Het bewijst wel degelijk iets, maar jij wilt dat niet in zien.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
i don't care - wat het ook is het bewijst niets.
het bewijst even veel alsquote:Op woensdag 5 november 2014 19:24 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het bewijst wel degelijk iets, maar jij wilt dat niet in zien.
dream on. jij ziet ze vliegen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:24 schreef robin007bond het volgende:
De opinie hier op FOK! lijkt trouwens steeds meer tegen Zwarte Piet te zijn.
Nee, niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:25 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het bewijst even veel als
[ afbeelding ]
Wat een onzin.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:25 schreef SuperFood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou hoppatee, nieuwe bannerquote:Op woensdag 5 november 2014 19:24 schreef robin007bond het volgende:
De opinie hier op FOK! lijkt trouwens steeds meer tegen Zwarte Piet te zijn.
Zou wel beter zijn als Piet er in het vervolg zo uit zou zien tho, want hij is toch zwart van het roet?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:25 schreef SuperFood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja op basis van zijn gevoel. zelfs al is het gemeten dan nog is fok van danny en is hij degeen die bepaalt hoe of wat. in dit geval: dannyquote:
Ja, dat weten we.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:27 schreef SuperFood het volgende:
dan nog is fok van danny en is hij degeen die bepaalt hoe of wat.
Logisch toch. Het is weer bijna Sinterklaas, dus er wordt ook weer meer over gesproken.quote:
Ja, maar dat hoeven er toch niet direct meerdere per dag te zijn? Ik ga die shit eens wat actiever wegflikkerenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Logisch toch. Het is weer bijna Sinterklaas, dus er wordt ook weer meer over gesproken.
Dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoeven er toch niet direct meerdere per dag te zijn? Ik ga die shit eens wat actiever wegflikkeren
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoeven er toch niet direct meerdere per dag te zijn? Ik ga die shit eens wat actiever wegflikkeren
hoezo wegflikkerenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
oke.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:36 schreef Pharkus het volgende:
Ach ik voel mee ook nog steeds gekwetst hoe de katholieken en protestanten eeuwenlang ons land verneukt hebben en verhuld in duisternis. Maar om nou Pasen Pinksteren of Kerst te willen afschaffen gaat me weer wat fur.
ik wil lapoquote:Op woensdag 5 november 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
Zal ik hem volspammen met mijn coole abo-powers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |