abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146379526
-sorry foute post-
pi_146379561
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:58 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Nee, Lisanne wordt in zo'n astrologisch ding betrokken en haar naam wordt daar genoemd. Ik zou me zeer goed kunnen voorstellen dat die ouders -die niet meer verder willen zoeken naar het hoe en waarom van het overlijden van hun dochter- daar niet van gediende zijn.
Haar naam wordt her en der genoemd, dat kun je niet voorkomen.
Als je niet bekend bent met de site van Wilma kom je er niet zomaar tijdens het surfen terecht.
Het lijkt me stug dat de ouders daar lezen.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_146380047
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Als je niet bekend bent met de site van Wilma kom je er niet zomaar tijdens het surfen terecht.
Ok, maar dan nog vind ik het niet netjes dat een of andere zelfbenoemde pseudowetenschapper over de rug van overleden meiden interessant gaat doen en poogt de gebeurtenissen wederom in een bepaalde hoek probeert te duwen.
pi_146380129
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Als ze hier meelezen komen ze daar dus wel terecht.
pi_146380251
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als ze hier meelezen komen ze daar dus wel terecht.
De ouders lezen hier niet mee. Anders hadden ze al aan hele andere bomen zitten schudden en hadden ze andere dingen gezegd bij Umberto.
pi_146381101
Die astromevrouw trekt een vage horoscoop en noemt een scenario waar de Panamezen in eerste instantie zelf al mee kwamen. Hier op het forum worden veel gekkere dingen geschreven. Zoals een verdwaling op het pad en vervolgens niet gevonden worden. Al zou je dat willen dan lukt het je nog niet.
pi_146381215
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Anders hadden ze al aan hele andere bomen zitten schudden en hadden ze andere dingen gezegd bij Umberto.
^O^
pi_146382177
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef jackie12 het volgende:

[..]

De ouders lezen hier niet mee. Anders hadden ze al aan hele andere bomen zitten schudden en hadden ze andere dingen gezegd bij Umberto.
Dat kun je natuurlijk niet met zekerheid zeggen.
  donderdag 6 november 2014 @ 21:24:50 #159
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146382895
Dit is een openbaar forum en dit topic is makkelijk te vinden als je info over deze zaak zoekt. Zo ben ik hier zelf ook gekomen ;)
Iedereen kan hier meelezen.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_146385334

[ Bericht 100% gewijzigd door suddenintuition op 07-11-2014 00:06:03 ]
pi_146385843
quote:
We hebben getracht iets `goeds `te doen, op een positieve manier bedoeld,
en niet zoals ( ALTIJD DEZELFDE ) sommige mensen hier alles weer in het negatieve daglicht
proberen te zetten.

Prettige avond verder nu, en gezond weer op.
Ik geloof niet in waarzeggerij,horoscopen en astrologie.
Ook denk ik niet dat de meiden in handen zijn gevallen van orgaan-criminelen alhoewel ik die kans groter acht dan dat ze verdwaald waren en zo aan hun einde zijn gekomen.

Wel is het goed dat je uitlegt dat je het niet vanuit "de groep" hebt aangevraagd.
Verder lijk je me een aardig mens en vind ik je hartstikke enthousiast.

Prettige avond!
  donderdag 6 november 2014 @ 22:42:08 #162
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146386184
Ik heb ook niets met astrologie en horoscopen maar als users daarover willen praten moeten ze dat gewoon kunnen doen. We zitten hier in BNW:
quote:
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Zoals het hoort, staat de vrijheid van meningsuiting voor ons hoog in het vaandel.
pi_146386659

[ Bericht 100% gewijzigd door suddenintuition op 06-11-2014 23:51:51 ]
pi_146386906
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef suddenintuition het volgende:
[..]

Maar afijn, er zijn nu 3 mensen in Nederland die weten wat er op 1 april is gebeurd en hoelaat,
en dat zijn er ook genoeg, daar blijft het bij
Wat is er in jouw/jullie optiek dan precies gebeurd? Beginnend vanaf de start van de wandeling...
Want het is voor mij nog allemaal erg onduidelijk.
Make my day!
  donderdag 6 november 2014 @ 22:57:54 #165
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146386982
Voor de liefhebbers is er morgen een rondleiding door Utrecht, met een ervaren gids (zonder Baru-badge ;( ).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BNW / Kris & Lisanne FOK! meet Utrecht 7-11
pi_146387150
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef suddenintuition het volgende:
natuuurlijk gelooft niemand in astrologie, als je alleen al kijkt naar de horoscopen elke dag
in tijdschriften, dan zou dat dus moeten gelden DEZE WEEK voor 16 miljoen mensen
gedeeld door 12, dat is 1, 333333 miljoen STIEREN of KREEFTEN of LEEUWEN

daardoor worden dergelijke wetenschappen, expres voor het publiek
ONINTERESSANT gehouden, begrijp je ? oftewel NET interessant genoeg...

Want stel je voor, dat IEDEREEN dit ging doen...begrijp je ?
Dat is niet de bedoeling namelijk...
Maar als je wat `onderzoek ` doet, kom je tot een zeer interessante achterkant,
waar je dan net genoeg verstand voor moet hebben, om daar door heen te prikken...
En dat doet gelukkig niet iedereen, dat zou wat worden !

Maar afijn, er zijn nu 3 mensen in Nederland die weten wat er op 1 april is gebeurd en hoelaat,
en dat zijn er ook genoeg, daar blijft het bij
Maar wat heeft dat met Kris en Lisanne te maken?
pi_146387410
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat met Kris en Lisanne te maken?
-

[ Bericht 16% gewijzigd door Fogel op 06-11-2014 23:12:52 (Reageer normaal of reageer niet.) ]
pi_146389504
quote:
6s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:57 schreef Domnivoor het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
IMO
  vrijdag 7 november 2014 @ 00:37:17 #169
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_146389812
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:22 schreef Za het volgende:

SPOILER
IMO
Dan kom je niet. Ook prima toch? :)
pi_146390053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik geloof niet in waarzeggerij,horoscopen en astrologie.
Ook denk ik niet dat de meiden in handen zijn gevallen van orgaan-criminelen alhoewel ik die kans groter acht dan dat ze verdwaald waren en zo aan hun einde zijn gekomen.

Wel is het goed dat je uitlegt dat je het niet vanuit "de groep" hebt aangevraagd.
Verder lijk je me een aardig mens en vind ik je hartstikke enthousiast.

Prettige avond!
Ik denk dat Sud dit met de beste bedoelingen heeft geplaatst.
Ik kan mij ook niet vinden in de orgaanhandel dit is te luguber voor woorden.

[ Bericht 1% gewijzigd door vronie op 07-11-2014 01:05:24 ]
pi_146390245
Erg wat er daar gebeurt is met die twee meiden, wel onder vreemde omstandigheden.
suddenintuition je hebt best wel wat kennis over het spirituele vlak, waar heb je het geleerd en hoe weet je of je informatie juist is? (uit nieuwsgierigheid, ik bedoel er niks negatiefs mee ;) )
pi_146390485
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 01:05 schreef Hehehehe het volgende:
Erg wat er daar gebeurt is met die twee meiden, wel onder vreemde omstandigheden.
suddenintuition je hebt best wel wat kennis over het spirituele vlak, waar heb je het geleerd en hoe weet je of je informatie juist is? (uit nieuwsgierigheid, ik bedoel er niks negatiefs mee ;) )
Hey, wat leuk! Een nieuw lid.
Hoe kom jij hier zo?
Make my day!
pi_146390549
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:51 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik denk dat Sud dit met de beste bedoelingen heeft geplaatst.
Ik kan mij ook niet vinden in de orgaanhandel dit is te luguber voor woorden.
Oh, ik twijfel niet aan haar motieven. Die zijn oprecht. Ik heb ook geen problemen met astrologie, of het inbrengen van die inzichten hier.
Ik heb er wel wat moeite mee dat ze kennelijk gezegd heeft uit naam van een groep op Fok! te handelen. Wie is die groep dan?
Ik denk namelijk dat zij dit op eigen persoonlijke titel gedaan heeft. Geen probleem, maar zeg dan niet dat je namens een groep van Fok! handelt.
En daar stoor ik me aan.
Ik vind dat niet netjes.
Make my day!
pi_146390698
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 01:39 schreef agter het volgende:

[..]

Oh, ik twijfel niet aan haar motieven. Die zijn oprecht. Ik heb ook geen problemen met astrologie, of het inbrengen van die inzichten hier.
Ik heb er wel wat moeite mee dat ze kennelijk gezegd heeft uit naam van een groep op Fok! te handelen. Wie is die groep dan?
Ik denk namelijk dat zij dit op eigen persoonlijke titel gedaan heeft. Geen probleem, maar zeg dan niet dat je namens een groep van Fok! handelt.
En daar stoor ik me aan.
Ik vind dat niet netjes.
Ik stoor mij hier totaal niet aan er worden hier geen namen vermeld
pi_146390709
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 01:56 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik stoor mij hier totaal niet aan er worden hier geen namen vermeld
Jij hoort tot die groep?
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties