Je wilt gewoon dat ik het kom bewijzenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..]
[..] Geloof er niks van
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat ik het kom bewijzen
You're in the wrong neighbourhood man..quote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*Kijkt om zich heen*
Nope
Dat is wel de reactie die het meest op prijs gesteld word hierquote:Op woensdag 5 november 2014 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijk de mond eromheen is de beste reactie toch?
Of eh, ander ideetje.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
You're in the wrong neighbourhood man..
Als het aan jou ligt kun je er ook wat aan doenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of eh, ander ideetje.
Ligt aan mij
Arnhem...Dat verklaart een hoop. Ik heb het VA ook afgeraden vooraf. Maar ja, vooral niet luisteren naar een local.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
You're in the wrong neighbourhood man..
Ho ho, ik had hier wel een vriendin he.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Arnhem...Dat verklaart een hoop. Ik heb het VA ook afgeraden vooraf. Maar ja, vooral niet luisteren naar een local.
Tijd om te gaan stappen en een nieuwe te vinden lijkt me.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ho ho, ik had hier wel een vriendin he.
HAD
VA, ik vind je een beste vent, maar dat zwelgen moet nou toch wel eens over zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ho ho, ik had hier wel een vriendin he.
HAD
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA, ik vind je een beste vent, maar dat zwelgen moet nou toch wel eens over zijn.
Niet bij iedereen gaat dat even snel hequote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA, ik vind je een beste vent, maar dat zwelgen moet nou toch wel eens over zijn.
I'll do my bestquote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tijd om te gaan stappen en een nieuwe te vinden lijkt me.
We zijn weer een beetje terug bij af merk ikquote:Op woensdag 5 november 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij zich af en toe kut voelt, maar het is niet verstandig om dat allemaal hier neer te zetten.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet bij iedereen gaat dat even snel he
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'll do my bestMorgen Amsterdam in als het goed is
[..]
We zijn weer een beetje terug bij af merk ik![]()
Solid bragquote:Op woensdag 5 november 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
Engels binnen een kwartier af.Wat een tentamen.
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
Feergodquote:Op woensdag 5 november 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
Ik was geen uitzondering.quote:
Lekker tochquote:Op woensdag 5 november 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
Heerlijk.quote:
Yaaaaaaaaaay feliquote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een 7 voor mijn toets van vorige week dinsdag
Netjes.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker broodje rosbief.quote:
Awesomequote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heul niet :$quote:Op woensdag 5 november 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes.
[..]
Lekker broodje rosbief.
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awesome
Dat moet gevierd worden. Bring on the booze
quote:
Okequote:Op woensdag 5 november 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar uit dan. In de was er mee.
MSNquote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef Dqod het volgende:
Wat een bazenemoticons waren dat. RIP [ afbeelding ]
Dus datquote:Op woensdag 5 november 2014 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MSN
Niemand vroeg naar je nummer, maar naar je msn :s
Uiteindelijk ik ookquote:Op woensdag 5 november 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik gebruikte op MSN altijd Fok!smileys
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik op msn zat, vond ik de FOK!smileys leuker. Nu die er niet meer zijn, vind ik de msn-smileys leuker.
Struggels
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteindelijk ik ook
Maar goed, geen enkele smiley kon deze verslaan [ afbeelding ]
Totdat iedereen dat deedquote:Op woensdag 5 november 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Chickies hosselen op de msn
Een of ander leesteken voor je naam zodat je bovenaan in de lijst stond
Ik had er ook een hoop. Sowieso dus vrijwel alle Fok!smileys.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:33 schreef Dqod het volgende:
Had uiteindelijk een verzameling van ruim 300 zelf toegevoegde emoticons
Maar eentje stond altijd hogerquote:
Goeie tijden :$quote:Op woensdag 5 november 2014 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had er ook een hoop. Sowieso dus vrijwel alle Fok!smileys.
quote:
Of het ging zo;quote:Op woensdag 5 november 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zien dat je crush online is, maar haar niet durven aanspreken omdat je niks hebt om met haar over te praten.
Echt ehquote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of het ging zo;
Hoi
- Hoi
Alles goed?
- Ja, met jou?
Ja, ook!
.....
.....
....
[insert naam] is offline
Vuigaard.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef Dqod het volgende:
Msn. Vol met mexicaanse semi-lat-relaties [ afbeelding ]
Hehe, inderdaad ja. Alsof ik sociaal gehandicapt was. Blij dat ik niet de enige was met die struggles.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of het ging zo;
Hoi
- Hoi
Alles goed?
- Ja, met jou?
Ja, ook!
.....
.....
....
[insert naam] is offline
Is dat zo?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vuigaard.
Ik heb jou ook nog eens gesproken op msn.
Je msnadres adres staat me ook nog wel bij. De naam iig. Alleen geloof ik dat er ook cijfers inzaten.
[..]
Hehe, inderdaad ja. Alsof ik sociaal gehandicapt was. Blij dat ik niet de enige was met die struggles.
Op een moment had ik een FOK!ster op msn waar ik iedere dag mee praatte. Ik bleef ook thuis van college om met haar te praten en alles. Fijne tijden.
Het ziet eruit als een spankende neger. Of mag ik dat niet zeggen?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]![]()
This sums it all up
Altijdquote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of het ging zo;
Hoi
- Hoi
Alles goed?
- Ja, met jou?
Ja, ook!
.....
.....
....
[insert naam] is offline
Msn naam weet ik niet meer hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dat zo?Hehehe, nice
In m'n msn naam stonden kleurcodes en kruisjes. Omdat eckte gothic
Het is een neger en hij spankt. Het is een observatiequote:Op woensdag 5 november 2014 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een spankende neger. Of mag ik dat niet zeggen?
OOOOOOOHHHH BATHORYquote:Op woensdag 5 november 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Msn naam weet ik niet meer hoor.
Maar die Hongaarse bloeddorstige dame was je adres toch?
Had je er zoveel?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
OOOOOOOHHHH BATHORY
One of my many, yes
Stuk of 4 geloof ikquote:Op woensdag 5 november 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je er zoveel?
Waren wel meer die dat hadden. Kreeg je iedere maand een invite van een vriend die weer een nieuwe account had en alles. :$
Dus het aantal emailadressen dat jij hebt/had staat voor hoeveel relaties je hebt gehad?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stuk of 4 geloof ik![]()
I know, ernstig
Voornamelijk vaak geswitched ivm exen enzo
Een nieuw account maken was makkelijker dan ze blocken?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stuk of 4 geloof ik![]()
I know, ernstig
Voornamelijk vaak geswitched ivm exen enzo
Nee, exen ENZO. Dusse.. Ja. Dan had ik nog iets meer emailadressen moeten hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus het aantal emailadressen dat jij hebt/had staat voor hoeveel relaties je hebt gehad?
Ja, want dan gingen ze wel mailen en shitquote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een nieuw account maken was makkelijker dan ze blocken?
Ik heb gewoon braaf met 2 accounts gedaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, want dan gingen ze wel mailen en shitThey always found a way
Was het zo erg?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, exen ENZO. Dusse.. Ja. Dan had ik nog iets meer emailadressen moeten hebben
Hehehequote:Op woensdag 5 november 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon braaf met 2 accounts gedaan.
1 voor als ik wat mensen wilde mijden.
Maar geen evil exes of iets want maagd.
Sommige exen en ex-ONS's waren inderdaad erg, jaquote:
Ik heb al sinds mijn 14e hetzelfde mailadres waar ik alles mee deed. Deze bestaat nog steeds maar gebruik ik meer voor junkmails. Hij heeft een jaar of 8 terug immers een upgrade gehad qua mailadres (van hotmail naar gmail). Overigens negeerde ik vervelende ex' en gewoon.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon braaf met 2 accounts gedaan.
1 voor als ik wat mensen wilde mijden.
Maar geen evil exes of iets want maagd.
Ik gebruik dat emailadres nog steeds ookquote:
ONS? Wat is dat?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
Sommige exen en ex-ONS's waren inderdaad erg, ja
Oh ik nietquote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gebruik dat emailadres nog steeds ook
Hi5!quote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef Dqod het volgende:
Sommige vervelende exen vielen niet te negeren, helaas. I dated psycho's
Mag k je msn? :$quote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gebruik dat emailadres nog steeds ook
Echt waar. Ik heb bijna geen bedpartners gehad. Dat kwam pas op wat latere leeftijd.quote:
One night standsquote:
Tik em aan broeder :$quote:
Ik nog wel, maar alleen voor junkmail. De belangrijke dingen krijgen mijn gmailadresquote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik niet
Overgestapt naar gmail.
Ik ben er niet trots op andersquote:Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
One night stands
[..]
Tik em aan broeder :$
Gmail gebruik ik dus juist voor junkmail en Fokquote:Op woensdag 5 november 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik niet
Overgestapt naar gmail.
Ik ook niet, behalve dan dat ik aan een zo'n psycho-ex Bonnie heb overgehoudenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op anders
Wat? Ik heb nooit een ONS gehad. Het werd altijd meer dan 1x. Is dat zo vreemd?quote:
solid bragquote:Op woensdag 5 november 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Wat? Ik heb nooit een ONS gehad. Het werd altijd meer dan 1x. Is dat zo vreemd?
Ach, dat valt ook wel mee. Mensen kunnen veel over me zeggen, maar niet dat ik daar nooit open over ben.quote:
Wie is bonnie?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve dan dat ik aan een zo'n psycho-ex Bonnie heb overgehouden
Bonnie
Nee, maar je weet dus wat het isquote:Op woensdag 5 november 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Wat? Ik heb nooit een ONS gehad. Het werd altijd meer dan 1x. Is dat zo vreemd?
1995 belde, ze wilde haar emailadres terug ;-)quote:Op woensdag 5 november 2014 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gmail gebruik ik dus juist voor junkmail en Fok![]()
Mijn hotmail is nog steeds mijn hoofdemail
Ik bedoelde meer als in solid brag dat de vrouwen jouw D vaker willen dan eens.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, dat valt ook wel mee. Mensen kunnen veel over me zeggen, maar niet dat ik daar nooit open over ben.
Neuhquote:Op woensdag 5 november 2014 13:59 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
1995 belde, ze wilde haar emailadres terug ;-)
Bonnie schijnt de naam van de poes van dood te zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie is bonnie?
[..]
Nee, maar je weet dus wat het is
Ah, op die manier. Tja, de helft van mijn bedpartners had ik een relatie mee, dus echt vreemd is dat dan niet natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als in solid brag dat de vrouwen jouw D vaker willen dan eens.
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie is bonnie?
[..]
Nee, maar je weet dus wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]10/10 zou knuffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
[..]Ah schattig, ik wil knuffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij ligt hier ook languit lui te zijn.
Er lopen gewoon heel veel rare mensen rond in deze wereld.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me toch af waar men al die psycho's vandaan haalt.
Ik niet. Altijd lief en onschuldig. En nog steedsquote:
Ik ben goed met poezenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:03 schreef Dqod het volgende:
Jullie mogen Bonbon best knuffelen
Ze is alleen een schijterd en vindt vreemde mensen eng
Zo geloofwaardigquote:Op woensdag 5 november 2014 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik niet. Altijd lief en onschuldig. En nog steeds
Fok?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me toch af waar men al die psycho's vandaan haalt.
Dan zal het wel loslopenquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou knuffelen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Weet je toch :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never stick your dick in crazy more than oncequote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten wel veel rare mensen hier, ja.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:08 schreef Royco1 het volgende:
I jus' wanna dunk him in ma coffeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:
Niet letterlijk natuurlijk :$quote:
* Dekentje geeft*quote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het zo fucking koud
Dan is het goed, gekkiequote:Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet letterlijk natuurlijk :$
MALLERD! IKSDEEJ
lekker niks doen danquote:Op woensdag 5 november 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben lui en heb echt nergens zin in
Moet ik m'n riem pakken?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik m'n riem pakken?Uiteraard wat ik zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hierop moet zeggen, dus ik plaats een random gifje :$
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik m'n riem pakken?Nee niet doen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee niet doen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee niet doen!!
Ohhh, you're in trouble nowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Zo recalcitrant, deze kaneelstok :$quote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds het no fap november is, doe ik niet meer aan no fap.
#rebels
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ohhh, you're in trouble nowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ohhh, you're in trouble nowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou dat ik er weer aan mee kon doen.quote:
Scheelt want het is toch movember.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds het no fap november is, doe ik niet meer aan no fap.
#rebels
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
T is juist goed om te ontladenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er weer aan mee kon doen.
Morgen weer proberen.
Niet alleen een mooi buikjequote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eliza heeft wel een mooi buikje
Allicht.quote:
Wat nog meer dan?quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:27 schreef Dqod het volgende:
Heb Eliza Dushku live op tc gezien ooit.
#Trotsop :$
Ik vind haar gewoon helemaal een mooie vrouwquote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht.
Vellen hangen er nu aan.
[..]
Wat nog meer dan?
Heb je op haar gesopt toen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:27 schreef Dqod het volgende:
Heb Eliza Dushku live op tc gezien ooit.
#Trotsop :$
Ik ben niet kudoswaardig atmquote:Op woensdag 5 november 2014 14:27 schreef Royco1 het volgende:
Giles, find me the work demon, I'm gonna kick his ass tonight.
Jawelquote:
Oh hell yeahquote:
Is uit een boek.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben niet kudoswaardig atm![]()
Maar dikke kans dat het een "ohja" momentje wordt, mocht je t zeggen
FFFFUUUUUUUUUU
Wow kinky wel.quote:
Ahhh vandaarquote:
Waarom niet bij Eliza? She hawtquote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow kinky wel.
Zou ik ook wel eens willen doen denk ik. Maar niet bij Eliza.
Boek is wel een aanrader, speelt zich af ten tijde van seizoen 3quote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahhh vandaar
Ben ooit wel begonnen met de buffystrips enzulks, maar het lukte me niet
En t boek Immortal dus ook helaas nog nooit gelezen. Zou zeker wel willen
Can I see your sexy dance?quote:
Eens, alleen doe ik dat liever op een andere manier natuurlijkquote:
But how do I get itquote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boek is wel een aanrader, speelt zich af ten tijde van seizoen 3
Sjongejongejongequote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind haar niet zo knap of opwindend.
Yeah, me too. Maar ik heb niet elke dag seks, dus dan doe ik het zelf maar :$quote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, alleen doe ik dat liever op een andere manier natuurlijk
You can buy it.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
But how do I get it
[..]
Sjongejongejonge
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You can buy it.
Of mochten we elkaar ooit tegenkomen en ik denk er aan dan mag je hem ook wel lenen.
Mwah, ik hou het bij eens in de paar dagen. Ik vind er weinig aan om het zelf te doen. Als het nou seks was dan zou ik elke dag beter kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yeah, me too. Maar ik heb niet elke dag seks, dus dan doe ik het zelf maar :$
Beetje gekomenquote:
Ja sorry hoor :$quote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
But how do I get it
[..]
Sjongejongejonge
Het biedt mij rust, dus elke dag wel een keertje :$quote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik hou het bij eens in de paar dagen. Ik vind er weinig aan om het zelf te doen. Als het nou seks was dan zou ik elke dag beter kunnen begrijpen.
Zal het voor je bewarenquote:
Hmmquote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry hoor :$
Ik wil nou een beroemdheid noemen, maar ik kan me er even geen indenken die ik knap vind.
Go get em tigerquote:Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm![]()
Well, let me know if you think of one
Nu ga ik even duiven uitschelden, moment
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen denk ik. Als ik het doe wil ik juist alleen maar liever dat een vrouw het doetquote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
Het biedt mij rust, dus elke dag wel een keertje :$
Spreek voor jezelf en niet voor alle mannen oke?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen denk ik. Als ik het doe wil ik juist alleen maar liever dat een vrouw het doet
Ik denk niet dat er een verschil is. Heb namelijk zelf ook veel liever dat een vrouw het elke dag voor me zou doen, maar zo gaat het nou eenmaal niet. Vooral niet doordeweeksquote:Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen denk ik. Als ik het doe wil ik juist alleen maar liever dat een vrouw het doet
Gelukt. Ik word zo godse gek van die krengen ehquote:
Prima, jij doet het liever zelf begrijp ik?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf en niet voor alle mannen oke?
Zo lastig is het voor jou toch niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een verschil is. Heb namelijk zelf ook veel liever dat een vrouw het elke dag voor me zou doen, maar zo gaat het nou eenmaal niet. Vooral niet doordeweeks
[..]
Gelukt. Ik word zo godse gek van die krengen ehTyfusherrie op het dak altijd. BLIJF WEG, HOERENBEESTEN
uhuh "accidentally"quote:Op woensdag 5 november 2014 14:42 schreef Dqod het volgende:
I accidentally rubbed my nipples when I saw TGND drooling
Want?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, jij doet het liever zelf begrijp ik?
[..]
Zo lastig is het voor jou toch niet?
Ging geheel onbewust. Ik heb daar geen controle over weet jequote:
Oh en ik maar denken dat ik dat als enige heb.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ging geheel onbewust. Ik heb daar geen controle over weet je
Je bent niet alleen :$ Ik zie het als een soort van lichamelijke versie van Tourette syndroomquote:Op woensdag 5 november 2014 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat ik dat als enige heb.
Onbewust de tepels van vrouwen beroeren.
Met je mond toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat ik dat als enige heb.
Onbewust de tepels van vrouwen beroeren.
Ach, de mogelijkheid is er in ieder geval. Ik weet nog hoe het bij mij en mijn ex ging dus ik begrijp je verder prima.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Want?heeft echt niet elke dag zin, daarbij werken we op heel verschillende tijden, is ze doodmoe wanneer ze thuiskomt 's avonds (ik ook btw), dan moet er nog gekookt worden en dan mogen we alweer naar bed.
Daarbij heeft ze een veel minder hoog libido
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Zo lastig is het voor jou toch niet?
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dus bij deze weet je dat he, ik kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent niet alleen :$ Ik zie het als een soort van lichamelijke versie van Tourette syndroom
Nee, de mogelijkheid is er dus niet. Ik kan haar moeilijk gaan dwingen. Dat wil ik ook niet eensquote:Op woensdag 5 november 2014 14:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, de mogelijkheid is er in ieder geval. Ik weet nog hoe het bij mij en mijn ex ging dus ik begrijp je verder prima.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee.
Maar als ik het doe is dat om druk Weg te nemen. Zelfde reden zegmaar als Dqod...
En als ik het zelf doe denk ik niet.... Ohhhik wil dat een vrouw dit doet
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als je zo beweegt mag je best hierheen komen hoor
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus bij deze weet je dat he, ik kan er niks aan doen.
Soms lukt me dat ook wel, maar meestal heb ik externe prikkels nodigquote:Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik mezelf doe, dan heb ik beelden in mijn hoofd van hoe iemand anders fijne dingen bij me doet. Dus bij mij lijkt het in mijn hoofd altijd alsof iemand anders het doet
Ze mag wel even aan je andere paal dansen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als je zo beweegt mag je best hierheen komen hoor
Baas!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus bij deze weet je dat he, ik kan er niks aan doen.
T is een gavequote:Op woensdag 5 november 2014 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef dan alleen maar aan jou te denken
Ik kan mijn ogen niet lang openhouden als ik genietquote:Op woensdag 5 november 2014 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms lukt me dat ook wel, maar meestal heb ik externe prikkels nodig
Vooral wanneer ik stoned/high ben lukt dat heel goed
Dat dus, vandaar ook dat ik aangaf dat ik er zelf niet veel aan vind. Alleen moet je iets als je geil bent en er is niemand in de buurt.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik mezelf doe, dan heb ik beelden in mijn hoofd van hoe iemand anders fijne dingen bij me doet. Dus bij mij lijkt het in mijn hoofd altijd alsof iemand anders het doet
Daar is ie ook geschikt voorquote:Op woensdag 5 november 2014 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze mag wel even aan je andere paal dansen?
Nee maar soms eigen gedachten, terugdenken of juist vooruit fantaseren!quote:
Wanneer ik bezig ben, ik ook niet. Daarom kijk ik eerst, wacht ik tot ik van de bank afglibber en dan, BAM, :$quote:Op woensdag 5 november 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan mijn ogen niet lang openhouden als ik genietDus ik kan wel iets kijken maar ik krijg het dan toch niet meer mij. Het gaat gewoon allemaal verder achter mijn dichte oogleden, waar ik veel fantasie of herinneringen naar boven haal
Ja, okequote:Op woensdag 5 november 2014 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer ik bezig ben, ik ook niet. Daarom kijk ik eerst, wacht ik tot ik van de bank afglibber en dan, BAM, :$
Ik kan het wel dus, maar vind t vaak toch lastig. Hoewel ik altijd wel kom tho.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Nee maar soms eigen gedachten, terugdenken of juist vooruit fantaseren!
En anders surf ik lekker naar tubekitty ofzo
Kijk hem eens gaan vandaag!quote:Op woensdag 5 november 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Je mag ook best hier je paaldanskunsten vertonen Buuf, ik kan dan tenminste ook nog iets zinnigs zeggen over je techniek.
Iedereen kan het wel leren.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nog nooit gepaaldanst. Ik weet niet of ik het kan
Oefen je lapdance maar op mequote:Op woensdag 5 november 2014 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nog nooit gepaaldanst. Ik weet niet of ik het kan
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen kan het wel leren.
Ik heb echt allerlei verschillende types het zien doen.
En jij hebt denk ik het voordeel dat je in ieder geval wel kracht hebt.
Mwah, dat gaat bij mij niet werken. Afgelopen weekend bestond het naakt dat ik live gezien heb uit het bouwvakkersdecolete van mijn oom. Daar word ik niet warm van.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, okeBeelden van afgelopen weekend
Beelden van een paar weekenden geleden hielpen anders ook best goed :$quote:Op woensdag 5 november 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, okeBeelden van afgelopen weekend
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je loopt rood aan
[..]
Is goed
Beelden van komend weekend vastleggen dan maar?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beelden van een paar weekenden geleden hielpen anders ook best goed :$
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet serieus geïnteresseerd in paaldansenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chalans geeft sinds kort ook lessen in Enschede
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beelden van komend weekend vastleggen dan maar?
Wouldn't say noquote:Op woensdag 5 november 2014 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beelden van komend weekend vastleggen dan maar?
Zelf lukt het me altijd iddquote:Op woensdag 5 november 2014 14:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan het wel dus, maar vind t vaak toch lastig. Hoewel ik altijd wel kom tho.
En wat ik al zei; wanneer ik onder invloed van iets ben lukt t wel veel beterStom
Nicequote:
Ik kijk geen sbs6, kut voor mij :$quote:Op woensdag 5 november 2014 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
Sinds sbs6 die sterren paaldansen heeft uitgezonden kan iedereen het toch.
Alleen in dat andere paaldansen dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus geïnteresseerd in paaldansen
Niet jokkenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit eens een keer niet dubbelzinnig
Dat welquote:Op woensdag 5 november 2014 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen in dat andere paaldansen dus.
Zou ook niet goed zijn als dat wel zo zou wezenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat gaat bij mij niet werken. Afgelopen weekend bestond het naakt dat ik live gezien heb uit het bouwvakkersdecolete van mijn oom. Daar word ik niet warm van.
Word hier een beetje wild vanquote:
We know what we likequote:
Ben te druk met uit een vliegtuig springenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik begrijp dat er dit weekend een aantal mannen zit te fappen hierop?
Dat is heel goed om te weten. Zet de douche maar vast aan dan, tegen die tijdquote:
Ik ben wel eens afgewezen, maar heb er nooit echt moeite mee gehad. T kan niet altijd feest zijn natuurlijk :$ En er lering uit trekken (hihihihi trekken)quote:Op woensdag 5 november 2014 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Heb nog nooit meegemaakt dat dat echt niet mocht eigenlijk
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ben te druk met uit een vliegtuig springen
Zo kom je ook wel over eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd eerlijk Rival.
Als ik het anders bedoel dan zeg ik dat ook gewoon.
Boooooh, samen douchenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is heel goed om te weten. Zet de douche maar vast aan dan, tegen die tijd
Uiteraard, jeweetz.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat hoop ik toch niet. Dit weekend word druk zat voor mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou. If you don't mind, gaarnequote:Op woensdag 5 november 2014 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Boooooh, samen douchen![]()
Gvd. Brb.
Bedoel beelden vastleggen hequote:Op woensdag 5 november 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is heel goed om te weten. Zet de douche maar vast aan dan, tegen die tijd
[..]
Ik ben wel eens afgewezen, maar heb er nooit echt moeite mee gehad. T kan niet altijd feest zijn natuurlijk :$ En er lering uit trekken (hihihihi trekken)
Oh dat ook welquote:
I promise. Ik zet ze niet op internetquote:Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh dat ook wel
Alleen een keer ook door een ex op het internet gezet. Dat vond ik toch echt wat minder grappig
Welke site?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh dat ook wel
Alleen een keer ook door een ex op het internet gezet. Dat vond ik toch echt wat minder grappig
Gewoon geen gezichten erop, of masker.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh dat ook wel
Altijd leuk zo'n ex. Alhoewel ik me er niet voor zou schamen mocht mijn ex het filmpje dat we ooit gemaakt hebben online gooit.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh dat ook wel
Oh, dan lijkt het me toch lastig om de volgende daarmee te vertrouwenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh dat ook wel
Jezus buurquote:Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I promise. Ik zet ze niet op internetZijn voor jou en mij
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jezus buur
Gvd, dat wordt werken met een natte lade zo
Geen idee meerquote:
Srs wel een goeie tipquote:Op woensdag 5 november 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon geen gezichten erop, of masker.
Voorkom je dat soort shit.
Argentinian-style zou ik niemand aanraden neequote:Op woensdag 5 november 2014 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel met parachute neem ik aan?
Schamen, nee. Maar ik vind niet dat iedereen dat maar te pas en te onpas hoeft te zienquote:Op woensdag 5 november 2014 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n ex. Alhoewel ik me er niet voor zou schamen mocht mijn ex het filmpje dat we ooit gemaakt hebben online gooit.
Daar is ook zeker wel tijd overheen gegaan voordat ik dat weer wouquote:Op woensdag 5 november 2014 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt het me toch lastig om de volgende daarmee te vertrouwen
Evilquote:
Begrijpelijk. Al zou ik me vooral afvragen wie het zou willen zien.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schamen, nee. Maar ik vind niet dat iedereen dat maar te pas en te onpas hoeft te zien
[..]
Daar is ook zeker wel tijd overheen gegaan voordat ik dat weer wou
Maargoed, voor bekenden blijft het altijd herkenbaar denk ik wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee meerGelukkig issie nergens meer te vinden
[..]
Srs wel een goeie tip
Ik heb hier wel een goed donker hoekjequote:
Daar stond niks van bij, ik hoop hetquote:Op woensdag 5 november 2014 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel met parachute neem ik aan?
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Daar stond niks van bij, ik hoop het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |