Je wilt gewoon dat ik het kom bewijzenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..]
[..] Geloof er niks van
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik het kom bewijzen
You're in the wrong neighbourhood man..quote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*Kijkt om zich heen*
Nope
Dat is wel de reactie die het meest op prijs gesteld word hierquote:Op woensdag 5 november 2014 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijk de mond eromheen is de beste reactie toch?
Of eh, ander ideetje.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
You're in the wrong neighbourhood man..
Als het aan jou ligt kun je er ook wat aan doenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of eh, ander ideetje.
Ligt aan mij
Arnhem...Dat verklaart een hoop. Ik heb het VA ook afgeraden vooraf. Maar ja, vooral niet luisteren naar een local.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
You're in the wrong neighbourhood man..
Ho ho, ik had hier wel een vriendin he.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Arnhem...Dat verklaart een hoop. Ik heb het VA ook afgeraden vooraf. Maar ja, vooral niet luisteren naar een local.
Tijd om te gaan stappen en een nieuwe te vinden lijkt me.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ho ho, ik had hier wel een vriendin he.
HAD
VA, ik vind je een beste vent, maar dat zwelgen moet nou toch wel eens over zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ho ho, ik had hier wel een vriendin he.
HAD
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA, ik vind je een beste vent, maar dat zwelgen moet nou toch wel eens over zijn.
Niet bij iedereen gaat dat even snel hequote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA, ik vind je een beste vent, maar dat zwelgen moet nou toch wel eens over zijn.
I'll do my bestquote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tijd om te gaan stappen en een nieuwe te vinden lijkt me.
We zijn weer een beetje terug bij af merk ikquote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij zich af en toe kut voelt, maar het is niet verstandig om dat allemaal hier neer te zetten.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet bij iedereen gaat dat even snel he
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'll do my bestMorgen Amsterdam in als het goed is
[..]
We zijn weer een beetje terug bij af merk ik![]()
Solid bragquote:Op woensdag 5 november 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
Engels binnen een kwartier af.Wat een tentamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |