVERTUIGD !!
pls![]()
Wees fucking blij. Als al die homo's hetero waren zou je nooit ontmaagd worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Homofilie niet. Gelukkig. Anders had ik mijn handen vol aan dat oplossen. Nu lukt het nog aardig.
Heel leuk en grappig, maar totale onzin natuurlijk. Ontmaagding was geen probleem hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wees fucking blij. Als al die homo's hetero waren zou je nooit ontmaagd worden.
Volgens mij was toen iedereen zo accepterend omdat er een gevoel was van: Nederland is samen terug.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:41 schreef vigilant7 het volgende:
de jaren 50![]()
geen poespas, geen tralala
Sorry, maar deze verdien je:quote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Homofilie niet. Gelukkig. Anders had ik mijn handen vol aan dat oplossen. Nu lukt het nog aardig.
Overheen gescrolled.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Sorry, maar deze verdien je: [ afbeelding ]
Stiekem fap je nu.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overheen gescrolled.
Je maakt wel mijn punt nu zelf duidelijk he.
Belachelijke aanname. En dit toont maar weer de zwakte van een persoon als jij in een discussie.quote:
Dit een discussie noemenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Belachelijke aanname. En dit toont maar weer de zwakte van een persoon als jij in een discussie.
Ik doe mijn best maar jij komt alleen maar met onzin en fantasietjes die je in je eigen fairy wereldje hebt gecreeerd.quote:
Ja natuurlijk, bijna 10% van de mannen waren niet mee aan het contesten. Wees maar blij. Oh en je prostaat en dergelijke is zo gevoelig zonder een rede. Je wilt niet weten hoe veel heteromannen het wel oke vinden om iets in hun kont te krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heel leuk en grappig, maar totale onzin natuurlijk. Ontmaagding was geen probleem hier.
En dit is gewoon op natuurlijke wijze gebeurd door een vrouw en niet in mijn kont door een flikker.
En waarom denk je? omdat gays net zo achterbaks als vrouwen zijn.... ja knikken en nee bedoelen. Echte mannen laten gewoon weten waar het op staat en liegen niet achter je rug om om je beter te voelen. Dat is echt menselijkheid, gewoon eerlijk zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, bijna 10% van de mannen waren niet mee aan het contesten. Wees maar blij. Oh en je prostaat en dergelijke is zo gevoelig zonder een rede. Je wilt niet weten hoe veel heteromannen het wel oke vinden om iets in hun kont te krijgen.
Het leukste is, dat als jij je zo opsteld tegenover homo's, dan krijg jij het moeilijk met veel potentiele relaties. Waarom vraag je? Raad eens waar (de meeste) vrouwen naar toe gaan voor advies, raad en meningen over een jongen die ze leuk vindt? Juist, tha gays.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En waarom denk je? omdat gays net zo achterbaks als vrouwen zijn.... ja knikken en nee bedoelen. Echte mannen laten gewoon weten waar het op staat en liegen niet achter je rug om om je beter te voelen. Dat is echt menselijkheid, gewoon eerlijk zijn.
Vind het sws lastig om serieus te discussieren met een verwijfde homo met groen haar eerlijk gezegd.
Bron?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Nee, dat is niet waar. En trouwens, dat vind 81% van de ondervraagden ook en 12 procent gedeeltlijk.
Jij bent geen homo en je hebt duidelijk geen band met iemand die homo is, dus hoe weet jij hoe homo's zijn? Of oordeel jij mensen door verhalen en als je ze over straat ziet lopen? Dan ben jij dus zo'n discriminerend en kortzichtig persoon.
Wat een jongen van 11 ook al zei in het YouTube filmpje: Er is geen enkele goede reden om homo's te haten, maar toch gebeurt het.
Je haat niet, maar je vind het onnatuurlijk en vies. Ook laat je weten dat je hun gedrag afkeurt. Beetje dubbel vind je ook niet?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bron?
Ik haat niet hoor. Vind het gewoon onnatuurlijk en vies.
Ah ik zat al te wachten op de jij bent geen of kent geen homo dus mag je niet oordelen zin.
En toch doe ik het haha boefje he
Als je jezelf fatsoenlijk bedoeld zit je er wel flink naast. Iemand is het niet met je eens en die bedeel je een pakje boter als intellect toe... niet echt fatsoenlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 14:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je haat niet, maar je vind het onnatuurlijk en vies. Ook laat je weten dat je hun gedrag afkeurt. Beetje dubbel vind je ook niet?
Maar dan is het bij deze toch gewoon duidelijk? Je hebt geen ervaring en baseert je mening zonder enige vorm van onderbouwing. Ik vind het vies en het is onnatuurlijk is geen onderbouwing, daarbij heb ik al eerder laten zien dat bijna heel Nederland het volgens de statistieken absoluut niet eens is met je (tevens bron, ook al eerder gebruikt):
[ afbeelding ]
Je bent in principe iemand die oordeelt over iets waar hij de kennis niet voor heeft om over te oordelen. Jij bent het type persoon wat in de winkel staat, kijkt naar een verpakking van een product en het vervolgens afkeurt, zonder geldige reden. Ook al zegt iedereen om je heen dat het product erg goed is, jij houdt stug vol dat het product niks is. Gewoon erg kortzichtig en naief. Gelukkig zijn er ook fatsoenlijke mensen in Nederland, die meer dan een bakje boter in hun hoofd hebben.
quote:
Precies dit weer. Je hebt het over een discussie met anderen in dit topic. Vraagt om bronnen om mijn argumenten te onderbouwen. Ik geef het je allemaal, wat jij vervolgens terug geeft is dat ik een schreeuwende homo ben.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
Als je jezelf fatsoenlijk bedoeld zit je er wel flink naast. Iemand is het niet met je eens en die bedeel je een pakje boter als intellect toe... niet echt fatsoenlijkmaar goed meten met 2 maten natuurlijk. Prima.
Je wil dat ik een bron ga vinden voor mensen die laten weten dat homo's vies zijn of onnatuurlijk? neem deel mee aan de maatschappij en je hebt je bron.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Precies dit weer. Je hebt het over een discussie met anderen in dit topic. Vraagt om bronnen om mijn argumenten te onderbouwen. Ik geef het je allemaal, wat jij vervolgens terug geeft is dat ik een schreeuwende homo ben.
Dat is exact de rede waarom ik zeg dat je een pakje boter in je hoofd hebt. Jij bent namelijk hier de schreeuwende gast, die enkel aandacht wilt. Wilde je echt een impact maken, kom dan maar eens met een geldig argument of een bron. In plaats daarvan blijf je je mening herhalen en wanneer ik dit wel doe, de bron wegwuiven en "Leuk plaatje verder, maar dat zegt niets." Kom jij dan met een argument en bron? JIj wilt een discussie, bij deze heb je die!
Wat ik zie als ik naar buiten ga en deelneem aan de maatschappij is dat ik honderden mensen dagelijks passeer en dat slechts een kleine fractie een negatieve opmerking geeft.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je wil dat ik een bron ga vinden voor mensen die laten weten dat homo's vies zijn of onnatuurlijk? neem deel mee aan de maatschappij en je hebt je bron.
Dat heb ik aan het begin al gezegdquote:Op donderdag 6 november 2014 14:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat ik zie als ik naar buiten ga en deelneem aan de maatschappij is dat ik honderden mensen dagelijks passeer en dat slechts een kleine fractie een negatieve opmerking geeft.
Dat is nog steeds geen bron en nog steeds geen argument. Ik wil een argument van jou WAAROM homo's vies zijn of onnatuurlijk en dan een bron die dit bewijst. Nu laat ik even links liggen of de meerderheid in Nederland het hier mee eens is.
Ik heb ALLES gelezen, je hebt geen enkel argument gegeven. Enkel een mening. Dus voor de 4e keer vraag ik je om een argument WAAROM het onnatuurlijk en vies is, en hoe je dit kunt onderbouwen (wetenschappelijk onderzoek? Meerderheid vindt dit?)quote:Op donderdag 6 november 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik aan het begin al gezegdwel alles lezen. Dat scheelt een hoop getype achteraf.
Verder, wat denk je zelf? ben je zo wereldvreemd dat je denkt dat alle mensen ventileren wat ze echt vinden? zou wat zijn als iedereen op straat naar elk ander persoon ging uiten wat ie van dat persoon vond. Je snapt de wereld niet helemaal denk ik, maar dat komt omdat je in dat fairy wereldje zit.
De ware aard van het beestje komt naar boven. Weinig uitlokking voor nodig om te laten zien hoe tolerant en fatsoenlijk je er zelf in staat na een beetje provoceren.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb ALLES gelezen, je hebt geen enkel argument gegeven. Enkel een mening. Dus voor de 4e keer vraag ik je om een argument WAAROM het onnatuurlijk en vies is, en hoe je dit kunt onderbouwen (wetenschappelijk onderzoek? Meerderheid vindt dit?)
Ik krijg ook genoeg complimenten hoor! Dus nee. Ik ben niet onder de illusie dat men dit allemaal uitspreekt, net zoals dat de meeste mensen ook geen positieve opmerkingen maakt. Ik zit niet in een fairy wereldtje en als jij denkt dat iedere homo daar in zit, dan heb je het goed mis.
Ik hoop ontzettend dat als er een vrouw komt die door jou boterkuipje heen kan kijken en ooit kinderen met je wilt, dat je dan lekker een homotje of lesbietje krijgt... Hoe zielig het ook is voor jouw kind, dat er een homofobische vader zo veel moeite heeft met het houden van zijn kind, wat zo natuurlijk is. Toch?
Ga je niet meer inhoudelijk reageren? Want elke keer wijs je enkel op het neerbuigende kleine stukje waarbij ik weer reageer op je laatste neerbuigende kleine stukje. Jij bent ook geen engeltje in je posts richting mij, dus ik trek mijn bek open. Prima. Maar ga je de rest van de post negeren? Want dan ga ik er vanuit dat je gewoon geen idee hebt wat je moet zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De ware aard van het beestje komt naar boven. Weinig uitlokking voor nodig om te laten zien hoe tolerant en fatsoenlijk je er zelf in staat na een beetje provoceren.
Nee, precies.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ga je niet meer inhoudelijk reageren? Want elke keer wijs je enkel op het neerbuigende kleine stukje waarbij ik weer reageer op je laatste neerbuigende kleine stukje. Jij bent ook geen engeltje in je posts richting mij, dus ik trek mijn bek open. Prima. Maar ga je de rest van de post negeren? Want dan ga ik er vanuit dat je gewoon geen idee hebt wat je moet zeggen.
En dat de meerderheid jou hier waarschijnlijk nogal een simpleton vindt.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, precies.
Laten we het maar houden op dat ik je vies en onnatuurlijk vind.
Van mij mag je lekker haten. Ik vind jou ook minderwaardig en gun je al het slechte in de wereld. Ook voor je familie.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bron?
Ik haat niet hoor. Vind het gewoon onnatuurlijk en vies.
Ah ik zat al te wachten op de jij bent geen of kent geen homo dus mag je niet oordelen zin.
En toch doe ik het haha boefje he
Het is *jou.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:07 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Van mij mag je lekker haten. Ik vind jouw ook minderwaardig en gun je al het slechte in de wereld. Ook voor je familie.
Dat is prima. Kijk ik accepteer dat als een man.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En dat de meerderheid jou hier waarschijnlijk nogal een simpleton vindt.
Ik ben niet tolerant en verwacht ook geen tolerantie terug. Maar ik vind dat je uitgeroeid moet worden. En je familie ook. Door jouw mening. Noord-Korea stijl. Mag toch? Zou het met plezier uitvoeren.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is *jou.
Oh omdat ik een andere mening heb gun je mij al het slechte in de wereld? lekker tolerant.
[..]
Dat is prima. Kijk ik accepteer dat als een man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |