abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2014 @ 09:59:22 #1
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146321715
quote:
In Oregon (Verenigde Staten) is het bezit, gebruik en verkoop van marihuana voor recreatieve doeleinden gelegaliseerd voor mensen van 21 jaar en ouder.

Oregon is daarmee de derde staat in de VS die cannabis legaliseert, schrijft Huffington Post. In Washington en Colorado is de wetgeving rond marihuana al versoepelt.

"Mensen laten zich niet langer voor de gek houden door de anti-marihuanapropaganda die zij hun hele leven te horen krijgen", aldus Mason Tvert, woordvoerder voor het 'Marijuana Policy Project'. "Dit is een voorbeeld van kiezers die een statement maken en zeggen 'genoeg is genoeg'. Het marihuanaverbod is een grote flater en het is tijd om verder te gaan."

Per huishouden mogen er vier planten gekweekt worden en de verkoop van marihuana volgt dezelfde richtlijnen als die van alcohol: het mag alleen met een vergunning en rijden onder invloed mag niet.

http://www.powned.tv/nieu(...)liseert_wiet_af.html
Geweldig, we worden aan alle kanten ingehaald qua drugsbeleid door wat door veel mensen wordt gezien als een van de meeste conservatieve westerse landen. Wanneer nemen wij eindelijk de stappen die de VS neemt?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  woensdag 5 november 2014 @ 09:59:41 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_146321724
Opstelten :')
  woensdag 5 november 2014 @ 10:01:24 #3
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146321762
Kan Opstelten geen gouverneur van een Redneckstaat worden ofzo? Het wordt met de dag irritanter dat die nepliberaal en machtsgeile despoot hier zijn onzin komt verkondigen :r

Overigens is de VS lang niet overal een conversatief land. Het is zo'n immens land, dat het logisch is dat je gebieden hebt gelijkend aan de Orthodoxe kerk qua hoe conservatier ze zijn en dat je gebieden hebt die liberaler zijn dan Nederland. Washington bijvoorbeeld waar het dus al gelegaliseerd was is een zeer liberale staat, net als Oregon. In Oregon vestigen zich ook veel Europeanen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Richestorags op 05-11-2014 10:22:39 ]
pi_146321814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:59 schreef BasEnAad het volgende:
-XOXO-
  woensdag 5 november 2014 @ 10:07:03 #5
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146321923
En opstelten blijft zich verschuilen achter internationale verdragen :') Maar waarom hij zo tegen is weet eigenlijk niemand.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146322077
Als Nederland nu de stap neemt tot volledige legalisatie, waarbij de kweek van de zolderkamertjes wordt gehaald en wordt geprofessionaliseerd, kan Nederland internationaal vooraanstaand worden op het gebied van wiet-kweek. Zodra andere landen de kweek legaliseren, kunnen we deze kennis exporteren. Dit is een gemiste kans, vooral nu er steeds meer Amerikaanse staten het gebruik legaliseren.
pi_146322181
quote:
is de wetgeving rond marihuana al versoepelt.
Powned snapt niks van de Nederlandse taal.

OT: Mooi, heel mooi. Voor hun.
Google is your friend, abuse your friends
pi_146322202
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:12 schreef JoPiDo het volgende:
Als Nederland nu de stap neemt tot volledige legalisatie, waarbij de kweek van de zolderkamertjes wordt gehaald en wordt geprofessionaliseerd, kan Nederland internationaal vooraanstaand worden op het gebied van wiet-kweek. Zodra andere landen de kweek legaliseren, kunnen we deze kennis exporteren. Dit is een gemiste kans, vooral nu er steeds meer Amerikaanse staten het gebruik legaliseren.
Slim idee wel.
(she/her)
pi_146322244
quote:
Opstelten zit in de weg. Zonder die kerel was dit allemaal al lang gebeurd.
Google is your friend, abuse your friends
pi_146322263
Mooi. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 5 november 2014 @ 10:24:26 #11
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_146322384
En dat nota bene in het meest conservatieve land ter wereld, de V.S. :D

Nederland gaat binnenkort nog links worden ingehaald door Franco en Pinochet met ons conservatief prehistorisch beleid, daar wij geregeerd worden door een stel oerconservatieve Calvinisten die nog net niet oproepen tot een beeldenstorm. :')
pi_146322411
quote:
Ik stem voor
pi_146322431
quote:
8s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:18 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

zetten we opstelten op een step dan gaat het waar rollender
pi_146322667
quote:
Geldt voor alle drugs, de war on drugs gaat echt geen stand houden. Dus als Nederland een beetje slim inspeelt op de kansen kunnen we vooraanstaand producent en exporteur worden _O_
-XOXO-
pi_146322759
Goed topic, dit blijf ik even volgen.

Laatst waren er in Groningen twee telers niet vervolgd omdat ze alles heel netjes betaalden aan elektra verbruik en dergelijke belastingen. EN het was super veilig geregeld allemaal. mooi voorbeeld van hoe het ook kan. Ivo, haal die oogkleppen van je harses.
Ook in moeilijke tijden.
pi_146322808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goed topic, dit blijf ik even volgen.

Laatst waren er in Groningen twee telers niet vervolgd omdat ze alles heel netjes betaalden aan elektra verbruik en dergelijke belastingen. EN het was super veilig geregeld allemaal. mooi voorbeeld van hoe het ook kan. Ivo, haal die oogkleppen van je harses.
wat is voordeel van gedoogdheid vergeleken met legaal?
Kan niks verzinnen. Behalve kop in het zand
pi_146322857
quote:
8s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:18 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Nee hoor. Het CDA doet even hard mee en de ruggengraatlozen van PvdA en D66 staan op zich wel open voor een ander drugsbeleid, maar ook vanuit het idee dat recreatief drugsgebruik tegengegaan moet worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_146322944
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:42 schreef tailfox het volgende:

[..]

wat is voordeel van gedoogdheid vergeleken met legaal?
Kan niks verzinnen. Behalve kop in het zand
Met "voorbeeld hoe het ook kan" doelde ik op dat legalisatie wel op zijn plaats zal zijn.
Ook in moeilijke tijden.
pi_146323006
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Met "voorbeeld hoe het ook kan" doelde ik op dat legalisatie wel op zijn plaats zal zijn.
Ik gebruikte jouw post als onderbouwing eigenlijk ;p

Ik kan zelf geen rede verzinnen waarom niet legaal maken
pi_146323566
Oooh :P ghe ghe excuse moi :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_146324330
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:59 schreef BasEnAad het volgende:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 5 november 2014 @ 13:24:37 #22
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_146327664
quote:
15s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:16 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Powned snapt niks van de Nederlandse taal.

OT: Mooi, heel mooi. Voor hun.
o|O
Non possumus non loqui
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 13:27:07 #23
231686 budvar
budvar
pi_146327771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:07 schreef DeJori het volgende:
En opstelten blijft zich verschuilen achter internationale verdragen :') Maar waarom hij zo tegen is weet eigenlijk niemand.
Omdat hij natuurlijk elk jaar een grote zak geld krijgt van de drugsbaronnen om het illegaal te laten.
Een andere reden kan ik echt niet verzinnen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_146327870
Goede ontwikkeling ^O^
pi_146328094
Blowers verzamel topic :@ :')
Zie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')