Dat kan. Maar als je een gezond eetpatroon hebt dan zullen die aderen wel niet erg dichtgeslibt zijn. Ik eet ook gezonder dan sommige slanke mensen, maar dat zie je er ook niet aan af.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt wel, maar niet zo heel veel wat je eraan kunt doen eigenlijk. Het is gewoon mijn lichaamsbouw. Ik heb mezelf nu wel op een pasta en fruit diet gezet, dat scheelt wat. Eigenlijk moet ik ook aan krachttraining en zo gaan doen, maar ik haat sportscholen met een passie
Grootste nadeel is dat men de neiging heeft om te denken dat je gezond bent, maar ik loop net zoveel risico op een hartaanval en dergelijke als iemand die dik is. Ik mag misschien geen vet hebben, mijn aderen kunnen net zo goed dichtgeslibt zijn he?
Netjesquote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef Myraela het volgende:
28.5, ik zat op bijna 33.
Ben benieuwd hoe laag ik het ooit ga krijgen.Ik vind een bmi van 25 nog steeds wel mollig, zit liever aan de lage kant. Maar daar heb ik nog nooit gezeten.
Ja, ook. Al wil ik gewoon graag dat buikje weg. Hij valt wel op zeg maarquote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij moet er niet te zwaar aan tillen (hihi), je doet toch aan krachtsport?
Precies.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes
Gewoon kijken hoe je voelt op 25 straks
Maar eerst mezelf volvreten in Praag, met Sinterklaas en met Kerst.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes
Gewoon kijken hoe je voelt op 25 straks
Ligt echt 99% aan je eetgedrag. Een sixpack krijg je vaak alleen als je vrij streng op je voeding let. Er zit daar zo snel een laagje vet.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ook. Al wil ik gewoon graag dat buikje weg. Hij valt wel op zeg maar
Ja, dat gezondere eetpatroon heb ik nuquote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als je een gezond eetpatroon hebt dan zullen die aderen wel niet erg dichtgeslibt zijn. Ik eet ook gezonder dan sommige slanke mensen, maar dat zie je er ook niet aan af.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar eerst mezelf volvreten in Praag, met Sinterklaas en met Kerst.![]()
Het heden telt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat gezondere eetpatroon heb ik nuLaten we de cocktails/bier/wijn/whisky en het dieet van spare ribs, BBQ en pastizzi wat ik hier lange tijd vaak at maar even vergeten
Dat is wel waar, ik zie het vanzelf wel. Ik weet alleen wat ik mooi vind bij andere, want bij mezelf heb ik het nooit gezien. Moet natuurlijk ook niet te hoge doelen zetten, want dan kom ik uit frustratie alles straks weer aan.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies.
En Myr, het moet ook wel bij je bouw passen. Niet iedereen is gemaakt voor een tigh gap of iets dergelijks. Soms zit dat er gewoon niet in.
Die had ik 10 jaar geleden wel...Wie hem vind mag hem aan mij retourneren.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt echt 99% aan je eetgedrag. Een sixpack krijg je vaak alleen als je vrij streng op je voeding let. Er zit daar zo snel een laagje vet.
Das waar.quote:
Ik eet hartstikke ongezond, en eigenlijk altijd al!quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als je een gezond eetpatroon hebt dan zullen die aderen wel niet erg dichtgeslibt zijn. Ik eet ook gezonder dan sommige slanke mensen, maar dat zie je er ook niet aan af.
Ja, precies.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel waar, ik zie het vanzelf wel. Ik weet alleen wat ik mooi vind bij andere, want bij mezelf heb ik het nooit gezien. Moet natuurlijk ook niet te hoge doelen zetten, want dan kom ik uit frustratie alles straks weer aan.
Ja, dan praat je dus over toen je 18 was of zo. Zoals ik al eerder zei, niet realistisch. Toen was alles (voor de meesten) een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Die had ik 10 jaar geleden wel...Wie hem vind mag hem aan mij retourneren.
Je kan Captain America spelen voordat hij ripped wordt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar.![]()
Maar ik denk dat een rol in 300 er niet in zit voor me
Dat klinkt een beetje als mijn vader. En die slikt nu bloedverdunners en andere zooi als M&M'squote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet hartstikke ongezond, en eigenlijk altijd al!
Je ziet het niet en vorig jaar heb ik me laten controleren en niks mis met mijn aderen of wat dan ook
Sommige mensen hebben gewoon mazzel denk ik
Kan misschien nog komen met de jaren. En anders inderdaad mazzel.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet hartstikke ongezond, en eigenlijk altijd al!
Je ziet het niet en vorig jaar heb ik me laten controleren en niks mis met mijn aderen of wat dan ook
Sommige mensen hebben gewoon mazzel denk ik
Tja, toen sportte ik 4x per week en had ik een relatie. Dat helpt ook wel mee natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dan praat je dus over toen je 18 was of zo. Zoals ik al eerder zei, niet realistisch. Toen was alles (voor de meesten) een stuk makkelijker.
Wanneer niet dat?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Wat een geweldige muzieksmaak heb je vaak toch.
Als je spieren kweekt zegt het idd weinig. Maar de meeste mensen hier doen dat niet, dus dan kan het wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een bodybuilder zal ook niet goed scoren met BMI. Zegt gewoon te weinig zo'n waarde.
Wat heeft een relatie er mee te maken?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, toen sportte ik 4x per week en had ik een relatie. Dat helpt ook wel mee natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan Captain America spelen voordat hij ripped wordt.
Hm nee ik heb nog niks binnen hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Californium het volgende:
Ik heb net een man geappt met de boodschap dat ik 'last' heb van mijn libido….
Ik word juist dikker van relaties.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, toen sportte ik 4x per week en had ik een relatie. Dat helpt ook wel mee natuurlijk.
niks gehadquote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Californium het volgende:
Ik heb ook nog niets terug gehadquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer niet dat?
Als ik luister naar jaren 80 hairmetal?
Kom maar een avondje langs, heb je een maand lang geen libido meerquote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Californium het volgende:
Regelmatig en vaak ook meer seks hebben. Seks is een calorieverbrandende sport.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heeft een relatie er mee te maken?
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou best een goede score zijn volgens mij.
23% vet nog ja?quote:
Minimaal 4x per week seks hebben helpt meequote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heeft een relatie er mee te maken?
Maar niet meer als 3 x per week trainen denk ik zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelmatig en vaak ook meer seks hebben. Seks is een calorieverbrandende sport.
quote:
Ach joh het is net als met eten. Je neemt happen geen hele steak in een keerquote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel waar, ik zie het vanzelf wel. Ik weet alleen wat ik mooi vind bij andere, want bij mezelf heb ik het nooit gezien. Moet natuurlijk ook niet te hoge doelen zetten, want dan kom ik uit frustratie alles straks weer aan.
Samen snacken is ook zo gezellig.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kwam ook toen pas aan.
En werd kaal.
De bitch
Dat dusquote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regelmatig en vaak ook meer seks hebben. Seks is een calorieverbrandende sport.
Ik zou ook zo dik worden van al die lekkere dingen die jij maakt.quote:
Dat hangt af van de seks en het trainingsregime.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet meer als 3 x per week trainen denk ik zo.
Owquote:Op woensdag 5 november 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
23% vet nog ja?Ik had minder verwacht. Mannen 'horen' op 15% te zitten, dacht ik.
Ik heb me wel vermaakt hoor. En er is slechtere muziek. Veel slechtere.quote:
Waar woont ie?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, hij woont dichterbij dan ik....
Go for it
Als het nu uit zou gaan zou ik uit ellende denk ik niets meer eten. Dus voor m'n gewicht zou het goed zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon zo gezellig als je samen bent om een drankje te gaan doen, uitgebreid te eten, samen op de bank te knuffelen met hapjes. Dat soort dingen.Relaties zijn slecht voor dikke mensen.
Dat is ook zo, maar na zo'n avond op de bank de Camembert en wijn eraf batsen is nog beter natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon zo gezellig als je samen bent om een drankje te gaan doen, uitgebreid te eten, samen op de bank te knuffelen met hapjes. Dat soort dingen.Relaties zijn slecht voor dikke mensen.
"urban muziek"quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt hoor. En er is slechtere muziek. Veel slechtere.
3 x per week kracht en techniek training. En dan ook nog 2 x in de week de jeugd voetbal training geven.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt af van de seks en het trainingsregime.
Ik vroeg me al af wie dat net stuurdequote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Californium het volgende:
Geen idee welke muziek daar onder valt.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie dat net stuurde
Nijmegen?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
in de buurt van de oudste stad van Nederland.
Nijmegen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dude, en dan nog steeds een buik hebben?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
3 x per week kracht en techniek training. En dan ook nog 2 x in de week de jeugd voetbal training geven.
Sowieso.quote:
negermuziekquote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee welke muziek daar onder valt.
Zal ik vragen of die je wil dumpen?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het nu uit zou gaan zou ik uit ellende denk ik niets meer eten. Dus voor m'n gewicht zou het goed zijn.
O, dat trekt me zelden. Heel soms wel een tof nummer. Maar dat is dan puur dat ene nummer en verder niets van die artiest.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso.
Naar negermuziek luisteren.ik hoef geen ooraids.
[..]
negermuziek
Daar komt deze ook vandaanquote:
Bedanktquote:Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als mijn vader. En die slikt nu bloedverdunners en andere zooi als M&M's
Sinds wanneer woon jij bij Heerlen?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Houden zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee welke muziek daar onder valt.
Toen niet Barb.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, en dan nog steeds een buik hebben?
Dan maar liever dik.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal ik vragen of die je wil dumpen?
Omg, smelt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
Hoe kom je in godsnaam op Heerlen?quote:
Noviomagum is vast ouderquote:Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij bij Heerlen?
[..]On my way
Er is altijd strijd tussen Nijmegen en Maastricht. Maar Heerlen is het zeker niet.quote:
Niks mis met negermuziekquote:Op woensdag 5 november 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso.
Naar negermuziek luisteren.ik hoef geen ooraids.
[..]
negermuziek
Zullen wij samen binnenkort op de bank knuffelen en zal ik dan voor hapjes op de tafel zorgen? :$quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
Is seks een calorie verbrandende sport? No wonder I'm still a fatty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |