Hmm, misschien slecht omschreven, er zitten shots in waarvan ik denk dat ze ontzettend nutteloos zijn. Verkeerd posities, shots die er niet toe doen, nutteloos uitzoomen e.d.quote:
Vind dat wel meevallen. Verder vind ik het wel een leuke serie. Geen Game of Thrones inderdaad, maar zeker vermakelijk. Beter dan het gros dat tegenwoordig uitkomt.quote:Op maandag 15 december 2014 18:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, misschien slecht omschreven, er zitten shots in waarvan ik denk dat ze ontzettend nutteloos zijn. Verkeerd posities, shots die er niet toe doen, nutteloos uitzoomen e.d.
BBC tegenwoordig ook al USA?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:43 schreef Itisbangin het volgende:
Vanavond op BBC1 laatste aflevering van dit seizoen van The Missing uitgezonden. Komt een tweede seizoen met een nieuwe zaak.
Eerste zaak komt dus héél erg hoog in mijn serielijstje te staan. Als je True Detective enorm omhoog hebt gepijpt, kijk dit dan maar eensch!
Ach, de BBC levert doorgaans prima series af die ik hier graag vermeld zie.quote:
The missing is ook op Starz te zienquote:Op woensdag 17 december 2014 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, de BBC levert doorgaans prima series af die ik hier graag vermeld zie.
We bespreken hier al jaren ook UK alscl er iets interessants voorbij komt johquote:
Aolright mateyquote:Op woensdag 17 december 2014 13:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We bespreken hier al jaren ook UK alscl er iets interessants voorbij komt joh
Als het nou een serie specifieke topic is ok ivm spoilers enzo ok maar hier zeikenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, de BBC levert doorgaans prima series af die ik hier graag vermeld zie.
Thnx, ef trailer kijken!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef dumble het volgende:
Ik heb Kingdom gezien de afgelopen dagen. Kingdom (TV Series 2014– ) - IMDb
Het verhaal stond me in eerste instantie niet echt aan, toch maar ff de pilot gezien en wilde gelijk meer. Deze serie is echt fuckin bruut, wel met een hoog testosterongehalte maar prima toch.. Zeker een aanradertje !
Eindelijk nog een fan na al mijn Kingdom postsquote:Op woensdag 17 december 2014 15:55 schreef dumble het volgende:
Ik heb Kingdom gezien de afgelopen dagen. Kingdom (TV Series 2014– ) - IMDb
Het verhaal stond me in eerste instantie niet echt aan, toch maar ff de pilot gezien en wilde gelijk meer. Deze serie is echt fuckin bruut, wel met een hoog testosterongehalte maar prima toch.. Zeker een aanradertje !
Ik ga het ook nog kijken maar ben nu eerst aan The Affair begonnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk nog een fan na al mijn Kingdom posts
Legends is fantastisch. geschreven door een van mijn helden David Wilcock, een man die heel veel wijsheid heeft omtrent hoe de wereld in elkaar steekt. Weet vooral ook veel over complottheorieeen, vandaar dat hij deze serie ook heeft geschreven. Zit veel waarheid in.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:27 schreef JDx het volgende:
Gisteravond begonnen met Legends, kan niet wachten om vanavond episode 2 te gaan kijken.
Heel anders dan ik dacht, altijd mooi beetje mystery erin.
The Affair begon echt heel goed, maar het trok me niet zo dus nooit afgekeken, wil ik nog wel doen trouwens, want het is idd erg goed.quote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef Abed het volgende:
The Affair makkelijk de beste serie dit seizoen.
Kingdom kijken
Gaat het de hele tijd door met die 2 verschillende verhalen? Vind het wel een heel interessant concept maar toch ook een beetje dubbel aangezien je 2 keer hetzelfde ziet. (sommige dingen dan)quote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef Abed het volgende:
Kingdom kijken
Klopt, ben ik ook niet weg van, zitten een of twee slome episodes bij aan het begin maar net de season finale gezien en was smullen. Gewoon erg sterk acteerwerk en goed geschreven.quote:Op maandag 22 december 2014 12:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gaat het de hele tijd door met die 2 verschillende verhalen? Vind het wel een heel interessant concept maar toch ook een beetje dubbel aangezien je 2 keer hetzelfde ziet. (sommige dingen dan)
S01 is wel aardig! Volgens mij is S02 nog niet in het Engels beschikbaar, althans, de laatste keer dat ik zocht nog niet.quote:Op maandag 22 december 2014 14:12 schreef Coelho het volgende:
Inmiddels al lang geen nieuwe serie meer, maar ik loop nog wat achter: Hoe is Crossing Lines? Must see of verspilde HD ruimte?
Raad ik The Middle aan, luchtige comedy van 20min die je kan bingen maar ook om de dag kan kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:39 schreef JDx het volgende:
Nooit van gehoord, zit zelf straks een week bij m'n schoonouders, zoek ook een leuke serie, eentje die niet al te zwaar is, maar waar je wel echt in komt, ooit in een paar weken Chuck gekeken, Royal Pains en White Collar keek ik ook zo 10 afleveringen achter elkaar.
Beetje easy, maar wel verslavend. The Wire keek ik ook wel heel snel en ik moet Sopranos nog, maar zoiets heb ik nu even geen zin in, moet je teveel opletten, wil gewoon steeds tussendoor wat losse afleveringen kunnen kijken.
Jawel hoor, ben toevallig bezig met seizoen 2 , 1 tot en met 12 episode in het engels.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
S01 is wel aardig! Volgens mij is S02 nog niet in het Engels beschikbaar, althans, de laatste keer dat ik zocht nog niet.
Echt hè..jezus. Case of the week crime shows zijn populair, zombies zijn populair..weet je wat, we pleuren ze in een blender en maken er een serie vanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:50 schreef Rossdale het volgende:
Jezus wat klinkt dat iZombie afschuwelijk echt
Ook wel benieuwd of ze van the last man on earth nog wat weten te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef Nickske1912 het volgende:
http://www.tv.com/m/news/(...)n-2015-141875349499/
Better Call Saul en Battle Creek lijken me wel de moeite waard. Niet toevallig allebei van Breaking Bad's Vince Gilligan.
The Missing is inderdaad een 'nare' serie, ben bij ep2 en het heeft een verslavende werking. Goeie tip!quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:53 schreef Itisbangin het volgende:
Dan heb je nog tijd voor The Fall en The Missing. Vooral die laatste is een van de naarste series die ik gezien heb. En dat op een goede manier.
Mooi dat je in het verhaal mee wordt genomen en dat je tijdens het kijken je ongemakkelijk voelt. Erg sterk! Lekker nog 6 afleveringen te gaan dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:22 schreef dabadbass het volgende:
[..]
The Missing is inderdaad een 'nare' serie, ben bij ep2 en het heeft een verslavende werking. Goeie tip!
The fall ken ik niet, maar zal eentje proberen te kijken
Volgens mijn zijn beide niet van Vince Gilligan, die heeft aangegeven een tijdje niks te doen, misschien dat die zijn naam eraan heeft verbonden. Ik denk eerlijk gezegd dat het moeilijk wordt de verwachtingen van 'Better Call Saul' waar te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef Nickske1912 het volgende:
http://www.tv.com/m/news/(...)n-2015-141875349499/
Better Call Saul en Battle Creek lijken me wel de moeite waard. Niet toevallig allebei van Breaking Bad's Vince Gilligan.
Wie nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:31 schreef JDx het volgende:
Wanneer beginnen ze, en kijk je al uit naar Entourage the Movie?
Ground Floor seizoen 2 begon super kut en het lekkerste wijf is weg, echt jammer, niet verder gekeken.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wie niet
Ik ben net begonnen met The Knick en Ground Floor... Tot nu toe zijn beide super
Aw das minder... Zolang de CEO en Brody er blijven in meedoen is het goedquote:Op zondag 4 januari 2015 17:32 schreef JDx het volgende:
[..]
Ground Floor seizoen 2 begon super kut en het lekkerste wijf is weg, echt jammer, niet verder gekeken.
Inmiddels klaar met S1 en nu zeer benieuwd naar S2! Wat een topper van een serie, in een weekend er doorheen gejaagd. Terwijl ik ook nog aan het klussen ben thuis...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:22 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Mooi dat je in het verhaal mee wordt genomen en dat je tijdens het kijken je ongemakkelijk voelt. Erg sterk! Lekker nog 6 afleveringen te gaan dus.
Beide staan te boek als "Created By" en "Executive Producer" Vince Gilligan, het aantal werk dat hij doet is misschien minder maar hij werkt er wel aan...quote:Op zondag 4 januari 2015 16:29 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Volgens mijn zijn beide niet van Vince Gilligan, die heeft aangegeven een tijdje niks te doen, misschien dat die zijn naam eraan heeft verbonden. Ik denk eerlijk gezegd dat het moeilijk wordt de verwachtingen van 'Better Call Saul' waar te maken.
Ik ga naar EP03. Ben benieuwd of het beter is dan True Detective.quote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef Abed het volgende:
Kingdom kijken
Dat sowieso niet. En ook niet beter dan Fargo. Maar denk dat hij dan doelde op dit specifieke herfstseizoen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga naar EP03. Ben benieuwd of het beter is dan True Detective.
Wat verder ook pareltjes zijn dit seizoen:quote:Op maandag 5 januari 2015 20:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja dat kan goed. Het is een nieuwe 'casus' met sommige bekende gezichten. Onderlinge verhoudingen snap je wel als je het gewoon kijkt.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:43 schreef nelisb het volgende:
Even een vraag over line of Duty.
Op netflix NL staat alleen seizoen 2.
Kan ik die kijken zonder seizoen 1 eerst gezien te hebben?
Is gecancelled, Heb wel alle afleveringen gezien, maar ga het ook niet missen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat verder ook pareltjes zijn dit seizoen:
4. Gang Related (misdaadserie met een crimineel die undercover werkt bij de politie)
Niet helemaal te vergelijken natuurlijk, wel qua sfeer en setting een beetje. Begin denk je nog slappe hap en irritant met die 2 verhaallijnen, maar geef het seizoen een kans en dan wordt het beter met aardige plottwisten.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja werd wel stuk beter inderdaad. Maar beste serie van dit jaar vind ik zeker niet. Kijk jij Rectify ook? Dat vind ik wel niet zo'n briljant mooie serie.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef Abed het volgende:
[..]
Niet helemaal te vergelijken natuurlijk, wel qua sfeer en setting een beetje. Begin denk je nog slappe hap en irritant met die 2 verhaallijnen, maar geef het seizoen een kans en dan wordt het beter met aardige plottwisten.
Misschien niet beste dan nee, slechts voor mij. Rectify maar 1 of 2 eps gezien dacht ik nooit echt een kans gegeven.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja werd wel stuk beter inderdaad. Maar beste serie van dit jaar vind ik zeker niet. Kijk jij Rectify ook? Dat vind ik wel niet zo'n briljant mooie serie.
Moet je doen man. Is echt zo'n goeie serie. Hij is bij mij nu zelfs boven breaking bad gekomen. Vind het de beste serie die ik ooit gezien heb. Die hoofdpersoon gaat echt nooit meer zo'n goeie rol spelen. Beetje hetzelfde als Al Swerengen in Deadwood. Superintens, hele goeie dialogen, goed verhaal, zou het nog een kans geven!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:27 schreef Abed het volgende:
[..]
Misschien niet beste dan nee, slechts voor mij. Rectify maar 1 of 2 eps gezien dacht ik nooit echt een kans gegeven.
Ok hiermee heb je me, ik ga het proberenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Moet je doen man. Is echt zo'n goeie serie. Hij is bij mij nu zelfs boven breaking bad gekomen. Vind het de beste serie die ik ooit gezien heb. Die hoofdpersoon gaat echt nooit meer zo'n goeie rol spelen. Beetje hetzelfde als Al Swerengen in Deadwood. Superintens, hele goeie dialogen, goed verhaal, zou het nog een kans geven!
Is ook echt wat voor jou. Prachtig geschoten en erg goede personage uitdieping. Zeker het eerste seizoen is echt indrukwekkend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Ok hiermee heb je me, ik ga het proberen
Het is dan ook geen actieserie maar drama. Treme, nog zo'n mooi voorbeeldje van een prachtige serie waar "weinig in gebeurt".quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:34 schreef ace_eleven het volgende:
Jammer dat er zo weinig gebeurt![]()
Ik heb het wel uitgekeken, seizoen 1 dan, nadat ik het een 2e kans gaf en op Netflix tegen kwam, het blijft ook wel boeien uiteindelijk, maar ik heb Rectify nog aan niemand durven aanraden
There's more!quote:Op maandag 5 januari 2015 22:42 schreef Monolith het volgende:
Fargo vind ik echt met afstand de beste serie van de laatste jaren.
Gewoon ff tussendoor dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Moet je doen man. Is echt zo'n goeie serie. Hij is bij mij nu zelfs boven breaking bad gekomen. Vind het de beste serie die ik ooit gezien heb. Die hoofdpersoon gaat echt nooit meer zo'n goeie rol spelen. Beetje hetzelfde als Al Swerengen in Deadwood. Superintens, hele goeie dialogen, goed verhaal, zou het nog een kans geven!
Klopt. Hier nog een wat uitgebreider interview over seizoen 2:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:49 schreef Nober het volgende:
Ben nog bezig met Wentworth.
Maar wat denken jullie van American Crime? (5 maart, ABC)
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Crime_(TV_series)
[..]
There's more!
Season 2
According to series creator Noah Hawley, the second season's story will revolve around an incident that occurred in 1979 in Sioux Falls, South Dakota, which was often mentioned during the first season, and will feature a young Lou Solverson and Molly's mother.
http://www.zap2it.com/blo(...)ou_solverson-2014-07
hahahahahaha briljant! Cocksucker! Sweangen!quote:
Rectify gaat hard, meesterlijke kerel. Met dat paintballmasker op in die kamer oude krantenknipsels van zijn veroordeling kijken, rustig lachend op de bmx terwijl hij alleen weer fietst en de rest tricks uithalen. Natuurlijk de oude mixtape op zolder en tot diep in de nacht gamen op zn oude consolesquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
hahahahahaha briljant! Cocksucker! Sweangen!
Ja goed he! Ook hoe hij dan helemaal uit zijn dak gaat op die mixtape, mooi om te zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:21 schreef Abed het volgende:
[..]
Rectify gaat hard, meesterlijke kerel. Met dat paintballmasker op in die kamer oude krantenknipsels van zijn veroordeling kijken, rustig lachend op de bmx terwijl hij alleen weer fietst en de rest tricks uithalen. Natuurlijk de oude mixtape op zolder en tot diep in de nacht gamen op zn oude consoles
Volgen nog een aantal schitterende momenten. Ook in seizoen 2 echt een aantal onvergetelijke scenes.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:21 schreef Abed het volgende:
[..]
Rectify gaat hard, meesterlijke kerel. Met dat paintballmasker op in die kamer oude krantenknipsels van zijn veroordeling kijken, rustig lachend op de bmx terwijl hij alleen weer fietst en de rest tricks uithalen. Natuurlijk de oude mixtape op zolder en tot diep in de nacht gamen op zn oude consoles
quote:De ontmoeting met de familie van KerwinEcht een fenomenale scene.
Moet je zeker doen, in ieder geval het eerste seizoen eens kijken (dat vond ik geweldig, daarna kakt het jammer genoeg vreselijk in, maar een echt einde heeft die serie toch niet, dus je kan prima van het eerste seizoen genieten zonder per se de rest te hoeven zien)! Voor mij is "Al" tot nu toe het beste karakter in een serie ooit, maar buiten dat personage om is het eerste seizoen van Deadwood ook echt heel erg goed/leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Ok hiermee heb je me, ik ga het proberen
Heeft het daar iets van weg??? Dat idee had ik vooralsnog eigenlijk helemaal niet, maar TD vond ik -ondanks het mijns inziens wel tegenvallende einde- top, dus...quote:Op maandag 5 januari 2015 20:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ook maar ondertussen:quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:27 schreef Forbry het volgende:
*ook nieuwsgierig is geworden naar Rectify*
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Moet je zeker doen, in ieder geval het eerste seizoen eens kijken (dat vond ik geweldig, daarna kakt het jammer genoeg vreselijk in, maar een echt einde heeft die serie toch niet, dus je kan prima van het eerste seizoen genieten zonder per se de rest te hoeven zien)! Voor mij is "Al" tot nu toe het beste karakter in een serie ooit, maar buiten dat personage om is het eerste seizoen van Deadwood ook echt heel erg goed/leuk!
Edit: sorry, in mijn enthousiasme verkeerd gelezen, het ging over Rectify![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Moet je zeker doen, in ieder geval het eerste seizoen eens kijken (dat vond ik geweldig, daarna kakt het jammer genoeg vreselijk in, maar een echt einde heeft die serie toch niet, dus je kan prima van het eerste seizoen genieten zonder per se de rest te hoeven zien)! Voor mij is "Al" tot nu toe het beste karakter in een serie ooit, maar buiten dat personage om is het eerste seizoen van Deadwood ook echt heel erg goed/leuk!
Ik ben het met je eens dat Al het beste personage ooit is in een serie. Alhoewel ik Bullock ook erg sterk vind. En ik vind nu dan Daniel (uit Rectify) daarbij in de buurt komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja foutjequote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Forbry het volgende:
Oh my, mijn volledig misplaatste post nog een keer in drievoud ook![]()
![]()
Ik vond Bullock ook wel o.k, maar voor mij sprongen (naast Al) vooral die geestelijke en dokter en Wild Bill Hickock er nog het meeste uit...
Van de vrouwen Jane (hoewel ook wel een beetje) en Joanie
![]()
Ja, dat vond ik ook wel briljant (acteerwerk) aan (van) hem, die onwijze ingehouden woede/irritatiequote:Op woensdag 7 januari 2015 16:10 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja foutje![]()
Ik vond Bullock zo geweldig om zijn loopje en hoe hij uit zijn ogen keek als hij weer eens op ontploffen stond. Briljant. Justified speelt hij samen met die gast van The Shield trouwens ook hele goeie rollen in.
Waar gaat Rectify over?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Nickske1912 het volgende:
Rectify seizoen 1 is grandioos. Typisch zo'n kwaliteitsserie die over het algemeen nog vrij onbekend is bij het grote publiek.
Seizoen 2 moet ik nog binnenhalen, ga ik komende dagen doen.
Iemand die wordt vrijgelaten nadat hij onterecht veroordeeld bleek was het geloof ik. Kwam weer terug in zijn oude omgeving waar niet iedereen geloofde in zijn onschuld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waar gaat Rectify over?
Ben nu nog bezig met Homeland S4 en The Knick![]()
Ik voelde me helemaal niet ongemakkelijk. Vond die gesprekken tussen Tami en Daniel echt onwijs inspirerend en gaven me een fijn gevoel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef Itisbangin het volgende:
Dat is juist het sterke aan Rectify (en ook aan The Missing) je voelt je zooooo ongemakkelijk tijdens het kijken. Heel naargeestig. Maar juist sterk gedaan zodat het toch blijft boeien. Ik heb seizoen 2 van rectify nog niet gezien, seizoen 1 is écht heel sterk.
Voor degene die iets vroeg over Gomorra: doen!
Wat vind je van The Knick?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waar gaat Rectify over?
Ben nu nog bezig met Homeland S4 en The Knick![]()
Als ik mag antwoorden: aanrader! Cinematography is geweldig alsmede de soundtrack. Voelt heel historisch en toch ook modern.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:00 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat vind je van The Knick?
Ik heb 'm liggen maar kan me er maar niet toe zetten eraan te beginnen.
zit er ook wat spanning in en is het verhaal ook echt boeiend? Heb het ook al een tijdje klaarliggen maar telkens voor een andere serie gekozen. Kan me er nog niet zoveel bij voorstellen namelijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:39 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Als ik mag antwoorden: aanrader! Cinematography is geweldig alsmede de soundtrack. Voelt heel historisch en toch ook modern.
Ben benieuwd dan. Hoe is de vergelijking met bijv. Deadwood of Copper?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:39 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Als ik mag antwoorden: aanrader! Cinematography is geweldig alsmede de soundtrack. Voelt heel historisch en toch ook modern.
Verhaal is zeker boeiend en zit beetje spanning in, zeker de laatste helft van het eerste seizoen wil je in een keer doorkijken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
zit er ook wat spanning in en is het verhaal ook echt boeiend? Heb het ook al een tijdje klaarliggen maar telkens voor een andere serie gekozen. Kan me er nog niet zoveel bij voorstellen namelijk
Beiden niet gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan. Hoe is de vergelijking met bijv. Deadwood of Copper?
Iemand heeft hem mij aangeraden, en vertelde dat de actie pas begint na 5 afleveringen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:00 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat vind je van The Knick?
Ik heb 'm liggen maar kan me er maar niet toe zetten eraan te beginnen.
Klopt, maar dan moet je wel de eerste 4-5 door geraken...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:32 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Verhaal is zeker boeiend en zit beetje spanning in, zeker de laatste helft van het eerste seizoen wil je in een keer doorkijken.
Nee, is ook niet te vergelijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Heeft het daar iets van weg??? Dat idee had ik vooralsnog eigenlijk helemaal niet, maar TD vond ik -ondanks het mijns inziens wel tegenvallende einde- top, dus...
8.4 op IMDB. Wellicht pak ik deze ook op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Nickske1912 het volgende:
Rectify seizoen 1 is grandioos. Typisch zo'n kwaliteitsserie die over het algemeen nog vrij onbekend is bij het grote publiek.
Seizoen 2 moet ik nog binnenhalen, ga ik komende dagen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |