True maar als je dit artikel leest:quote:Op donderdag 11 december 2014 17:28 schreef schijffie het volgende:
[..]
Wel uitgezonden door SyFy. Die zijn niet altijd even consistent wat betreft kwaliteit.
Mooi! Want ik hoopte al dat iemand met nieuwe suggesties zou komenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:53 schreef Itisbangin het volgende:
Dan heb je nog tijd voor The Fall en The Missing. Vooral die laatste is een van de naarste series die ik gezien heb. En dat op een goede manier.
Ik vond de Engelse geluidsband nagenoeg onverstaanbaar. Ik heb de extreme stap genomen om het geluid op Duits te zetten; nu kan ik het wel volgen. Echt onder de indruk ben ik ook niet.quote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef AMDB het volgende:
Eerste twee afleveringen van Marco Polo bekeken. Dure productie, maar verhaal, camera en script kunnen me maar matig boeien tot nu toe. Misschien dat ik het nog één episode de kans geef maar tot nu toe teleurstellend.
Engelse subtitles?quote:Op maandag 15 december 2014 00:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vond de Engelse geluidsband nagenoeg onverstaanbaar. Ik heb de extreme stap genomen om het geluid op Duits te zetten; nu kan ik het wel volgen. Echt onder de indruk ben ik ook niet.
gisteren de eerste 2 gekeken en ik ben wel overtuigd. Ziet er mooi uit, die Khan is een coole gast en ben net zo nieuwsgierig als marco polo hoe het verder gaatquote:Op zondag 14 december 2014 19:43 schreef AMDB het volgende:
Eerste twee afleveringen van Marco Polo bekeken. Dure productie, maar verhaal, camera en script kunnen me maar matig boeien tot nu toe. Misschien dat ik het nog één episode de kans geef maar tot nu toe teleurstellend.
Om mij volledig onduidelijke redenen willen de ondertitels (in welke taal dan ook niet aan).quote:Op maandag 15 december 2014 10:58 schreef dumble het volgende:
[..]
Engelse subtitles?
Ik heb wel genoten van de serie, marathon gehouden afgelopen weekend.. Ik kijk uit naar het volgende seizoen.. Die blinde monk is wel een beetje far-fetched btw
Hmm, misschien slecht omschreven, er zitten shots in waarvan ik denk dat ze ontzettend nutteloos zijn. Verkeerd posities, shots die er niet toe doen, nutteloos uitzoomen e.d.quote:
Vind dat wel meevallen. Verder vind ik het wel een leuke serie. Geen Game of Thrones inderdaad, maar zeker vermakelijk. Beter dan het gros dat tegenwoordig uitkomt.quote:Op maandag 15 december 2014 18:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, misschien slecht omschreven, er zitten shots in waarvan ik denk dat ze ontzettend nutteloos zijn. Verkeerd posities, shots die er niet toe doen, nutteloos uitzoomen e.d.
BBC tegenwoordig ook al USA?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:43 schreef Itisbangin het volgende:
Vanavond op BBC1 laatste aflevering van dit seizoen van The Missing uitgezonden. Komt een tweede seizoen met een nieuwe zaak.
Eerste zaak komt dus héél erg hoog in mijn serielijstje te staan. Als je True Detective enorm omhoog hebt gepijpt, kijk dit dan maar eensch!
Ach, de BBC levert doorgaans prima series af die ik hier graag vermeld zie.quote:
The missing is ook op Starz te zienquote:Op woensdag 17 december 2014 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, de BBC levert doorgaans prima series af die ik hier graag vermeld zie.
We bespreken hier al jaren ook UK alscl er iets interessants voorbij komt johquote:
Aolright mateyquote:Op woensdag 17 december 2014 13:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We bespreken hier al jaren ook UK alscl er iets interessants voorbij komt joh
Als het nou een serie specifieke topic is ok ivm spoilers enzo ok maar hier zeikenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, de BBC levert doorgaans prima series af die ik hier graag vermeld zie.
Thnx, ef trailer kijken!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef dumble het volgende:
Ik heb Kingdom gezien de afgelopen dagen. Kingdom (TV Series 2014– ) - IMDb
Het verhaal stond me in eerste instantie niet echt aan, toch maar ff de pilot gezien en wilde gelijk meer. Deze serie is echt fuckin bruut, wel met een hoog testosterongehalte maar prima toch.. Zeker een aanradertje !
Eindelijk nog een fan na al mijn Kingdom postsquote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef dumble het volgende:
Ik heb Kingdom gezien de afgelopen dagen. Kingdom (TV Series 2014– ) - IMDb
Het verhaal stond me in eerste instantie niet echt aan, toch maar ff de pilot gezien en wilde gelijk meer. Deze serie is echt fuckin bruut, wel met een hoog testosterongehalte maar prima toch.. Zeker een aanradertje !
Ik ga het ook nog kijken maar ben nu eerst aan The Affair begonnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk nog een fan na al mijn Kingdom posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |