abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146424470
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:36 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat je in een uurtje wilt bepreken.
En waar Kris of Lianne op school heeft gezeten interesseert me ook geen hol.

Utrecht, leuke stad. Lijkt op Groningen alleen iets groter.

Als je het echt goed aan wilt pakken moet je er minimaal een hele dag voor uit trekken.
Kan iedereen zijn of haar woordje doen want live is duidelijker en sneller dan via dit forum.
Mocht zoiets georganiseerd worden in de toekomst dan hoor ik het wel.

Verder Domnivoor en Agter begrijp ik werkelijk niet wat je wilt bereiken met zo'n meeting als het voor jullie toch al(bijna) vaststaat dat de meiden niet door een misdrijf om het leven zijn gekomen.

Is dat voor jullie niet zeker dan vind ik het een knap staaltje werk hoe jullie dat hier camoufleren
In een uurtje willen bespreken? Ik ben er van 20.00 tot 1.45 geweest..bijna zes uur. En sommigen waren er al eerder.
Overigens vind ik je post erg zuur klinken. Ik heb sws de indruk dat het de laatste tijd wat zuurder wordt. Hoe komt dat, wat scheelt er aan?
Make my day!
  zaterdag 8 november 2014 @ 02:05:00 #202
430880 mig72
De Professional
pi_146424492
Het is zo lang geweest sinds ik in dit topic ben gekomen, heb ook niet echt belangstelling voor gehad, maar gewoon uit nieuwsgierigheid en ook omdat het vooraan mijn lijst van actieve topics ineens sprong en daardoor mijn aandacht trok, stel ik de volgende vraag:

Zijn jullie sinds mijn laatste bezoek, ongever 2-2 1/2 maanden geleden iets dichterbij een conclusie? Is er echt iets daadwerkelijks veranderd of blijft alles nog altijd onduidelijk en speculatie? Kan iemand de boel snel opsommen?
pi_146424508
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:05 schreef mig72 het volgende:
Het is zo lang geweest sinds ik in dit topic ben gekomen, heb ook niet echt belangstelling voor gehad, maar gewoon uit nieuwsgierigheid en ook omdat het vooraan mijn lijst van actieve topics ineens sprong en daardoor mijn aandacht trok, stel ik de volgende vraag:

Zijn jullie sinds mijn laatste bezoek, ongever 2-2 1/2 maanden geleden iets dichterbij een conclusie? Is er echt iets daadwerkelijks veranderd of blijft alles nog altijd onduidelijk en speculatie? Kan iemand de boel snel opsommen?
Het is, helaas, nog precies hetzelfde, ben ik bang.
Make my day!
pi_146424672
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:02 schreef agter het volgende:

[..]

In een uurtje willen bespreken? Ik ben er van 20.00 tot 1.45 geweest..bijna zes uur. En sommigen waren er al eerder.
Overigens vind ik je post erg zuur klinken. Ik heb sws de indruk dat het de laatste tijd wat zuurder wordt. Hoe komt dat, wat scheelt er aan?
tot 1.45....dan woon jij heel dichtbij door nu al te posten.

We zijn allemaal nieuwsgierig wat er met de meiden is gebeurd. Enerzijds de misdrijfdenkers voor wie er nog heel veel uit te zoeken valt.
Anderzijds waarschijnlijk ook voor de mensen die niet denken aan een misdrijf anders zaten ze hier waarschijnlijk niet. (al begrijp ik dat veel minder)

Ik ben niet zuur maar wat wel klopt is dat ik er van overtuigd ben dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden en ik teveel energie steek om mensen als jij proberen te overtuigen waarom dat t meest logisch is.
Is toch allemaal tevergeefs.

Ik zou veel liever met mensen die ook denken aan een misdrijf (door wie en om welk motief dan ook) de handen ineen willen slaan en kijken of we op die manier verder kunnen komen.
Hier sta ik stil terwijl ik t krankzinnige idee heb dat deze zaak op te lossen is.
  zaterdag 8 november 2014 @ 02:32:52 #205
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146424735
quote:
Het onderzoek naar de dood van Kris Kremers en Lisanne Froon is nog niet afgerond en duurt waarschijnlijk tot december of januari.

Dat meldt onderzoekleider Bethsaida Pitti, aldus La Prensa Panama.

Volgens Pitti is er ook een kans dat er uitstel wordt aangevraagd om meer data te verzamelen.

Kris Kremers en Lisanne Froon werden op 1 april voor het laatst gezien bij de plaats Boquete. In juni werden de eerste botresten van de twee gevonden. Het is nog onduidelijk hoe zij om het leven zijn gekomen. Onlangs liet het OM weten dat er op de botresten geen sporen van geweld zijn aangetroffen.
nu.nl
pi_146424823
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:32 schreef Marrije het volgende:

[..]

nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)mber-of-januari.html

Geeft hier meer duidelijkheid dat het resent is ;)
pi_146424869
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:24 schreef jackie12 het volgende:

[..]

tot 1.45....dan woon jij heel dichtbij door nu al te posten.

We zijn allemaal nieuwsgierig wat er met de meiden is gebeurd. Enerzijds de misdrijfdenkers voor wie er nog heel veel uit te zoeken valt.
Anderzijds waarschijnlijk ook voor de mensen die niet denken aan een misdrijf anders zaten ze hier waarschijnlijk niet. (al begrijp ik dat veel minder)

Ik ben niet zuur maar wat wel klopt is dat ik er van overtuigd ben dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden en ik teveel energie steek om mensen als jij proberen te overtuigen waarom dat t meest logisch is.
Is toch allemaal tevergeefs.

Ik zou veel liever met mensen die ook denken aan een misdrijf (door wie en om welk motief dan ook) de handen ineen willen slaan en kijken of we op die manier verder kunnen komen.
Hier sta ik stil terwijl ik t krankzinnige idee heb dat deze zaak op te lossen is.
net thuis uit Utrecht ....leuke avond ...gehad..FOK! meet...
leerzaam...nu ga ik slapen.... ppfffff.... weltrusten... december / januari he, goed....
pi_146425960
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:51 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

net thuis uit Utrecht ....leuke avond ...gehad..FOK! meet...
leerzaam...nu ga ik slapen.... ppfffff.... weltrusten... december / januari he, goed....
Hoezo leerzaam, worden daar andere dingen besproken dan hier op het forum dan?
Als dat zo is, hoe komt dat en wat is het nut van dit topic als hier niet alles besproken wordt.
Anderhalf uur reizen heen en anderhalf uur terug met openbaar vervoer is mij ff te gek voor een ontmoeting.

[ Bericht 1% gewijzigd door Grijzemassa op 08-11-2014 09:27:47 ]
pi_146426278
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:18 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Hoezo leerzaam, worden daar andere dingen besproken dan hier op het forum dan?
Als dat zo is, hoe komt dat en wat is het nut van dit topic als hier niet alles besproken wordt.
Anderhalf uur reizen heen en anderhalf uur terug met openbaar vervoer is mij ff te gek voor een ontmoeting.
ja, bv dat Baru niet Chiani is.
pi_146426402
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:45 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja, bv dat Baru niet Chiani is.
Dacht jij dat dan?
Ik vind wel dat dit soort berichten tot tweedeling leidt.
Zo van de groep die "het weet" en de groep die in het duister tast.
Ik vind het niet vreemd dat de toon hier en daar wat zuurder wordt op deze manier.
pi_146426852
De rest weet net zoveel/weinig als de rest. Maar face to face kan je natuurlijk wel veel opener spreken dan hier. Met naam en toenaam. En dat Baru niet Chani is was mij al duidelijk.
pi_146427472
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:55 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dacht jij dat dan?
Ik vind het niet vreemd dat de toon hier en daar wat zuurder wordt op deze manier.
ik begrijp je punt en ben het er mee eens, tweedeling schiet niet op.

Toch loopt een user soms net wat voor met info, anderen wat achter, de ene keer is dat die, de andere keer die. De ene 'hangt' naar dit, de ander 'hangt naar dat'. Die is het niet eens met het standpunt van die enz.
IMO, goed om het af en toe eens vanaf totaal ander gezichtspunt te bekijken. Puntje alertheid, en elkaar meetrekken / updaten.

Als je iets niet samen door een zeef gooit, komt er ook geen vondst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 08-11-2014 17:49:29 ]
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:23:09 #213
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146428650
Ik vind het leuk om de mensen achter de usernames te leren kennen. Ze krijgen een naam, een gezicht, en een levensverhaal. En verder hebben we erg constructief over de zaak K/L gesproken. Er kwam voor mij nieuwe info naar boven en het is verhelderend om verschillende visies te horen ^O^
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:54:47 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146429248
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:23 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind het leuk om de mensen achter de usernames te leren kennen. Ze krijgen een naam, een gezicht, en een levensverhaal. En verder hebben we erg constructief over de zaak K/L gesproken. Er kwam voor mij nieuwe info naar boven en het is verhelderend om verschillende visies te horen ^O^
Welke info was nieuw voor jou?
  zaterdag 8 november 2014 @ 13:00:22 #215
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146429355
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:55 schreef Grijzemassa het volgende:

Dat is psychologisch inherent aan meetings. Die groep voelt zich verbonden met elkaar, kent elkaars gezichten, blijft zich doorgaans vinden in inside jokes in het topic van zaken die op meetings de revue zijn gepasseerd...

Of deelt nieuws het liefst enkel nog onderling. Zelf heb ik wel steeds alles waar ik achter was gekomen in de groep gegooid. Behalve enkele details die mogelijke daders wijzer zouden maken.

Verder hoeft niemand zich illusies te maken, qua status. Als je al je kennis deelt met iemand die het onderzoek verder kan helpen, vinden ze dat heel attent maar zal dit nooit resulteren in terugkoppeling, omdat je niet meer van waarde bent.
pi_146429395
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 10:30 schreef ToniB het volgende:
De rest weet net zoveel/weinig als de rest. Maar face to face kan je natuurlijk wel veel opener spreken dan hier. Met naam en toenaam. En dat Baru niet Chani is was mij al duidelijk.
We hebben er op een gegeven moment een vragenlijst bij gepakt. Vragen over de zaak die mogelijk meer duidelijkheid zouden geven of waar onduidelijkheid bestond. Bijvoorbeeld: hoe weet men zeker dat de dames om 11:05 aan de pianista begonnen? Is dat vanwege foto's?

Het voordeel van face to face hierover praten is dat je allemaal je idee/suggestie/opmerking er over kan geven, waarna anderen informatie toevoegen die het bekrachtigt of ontkracht.Ik merk bij mijzelf dat ik redelijk wat over de zaak weet, maar ook details ben vergeten. Die details vullen anderen aan waardoor ik mijn mening weer wat bijstel.
pi_146430346
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 13:03 schreef Poolbal het volgende:

[..]

We hebben er op een gegeven moment een vragenlijst bij gepakt. Vragen over de zaak die mogelijk meer duidelijkheid zouden geven of waar onduidelijkheid bestond. Bijvoorbeeld: hoe weet men zeker dat de dames om 11:05 aan de pianista begonnen? Is dat vanwege foto's?

Het voordeel van face to face hierover praten is dat je allemaal je idee/suggestie/opmerking er over kan geven, waarna anderen informatie toevoegen die het bekrachtigt of ontkracht.Ik merk bij mijzelf dat ik redelijk wat over de zaak weet, maar ook details ben vergeten. Die details vullen anderen aan waardoor ik mijn mening weer wat bijstel.
Als iemand weet waarom het zeker is dat de meiden om 11.05 aan de Pianista zijn begonnen met bewijzen dan is het kinderachtigdat zulke informatie hier niet gedeeld wordt. Ik sluit me dan ook volledig aan bij wat Perico zegt
pi_146430627
Alleen is er naar mijn weten geen informatie die wij wel hebben en jullie niet. Wel heb ik voor mij nieuwe informatie gehoord, wat niet heel gek is omdat ik de laatste tijd niet echt heb meegelezen. Het was een voorbeeld van een vraag die we hebben besproken, ik zei niet dat we hem ook daadwerkelijk beantwoord hebben...
Op de meeting gebeurt ongeveer hetzelfde als hier: je zegt wat, anderen merken daar dingen op aan, en daar probeer je dan antwoord op te geven. Of je zegt: 'hmm dat had ik er niet in meegenomen. Goede vraag."
We hebben ook de plaatjes nog eens bekeken. Waar zie je dan precies het voorwerp of de schedel? Daar en daar. Tsja ik zie het er ook wel in, maar ik denk dat het toch de creativiteit van ons brein is die er een figuur in ziet. Enzovoort. Helemaal niet zo spannend, maar wel gezellig en een leuke manier om de zaak te bespreken.
  zaterdag 8 november 2014 @ 14:09:31 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146430804
Mooie toelichting poolbal.
pi_146430867
Dus afgezien van bron de Telegraaf is er verdergeen info die vaststelt 11.05 pianista?
  zaterdag 8 november 2014 @ 14:12:23 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146430878
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 13:52 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik sluit me dan ook volledig aan bij wat Perico zegt
ik ook hoor, maar precies wat perico zegt, tis inherent aan elkaar.
pi_146430954
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:12 schreef jackie12 het volgende:
Dus afgezien van bron de Telegraaf is er verdergeen info die vaststelt 11.05 pianista?
Nee, volgens mij niet. Wij vroegen ons dus af hoe zij dat zo exact weten. Camera's bij het restaurant? Foto's op de camera?
  zaterdag 8 november 2014 @ 14:16:42 #223
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146431016
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:14 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet. Wij vroegen ons dus af hoe zij dat zo exact weten. Camera's bij het restaurant? Foto's op de camera?
de inside bron van domnivoor was het niet?
pi_146431058
Uiteindelijk hebben we met Feliciano geskyped en die zei dat hij die informatie aan de politie had verteld. We vroegen toen hoe hij dat wist waarop hij zei "Omdat ik al die tijd .." toen werd de verbinding verbroken.
  zaterdag 8 november 2014 @ 14:20:54 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_146431152
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:18 schreef Poolbal het volgende:
Uiteindelijk hebben we met Feliciano geskyped en die zei dat hij die informatie aan de politie had verteld. We vroegen toen hoe hij dat wist waarop hij zei "Omdat ik al die tijd .." toen werd de verbinding verbroken.
welke info heeft hij de politie gegeven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')