trolquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:17 schreef HarveySpecter het volgende:
Gewoon normaal en voldoende eten. Daar zou ik mee beginnen.
Ik vind persoonlijk gespierde vrouwen niet erg aantrekkelijk. Maar als je toch spieren wil trainen, dan moet je dat combineren met bovenstaande.
jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Je deed er 5 jaar over om 15 kilo aan te komen?
Is dat ehh .. snel?
Als je leven niet in t teken staat van trainen maar je gaat wel aan de anabolen ben je gewoon een verwend lui varken dat altijd gewend is om z'n zin te krijgen. 'ik wil het en ik wil het nu' zonder er ook maar een beetje moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:40 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Jij denkt zonder anabolen te gebruiken, meer dan 15 kilo aan spieren te kunnen aankomen in die tijd?
Meer is vast mogelijk, maar dan staat je leven 100% in het teken van fitness/bodybuilding.
Ze merken vanzelf wel dat het zinloos is, zodra ze stoppen met die troep zijn de spieren ook weer als sneeuw voor de zon verdwenen. De gezondheidsproblemen blijven echter.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je leven niet in t teken staat van trainen maar je gaat wel aan de anabolen ben je gewoon een verwend lui varken dat altijd gewend is om z'n zin te krijgen. 'ik wil het en ik wil het nu' zonder er ook maar een beetje moeite voor te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |