Met je auto op een menigte inrijden een idee?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Questular het volgende:
pfff ik post hier voor mij gevoel al 30 jaar, nog sta ik niet tussen de Gym members en heb ik nog nooit een naam topic gehad.... echt, als hetro blanke man krijg je geen eerlijke kans mee.
Ik ga een brief schrijven naar mijn dorpsvertegenwoordiger.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
T is hier net de publieke omroep. Negers, blanken, zwarten, homo's, tranny's, moslims, ajaxfans, iemand met een honda en gewone mensen.
Ik kan hier als provenciaal maar moeilijk mee omgaan.
Waar rijd je dan in?quote:
Ga weg vieze white CIS male bah #beatpatriarchyquote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Questular het volgende:
pfff ik post hier voor mij gevoel al 30 jaar, nog sta ik niet tussen de Gym members en heb ik nog nooit een naam topic gehad.... echt, als hetero blanke man krijg je geen eerlijke kans meer.
Mens ik kom uit een klein gehucht in Brabant. Provincialer kende't nie hebbequote:Op woensdag 5 november 2014 13:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
T is hier net de publieke omroep. Negers, blanken, zwarten, homo's, tranny's, moslims, ajaxfans, iemand met een honda en gewone mensen.
Ik kan hier als provenciaal maar moeilijk mee omgaan.
Die icons worden al 300 jaar niet meer geupdate.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Questular het volgende:
pfff ik post hier voor mij gevoel al 30 jaar, nog sta ik niet tussen de Gym members en heb ik nog nooit een naam topic gehad.... echt, als hetero blanke man krijg je geen eerlijke kans meer.
*reported*quote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga weg vieze white CIS male bah #beatpatriarchy
Eindhoven een gehucht noemenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik kom uit een klein gehucht in Brabant. Provincialer kende't nie hebbe
Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:37 schreef Eleiko het volgende:
Die icons worden al 300 jaar niet meer geupdate.
Ik heb ooit nog eens een RfC ingediend om voor topicreeksen automatisch de UI van de 30-40-50 meest postende users in de OP te zetten bij het openen van een nieuw topic van die reeks, maar ik werd of uitgelachen door arrogante Fok-ontwikkelaars of ze begrepen niet wat ik bedoelde.
Ik ben niet in Eindhoven geboren. Ik woon er nu alleen al 8 jaar.quote:
Nog even en ik noem je "huilie" hoor!quote:
pfff Limburg is sjoen!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef seto het volgende:
de gedachte dat er hier mensen posten die niet in de randstad wonen
Paarse spinners klinken erg gayquote:Op woensdag 5 november 2014 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet iets met paarse spinners in elk geval.
I do. I do know.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. die gymchick: ik zou wel het nodige op haar buik willen kliederen en dat het dan zo haar broekje inloopt. Know what I'm saying?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |