lekker centraal, kan dus bij alle meets aanwezig zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Amersfoort, althans daar liet hij Johannes in de kou sta.
Hij kan het weten.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen spijt bro
GGMM vindt dit een beetje gay
Het was daar best koud, ik had René zijn warmte wel kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Amersfoort, althans daar liet hij Johannes in de kou sta.
Dus?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens de potloodtest zijn het hangers
Dat wist ik in mijn hart.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was daar best koud, ik had René zijn warmte wel kunnen gebruiken.
je had ook sowieso een dikke knuffel gehad.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was daar best koud, ik had René zijn warmte wel kunnen gebruiken.
Dit maakt het des te pijnlijker nu ik dat niet heb gehad.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
je had ook sowieso een dikke knuffel gehad.
Ik heb weinig op hangers tegen. Ze moeten natuurlijk niet tegen d'r dijen aan kletsen, maar kom opquote:Op woensdag 5 november 2014 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu nog te doen maar niet te lang bij blijven hangen
5 min stilte voor de gevallen helden, een gepast eerbetoon.quote:
Ik heb er een hekel aan als mensen hypocriet doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
5 min stilte voor de gevallen helden, een gepast eerbetoon.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als mensen hypocriet doen.
wat is het tijdverschil +9?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Vanuit de andere kant van de wereld:
FREE KNUT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |