ja zonde he geen goede argumenten vinden die te staven zijn en dan maar op deze toer. ik vind het ook jammer voor je.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Toekito het volgende:
SuperFood geloof dat we tegen een muur praten. Zonde van onze tijd.
Ik ga, als ik zin en tijd heb, eens op zoek naar dat onderzoek dat ik toen had gezien. Was in heel Nederland gehouden dacht ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onderzoek in Amsterdam:
[ afbeelding ]
meest nuttige inhoudelijke post in dit topic. dank je welquote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onderzoek in Amsterdam:
[ afbeelding ]
www.os.amsterdam.nl/pdf/2013_zwarte%20piet.pdf
Waarom wel? We hebben de lippen al minder rood gemaakt, de roe is weg, Piet is een zelfdenkend figuur waar die vroeger oliedom was, oorbellen zijn weg en last but not least wat Frank Debrin zegt.quote:
voor mij? ik ben Pro hoor. Ik ben 22ste weer even ZPquote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ja zonde he geen goede argumenten vinden die te staven zijn en dan maar op deze toer. ik vind het ook jammer voor je.
Word ik ook wel eens. Op afkomst. Hoor je mij klagen?!quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Harlekien het volgende:
Toch vind ik het jammer dat racistische elementen mogen aanblijven onder het nom dat het een kinderfeest is. Tuurlijk maken kinderen zich er niet druk om want die zien alleen een feest erin. Het gaat erom dat een deel van onze bevolking zich gediscrimineerd voelt.
je kinderen zoveel voorliegenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Waarom wel? We hebben de lippen al minder rood gemaakt, de roe is weg, Piet is een zelfdenkend figuur waar die vroeger oliedom was, oorbellen zijn weg en last but not least wat Frank Debrin zegt.
ja hallo als ik mijn kinderen mag leren dat er een god bestaat dan toch zeker ook dat sinterklaas bestaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef Inspireme het volgende:
[..]
je kinderen zoveel voorliegenzwarte piet komt toch zogenaamd door de schoorsteen?
mijn ouders zeiden in groep 2 al van goh luister zwarte piet en sinterklaas zijn nep. Vier het lekker maar het is niet echt.
Maar omdat het jou niets doet moeten anderen het maar accepteren? Jij voelt je niet gediscrimineerd door zwarte piet, anderen wel dus die moeten er maar mee leven?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Word ik ook wel eens. Op afkomst. Hoor je mij klagen?!
precies.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Maar omdat het jou niets doet moeten anderen het maar accepteren? Jij voelt je niet gediscrimineerd door zwarte piet, anderen wel dus die moeten er maar mee leven?
Zijn ook echt hetzelfde. Maar goed doe wat je wilt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ja hallo als ik mijn kinderen mag leren dat er een god bestaat dan toch zeker ook dat sinterklaas bestaat.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Zijn ook echt hetzelfde. Maar goed doe wat je wilt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Harlekien het volgende:
Toch vind ik het jammer dat racistische elementen mogen aanblijven onder het nom dat het een kinderfeest is. Tuurlijk maken kinderen zich er niet druk om want die zien alleen een feest erin. Het gaat erom dat een deel van onze bevolking zich gediscrimineerd voelt.
Meteen schelden, typisch pro-Piet-kamp weer.quote:
quote:
Je kunt dat ook omdraaien. Omdat er een aantal er moeite mee hebben, moet dus maar heel Nederland een traditie in de ban doen. Of moeten die mensen dat ene feest maar voor lief nemen. Want ik erger me ook aan van alles, bepaalde dingen die ik het liefste zou zien verdwijnen, maar goed, veel andere mensen vinden het leuk dus dan trek ik me er maar niet al te veel van aan. Laat ik anderen hun lolletje hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Maar omdat het jou niets doet moeten anderen het maar accepteren? Jij voelt je niet gediscrimineerd door zwarte piet, anderen wel dus die moeten er maar mee leven?
Nou, ik ben benieuwd. Voel je niet verplicht hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga, als ik zin en tijd heb, eens op zoek naar dat onderzoek dat ik toen had gezien. Was in heel Nederland gehouden dacht ik.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat de bevolking dit niet inzietonze mening niet deelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |