SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt lekker.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Crip het volgende:
Eten zo pittig dat het je oren uit komt en je tranen krijgt.
Hoe doe ik?quote:
Ja nu wel ja. Soort kick. Daar leven wij badboys opquote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Crip het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt lekker.![]()
![]()
[..]
Hoe doe ik?
Het moet lekker-pittig zijn. Sommige pittige sauzen zijn bijvoorbeeld heel heet, maar zit helemaal geen bijzonder smaakje aan. Dan vind ik het niets aan.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Crip het volgende:
Preach nigga, preachquote:Op woensdag 5 november 2014 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het moet lekker-pittig zijn. Sommige pittige sauzen zijn bijvoorbeeld heel heet, maar zit helemaal geen bijzonder smaakje aan. Dan vind ik het niets aan.
Als AIDS een smiley was...quote:
Kom haten.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Preach nigga, preach
[..]
Als AIDS een smiley was...
quote:Op maandag 24 november 2008 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar is 'ie dan weer. De ''. Wat een geniepig achterbakse smiley, zeg.
.
Ik ook niet, wilde reageren met de zwarte versie van die smiley, maar kwam toen deze tegen.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh zo lees ik de smiley eigenlijk niet. Het is een andere versie van de. Maar dan op whatsapp. [ afbeelding ]
Heb jij een crush?
Haha grappig, heb je dit altijd periodisch: blij dan zwaarmoedig en dan weer blij?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh zo lees ik de smiley eigenlijk niet. Het is een andere versie van de. Maar dan op whatsapp. [ afbeelding ]
Heb jij een crush?
quote:
Maar heb je nou wel of geen crush?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet, wilde reageren met de zwarte versie van die smiley, maar kwam toen deze tegen.
Zeg je nu dat ik bipolair ben?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha grappig, heb je dit altijd periodisch: blij dan zwaarmoedig en dan weer blij?
Ja, het komt me bekend voorquote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik bipolair ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
O nee, ben sowieso wat onzeker van mezelf wat dat betreft, dus ik begeef me voorlopig niet op dat gebied.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar heb je nou wel of geen crush? [ afbeelding ]
[..]
Vind jezelf ook geweldig, dat je alles aankunt?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik voel me nu helemaal prima. Heb veel werk verricht vandaag, immers 3 euro afgedongen. [ afbeelding ]
Jammer, nergens voor nodig. Ik denk dat je een slimme en knappe man bent.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O nee, ben sowieso wat onzeker van mezelf wat dat betreft, dus ik begeef me voorlopig niet op dat gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer, nergens voor nodig. Ik denk dat je een slimme en knappe man bent.En ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ja best wel. Ze kunnen me niks maken. Ze flikkeren allemaal lekker een end op.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vind jezelf ook geweldig, dat je alles aan kunt?
Morgen wel op school ff doen. Zit maar paar centen op, maar tochquote:Op woensdag 5 november 2014 20:24 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie chipknip al leeg gehaald?
kom danquote:Op woensdag 5 november 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb een PC nu, als jullie willen TinyChatten vanavond
Jij.quote:
Onzin, ik gebruik al jaren geen chipknip.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen wel op school ff doen. Zit maar paar centen op, maar toch
/kb
flikker zelf een end op joh agressief kutkindquote:Op woensdag 5 november 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja best wel. Ze kunnen me niks maken. Ze flikkeren allemaal lekker een end op.[ afbeelding ]
Vanavond g. Ik ga zo voetbal kijkenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
flikker zelf een end op joh agressief kutkind
Krijg ik nu een knuffeltje?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:
Ik ga zo ook kijken, wie speelt?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vanavond g. Ik ga zo voetbal kijken
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer, nergens voor nodig. Ik denk dat je een slimme en knappe man bent.Dat is aardig van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg dit op TC tegen me dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, mijn knuffels zijn van mij. Niemand komt tussen mijn knuffels en mij.quote:
Oké, doe dan maar een normale knuffel dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeg dit op TC tegen me dan.2facedditdat.
[..]
Nee, mijn knuffels zijn van mij. Niemand komt tussen mijn knuffels en mij.
kom dan a oneface met je gezicht en je hoofdquote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeg dit op TC tegen me dan.2facedditdat.
[..]
Nee, mijn knuffels zijn van mij. Niemand komt tussen mijn knuffels en mij.
ok even makeup op en dn kom ikquote:Op woensdag 5 november 2014 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
kom dan a oneface met je gezicht en je hoofd
Post wat pics dan. Kunnen we oordelen of dat nodig isquote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O nee, ben sowieso wat onzeker van mezelf wat dat betreft, dus ik begeef me voorlopig niet op dat gebied.
Balen.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon gefrustreerd. Hele dag bezig geweest en alles. Krijg ik paar uur geleden te horen dat mijn projectgroep voor morgen een deadline opgesteld heeft. Stel bitches.
Make-up gaat toch niet helpen.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok even makeup op en dn kom ik
Ajax thuis tegen Barcelonaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
ZEG NOU MAAR JONGUH
AJAX BARCELONA DANKJEWEL
Hij's handsome. Was gisteren even kort in beeld op TC.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Post wat pics dan. Kunnen we oordelen of dat nodig is
Geef ze een virtuele bitch slap.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon gefrustreerd. Hele dag bezig geweest en alles. Krijg ik paar uur geleden te horen dat mijn projectgroep voor morgen een deadline opgesteld heeft. Stel bitches.
Arrogant.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, ben al prachtig genoeg zonder.![]()
Doe je de deur wel dicht, anders stinkt het zo.quote:Ik zit op tc waar ben jij.
jij dan kom danquote:Op woensdag 5 november 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Misschien moet je dat tabblad even openenn.
Ik stuur je het password, mits je cam aanzet.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:34 schreef mrstylo het volgende:
wat is de ww?
Edit:
Lama. Ik kom vanavond pas
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is cool. Stuur vanavondquote:Op woensdag 5 november 2014 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik stuur je het password, mits je cam aanzet.
Waar ben je aan het zoeken?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
WAAROM IS EEN AUTO ZOEKEN ZO MOEILIJK. Ik kan er niet tegen als ik ergens helemaal geen verstand van heb.
Hij lijkt op een balkanboi heb ik ooit een keer meegekregen. Heb jij dat kunnen bevestigen?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij's handsome. Was gisteren even kort in beeld op TC.
Haal nou maar eerst je rijbewijs...quote:Op woensdag 5 november 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
WAAROM IS EEN AUTO ZOEKEN ZO MOEILIJK. Ik kan er niet tegen als ik ergens helemaal geen verstand van heb.
Pech gehad.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
Zargon, je had mij geband. Echt lelijk.
Ik heb geen cam en nu?
Vanaf nu heb ik geen stress, ben echt een baas in rijden. Autotje halen is alleen nog meer motivatie.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haal nou maar eerst je rijbewijs...
Die is er dan ook uitgekickt de laatste keer.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che komt met alleen zijn borstkast en niet zn gezicht.
Ik was me aan het omkleden. echt aso.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die is er dan ook uitgekickt de laatste keer.
Minimale eisen zijn simpel: aanwezig geweest zijn op Turken-meet of cam. En dan dus inderdaad niet gericht op borstkast.
Gewoon puur omdat ik de rest niet vertrouw en geen trek heb in gedoe.
Goede regelsquote:Op woensdag 5 november 2014 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Minimale eisen zijn simpel: aanwezig geweest zijn op Turken-meet of cam. En dan dus inderdaad niet gericht op borstkast.
MIJN CAM DOET T NIET.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zit er (nog) in?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was me aan het omkleden. echt aso.
er staat dat ik gebannen ben.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zit er (nog) in?
Ik kick na een paar keer vragen wie je bent. Het is een simpele vraag. Bij een verkeerde ban (zoals bij jou) kun je me een DM sturen, dan unban ik je.
Gaan we toch lekker op che's kanaal.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pech gehad. Meer kan ik er niet van maken.
Geband, je bent geband!quote:Op woensdag 5 november 2014 20:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
er staat dat ik gebannen ben.
Succes.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaan we toch lekker op che's kanaal.
Ging je mij daarom haten?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en heb vorige x wel Borte gezien.
Wat is je budget? Opel Corsa C (modellen 2000-2006) is ook een leuk beginnersautootje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is je budget? Opel Corsa C ( modellen 2000-2006) is ook een leuk beginnersautootje.Is een Marokkaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus zal wel een VW polo/golf worden."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kwam even vragen of je al gevraagd bent als modquote:Op woensdag 5 november 2014 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een Marokkaan.
Dus zal wel een VW polo/golf worden.
Bawssquote:
Nee man.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam even vragen of je al gevraagd bent als mod
Jammer man. Ik denk ook dat ik het niet meer word na mijn vrijheidsactie vanmiddag.quote:
Komt goed bruuurquote:Op woensdag 5 november 2014 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer man. Ik denk ook dat ik het niet meer word na mijn vrijheidsactie vanmiddag.
Naast Koerdistan moet ik nu ook JC, Fok-it en LR vrijkrijgen.
Ik zou het wel afwijzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |