quote:Op woensdag 5 november 2014 15:03 schreef twist02 het volgende:
M'n eerste Z&G-topic
Quote/PM/DM maar voor wijzigingen!
Zou dit dan het topic van Zoë's meiden worden?
Ach gossiequote:Op woensdag 5 november 2014 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de 'ik spreek met een beugel uitspraak'
Toen mijn oudste voor het eerst iets moest zeggen met zijn pas aangelegde beugel kwam er ook zo'n geluid uit. Ik bleef er bijna in van het lachen.
Rustig an!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beeb wilde graag even aandacht![]()
Nog geen reden tot paniek.
Wat dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef purebliss het volgende:
Ik heb mijn eerste domme opmerking over mijn zwangerschap binnen ! Jeej
Wat was de reactie?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef purebliss het volgende:
vertellllllllllllquote:Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef purebliss het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:17 schreef purebliss het volgende:
Dat het niet zo heel slim wat om nu alweeeeeeeeeer zwanger te zijn. En of ik wel wist dat 3 kinderen heel zwaar is..
Waar ik vandaan kom is 6 nog steeds het minimum.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:42 schreef DJMO het volgende:
vroeger waren 6 tot ?? kinderen heel normaal per gezin. Maar het sterftecijfer lag ook veel hoger destijds.
Zeiden ze laatst op het werk ook. Dat het lijkt of 3 kinderen weer hip werd. Na een lange periode 2.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:42 schreef Minarosa het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat drie kinderen hebben steeds populairder wordt, als ik zo om mee heen kijk. En allebei een (bijna) volledige baan.
jaquote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Victor Reinier, daar sopt LT toch op?
ik ken het. ik zat op zo'n boot van schotland naar nederland was een helquote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef Melliemuis het volgende:
LT![]()
Hopelijk valt het mee!
Zucht, ik kom ook weer een weekje naar Nederland. Moeders die er nog even dik bovenop legt 'Oh ik wou nog filet americain voor je meenemen maar dat mag jij natuurlijk niet. Maar ik heb wel een zak pepernoten voor je..'. Thanks mom. Filet americain is één van de beste dingen van Nederland, en er zijn niet veel dingenEn we gaan rijden, ik kijk daar zo erg tegenop. En dan die boot. Ik ben al zeeziek en dan ook nog die klote ochtendmisselijkheid die nog steeds niet weg is.
Nu ga ik ophouden met klagen
Mij ook! En dan allemaal rond zo'n ronde eettafel, met een dampende pan erwtensoep in het middenquote:
mijn buikje met bandenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef Crumpette het volgende:
Damn dames, ik ga ook een keer werken hoor!![]()
meteen 153917 topics vol.
LT wat is deze?![]()
Ik heb me lekker door de repetities gerocheldhopelijk ben ik morgen beter bij stem
ja t was van de zijkantquote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef Minarosa het volgende:
Ik moest even goed kijken naar de foto van LT voordat ik het snapteHopelijk niets ergs, sterkte!
echt?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef Kimpossible het volgende:
Mijnes kwam met exact dezelfde termijnEn dies leuk joh!
haha was dat maar zo - of eigenlijk niet, ben het wel zat, maar elke dag dat ze blijft zitten is maar beter vind ik -quote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef klaprooss het volgende:
Ga je bevallen?![]()
Of voelde je minder leven?
Hopelijk het eerste!
ben erg benieuwd! en inderdaad. ben heel blij dat er niks isquote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef Minarosa het volgende:
Wat fijn LT dat je weer thuis bent! Wie weet begint het snel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Nikooos het volgende:
Maar welke schoenen had je nou aan?ik weet niet hoe deze schoenen hetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
Ik hoop dat ik kan slapen vannacht na zo'n onbevredigend antwoordquote:Op woensdag 5 november 2014 17:00 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik weet niet hoe deze schoenen heten
mensen moeten niet zo zeiken. ik kom uit een gezin met 4 kinderen en ik heb nog een biologisch broertje ergens. Dus dat telt niet echt qua groot huishouden.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:17 schreef purebliss het volgende:
Dat het niet zo heel slim wat om nu alweeeeeeeeeer zwanger te zijn. En of ik wel wist dat 3 kinderen heel zwaar is..
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:04 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik kan slapen vannacht na zo'n onbevredigend antwoord
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:04 schreef Nikooos het volgende:
[..]
ze zijn bruin en van leer en hebben vetersquote:Op woensdag 5 november 2014 17:04 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Die praat rare praatquote:
Ik denk dat die nu wel (beide) handen vol heeftquote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zoë: Nu duurt het wel lang hoor, voordat je ons iets komt vertellen of komt showen.
Zodra die meiden eruit zijn, maak je toch gelijk een foto om op fok te zettenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:19 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik denk dat die nu wel (beide) handen vol heeft![]()
Alleen mooie of lieve kinderenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zijn er ook lelijke kinderen geboren?
de vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat zou statistisch gezien heel gek zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Alleen mooie of lieve kinderen
Ik zat erop te wachtenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem beantwoorden.
blij dat ik je niet teleurstel dan.quote:
Hele gekke conclusie dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
blij dat ik je niet teleurstel dan.
ongefleaufeleaus!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:15 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Die praat rare praat![]()
Maar das algemeen bekend dacht ik zo
(Iets met flamengers, soberso en emagherd.. schrijf ik het wel goed zo?)
Fijn dat je weer thuis bent LT
vandaag nietquote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ah, ik taalbami!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Nee Rady, het is ermahgerd!
Ik ben stiekem zelfs taalnasi, al ben ik niet meer zo fanatiek als vroeger
LT, fijn dat alles er goed uit zag, en nu lekker broeden nog even
Ik moest meteen denken aan een klasgenoot op de middelbare school. Iedere keer als het bij geschiedenis over de Nazi's ging, dacht zij aan Chinees eten.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
(Ik hoop altijd maar dat mensen van zichzelf snappen dat ik dat soort dingen dus altijd opzettelijk doe)
(En anders denken ze dat ik heel dom ben. Ook geen man overboord)
Precies. Met of zonder zambal!quote:
HBO of niet zegt niet zoveel. Havo of gerichte MBO-opleiding blijkbaar ook niet, want ik ben één van de weinige HBOstudenten dit jaar die zowel de Engelse als de Nederlandse taaltest (ruim) gehaald heeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:17 schreef AwayTL het volgende:
Ik ken serieus iemand die nasi ging spellen, maar dan met een z.
En ze heeft toch echt het hbo afgerond.
Nee klopt, bij ons was Nederlands ook ineens vrijgesteld van de verplichte studiepunten.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:24 schreef McLaura het volgende:
[..]
HBO of niet zegt niet zoveel. Havo of gerichte MBO-opleiding blijkbaar ook niet, want ik ben één van de weinige HBOstudenten dit jaar die zowel de Engelse als de Nederlandse taaltest (ruim) gehaald heeft.
Ah, die zit nu bij mij in de klas.....quote:Op woensdag 5 november 2014 18:34 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee klopt, bij ons was Nederlands ook ineens vrijgesteld van de verplichte studiepunten.
En er zat er 1 bij mij in de klas die volgensmij net in staat was om zelfstandig te poepen.
uhh.. Sorryquote:Op woensdag 5 november 2014 17:05 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze zijn bruin en van leer en hebben veters
Gefeliciteerd Zoë! Je 'klinkt' ook uitgeput tot the max. Alles goed met jullie 3en? Kom rustig bij!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Om 16:45 is E.mma L.ise (3,2kg) geboren en om 17:45 S.ophie J.ulia (3kg)
Placenta woog 1,5 kg. Bloedverlies 750 bij E.mma 400 bij S.ophie
Was behoorlijk pittig
Ah eindelijk! Het zit erop voor je!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Was behoorlijk pittig
Goed gedaan wijffiequote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ben supermoe sorry
Was behoorlijk pittig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |