quote:Op woensdag 5 november 2014 15:03 schreef twist02 het volgende:
M'n eerste Z&G-topic
Quote/PM/DM maar voor wijzigingen!
Zou dit dan het topic van Zoë's meiden worden?
Ach gossiequote:Op woensdag 5 november 2014 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de 'ik spreek met een beugel uitspraak'
Toen mijn oudste voor het eerst iets moest zeggen met zijn pas aangelegde beugel kwam er ook zo'n geluid uit. Ik bleef er bijna in van het lachen.
Rustig an!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beeb wilde graag even aandacht![]()
Nog geen reden tot paniek.
Wat dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef purebliss het volgende:
Ik heb mijn eerste domme opmerking over mijn zwangerschap binnen ! Jeej
Wat was de reactie?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef purebliss het volgende:
vertellllllllllllquote:Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef purebliss het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:17 schreef purebliss het volgende:
Dat het niet zo heel slim wat om nu alweeeeeeeeeer zwanger te zijn. En of ik wel wist dat 3 kinderen heel zwaar is..
Waar ik vandaan kom is 6 nog steeds het minimum.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:42 schreef DJMO het volgende:
vroeger waren 6 tot ?? kinderen heel normaal per gezin. Maar het sterftecijfer lag ook veel hoger destijds.
Zeiden ze laatst op het werk ook. Dat het lijkt of 3 kinderen weer hip werd. Na een lange periode 2.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:42 schreef Minarosa het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat drie kinderen hebben steeds populairder wordt, als ik zo om mee heen kijk. En allebei een (bijna) volledige baan.
jaquote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Victor Reinier, daar sopt LT toch op?
ik ken het. ik zat op zo'n boot van schotland naar nederland was een helquote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef Melliemuis het volgende:
LT![]()
Hopelijk valt het mee!
Zucht, ik kom ook weer een weekje naar Nederland. Moeders die er nog even dik bovenop legt 'Oh ik wou nog filet americain voor je meenemen maar dat mag jij natuurlijk niet. Maar ik heb wel een zak pepernoten voor je..'. Thanks mom. Filet americain is één van de beste dingen van Nederland, en er zijn niet veel dingenEn we gaan rijden, ik kijk daar zo erg tegenop. En dan die boot. Ik ben al zeeziek en dan ook nog die klote ochtendmisselijkheid die nog steeds niet weg is.
Nu ga ik ophouden met klagen
Mij ook! En dan allemaal rond zo'n ronde eettafel, met een dampende pan erwtensoep in het middenquote:
mijn buikje met bandenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef Crumpette het volgende:
Damn dames, ik ga ook een keer werken hoor!![]()
meteen 153917 topics vol.
LT wat is deze?![]()
Ik heb me lekker door de repetities gerocheldhopelijk ben ik morgen beter bij stem
ja t was van de zijkantquote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef Minarosa het volgende:
Ik moest even goed kijken naar de foto van LT voordat ik het snapteHopelijk niets ergs, sterkte!
echt?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef Kimpossible het volgende:
Mijnes kwam met exact dezelfde termijnEn dies leuk joh!
haha was dat maar zo - of eigenlijk niet, ben het wel zat, maar elke dag dat ze blijft zitten is maar beter vind ik -quote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef klaprooss het volgende:
Ga je bevallen?![]()
Of voelde je minder leven?
Hopelijk het eerste!
ben erg benieuwd! en inderdaad. ben heel blij dat er niks isquote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef Minarosa het volgende:
Wat fijn LT dat je weer thuis bent! Wie weet begint het snel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Nikooos het volgende:
Maar welke schoenen had je nou aan?ik weet niet hoe deze schoenen hetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
Ik hoop dat ik kan slapen vannacht na zo'n onbevredigend antwoordquote:Op woensdag 5 november 2014 17:00 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik weet niet hoe deze schoenen heten
mensen moeten niet zo zeiken. ik kom uit een gezin met 4 kinderen en ik heb nog een biologisch broertje ergens. Dus dat telt niet echt qua groot huishouden.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:17 schreef purebliss het volgende:
Dat het niet zo heel slim wat om nu alweeeeeeeeeer zwanger te zijn. En of ik wel wist dat 3 kinderen heel zwaar is..
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:04 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik kan slapen vannacht na zo'n onbevredigend antwoord
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:04 schreef Nikooos het volgende:
[..]
ze zijn bruin en van leer en hebben vetersquote:Op woensdag 5 november 2014 17:04 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Die praat rare praatquote:
Ik denk dat die nu wel (beide) handen vol heeftquote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zoë: Nu duurt het wel lang hoor, voordat je ons iets komt vertellen of komt showen.
Zodra die meiden eruit zijn, maak je toch gelijk een foto om op fok te zettenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:19 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik denk dat die nu wel (beide) handen vol heeft![]()
Alleen mooie of lieve kinderenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zijn er ook lelijke kinderen geboren?
de vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat zou statistisch gezien heel gek zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Alleen mooie of lieve kinderen
Ik zat erop te wachtenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem beantwoorden.
blij dat ik je niet teleurstel dan.quote:
Hele gekke conclusie dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
blij dat ik je niet teleurstel dan.
ongefleaufeleaus!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:15 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Die praat rare praat![]()
Maar das algemeen bekend dacht ik zo
(Iets met flamengers, soberso en emagherd.. schrijf ik het wel goed zo?)
Fijn dat je weer thuis bent LT
vandaag nietquote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ah, ik taalbami!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Nee Rady, het is ermahgerd!
Ik ben stiekem zelfs taalnasi, al ben ik niet meer zo fanatiek als vroeger
LT, fijn dat alles er goed uit zag, en nu lekker broeden nog even
Ik moest meteen denken aan een klasgenoot op de middelbare school. Iedere keer als het bij geschiedenis over de Nazi's ging, dacht zij aan Chinees eten.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
(Ik hoop altijd maar dat mensen van zichzelf snappen dat ik dat soort dingen dus altijd opzettelijk doe)
(En anders denken ze dat ik heel dom ben. Ook geen man overboord)
Precies. Met of zonder zambal!quote:
HBO of niet zegt niet zoveel. Havo of gerichte MBO-opleiding blijkbaar ook niet, want ik ben één van de weinige HBOstudenten dit jaar die zowel de Engelse als de Nederlandse taaltest (ruim) gehaald heeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:17 schreef AwayTL het volgende:
Ik ken serieus iemand die nasi ging spellen, maar dan met een z.
En ze heeft toch echt het hbo afgerond.
Nee klopt, bij ons was Nederlands ook ineens vrijgesteld van de verplichte studiepunten.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
HBO of niet zegt niet zoveel. Havo of gerichte MBO-opleiding blijkbaar ook niet, want ik ben één van de weinige HBOstudenten dit jaar die zowel de Engelse als de Nederlandse taaltest (ruim) gehaald heeft.
Ah, die zit nu bij mij in de klas.....quote:Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee klopt, bij ons was Nederlands ook ineens vrijgesteld van de verplichte studiepunten.
En er zat er 1 bij mij in de klas die volgensmij net in staat was om zelfstandig te poepen.
uhh.. Sorryquote:Op woensdag 5 november 2014 17:05 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze zijn bruin en van leer en hebben veters
Gefeliciteerd Zoë! Je 'klinkt' ook uitgeput tot the max. Alles goed met jullie 3en? Kom rustig bij!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Om 16:45 is E.mma L.ise (3,2kg) geboren en om 17:45 S.ophie J.ulia (3kg)
Placenta woog 1,5 kg. Bloedverlies 750 bij E.mma 400 bij S.ophie
Was behoorlijk pittig
Ah eindelijk! Het zit erop voor je!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Was behoorlijk pittig
Goed gedaan wijffiequote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Was behoorlijk pittig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeahhhhhhquote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Was behoorlijk pittig
Ja, daar is ze dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Was behoorlijk pittig
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Was behoorlijk pittig
Mijn moeder zei tegen mij dat ik iedereen moet vertellen dat ik pas eind april ben uitgerekend ipv midden april. Dan kreeg ik niet steeds vragen of het kind er al wasquote:Op woensdag 5 november 2014 18:27 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik moest vandaag zoveel whatsappjes en tweets en Facebook berichtjes beantwoorden dat m'n telefoon nu al leeg ismorgen ga ik gewoon niks meer antwoorden, hmpf. Nee, die baby is er al lang joh, ben 't alleen even vergeten te vertellen..
![]()
Behalve jullie heb ik ook niemand verteld over 't strippen volgende week![]()
Alleen al om van al deze aandacht af te komen mag die baby er nu wel uit
Gefeliciteerd met je meisjesquote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Was behoorlijk pittig
Ik zeg tegen de meeste mensen ook alleen 'mei' en geen dag erbij. Vind ik wel een voordeel dat ik zo vroeg in de maand uitgerekend benquote:Op woensdag 5 november 2014 20:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn moeder zei tegen mij dat ik iedereen moet vertellen dat ik pas eind april ben uitgerekend ipv midden april. Dan kreeg ik niet steeds vragen of het kind er al wasAanstaande-oma-wijsheden...
Samen in Z&G, yay!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nou, heel pril en spannend, maar ik ben weer terug!
Oooh wat ga ik duimen voor je!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Vergeet je niet (weer) iets?!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Nikooos het volgende:
Gefeliciteerd Zoë!!![]()
Wat een mooie namen!
En welkom IMA!
Och erm.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef L-E het volgende:
Ik heb net tranen weg zitten slikken vanwege iets heel kleins in het namentopic. En ik huilde serieus bij het krantenbericht over de otter, terwijl ik alleen de kop las, maar ik nam aan dat het slecht nieuws was. Dus
Oh hai hormonen
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
moar stickers?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Vergeet je niet (weer) iets?!![]()
(Straks moet je het echt zelf doen he)
Hoera voor niks!quote:Op donderdag 6 november 2014 07:17 schreef Zolena het volgende:
Ja hoor. Ik lig me nog steeds braaf te vervelen er gebeurt niks. En dat moet ook.
2 gouden babyglitters voor jou!!quote:Op donderdag 6 november 2014 07:19 schreef Zoë23 het volgende:
Lief van jullie![]()
![]()
Wel lastig om de aandacht te verdelen tussen beide. Ze zijn het meest tevreden als ze samen liggen maar voor snachts mocht dat niet (nieuw protocol ofzo).
Het waak-infuus is er net uit en voel me al wat beter. Bloedverlies is nu redelijk. Wel veel naweeën (weeenopwekkers stonden aan met t infuus om mijn bm te laten krimpen)
Wat is bevallen van 2 heftig zeg. Weeën vielen helemaal weg na E.mma en op een gegeven moment werd ik echt moedeloos (lekker zo'n klok voor je neus) omdat ze na 30min zouden ingrijpen met ks of pomp.
Uiteindelijk weeenopwekkers op max gezet na 17:40 kwamen er opeens persweeën..ik ging van
Ik kan het niet, wilnietmeer naar; persssss! Was zo heftig en toen was ze er zo maar.
De gyn heeft gelukkig een uur gewacht en ik mocht t 'zelf' doen.
Ben ik hem nu erg dankbaar voor.
wel weer het mooiste gevoel ooit..je baby(s) zien
IMA
Gefeliciteerd!!!!![]()
Hè bah crumpette
Bepaalde neusspray mag idd
Zolena
Gelukkig nog baby in de buik![]()
Whehehequote:Op donderdag 6 november 2014 08:33 schreef Nikooos het volgende:
[..]
2 gouden babyglitters voor jou!!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Was behoorlijk pittig
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef krijgerrtje het volgende:
Nou, onze slaapkamer ventileert niet goed, dus elke ochtend als we wakker worden druipt het water van het raam af. Iedere winter weer, zie ik net dat de schimmels op de muur weer terug zijn
Nogmaals reparatieverzoek ingediend bij de huurcorporatie en zal vriend vanavond vragen het spul van de muur te halen. Ik wil geen baby in een schimmelkamer
Nou, dat! Wat kan ik mezelf dáár gek mee maken zeg. Er wordt je van alle kanten verteld hoe vreselijk belangrijk het wel niet is om goed uitgerust aan je bevalling te beginnen, dus elke keer als ik moe en lamlendig ben ga ik me bedenken hoe het moet als op dat moment de bevalling begint en ik het niet aan kan.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:23 schreef Heliotrope het volgende:
DaDvandaag lekker rustig aan?
Herkenbaar trouwens, een middag op pad geweest en ik kan daarna echt niets meer, en ook labiel/huilen midden in de nacht van de moeheid. Dan ga ik me daar druk om maken, want ik wil wel uitgerust zijn en houd vriend er ook mee wakker. En moe kan ik ook niet meer relativeren, denk ik dat die hoge bloeddruk morgen toch uit gaat monden in allemaal doemdingen.
Het is ook gewoon spannend allemaal en dat maakt dat ik eigenlijk niks kan relativeren, en wat valt er ook te relativeren, het is zoiets grootswat leken die LLM's hier eerder altijd zo kalm. /einde onrust.
Wij hebben hetzelfde probleem, de dubbele ramen in onze slaapkamer en keuken zijn 'lek'. We vragen de huisbaas al een jaar om die te repareren. Onze rookmelder was ook al kapot een jaar terug. Ze stuurde iemand, die keek er even naar, haalde zijn schouder op, zei 'iskapot' en liep de deur weer uit. Niet meer gezien. Dus die ramen gaan ook niet meer gefixt worden gok ikquote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef krijgerrtje het volgende:
Nou, onze slaapkamer ventileert niet goed, dus elke ochtend als we wakker worden druipt het water van het raam af. Iedere winter weer, zie ik net dat de schimmels op de muur weer terug zijn
Nogmaals reparatieverzoek ingediend bij de huurcorporatie en zal vriend vanavond vragen het spul van de muur te halen. Ik wil geen baby in een schimmelkamer
Heb je wel dubbelglas dan? Of is het enkel? Enkelglas blijft nat. Ook als je er een vochtvreter in zet. Als je dat niet hebt zou ik zeuren om ventilatieroosters én dubbelglas.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik vergeet nietsquote:Op donderdag 6 november 2014 13:51 schreef AwayTL het volgende:
Meh, dat probleem krijgen wij nu ook in de kamer van peuter zag ik vanochtend. Echt de enige kamer in het huis zonder dubbel glas. Dus dat komt er binnenkort maar even in.
Sticker van vk, met ingedaalde baby.
Dan zitten we op 15 weken.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef krijgerrtje het volgende:
Hoe ver zijn jullie dan, Nikoos?
Krijg je dan echt een hele hippe statige brief terug?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik weet niet meer wie het destijds riep, maar ik had een geboortekaartje naar de koning gestuurd nav dit topic, en kreeg vandaag een reactie![]()
Voor wie toen nog niet meelas dus een tip als de kleine er is: stuur Willem ook een kaartje
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:45 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Krijg je dan echt een hele hippe statige brief terug?
Wel gaaf voor in het plakboekquote:Op donderdag 6 november 2014 14:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]![]()
Het is nog net geen 'welkom in mijn koninkrijk, onderdaan'.
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]![]()
Het is nog net geen 'welkom in mijn koninkrijk, onderdaan'.
Ik wil hier graag de credits voorquote:Op donderdag 6 november 2014 14:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik weet niet meer wie het destijds riep, maar ik had een geboortekaartje naar de koning gestuurd nav dit topic, en kreeg vandaag een reactie![]()
Voor wie toen nog niet meelas dus een tip als de kleine er is: stuur Willem ook een kaartje
[ Bericht 7% gewijzigd door Spees_Eend op 06-11-2014 15:57:15 ]
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik wil hier graag de credits voor
Tof is dat he!
Oh en ik vond het juist een heel lieve tekst, niet uit de hoogte oid! Wel wat dure woorden. Ik zal mijne ff uploaden zo.
Dit is m, haal hem zo weer weg omdat haar volledige namen erin staan.
Oh ja! Bedankt voor de tip nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee het is niet uit de hoogte inderdaad, dat bedoelde ik niet, maar het is wel een mooie officiële felicitatie voor in de verzameling!Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
Stuur je een kaartje naar Elisa daar?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:59 schreef Melliemuis het volgende:
Oh wat leuk, kaartje naar de koningMoet ik ook doen, maar beeb krijgt Britse nationaliteit. Zou ik dan ook wat terugkrijgen
? Of krijg ik dan zo'n reactie van 'landveraaier' ..
Is het dan niet juist fijn dat er duidelijke regeltjes zijn, zodat je precies weet wanneer je contact moet opnemen?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:49 schreef Heliotrope het volgende:
Fijn gevalletje, dat klinkt al stukken beter (of iig minder opgedrongen) dan de vorige keer, fijn dat je er een goed gevoel bij had en verder alles goed was.
Goed idee, geboortekaartje naar de koning
Hier hoofdpijn, nu had ik dat al een paar dagen een beetje maar moet ik extra alert zijn ivm bloeddruk en bellen als het niet weggaat met paracetamol. Dus net genomen en nu maar hopen dat het gauw weggaat. Ik baal soms een beetje van die strikte metingen en regeltjes.. Natuurlijk is het goed als er echt iets is, maar zelf kan ik er niet zo goed mee omgaan(of nou ja, ik kan dan opeens mijn gezonde verstand niet meer gebruiken ofzo).
Daar zit ook wat in ja, zonder instructies weet je ook niet waar je aan toe bent, alleen neig ik zo snel naar doemscenario's dan. Op zoek naar info las ik overigens jouw verhaal (wat enorm heftig..) wat deels ook maakte dat ik erbij typte dat het goed is dat ze er zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het dan niet juist fijn dat er duidelijke regeltjes zijn, zodat je precies weet wanneer je contact moet opnemen?Had je nou morgen weer bd-controle?
Succesquote:Op donderdag 6 november 2014 16:36 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in ja, zonder instructies weet je ook niet waar je aan toe bent, alleen neig ik zo snel naar doemscenario's dan. Op zoek naar info las ik overigens jouw verhaal (wat enorm heftig..) wat deels ook maakte dat ik erbij typte dat het goed is dat ze er zijn.
En ik ga nu ook bellen, want de hoofdpijn is er nog.
Ja, dat begrijp ik, van die doemscnario's (had ik ook). En mijn verhaal is wel heel uitzonderlijk he, laat dat een geruststelling zijn. Desalniettemin, hypertensie kent zeker risico's en gevolgen en daar wil je bovenop zitten. Je kan niet te veel bellen, wel te weinig, zei een gyn mij ooit. Hij heeft gelijkquote:Op donderdag 6 november 2014 16:36 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Daar zit ook wat in ja, zonder instructies weet je ook niet waar je aan toe bent, alleen neig ik zo snel naar doemscenario's dan. Op zoek naar info las ik overigens jouw verhaal (wat enorm heftig..) wat deels ook maakte dat ik erbij typte dat het goed is dat ze er zijn.
En ik ga nu ook bellen, want de hoofdpijn is er nog.
heb je ook gelijk in. En van nooit te veel kunnen bellen vind ik ook voor iedereen gelden behalve mezelfquote:Op donderdag 6 november 2014 16:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, van die doemscnario's (had ik ook). En mijn verhaal is wel heel uitzonderlijk he, laat dat een geruststelling zijn. Desalniettemin, hypertensie kent zeker risico's en gevolgen en daar wil je bovenop zitten. Je kan niet te veel bellen, wel te weinig, zei een gyn mij ooit. Hij heeft gelijk
Succes, hopelijk valt het mee!
Ik ken het, het zal wel een vrouwendingetje zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 16:54 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
heb je ook gelijk in. En van niet te veel bellen vind ik ook voor iedereen gelden behalve mezelf
probeer het nu nog even snel?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:59 schreef Radyhyn het volgende:
Helio goed dat je toch gebeld hebt
Hopelijk valt bloeddruk morgen mee
De arts heeft nog niet gebeld met de resultaten...![]()
Zou ie nog bellen? Anders bel ik er morgen ochtend wel achteraan..
Vlindur mooi gedaan!
Meestal is geen nieuws goed nieuws. En anders idd nu nog even bellen?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:59 schreef Radyhyn het volgende:
Helio goed dat je toch gebeld hebt
Hopelijk valt bloeddruk morgen mee
De arts heeft nog niet gebeld met de resultaten...![]()
Zou ie nog bellen? Anders bel ik er morgen ochtend wel achteraan..
Vlindur mooi gedaan!
Misschien staat-ie een keizersnede te doen..quote:Op donderdag 6 november 2014 17:12 schreef Radyhyn het volgende:
Ik krijg het antwoordapparaat![]()
Het zal wel goed zijn hoor.. maar hij zou in elk geval even bellen. Hij zou het echt niet vergeten zei hij er nog bij
Haha nou vooruit dan maar.. in dat geval hoeft ie mij vandaag niet te bellenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien staat-ie een keizersnede te doen..
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:00 schreef Cholula het volgende:
Rady ik vind het zo ontzettend gaaf om te lezen dat je ondanks alle extra controles en het gedoe daaromheen toch altijd zo positief blijft! Heb je de arts nog gebeld? Ow antwoordapparaat. Geen nieuws is goed nieuws dan maar.
tof, op die termijn kwam ik er ook achterquote:Op donderdag 6 november 2014 18:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Cholula, nee, nog niet gebeld. Ben nu 4w3d denk ik, dus kan eind volgende week wel een keer.
Heerlijk!quote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef Radyhyn het volgende:
Jeeejjj de gyn heeft net nog gebeld!
Alles was goed
Alleen nog de bloeddruk in de gaten houden nu (maandag bd-controle en dan volgende week vrijdag weer controle bij de gyn). Ik ben weer zen nu
Carlo!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef Crumpette het volgende:
Stickers!![]()
hier qua stem iets beter dan gisteren, hoewel, hoe meer ik zong, hoe minder het werd. Hopelijk zet de stijgende lijn zich voort! Heb nog maar even neusspray gehaald vanmiddag, "normale" en zoutoplossing. zoutoplossing doet nog niks
.
nu: Moe. Straks wel lekker Maestro op tv, dat vind ik echt een leuk programma
edit: omg normale neusspray, ik kan ademen!![]()
![]()
![]()
![]()
omg echt he! Ik vond dat zo leuk en verbazend vorige week! Ik kijk al naar Carlo sinds telekidsquote:Op donderdag 6 november 2014 20:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Carlo!geef die man wat dvds van goede dirigenten en dan kan hij het straks gewoon echt!
ik zou als ik jou was wel een jasje meenemen. het wordt nu al (gemeen) koud soms, laat staan in december. beter te veel mee dan te weinigquote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef Crumpette het volgende:
ik begin inmiddels een beetje te denken aan de vluchttas enzo.. en vraag me af: heeft mijn baby een jas nodig om in de auto naar huis te gaan? Of is een trui/vest genoeg, met een deken...
Een echte jas jas vind ik niet prettig, zou lekker een vest meenemen en een deken.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef Crumpette het volgende:
ik begin inmiddels een beetje te denken aan de vluchttas enzo.. en vraag me af: heeft mijn baby een jas nodig om in de auto naar huis te gaan? Of is een trui/vest genoeg, met een deken...
Hoewel hij de afgelopen jaren zichzelf wel onzettend geweldig is gaan vinden, vond ik hem vorige week ook wel erg goed. En Maestro is ook een gaaf programma!quote:Op donderdag 6 november 2014 20:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
omg echt he! Ik vond dat zo leuk en verbazend vorige week! Ik kijk al naar Carlo sinds telekidsvind hem cool.
Koeka maxi cosi zakquote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef Crumpette het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Koeka maxi cosi zak![]()
[ afbeelding ]
Kuiken heeft er de eerste maanden van zijn leven in gewoond. Hij sliep er ook in als in een nestje in de wieg, box en wandelwagenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:57 schreef Crumpette het volgende:
[..]mooi, maar zonder maxi cosi (leen er eenje voor het ritje naar huis) en zonder auto een beetje overdreven... heb wel een lekkere warme voetenzak voor in de kinderwagen, die kan ook nog
Hebben we zelfs nog in de buggyzit gebruikt. Daar paste de zak ook in. Totdat zoon zijn benen er niet meer in pasten..quote:Op donderdag 6 november 2014 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Koeka maxi cosi zak![]()
[ afbeelding ]
Haha ik werd bijna enthousiast, maar S past er al lang niet meer in. Misschien kan hij nog mee als voetenzakquote:Op donderdag 6 november 2014 21:08 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Hebben we zelfs nog in de buggyzit gebruikt. Daar paste de zak ook in. Totdat zoon zijn benen er niet meer in pasten..
Dat is inderdaad een soort vest/jasje. Lijkt me prima. Lekker zacht, denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:07 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik vind die voetenzak zo leuk![]()
Maar zo duur![]()
Ik heb een soort vestje gekocht, van de prenatal, vrij standaard haha, maar die en een dekentje lijkt me goed genoeg!al vind ik dit vestje ook wel op een jasje lijken, dus ik weet het verschil niet so goed.. Wat versta je onder een winterjasje?
Edit: deze heb ik dus: http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=90443
Onze zoon zit nog steeds met zijn lengte onder t gemiddelde... Dus hij kon er aardig lang inquote:Op donderdag 6 november 2014 21:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha ik werd bijna enthousiast, maar S past er al lang niet meer in. Misschien kan hij nog mee als voetenzak.
ik stel me nu bijna iets voor met een wasbord en een tobbequote:Op donderdag 6 november 2014 21:34 schreef DJMO het volgende:
ik had al weken last van nesteldrang, maar nu zit ik toch een beetje ontmoedigd naar m'n was te kijkenik kreeg vanavond van een vriendin een verhuisdoos vol met babydingen. Waaronder een volle wasmand hydrofiele luiers, rompertjes, washandjes. En dat is alleen de witte afdeling, de gekleurde afdeling is minstens nog een wasmand vol
ik heb godzijdank de beschikking over een wasmachine en een droger .. maar het is echt véél .. en ik wil het wel schoon de kasten inhebbenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:37 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik stel me nu bijna iets voor met een wasbord en een tobbe
ik doe zo'n voetenzak ding in de maxicosi. waar ze helemaal in zit. Plus een jasje/vestje en muts, en ik heb voor de zekerheid een fleecedeken in mn vluchttas zitten. stel dat het gaat sneeuwen of we komen in de file en whatever is er aan de hand.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:32 schreef Crumpette het volgende:
oh dan wel jaquote:Op donderdag 6 november 2014 22:07 schreef Heliotrope het volgende:
Ik heb een shirtje en een vestje met lange mouwen, en een omslagdoek/deken voor in de maxicosi. Je kunt bijna voor de deur parkeren en het is 10 minuten rijden, dus ik geloof wel dat het genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |