ja hallo als ik mijn kinderen mag leren dat er een god bestaat dan toch zeker ook dat sinterklaas bestaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:49 schreef Inspireme het volgende:
[..]
je kinderen zoveel voorliegenzwarte piet komt toch zogenaamd door de schoorsteen?
mijn ouders zeiden in groep 2 al van goh luister zwarte piet en sinterklaas zijn nep. Vier het lekker maar het is niet echt.
Maar omdat het jou niets doet moeten anderen het maar accepteren? Jij voelt je niet gediscrimineerd door zwarte piet, anderen wel dus die moeten er maar mee leven?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Word ik ook wel eens. Op afkomst. Hoor je mij klagen?!
precies.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Maar omdat het jou niets doet moeten anderen het maar accepteren? Jij voelt je niet gediscrimineerd door zwarte piet, anderen wel dus die moeten er maar mee leven?
Zijn ook echt hetzelfde. Maar goed doe wat je wilt.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ja hallo als ik mijn kinderen mag leren dat er een god bestaat dan toch zeker ook dat sinterklaas bestaat.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Zijn ook echt hetzelfde. Maar goed doe wat je wilt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:47 schreef Harlekien het volgende:
Toch vind ik het jammer dat racistische elementen mogen aanblijven onder het nom dat het een kinderfeest is. Tuurlijk maken kinderen zich er niet druk om want die zien alleen een feest erin. Het gaat erom dat een deel van onze bevolking zich gediscrimineerd voelt.
Meteen schelden, typisch pro-Piet-kamp weer.quote:
quote:
Je kunt dat ook omdraaien. Omdat er een aantal er moeite mee hebben, moet dus maar heel Nederland een traditie in de ban doen. Of moeten die mensen dat ene feest maar voor lief nemen. Want ik erger me ook aan van alles, bepaalde dingen die ik het liefste zou zien verdwijnen, maar goed, veel andere mensen vinden het leuk dus dan trek ik me er maar niet al te veel van aan. Laat ik anderen hun lolletje hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Maar omdat het jou niets doet moeten anderen het maar accepteren? Jij voelt je niet gediscrimineerd door zwarte piet, anderen wel dus die moeten er maar mee leven?
Nou, ik ben benieuwd. Voel je niet verplicht hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga, als ik zin en tijd heb, eens op zoek naar dat onderzoek dat ik toen had gezien. Was in heel Nederland gehouden dacht ik.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat de bevolking dit niet inzietonze mening niet deelt
Vind ik jammer, inderdaad.quote:
wijsheid in deze woorden zowel op het niveau van deze discussie als op algemeen democratisch gedachtengoed niveau.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt dat ook omdraaien. Omdat er een aantal er moeite mee hebben, moet dus maar heel Nederland een traditie in de ban doen. Of moeten die mensen dat ene feest maar voor lief nemen. Want ik erger me ook aan van alles, bepaalde dingen die ik het liefste zou zien verdwijnen, maar goed, veel andere mensen vinden het leuk dus dan trek ik me er maar niet al te veel van aan. Laat ik anderen hun lolletje hebben.
Een meerderheid moet zich naar mijn mening in een democratische samenleving niet aanpassen naar een zeurende minderheid. Want zoveel gebeurt er in principe niet.
pro-piet zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meteen schelden, typisch pro-Piet-kamp weer.
Precies.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef Inspireme het volgende:
[..]
pro-piet zijn
als zwarte piet verkleed gaan naar je werk
pro piet muziek maken
ah en tig winkels en bn'ers boycotten
soms moet je zeggen, EN NOU IS HET GENOEG GEWEEST DOE WEER EENS NORMAALquote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef Inspireme het volgende:
[..]
pro-piet zijn
als zwarte piet verkleed gaan naar je werk
pro piet muziek maken
ah en tig winkels en bn'ers boycotten
Das waar.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Als je ook al ziet dat je Nederlandse white power hardcore hebt.
deze is wel racistisch - dit itt zwarte piet:quote:Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef Inspireme het volgende:
http://racistenuitdekast.tumblr.com/
Pro piet zijnno thanks.
Hé Hé eindelijk iemand met goede argumenten.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt dat ook omdraaien. Omdat er een aantal er moeite mee hebben, moet dus maar heel Nederland een traditie in de ban doen. Of moeten die mensen dat ene feest maar voor lief nemen. Want ik erger me ook aan van alles, bepaalde dingen die ik het liefste zou zien verdwijnen, maar goed, veel andere mensen vinden het leuk dus dan trek ik me er maar niet al te veel van aan. Laat ik anderen hun lolletje hebben.
Een meerderheid moet zich naar mijn mening in een democratische samenleving niet aanpassen naar een zeurende minderheid. Want zoveel gebeurt er in principe niet.
Waarom zijn rare uitspraken van een stel mafketels ineens representatief voor alle mensen die er geen heil in zien om zwarte piet krampachtig te veranderen in een kaaspiet of weet ik het? Maar liever alles bij het oude houden.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef Inspireme het volgende:
http://racistenuitdekast.tumblr.com/
Pro piet zijnno thanks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |